PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,958
نام
آریا
چقدر محشر بود این بازی! به شدت لذت بردم از تک تک لحظاتش و حس و حالی بهم داد که خیلی کم توی این سال ها تجربه کرده بودم. گیم پلی واقعاً عالی و اعتیادآور، جوری که بعد از 50 ساعت همچنان به گله ی روبات ها که میرسیدم دوست داشتم برم سراغشون و ناکارشون کنم! روبات هایی با طراحی های محشر و کم نظیر که واقعاً استادانه طراحی شدن و آدم کیف میکنه وقتی می بینتشون. گذشته از گرافیک بازی که بنیان فکن هست و آدم خیلی جاها حیرت میکنه، صداگذاری روبات ها هم در حدی هست که واقعاً دست کمی از گرافیک نداره و میشه سال ها بعد به عنوان یکی از دستاوردهای صداگذاری این نسل ازشون یاد کرد. داستان هم خیلی جالب تر از چیزی بود که فکر میکردم و سورپرایزهای جالبی داشت که انتظارش رو نداشتم.
Horizon برای من به راحتی یه تجربه 10/10 بود و فقط با یه چیز بازی مشکل داشتم. مدت زمانش! کاش میشد طولانی تر از این باشه و مأموریت های بیشتری داشته باشه. البته 50،60 ساعت هم زمان کمی نیست، ولی لامصب به قدری جذاب و اعتیادآور بود که اگه 200 ساعت هم طول میکشید خسته نمیشدم! البته با Photo Mode هم مشکل داشتم. مگه این قابلیت میذاشت آدم راحت بازی کنه؟! :| هر دو دقیقه یه بار وسوسه میشدم برم توی Photo Mode و بی خیال خود بازی بشم!
دیدم بد نیست یه آلبوم از عکس های گیم پلی (Photo Mode) بذارم برای آیندگان! :D حدود 1300تا عکس از بازی گرفتم، یعنی تقریباً 300تا بیشتر از رکورد قبلی! البته از بازی ای به این زیبایی انتظار دیگه ای هم نمیره، مخصوصاً وقتی که یه Photo Mode درجه یک هم داشته باشه.
سعی کردم از جاهای خاص داستانی که چیزی رو لو میدن عکس نذارم و فقط برای این توی اسپویلر گذاشتم که صفحه کِش نیاد. با این حال اگه کسی هنوز بازی نکرده و خیلی حساس هست که مناطق مختلف و روبات ها رو نبینه، میتونه روی عکس ها کلیک نکنه.



































Tallneckهای گرامی هم که طراحی ـشون به قدری معرکه هست که آدم دوست داره مدت ها اونجا بمونه و راه رفتن لطیفشون رو نگاه کنه! :D



 

all4u

کاربر سایت
Jan 17, 2008
5,173
چقدر محشر بود این بازی! به شدت لذت بردم از تک تک لحظاتش و حس و حالی بهم داد که خیلی کم توی این سال ها تجربه کرده بودم. گیم پلی واقعاً عالی و اعتیادآور، جوری که بعد از 50 ساعت همچنان به گله ی روبات ها که میرسیدم دوست داشتم برم سراغشون و ناکارشون کنم! روبات هایی با طراحی های محشر و کم نظیر که واقعاً استادانه طراحی شدن و آدم کیف میکنه وقتی می بینتشون. گذشته از گرافیک بازی که بنیان فکن هست و آدم خیلی جاها حیرت میکنه، صداگذاری روبات ها هم در حدی هست که واقعاً دست کمی از گرافیک نداره و میشه سال ها بعد به عنوان یکی از دستاوردهای صداگذاری این نسل ازشون یاد کرد. داستان هم خیلی جالب تر از چیزی بود که فکر میکردم و سورپرایزهای جالبی داشت که انتظارش رو نداشتم.
Horizon برای من به راحتی یه تجربه 10/10 بود و فقط با یه چیز بازی مشکل داشتم. مدت زمانش! کاش میشد طولانی تر از این باشه و مأموریت های بیشتری داشته باشه. البته 50،60 ساعت هم زمان کمی نیست، ولی لامصب به قدری جذاب و اعتیادآور بود که اگه 200 ساعت هم طول میکشید خسته نمیشدم! البته با Photo Mode هم مشکل داشتم. مگه این قابلیت میذاشت آدم راحت بازی کنه؟! :| هر دو دقیقه یه بار وسوسه میشدم برم توی Photo Mode و بی خیال خود بازی بشم!
دیدم بد نیست یه آلبوم از عکس های گیم پلی (Photo Mode) بذارم برای آیندگان! :D حدود 1300تا عکس از بازی گرفتم، یعنی تقریباً 300تا بیشتر از رکورد قبلی! البته از بازی ای به این زیبایی انتظار دیگه ای هم نمیره، مخصوصاً وقتی که یه Photo Mode درجه یک هم داشته باشه.
سعی کردم از جاهای خاص داستانی که چیزی رو لو میدن عکس نذارم و فقط برای این توی اسپویلر گذاشتم که صفحه کِش نیاد. با این حال اگه کسی هنوز بازی نکرده و خیلی حساس هست که مناطق مختلف و روبات ها رو نبینه، میتونه روی عکس ها کلیک نکنه.



































Tallneckهای گرامی هم که طراحی ـشون به قدری معرکه هست که آدم دوست داره مدت ها اونجا بمونه و راه رفتن لطیفشون رو نگاه کنه! :D



یک زاهنمایی شما که تمومش کردید و اینقدر تعزیفشو کردید
برای منی که از دارک سولز و بقیه بدم میاد
اما عاشق تامب رایدرم
میتونم بازیش کنم یا بگیرم پیشمون میشم
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,958
نام
آریا
یک زاهنمایی شما که تمومش کردید و اینقدر تعزیفشو کردید
برای منی که از دارک سولز و بقیه بدم میاد
اما عاشق تامب رایدرم
میتونم بازیش کنم یا بگیرم پیشمون میشم
به Dark Souls کوچیک ترین ربطی نداره! :D یعنی تقریباً از هر نظر 180 درجه با اون سری متفاوت هست. چه از نظر اتمسفر و نوع داستان گویی، چه گیم پلی و نحوه مبارزات و ... (من خودم عاشق Dark Souls/Bloodborne هستم! :D)
TR رو نمیدونم، چون نسخه آخرش رو بازی نکردم و قبلی رو هم نصفه نیمه رفتم، ولی فکر کنم کسی که از TR خوشش بیاد از Horizon هم لذت ببره.
بازی خوش ساخت و با کیفیتی هست و اکشن به شدت جذابی داره و چیز پیچیده و سنگینی هم نداره. اگه خیلی تردید داری، یه سری گیم پلی ازش ببینی بهتره. ولی کلاً خیلی کم دیدم کسی رو که از این بازی بدش بیاد. :D
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
بازی واقعا فوق العاده هستش گه من اصن دلم نمیاد مرحله داستانی بازی رو برم!!!!و الان مرحله داستانی بازی لولش 15 هست و من لولم شده 50!!!
دوستانی که عاشق تامب رایدر هستن مثل بنده اولین ضد حالی که میخورن از بازی اینه کلا استایل الوی و لارا باهم متفاوت هست یعنی تو تامب رایدر خیلی بیشتر از هورایزون شما حس میکنید که واقعا شخصیت بازی زن هستش درحالی که الوی واقعا شیرزنه و تو درگیری با روباتها صغیر و کبیر نمیکنه فقط جر میده:D
دومین قسمت نحوه حرکات الوی روی در و دیوار هست که مثل سری اساسین یا تامب رایدر همیشه نمیتونید از در و دیوار بالا برید و فقط از بعضی قسمتهای خاص میشه رفت بالا که مشخص هست.
سومین قسمت هم اینه که بعضی از دوستان با درگیری تن به تن بازی مشکل داشتن و خوششون نمیومد و من خودم به شخصه مشکلی نداشتم ولی به خاطر خشک بود خیلی کم استفاده میکنم.
یه چیزی که خودم خیلی دلم میخواهد تو بازی ببینم اینه که بتونیم کل سلاحهای بازی رو وارد دسترسی سریع بازی کنیم و تو فایتها نیاز نباشه بریم تو اینونتوری بازی
 

Sony+

کاربر سایت
Mar 22, 2015
543
اعتراف میکنم امید زیادی به بازی نداشتم با پوسترهایی که دیدم که با تیروکمان به جنگ ربات رفت و رباتهایی که شبیه دایناسور هستند.
اما
اولا داستان کاملا زیبا ، جالب و توجیه پذیر بود و تیر کمان هم تیر کمان عادی نبود.
دوما گیم پلی خوش دست و زیبا و آپگریدهای بجا و جالب منو معتاد پیگیری برای آپگرید کردن کارکتر کرد.
سوما صدا گذاری عااالی (وقتی دایناسور گنده زمین میخوره و گرومپ صدا میده کاملا افتادن یک دایناسور آهنی رو حس میکنی ، موزیک عالی و گرافیک که اصلا گفتن نداره.
بازی که رسما بهش امید نداشتم زیباترین بازی سالهای اخیر من شد.
 

meysam1980

کاربر سایت
Jun 4, 2011
204
اعتراف میکنم امید زیادی به بازی نداشتم با پوسترهایی که دیدم که با تیروکمان به جنگ ربات رفت و رباتهایی که شبیه دایناسور هستند.
اما
اولا داستان کاملا زیبا ، جالب و توجیه پذیر بود و تیر کمان هم تیر کمان عادی نبود.
دوما گیم پلی خوش دست و زیبا و آپگریدهای بجا و جالب منو معتاد پیگیری برای آپگرید کردن کارکتر کرد.
سوما صدا گذاری عااالی (وقتی دایناسور گنده زمین میخوره و گرومپ صدا میده کاملا افتادن یک دایناسور آهنی رو حس میکنی ، موزیک عالی و گرافیک که اصلا گفتن نداره.
بازی که رسما بهش امید نداشتم زیباترین بازی سالهای اخیر من شد.
منم مثل شما فکر میکردم ولی هنوز نگرفتم پس مطمئن باشم :p:p:p:p
 
  • Like
Reactions: Sony+

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
دوستان بعد خرداد:boo: قیمتا به 120-110 میرسه چون اون موقع میخوام بخرم؟:D
فکر نکنم
چون تابستان گیمرهای کم سن و سال ک مدرسه یا دانشگاه میرن تازه تعطیل میشن و دنبال بازی میکردن
تقاضا ک بالا میره قیمت ها افت پیدا نمیکنه
 
  • Like
Reactions: jhoobin

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
فکر نکنم
چون تابستان گیمرهای کم سن و سال ک مدرسه یا دانشگاه میرن تازه تعطیل میشن و دنبال بازی میکردن
تقاضا ک بالا میره قیمت ها افت پیدا نمیکنه
منظورم کار کرده بود:D همین الانم میتونم بخرشم ولی از نظرم با توجه به نداشتن مولتی قیمتش زیاده
 
  • Like
Reactions: voldmort

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
دوستان من هنوز یه نیزه درست حسابی پیدا نکردم
کلا یه دونه دارم از اول بازی
فروشنده ها هم ک همه چیز میفروشن غیر نیزه
از کجا پیدا کنم؟
الان لول 25 رسیدم و توی کویست ها هم اگر کویست های اصلی رو بخوام بگم لول 18 هستن
کویستی چیزی در جلوتر هست ک توش نیزه به دست بیارم؟
 

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
دوستان من هنوز یه نیزه درست حسابی پیدا نکردم
کلا یه دونه دارم از اول بازی
فروشنده ها هم ک همه چیز میفروشن غیر نیزه
از کجا پیدا کنم؟
الان لول 25 رسیدم و توی کویست ها هم اگر کویست های اصلی رو بخوام بگم لول 18 هستن
کویستی چیزی در جلوتر هست ک توش نیزه به دست بیارم؟
کلا فقط یه نیزه داری تو بازی
از کمان ها استفاده کن تنوع و کاربرد خوبی دارن
 
  • Like
Reactions: voldmort

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر