PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
سلام. دوستان من لول 30 هستم یعنی هنوز بازی رو تموم نکردم. 4 تا از Power Cell ها رو گرفتم اما اونی که تو قسمت nora hunting یا همون mothers heart بود رو دیگه نمیتونم از دروازه وارد بشم چون بسه است. کسی میدونه چطور باید داخل شد تا Power Cell رو به دست آورد؟ همون جایی که ایلوی یه پیره زنی رو دنبال میکنه تا به بیرون بره همون جایی که به عنوان nora شناخته میشه؟ خلاصه همون Power Cell که اولی باس باشه!؟ کسی بعد رفتن از انجا دوباره تونسته وارد بشه؟
داداش بعد مرحله اصلی 18 یا 19 اون در برا همیشه باز میشه،
برا دیدن اینکه کدوم مرحله هستی برو تو نوت بوک و نگاه کن

منم اینو بازی کردم بازی خوبی هست ولی نسبت به ویچر یکمقدار بچه گونه هست و مبارزاتش هم زیاد حال نکردم .
دوست من این بازی یه بازی خیلی خوب هست
هم داستان هم گیمپلی جذاب و هم گرافیک شاهکارش
ولی باز عمرا به پای ویچر برسه ویچر از لحاض داستان و گیمپلی و موزیک و طراحی محیط یه شاهکار تمام عیاره،

دوستان من اون لباسه که با پاور سل ازاد میشه گرفتم، الان بازی که برام یکمی سخت بود شده خیلی راحت، لول 43 هستم، میگم برا پلاتش اگه الان درجه سختتی بازی رو بالا ببرم تو تروفی تموم کردن بازی مشکلی پیش نمیاد
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: ehsan M

robot.boy81

کاربر سایت
Dec 12, 2011
1,307
نام
Farzad
دوستان من اون لباسه که با پاور سل ازاد میشه گرفتم، الان بازی که برام یکمی سخت بود شده خیلی راحت، لول 43 هستم، میگم برا پلاتش اگه الان درجه سختتی بازی رو بالا ببرم تو تروفی تموم کردن بازی مشکلی پیش نمیاد
سلام درجه سختی تروفی نداره میتونید هر موقع خواستید تغییرش بدید
دوستان من اون لباسه که با پاور سل ازاد میشه گرفتم، الان بازی که برام یکمی سخت بود شده خیلی راحت، لول 43 هستم، میگم برا پلاتش اگه الان درجه سختتی بازی رو بالا ببرم تو تروفی تموم کردن بازی مشکلی پیش نمیاد
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
دوستان یه سوال
من دارم تمومش میکنم و پلاتش، حالا این نیو گیم پلاس چیز جدیدی داره، مثلا اسلحه قویتر، اسکیل جدید،
یا باید با همون اسکیل ها و اسلحه هایی که همش رو گرفتیم تو بازی کل بازی رو بریم، اینطور باشه یکم انگیزه بازی کم میشه، فقط میشه بکش برو جلو، هیچ ایتم جدیدی گیرت نمیاد?
 

nihilnigritude

کاربر سایت
Feb 24, 2007
2,391
دوستان یه سوال
من دارم تمومش میکنم و پلاتش، حالا این نیو گیم پلاس چیز جدیدی داره، مثلا اسلحه قویتر، اسکیل جدید،
یا باید با همون اسکیل ها و اسلحه هایی که همش رو گرفتیم تو بازی کل بازی رو بریم، اینطور باشه یکم انگیزه بازی کم میشه، فقط میشه بکش برو جلو، هیچ ایتم جدیدی گیرت نمیاد?
چیز اضافه ای نداره همشو خودت گفتی
میتونی درجه سختی بالاتر بری!
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,519
نام
Iman
سلام
یه تروفی هست که میکه 23 تا از اون حریف تمرینی های چوبی رو نابود کن؛ من از اینترنت دیدم همه رو هم نابود کردم ولی تروفی رو نداد بهم. برمیگردم میبینم دوباره همونجان!
کسی میدونه مشکلش چیه؟
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
سلام
یه تروفی هست که میکه 23 تا از اون حریف تمرینی های چوبی رو نابود کن؛ من از اینترنت دیدم همه رو هم نابود کردم ولی تروفی رو نداد بهم. برمیگردم میبینم دوباره همونجان!
کسی میدونه مشکلش چیه؟
دقیقا.منم مشکل شما رو دارم.تروفی رو بهم نداد
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,519
نام
Iman
دقیقا.منم مشکل شما رو دارم.تروفی رو بهم نداد
من اول فکر میکردم باید مثلا همه اون آهنایی که رو بدنشونه رو با ضربه جدا کنی ولی ویدئو ها رو دیدم اصلا همچین چیزی نبود
خیلی عجیبه!
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
یه نقد کوچیک برا اونایی که شک دارن برا خرید
گیمپلی بازی با اینکه اوایل فکر میکنی که تکراری میشه، ولی برعکس هرچی بیشتر بازی میکنی جذابتر میشه و یه حس خوبی داره وقتی با انواع سلاح ها به ربات ها شلیک میکنی متلاشی میشن، مخصوصا اواخر بازی که سلاح های ultra rare رو استفاده میکنی و باهاشون ربات های غول پیکر رو راحت متلاشی میکنی خیلی لذت بخشه، همچنین میتونی همون رباتهای بزرگ رو اورراید کنی تا برات بجنگن، یه نکته جالب هم اینکه برعکس بیشتر بازی که رفته رفته سخت تر میشه این بازی به خاطر ارتقا ها و حرفه ای شدن خودت، بازی راحت تر میشه،
گرافیک بازی هم رو پرو یه شاهکار تمام عیاره، بهترین گرافیک تو کنسول هست تا امروز، البته داداشم ps4 معمولی داره و گرافیکش رو اون هم عالیه. و تفاوت زیادی ندارن به جز رزولیشن، نکته بعدی چرخش شب و روز و بارون تو بازی هست، شبها تو بازی عالی بود،
تنوع محیط هم عالی تو بازی . از مناطق جنگلی کرفته تا صحرا های خشک و بی درخت و دشت های سر سبز و کوهستان های برفی ترسناک.
صدا گزاری بازی هم در حد عالی کار شده و کم و کاستی نداره،
داستان بازی هم برا من خوب بود،
تو کل بازی همیشه حس میکردم که بازی خیلی شبیه ویچر کبیر هست و ازش الحام گرفته،
بازی چند تا ضعف هم داشت
مثلا اصلا تو بازی تخریب پزیری نبود، حتی جعبه های چوبی رو هم نمیتونستی بشکنی. و ای برا یه بازی نسل هشتمی با این گرافیک و عظمتی یه عیب هست،
ایراد بعدی تو گفتگو های بین کاراکترا هست که هیچ احساساتی تو چهره و دیالوگ ها نداشت و کاراکتر ها خشک بودن،
هوش مصنوعی ربات ها عالی بود و تو مبارزات شدیدا غافلگیرتون میکنن، ولی متاسفانه هوش مصنوعی انسانها اصلا خوب نبود ،
این بازی برا یه استدیو که تا حالا همچین بازی نساخته یه استارت عالی هست برا یه فرنچایز جدید،
الان هم دارم رو اولترا هارد میرم که شدیدا لذت بخشه،
 

Ps42014

کاربر سایت
Jun 24, 2017
137
یه
مثلا اصلا تو بازی تخریب پزیری نبود، حتی جعبه های چوبی رو هم نمیتونستی بشکنی. و ای برا یه بازی نسل هشتمی با این گرافیک و عظمتی یه عیب هست،،

What ?!
یعنی واقعن تا این حد؟ مگه میشه یه بازی ow اینطور باشه حتی بازی های ow نسل ششم هم تخریب پذیریش از این چیزی که شما گفتی بیشتر هست، همین یه مورد تمام ویژگی های مثبت رو تحت شعاع قرار میده
اصلن شاید هیچ وقت نرم سراغش :|


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
What ?!
یعنی واقعن تا این حد؟ مگه میشه یه بازی ow اینطور باشه حتی بازی های ow نسل ششم هم تخریب پذیریش از این چیزی که شما گفتی بیشتر هست، همین یه مورد تمام ویژگی های مثبت رو تحت شعاع قرار میده
اصلن شاید هیچ وقت نرم سراغش :|


Sent from my iPhone using Tapatalk
داداش اصلا اینطوری نیست شما همون بخش اول بازی در حمله به یکی از ربات ها نخریب پذیریه عالیه محیط و بخصوص ربات ها رو میبینی
اکثریت درخت های بازی به جز یک نوعشون که خب خیلی بزرگن قابلیت تخریب پذیریه عالیی دارن حتی یعضی از خونه های چوبی هم در اثر برخورد ربات ها تخریب میشن بعضی از بخش ها بدلیل بخش داستانیه اصلی و فرعی و این که نوع جو رو خراب میکنه قابل تخریب نیست که خب قابل درکه همه بازیا همیطورین
تخریب پذیری و فیزیک ربات ها هم که بی نقصه
بازی محیطش طوری نیست که بخواد رو این بخش مانور زیادی بده برا همین بچشم نمیاد وگرنه جاهایی که لازم بوده عالی عمل کرده مطمئن باش اگه بازی تو این بخش کمبودی داشت متایه 89 رو نمیگرفت
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
داداش اصلا اینطوری نیست شما همون بخش اول بازی در حمله به یکی از ربات ها نخریب پذیریه عالیه محیط و بخصوص ربات ها رو میبینی
اکثریت درخت های بازی به جز یک نوعشون که خب خیلی بزرگن قابلیت تخریب پذیریه عالیی دارن حتی یعضی از خونه های چوبی هم در اثر برخورد ربات ها تخریب میشن بعضی از بخش ها بدلیل بخش داستانیه اصلی و فرعی و این که نوع جو رو خراب میکنه قابل تخریب نیست که خب قابل درکه همه بازیا همیطورین
تخریب پذیری و فیزیک ربات ها هم که بی نقصه
بازی محیطش طوری نیست که بخواد رو این بخش مانور زیادی بده برا همین بچشم نمیاد وگرنه جاهایی که لازم بوده عالی عمل کرده مطمئن باش اگه بازی تو این بخش کمبودی داشت متایه 89 رو نمیگرفت
ربات های بزرگ اره تمام چیزها رو میتونن تخریب کنن ولی خود کاراکتر اصلا نمیتونه، حتی چیزهای کوچیک رو مثل جعبه ها یا کوزه ها یا بشکه های چوبی رو، ولی ربات ها اره تقریبا همه چیز رو تخریب میکنن.
در تکمیل حرفهای دوستمون بگم، مشکلات بازی طوری نیست که به بازی صدمه بزنه و بازی تو همه چیز های که برا همچین بازی نیازه عالی عمل کرده، معایب بازی خیلی کمه اونم تو چیز های فرعی که به چشم نمیاد و نمره منفی حساب نمیشه
 
  • Like
Reactions: Ps42014

Ps42014

کاربر سایت
Jun 24, 2017
137
داداش اصلا اینطوری نیست شما همون بخش اول بازی در حمله به یکی از ربات ها نخریب پذیریه عالیه محیط و بخصوص ربات ها رو میبینی
اکثریت درخت های بازی به جز یک نوعشون که خب خیلی بزرگن قابلیت تخریب پذیریه عالیی دارن حتی یعضی از خونه های چوبی هم در اثر برخورد ربات ها تخریب میشن بعضی از بخش ها بدلیل بخش داستانیه اصلی و فرعی و این که نوع جو رو خراب میکنه قابل تخریب نیست که خب قابل درکه همه بازیا همیطورین
تخریب پذیری و فیزیک ربات ها هم که بی نقصه
بازی محیطش طوری نیست که بخواد رو این بخش مانور زیادی بده برا همین بچشم نمیاد وگرنه جاهایی که لازم بوده عالی عمل کرده مطمئن باش اگه بازی تو این بخش کمبودی داشت متایه 89 رو نمیگرفت
همه ی اینا درست
ولی ایشون گفتند که تخریب پذیری توسط خود پلیر وجود نداره که اصلن برای یک بازی ow نمی تونه جالب باشه البته من بازی نکردم و نمی تونم قضاوت کامل انجام بدم شاید هم روند و هدف بازی طوری باشه که نیاز به تخریب کردن های بیهوده و بی هدف در بازی نباشه همونطور که گفتید


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
همه ی اینا درست
ولی ایشون گفتند که تخریب پذیری توسط خود پلیر وجود نداره که اصلن برای یک بازی ow نمی تونه جالب باشه البته من بازی نکردم و نمی تونم قضاوت کامل انجام بدم شاید هم روند و هدف بازی طوری باشه که نیاز به تخریب کردن های بیهوده و بی هدف در بازی نباشه همونطور که گفتید


Sent from my iPhone using Tapatalk
اتفاقا تخریب پذیریش قابل قبوله.شما با تیرکمون بزن به دیوار دیوار تخریب میشه تا یک حدی وهمینطور تیرها تو دیوار میمونن.با با اون حیوانهای روبات زمانی که سوارش هستین درختهای صحرایی وچیزهای دیگه رو تخریب میکنه.شما دیگه چه انتظاری داری از تخریب پذیری!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر