PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

Bianconeri1

کاربر سایت
Aug 25, 2012
44
نام
شهرام
بعد مدتها بالاخره من از ی بازی لذت بردم
واقعا شاهکار به تمام معنا داستانش چنان درگیر کنندست دلم نمیاد فیلمشاو جلو بزنم خانوادگی نشستیم فیلم میبینیم
گیم پلی فوق العاده گرافیک محیط پردازی شخصیت سازی همه چی عالی کار شده منکه سیر نمیشم از این بازی:-bd
 

Hashem.32

کاربر سایت
Sep 25, 2017
10
آقا چرا با این بازی انقد حال میکنید ؟
البته من بازی نکردما
میخوام بدونم واقعا انقد جالبه که ازش انقدر تعریف میکنن ؟
من بازیایی دوس دارم که مثلا موقع جنگیدن متنوع باشه و هیجان بازی زیاد باشه و ضمنا آپشنا و سلاح های شخصیت اصلی هم جالب و متنوع باشه
مثلا میگم موقع جنگیدن متنوع باشه یعنی مثلا وقتی داری میجنگی هم چند مدل ضربه بزنی بسته به شرایطی که وجود داره مثلا ی جایی باید ی ضربه خاص بزنی ی جایی ی ضربه خاص دیگه یا اینکه بعضی جاها باید به موقع دفاع کنی خیلی سریع یا جا خالی بدی . اینجور بازیا خیلی جالبن . نه که مثلا دشمنتو میبینی باید تند تند ضربدر بزنی تا بزنه بکشتش
وسایلشم میگم متنوع باشه مثلا از همه چیز استفادع کنه از شمشیر تیرکمون تبر و ... همه چیز خصوصا وسایل عجیب غریب
این حسیه که به این بازی دارم
درسته حسم
یا مسائل دیگه باعث شده خوشتون بیاد ازش ؟
البته میگم اصلا بازی نکردم اینو
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
آقا چرا با این بازی انقد حال میکنید ؟
البته من بازی نکردما
میخوام بدونم واقعا انقد جالبه که ازش انقدر تعریف میکنن ؟
من بازیایی دوس دارم که مثلا موقع جنگیدن متنوع باشه و هیجان بازی زیاد باشه و ضمنا آپشنا و سلاح های شخصیت اصلی هم جالب و متنوع باشه
مثلا میگم موقع جنگیدن متنوع باشه یعنی مثلا وقتی داری میجنگی هم چند مدل ضربه بزنی بسته به شرایطی که وجود داره مثلا ی جایی باید ی ضربه خاص بزنی ی جایی ی ضربه خاص دیگه یا اینکه بعضی جاها باید به موقع دفاع کنی خیلی سریع یا جا خالی بدی . اینجور بازیا خیلی جالبن . نه که مثلا دشمنتو میبینی باید تند تند ضربدر بزنی تا بزنه بکشتش
وسایلشم میگم متنوع باشه مثلا از همه چیز استفادع کنه از شمشیر تیرکمون تبر و ... همه چیز خصوصا وسایل عجیب غریب
این حسیه که به این بازی دارم
درسته حسم
یا مسائل دیگه باعث شده خوشتون بیاد ازش ؟
البته میگم اصلا بازی نکردم اینو
خب اول این که تو این بازی تند تند ضربدر بزنی فقط کارکترت میپره کار خاص دیگه ای نمیکنه:| چون تو این بازی ضربدر کارش پرشه:|
بعدشم خودت داری میگی هیچ اطلاعی از بازی نداری پس مسلما حتی یه تریلر گیم پلی هم از بازی ندیدی
این که یک بازی این همه ازش تعریف میشه الکی نیست و شرکت گریلا یا سونی به دوستان بازیسنتر پول نمیده تا از بازی تعریف کنند:|
نکته ای که باعث شده این بازی اینقدر ازش تعریف بشه گیم پلی و گرافیک بی نهایت عالیه بازی هست
شما اول برو چندتا ویدئو گیم پلی از بازی تو یوتیوب یا اپارات یا هر سایتی که میشناسی ببین دلیلش رو میفهمی
 
  • Like
Reactions: rezab and mahdi-ps4

Hashem.32

کاربر سایت
Sep 25, 2017
10
خب اول این که تو این بازی تند تند ضربدر بزنی فقط کارکترت میپره کار خاص دیگه ای نمیکنه:| چون تو این بازی ضربدر کارش پرشه:|
بعدشم خودت داری میگی هیچ اطلاعی از بازی نداری پس مسلما حتی یه تریلر گیم پلی هم از بازی ندیدی
این که یک بازی این همه ازش تعریف میشه الکی نیست و شرکت گریلا یا سونی به دوستان بازیسنتر پول نمیده تا از بازی تعریف کنند:|
نکته ای که باعث شده این بازی اینقدر ازش تعریف بشه گیم پلی و گرافیک بی نهایت عالیه بازی هست
شما اول برو چندتا ویدئو گیم پلی از بازی تو یوتیوب یا اپارات یا هر سایتی که میشناسی ببین دلیلش رو میفهمی
خسته نباشی واقعا
من که نیومدم بگم بازیه بدیه
ی سوال کردم ببینم دلیل محبوبیتش بخاطر چیه
مثلا ی بازی مثل جی تی ای درگیریاش خیلی سادس و مثلا ی دکمه رو میزنی و حریفو میکشه شخصیت اصلی
یا آنچارتد ته تهش اینه که حریف میگیرتت و باید مثلث بزنی تا ولت کنه
ولی خب بخاطر مسائل دیگع خیلی محبوبن
یا مثلا اساسینز
درگیری خاصی نداره و خیلی سادس
ولی خب بخاطر گرافیک و فضای جالبی که داره محبوبه
ولی بعضی بازیا کلا درگیریای جالب و متنوعی دارن و کلا بازیای اکشن محسوب میشن مثل گاد آف وار
خواستم ببینم این بازی جزو کدوم دستس
البته ی فیلمایی ازش دیدم
من خودم دوس دارم بازی گرافیک داشته باشه و فضای قشنگ و مراحل متنوعی داشته باشه و حتی فکری باشه مثل آنچارتد و جی تی ای. اساسینز و ...
ولی دنبال بازیایی هستم که اکشنش خیلی جذاب و متنوع باشه
مثل گاد آف وار . وقتی با طرف درگیر میشی باید تو هر شرایطی از ی ضربه خاصی استفاده کنی . یا به موقع دفاع کنی
مثلا حتی for honor . مثلا وقتی حریف میخواد به سمت راستت ضربه بزنه باید سریع شمشیرتو ببری سمت راست و دفاع کنی از خودت یا وقتی سمت راست گارد گرفته باید شمشیرو سریع ببری سمت مخالف و ضربه بزنی
کلا یکم درگیریا پیچیده تره . با اینکه بازم تکراریه ولی خیلی معمولی نیست که مثلا دشمنو دیدی مربع بزنی و بکشیش با ی مشت
تازه میشد از سلاحای خیلی متنوع ترم استفاده کرد تو فور هانر . مثل تبر تیرکمون سپر نیزه گرز و ...
مثلا ویچرم بازی نکردم ولی فکر کنم درگیریاش جالب و متنوع باشن
فکر نکنم اینجوری باشه که دشمنتو میبینی مربع یا ضربدر بزنی و بکشیش
باید یکم خلاقیت و تجربه داشته باشی تو نبرد و با توجه به شرایط بجنگی نه معمولی و ساده
من میخوام ببینم این بازیه هوریزن زیرو بخاطر چیش انقد محبوبه ؟
یعنی تو چه سبکیه
گرافیکش که مشخصه خوبه
فکر کنم وسایلش و سلاحاشم متنوع و جالب باشن
و همینطور درگیریا هم جالب و هیجانی باشن و اصلا ساده نیستن
که انقد محبوب شده
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
اون سبکی که دنبالشی H&Sـه! با این زمین تا آسمون فرق داره!
جدای از این تنوع سلاح اینجا خیلی زیاده! درسته تیرکمون و سلاح های پرتابی دیگه ی شبیه تیرکمون هستن! اما عادی نیستن!
اگر فکر میکنی با یک نوع تیرکمون م فقط شلیک عادی میتونی هردشمنی رو از پا در بیاری بس در اشتباهی:-" ، هر دشمنی نقاط ضعف خودش رو داره که با تیرهای مختلف باید از اون نقاط به نفع خودت استفاده کنی، برای ترکوندن سپردشمن های قوی تر و رسیدن به نقاط ضعفشون دوباره سلاح ها و تله های دیگه! تا قبل از اینکه کاراکترت گولاخ بشه:-" ، هر مبارزه پای مرگ و زندگی وسطه....اولین باری که T-Rex رو دیدم و باهاش جنگیدم فکر کنم نیم ساعتی درگیر بودم باهاش:))

از نظر من مثبت تر از گرافیکش، مسلما گیم پلیش هست! واقعا عالی کار شده توی این بخش!
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
جداً گیم پلی بازی طوری درگیرکنندس که کم کم گرافیک سنگین بازی فراموش میشه
حتی روی آسون ترین درجه هم به راحتی کشته میشی هنگام درگیری با موجودت سایز متوسط به بالا
 

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,296
نام
shahab
درود
بازی رو بنده هم به اتمام رسوندم از نظر من راستش رو بخوام بگم بازی با اون چیزی که ازش انتظار داشتم فرق داشت .
از گرافیک عالی و داستان خوب و روایت نسبتا خوبش بگذریم بنظرم گیم پلی بازی خیلی ساده بود کاتسین های بازی هم بنظرم کم هیجان بودن . نکته مثبتی که خیلی بیشتر تو چشم بودن قدرت بالا ماشین ها بود که البته در نقطه مقابلش هم اسیب پذیر بودن عجیبشون بود!!!
کلا به عنوان یک بازی ازش راضی بودم ولی اگه بخوام به عنوان یه بازی انحصاری بهش نگاه کنم عنوان شاهکار رو بهش نمی دم .
در کل گفتن این که بازی خوبی بود براش بنظرم کافی هست (نه بیشتر و نه کم تر:D)
 
  • Like
Reactions: rezab

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
منم اینو بازی کردم بازی خوبی هست ولی نسبت به ویچر یکمقدار بچه گونه هست و مبارزاتش هم زیاد حال نکردم .
اره دیگه باید از اون صحنه های جالب داشته باشه تا بازی بچه گونه نشه نه؟;)
 
  • Like
Reactions: WCW and mahdi-ps4

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,799
اره دیگه باید از اون صحنه های جالب داشته باشه تا بازی بچه گونه نشه نه؟;)
نه ولی تو ویچر خشونت زیادی بود و با شمشیر عضای بدن قطع میکرد داستانشم طولانی تر بود ماموریت جانبی شم زیادتر بود و نقشه بزرگتر .نظر شخصیه .
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
عجیب طراحی کاورهای این بازی خوبه! هم عادی،هم استیل بوک و هم این! همشون عالی و دلنشین بودن! :x (و البته کلا آرت های بازی خفنند! :D )
 

M.hadi.71

کاربر سایت
Oct 10, 2016
102
سلام دوستان من همون اول بازی جای دروازه main embrace gate گیر کردم چجوری باید دروازه رو باز کنم؟

فرستاده شده از HUAWEI G750-U10ِ من با Tapatalk

سلام دوستان من همون اول بازی جای دروازه main embrace gate گیر کردم چجوری باید دروازه رو باز کنم؟

فرستاده شده از HUAWEI G750-U10ِ من با Tapatalk
آغا حل شد ممنون

فرستاده شده از HUAWEI G750-U10ِ من با Tapatalk
 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر