1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

The Last Guardian [اخطار پست اول حتما خوانده شود]

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط GUѦRDiAN, ‏Jun 16, 2015.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    708
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    اخطار: هرگونه صحبت در مورد داستان و مراحل بازی [خارج از اسپویلر] که به نوعی بتواند چیزی را برای کاربران لو بدهد ممنوع است

    [​IMG]

    توسعه دهنده: GenDesign / Japan Studio
    ناشر: Sony Interactive Entertainment
    طراح، نویسنده و کارگردان: Fumito Ueda
    تهیه کننده: Yasutaka Asakura
    آهنگساز: Takeshi Furukawa
    پلتفرم: PS4
    ژانر: Action Adventure
    تاریخ انتشار:
    ژاپن: December 6, 2016
    آمریکای شمالی: December 6, 2016
    استرالیا: December 6, 2016
    اروپا: December 7, 2016
    باکس آرت:
    [​IMG]

    [​IMG]
    The Last Guardian سومین ساخته Team Ico که حال با نام GenDESIGN فعالیت می کند، از میانه های سال 2008 پس از کلید خوردن پروسه های تحقیقاتی اولیه آن با اسم رمز Project Trico وارد مراحل توسعه شده تا یک سال بعد به صورت رسمی در طی مراسم E3 معرفی شود. بعد از آن پروژه با نمایش کوتاهی در TGS نیز همراه شد ولی از آن نقطه به بعد The Last Guardian با عدم انتشار خود در تاریخ مقرر که تابستان 2010 بود کم کم پا به برزخ توسعه خودش گذاشت و به دنبال آن، شایعاتی از به بن بست رسیدن پروژه بالا گرفت که با جدا شدن Fumito Ueda طراح و کارگردان آن در همان سال آن شایعات به خودش رنگ صحت گرفت.

    در میانه های سال 2012 پس از مشخص شدن سخت افزار کنسول نسل بعدی سونی، تیم کوچیکی به کُندی مشغول به انتقال و بهینه سازی پروژه برای PS4 شدند. بعد از آن در تابستان 2014 Ueda با تأسیس استدیوی تازه ای و کوچاندن اعضای تیم سابقش به آن جا کار بر روی The Last Guardian که حال مراحل Re-Engineering را تماماً پشت سر گذاشته بود، با جدیت از سر گرفت تا به دنبال آن پروژه 7 ساله تیم که البته در واقع بیشتر از 3 سال تحت ساخت نبوده، سرانجام در E3 ـه 2015 دوباره رونمایی شده و برای عرضه در سال بعد در نظر گرفته شود.

    The Last Guardian روایت گر قصه پسربچه ای بی نام است که پس از تبعید و حبس در دژی بزرگ با پیدا کردن موجودی افسانه ای که او را Trico صدا می کند قصد رویارویی با نگهبانان شبح مانند آن قصر و فرار به بیرون از دیوارهای بلندش را می کند. این که داستان این دو چطور تمام می شود را نمی دانیم که البته Ueda خودش می گوید که این قصه تنها بهانه و بستری برای نشان دادن ارتباط میان این دو است که هر چند با رفتاری سرد و توأم با نافرمانی و بی اعتمادی از هر دو طرف شروع می شود ولی قرار است که گره میانشان با پیشروی در قصه محکم و محکم تر شود.

    [​IMG]
    • Fumito Ueda مصاحبه های مفصلی با رسانه های ژاپنی انجام می دهد و اطلاعات تازه ای از روند توسعه بازی به اشتراک می گذارد (متن مصاحبه)
    • در تاریخ 2 نوامبر آقای Yoshida طی گفت و گویی با وبسایت Gamespot اعلام می کند که در رابطه با نمایشهای جدید The Last Guardian محتاطانه عمل خواهد شد (منبع)
    • سونی در مراسم GDC 2016 بار دیگر انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
    • آقای Phillipe Cardon معاون بخش اروپایی Sony نیز در مصاحبه ای با وبسایت فرانسوی Challenges، انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
    • در تاریخ 12 سپتامبر، Shuhei Yoshida در قالب پستی در PS Blog اعلام کرد که تیم سازنده برای ارائه بی نقص ترین و پالیش شده ترین تجربه ممکن به مقداری زمان بیشتر احتیاج دارد و تاریخ عرضه بازی رسما به 6 دسامبر موکول شد (منبع)
    • در تاریخ 22 اکتبر، آقای Shuhei Yoshida در حساب توییتر خود خبر گلد شدن بازی را به صورت رسمی اعلام کرد (منبع)
    [​IMG]

    " تعظیم کن "

    Washington Post - 10/10 - A Gaming Masterpiece
    Telegraph - 5/5
    PlayStation LifeStyle - 10/10
    Guardian - 5/5
    Time - 5/5
    Hardcore Gamer - 5/5
    Easy Allies - 5/5
    Digitally Downloaded - 5/5
    New York Daily News - 5/5
    The Daily Dot - 5/5
    Playstation Official Magazine UK - 10/10
    Gameblog.fr - 10/10
    Gamespot - 9/10
    EDGE - 9/10 - Game of the Year
    ...

    [​IMG]

    [​IMG]

    پسربچه بی هویت قصه که بازیکن کنترل او را دست می گیرد با داشتن تتوهایی گرفته شده از قبایل "سمون" و "مائوری" بر روی بدن خودش این نظریه که شاید شبیه به پسربچه Ico بخاطر نشان هایی که در بین اهالی او شیطانی قلمداد می شوند – دو شاخ بر روی سر – حال در این قلعه حبس شده را تقویت می کند. پسربچه برای رو به رو شدن با نگهبان های قصر به Trico متکی است و Trico هم برای رهایی از غل و زنجیر فیزیکی خودش و ترس های روانی اش از محیط قصر به پسربچه.

    [​IMG]

    Trico موجود اسرارآمیزی که پسربچه او را پیدا و آزاد می کند، ترکیبی از حیوانات مختلف از جمله عقاب، گربه و سگ است. Trico حیوان ماده قصه، دو بال دارد که شاید با بزرگ شدن جثه اش بتواند با آنها پرواز کند و یا شاید هم صرفاً عملکردی شبیه به پره های ماهی در زیر آب را برایش داشته باشند. او همینطور دو شاخ شکسته شده نورانی و چشمانی با امکان تغییر رنگ بسته به احساساتش دارد. اینکه چرا Trico در قصر غل و زنجیر شده و چرا از نماد تک چشم می ترسد و اینکه آیا موجودات دیگری شبیه به او هم در این دژ وجود دارند همگی از همان جنس سوالات بی جواب کارهای Ueda هستند و هنوز زود است که بدانیم ماجرا از چه قرار است.

    [​IMG]

    نگهبانان قصر که از سر تا پا در زره پوشیده شده هستند از یک جهت می توانند به دشمنان کرکتر اصلی در Ico و SotC ارتباط مفهومی داشته باشند و آن هم این نکته که بنظر می رسد جسمی ندارند و روح سیاهی که درون آنهاست ماهیت وجودشان باشد. با این تفاوت که بجای آنکه شبیه به Ico پسربچه با خود این ارواح درگیر شود، در این جا شبیه به SotC در کالبدی زره ای فرو رفته اند و ظاهراً با خارج شدن روح از این کالبد است که از بین می روند. اینکه چه چیزی این نگهبانان ناشناخته قصر را به نگه داشتن پسربچه و Trico در قصر وادار می کند و در پشت سر چه اتفاقی در حال رخ دادن است تاکنون به صورت راز باقی مانده است.

    [​IMG]

    ...

    [​IMG]

    ...

    ...

    [​IMG]

    [​IMG]
    The Last Guardian - E3 2015 Trailer | PS4
    480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian: Bringing Trico to Life - IGN First
    480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    Crafting The Last Guardian's Epic Soundtrack - IGN First
    480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian - E3 2016 Trailer | PS4
    480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian - ICO & Shadow of the Colossus Retrospective Video | PS4
    360p - 720p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian – Action Gameplay Trailer | PS4
    480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian – CG Cinematic Trailer | PS4
    480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian - Introduction Video
    1080p - YouTube - آپارات

    [​IMG]

    Ico، اولین ساخته این تیم از یک جهت با The Last Guardian شباهت زیادی دارد، از آنجایی که Ico نیز در ابتدا برای PS1 در نظر گرفته شده با یک تأخیر یک ساله به PS2 منتقل شد تا ساخت آن نزدیک به 4 سال وقت بگیرد. بعد از آن Shadow of the Colossus با وجود آنکه ساخت آن عملاً قبل از انتشار Ico کلید خورده بود نیز از قائده پروسه طولانی ساخت در کارهای Ueda استثنا نشد و 4 سال دیگر از تیم وقت گرفت و از همین بُعد Yohsida آنها را ملقب به Team Olympic می کرد.

    البته پروسه طولانی ساخت کارهای Team Ico با در نظر گرفتن اینکه Team Ico در هنگام ساخت هر دو کار در بهترین حالت ممکن 20-25 نفر عضو ثابت داشت تعجب برانگیز نیست، قائده ای که برای GenDESIGN فعلی و The Last Guardian نیز صادق است و همین مسئله تیم را وادار می کند تا بخشی از کارشان را به عهده اعضای Japan Studio بگذارند.

    امّا با این همه چرایی اینکه The Last Guardian در طی همه این 7 سال در معرض توجه بوده را قاعدتاً باید در دو اثر قبلی Fumito Ueda طراح، نویسنده و کارگردان آن جستجو کرد، Ico و Shadow of the Colossus. اطلاعات بیشتر ...
    [​IMG]

     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 28, 2017
    Coffee Addicted, Octienne, mahdi-ps4 و 66 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,834
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    برو نزدیک در بهش دستور بده که بپره بعدش اونم میره رو دیوار می ایسته ازش برو بالا بعدشم ادامه ماجرا:D
    معمولا همون اول کار هم این کار رو نمیکنه یه خورده گیج میزنه تو همش این کار رو تکرار بکن خودش میفهمه:D
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,940
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 2, 2012
    نام:
    Mohammad
    هزار بار بهش گفتم نمیره
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,834
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    علاوه به دستور پرش بهش دستور بده بره جلو از این دوتا دستور ترکیبی استفاده کن باز نفهمید بپر رو سرش دوباره این دستورا رو بهش بده:D
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    889
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    نام:
    رضا
    ولی ایکاش بازی اینقدر لوس نمیشد آخراش......کل جذابیت بازی تو همون 2 یا 3 ساعت اول هست و بقیه همش تکرار!!!تنها نکته زیبا بازی رابطه پسر و تریکو هست که وقتی آخر بازی پایان رو میبینی آدم خود به خود پیش خودش میگه ارزش این همه عذابو داشت بازی که تهش اینطور تموم بشه حداقل.
    من دقیق نمیدونم چقدر رو بازی وقت گذاشتن ولی واقعا از سال 2010 که خبرشو دارم نباید این بازیو تحویل میدادن.....واقعا تیم سازنده اصن به کل فراموش کرد که داره بازی میسازه نه انیمیشن چون بازی به گیم پلی خوبش جذاب میشه و در کنارش داستان خوب و بعد گرافیک اما این بازی دقیقا برعکسه!!!
     
    Sony+ این نوشته را Like کرده است.
  6. Kill Em With Kindness , Go head now کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,236
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 11, 2008
    نام:
    رضـا
    محمد سعی کن اصلا تعداد زیاد دستور بهش ندی
    اول برو بالا سرش بهش دستور بره جلو نردیک دیوار بعد دیگه هیچ کاری نکن بزار نگاه کنه
    فقط یک بار بهش بگو برو جلو نرفت صبر کن بعد دوباره بهش دستور بده بگو
    دستورات زیاد باعث بی توجهیش میشه مثل یک وجود واقعی
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,940
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 2, 2012
    نام:
    Mohammad
    مشکل حل شد.من از اول اینجوری باهاش رفتار کردم دیگه عادت کرده:D
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,688
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 16, 2010
    نام:
    سیاوش
    نقل قول مستقیم از خود سازنده بازی:
    in order to convey a story where it's about emotion and not words,we have to make the creature very realistic as much as possible,level design shouldn't seem too functional or rational,it has to seem like a natural part of the atmosphere and the world,like it's been like that forever,obviously we have to do the level design,but we don't want our user to notice the intent of the designer
    "برای روایت یک داستان که درباره احساسات است و نه کلمات،ما می بایست تا جای ممکن موجود را خیلی واقع گرایانه بسازیم،طراحی مراحل نباید لزوما چندان کاربردی یا منطقی به نظر برسند،باید همانند یک بخش طبیعی از اتمسفر و دنیای بازی جلوه بکنند،انگار از همان ابتدا به همین صورت بوده است،بدیهی است که ما در هر صورت باید طراحی مراحل را انجام بدهیم،ولی نمی خواهیم که مخاطبینمان از قصد طراح آگاه بشوند"
    آیا جالب تر نیست که میان بازی ها تنوع وجود داشته باشه و الویت هاشون متفاوت باشه تا این که همشون از یک فرمول مطمئن پیروی بکنند؟
     
    hhoushmand, pourya.x, robb stark و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,699
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 17, 2010
    نام:
    میثم
    دوربین بازی بدجور اذیتم میکنه.سرگیجه میگیرم یه مقدار بازی میکنم.
     
    Sherytto این نوشته را Like کرده است.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,856
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 26, 2011
    نام:
    شروین
    کم کم دستت میاد جایه نگرانی نیست
    فقط لذت ببر از فضای بازی
     
    dr.ice این نوشته را Like کرده است.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,891
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2010
    نام:
    فرهاد
    سال نو مبارک<:-P:Rose:

    چند فن آرت زیبا از بازی که خود استاد توی توییترشون قرار دادن

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    این تصاویر هم کار دستی طرفداران هست

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    arsenalmom, Mr. Children, GUѦRDiAN و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    574
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 2, 2009
    بلاخره تونستم یکی از دلایلی که ps4 خریدم رو به پایان برسونم
    رابطه تریکو با شخصیت بازی نیست تریکو با خود گیمر ارتباط برقرار میکنه دقیقا مثل گربه خودم دوسش داشتی و خنگه از حالت نگاهش به گیمر میشه حس وفاداری رو حس کرد وقتی تو دردسر میافته تن صداش و زوزه کشیدنش و حالت چشماش هر گیمری رو شیفته خودش میکنه و گاهی اوقات دوس داشتم از روی tv نازش کنم :))
    بدون شک تریکو زنده ترین و قابل احساس ترین حیوانیه که داخل یه گیم انقدر جان داره و زندس و اصلا احساس نمیکنید که تریکو فقط چند هزار خط کد هست
    البته از دوربین بد بازی که نمیدونم چرا تصحیح نشد در آپدیت های بعدی نگذریم و معما های گاها رو اعصاب ولی در ۲ ساعت آخر به قدری غرق بازی میشید که عادت میکنید به دوربین
    در کل همه گیمر ها بعضی اوقات نسبت به اطرافیانشون که گیمر نیستن حس ترحم دارن چون اونا هیچوقت نیتن درک رو نشناختن هیچوقت خشم کریتوس رو ندیدن هیچوقت یک شخصیت ماورا مثل بیوند رو نقش آفرینی نکردن و از همه مهم تر هیچوقت با موجود دوست داشتنی به اسم تریکو اشنا نشدن !!
    اگه شما هنوز این عنوان رو تجربه نکردید تولیست ترحم من هستید :))
     
    Metal Gear, hhoushmand, Octienne و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    97
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 10, 2016
    دمت گرم واقعا گل گفتی

    فرستاده شده از HUAWEI G750-U10ِ من با Tapatalk
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    844
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 21, 2006
    نام:
    AMIR
    دوستان من یه جا گیر کردم که تو یه محیط ابی رنگ هستم و باید یه صفحه گرد جا بزنم تا بره بالا.ولی تا میره بالا بالاش سقف هست و نمیره بالا
     
  15. king of the majestic oceans of the world کاربر فعال

    ارسال ها:
    11,392
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    نام:
    امیر حسین
    اون صفحه ای که روش ایستادین یه سری سوراخ داره، دم تریکو رو بگیر و از این سوراخا رد کن، بعد از دم بگیر و برو طبقه پایین و ...
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,263
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 21, 2008
    نام:
    محسن
    ده سال صبر برای یه بازی که خلاصه شده تو باز کردن چند تا در و پریدن با یه موجود کودن از این دیوار به اون دیوار:|حیف پولی که واسه این بازی دادم،واقعا درک نمیکنم این بازی چی داره که بعضی ها ازش تعریف میکنند.
     
    reza_cowboy, Sony+, Grey Warden و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید