1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

The Last Guardian [اخطار پست اول حتما خوانده شود]

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط GUѦRDiAN, ‏Jun 16, 2015.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    708
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    اخطار: هرگونه صحبت در مورد داستان و مراحل بازی [خارج از اسپویلر] که به نوعی بتواند چیزی را برای کاربران لو بدهد ممنوع است

    [​IMG]

    توسعه دهنده: GenDesign / Japan Studio
    ناشر: Sony Interactive Entertainment
    طراح، نویسنده و کارگردان: Fumito Ueda
    تهیه کننده: Yasutaka Asakura
    آهنگساز: Takeshi Furukawa
    پلتفرم: PS4
    ژانر: Action Adventure
    تاریخ انتشار:
    ژاپن: December 6, 2016
    آمریکای شمالی: December 6, 2016
    استرالیا: December 6, 2016
    اروپا: December 7, 2016
    باکس آرت:
    [​IMG]

    [​IMG]
    The Last Guardian سومین ساخته Team Ico که حال با نام GenDESIGN فعالیت می کند، از میانه های سال 2008 پس از کلید خوردن پروسه های تحقیقاتی اولیه آن با اسم رمز Project Trico وارد مراحل توسعه شده تا یک سال بعد به صورت رسمی در طی مراسم E3 معرفی شود. بعد از آن پروژه با نمایش کوتاهی در TGS نیز همراه شد ولی از آن نقطه به بعد The Last Guardian با عدم انتشار خود در تاریخ مقرر که تابستان 2010 بود کم کم پا به برزخ توسعه خودش گذاشت و به دنبال آن، شایعاتی از به بن بست رسیدن پروژه بالا گرفت که با جدا شدن Fumito Ueda طراح و کارگردان آن در همان سال آن شایعات به خودش رنگ صحت گرفت.

    در میانه های سال 2012 پس از مشخص شدن سخت افزار کنسول نسل بعدی سونی، تیم کوچیکی به کُندی مشغول به انتقال و بهینه سازی پروژه برای PS4 شدند. بعد از آن در تابستان 2014 Ueda با تأسیس استدیوی تازه ای و کوچاندن اعضای تیم سابقش به آن جا کار بر روی The Last Guardian که حال مراحل Re-Engineering را تماماً پشت سر گذاشته بود، با جدیت از سر گرفت تا به دنبال آن پروژه 7 ساله تیم که البته در واقع بیشتر از 3 سال تحت ساخت نبوده، سرانجام در E3 ـه 2015 دوباره رونمایی شده و برای عرضه در سال بعد در نظر گرفته شود.

    The Last Guardian روایت گر قصه پسربچه ای بی نام است که پس از تبعید و حبس در دژی بزرگ با پیدا کردن موجودی افسانه ای که او را Trico صدا می کند قصد رویارویی با نگهبانان شبح مانند آن قصر و فرار به بیرون از دیوارهای بلندش را می کند. این که داستان این دو چطور تمام می شود را نمی دانیم که البته Ueda خودش می گوید که این قصه تنها بهانه و بستری برای نشان دادن ارتباط میان این دو است که هر چند با رفتاری سرد و توأم با نافرمانی و بی اعتمادی از هر دو طرف شروع می شود ولی قرار است که گره میانشان با پیشروی در قصه محکم و محکم تر شود.

    [​IMG]
    • Fumito Ueda مصاحبه های مفصلی با رسانه های ژاپنی انجام می دهد و اطلاعات تازه ای از روند توسعه بازی به اشتراک می گذارد (متن مصاحبه)
    • در تاریخ 2 نوامبر آقای Yoshida طی گفت و گویی با وبسایت Gamespot اعلام می کند که در رابطه با نمایشهای جدید The Last Guardian محتاطانه عمل خواهد شد (منبع)
    • سونی در مراسم GDC 2016 بار دیگر انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
    • آقای Phillipe Cardon معاون بخش اروپایی Sony نیز در مصاحبه ای با وبسایت فرانسوی Challenges، انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
    • در تاریخ 12 سپتامبر، Shuhei Yoshida در قالب پستی در PS Blog اعلام کرد که تیم سازنده برای ارائه بی نقص ترین و پالیش شده ترین تجربه ممکن به مقداری زمان بیشتر احتیاج دارد و تاریخ عرضه بازی رسما به 6 دسامبر موکول شد (منبع)
    • در تاریخ 22 اکتبر، آقای Shuhei Yoshida در حساب توییتر خود خبر گلد شدن بازی را به صورت رسمی اعلام کرد (منبع)
    [​IMG]

    " تعظیم کن "

    Washington Post - 10/10 - A Gaming Masterpiece
    Telegraph - 5/5
    PlayStation LifeStyle - 10/10
    Guardian - 5/5
    Time - 5/5
    Hardcore Gamer - 5/5
    Easy Allies - 5/5
    Digitally Downloaded - 5/5
    New York Daily News - 5/5
    The Daily Dot - 5/5
    Playstation Official Magazine UK - 10/10
    Gameblog.fr - 10/10
    Gamespot - 9/10
    EDGE - 9/10 - Game of the Year
    ...

    [​IMG]

    [​IMG]

    پسربچه بی هویت قصه که بازیکن کنترل او را دست می گیرد با داشتن تتوهایی گرفته شده از قبایل "سمون" و "مائوری" بر روی بدن خودش این نظریه که شاید شبیه به پسربچه Ico بخاطر نشان هایی که در بین اهالی او شیطانی قلمداد می شوند – دو شاخ بر روی سر – حال در این قلعه حبس شده را تقویت می کند. پسربچه برای رو به رو شدن با نگهبان های قصر به Trico متکی است و Trico هم برای رهایی از غل و زنجیر فیزیکی خودش و ترس های روانی اش از محیط قصر به پسربچه.

    [​IMG]

    Trico موجود اسرارآمیزی که پسربچه او را پیدا و آزاد می کند، ترکیبی از حیوانات مختلف از جمله عقاب، گربه و سگ است. Trico حیوان ماده قصه، دو بال دارد که شاید با بزرگ شدن جثه اش بتواند با آنها پرواز کند و یا شاید هم صرفاً عملکردی شبیه به پره های ماهی در زیر آب را برایش داشته باشند. او همینطور دو شاخ شکسته شده نورانی و چشمانی با امکان تغییر رنگ بسته به احساساتش دارد. اینکه چرا Trico در قصر غل و زنجیر شده و چرا از نماد تک چشم می ترسد و اینکه آیا موجودات دیگری شبیه به او هم در این دژ وجود دارند همگی از همان جنس سوالات بی جواب کارهای Ueda هستند و هنوز زود است که بدانیم ماجرا از چه قرار است.

    [​IMG]

    نگهبانان قصر که از سر تا پا در زره پوشیده شده هستند از یک جهت می توانند به دشمنان کرکتر اصلی در Ico و SotC ارتباط مفهومی داشته باشند و آن هم این نکته که بنظر می رسد جسمی ندارند و روح سیاهی که درون آنهاست ماهیت وجودشان باشد. با این تفاوت که بجای آنکه شبیه به Ico پسربچه با خود این ارواح درگیر شود، در این جا شبیه به SotC در کالبدی زره ای فرو رفته اند و ظاهراً با خارج شدن روح از این کالبد است که از بین می روند. اینکه چه چیزی این نگهبانان ناشناخته قصر را به نگه داشتن پسربچه و Trico در قصر وادار می کند و در پشت سر چه اتفاقی در حال رخ دادن است تاکنون به صورت راز باقی مانده است.

    [​IMG]

    ...

    [​IMG]

    ...

    ...

    [​IMG]

    [​IMG]
    The Last Guardian - E3 2015 Trailer | PS4
    480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian: Bringing Trico to Life - IGN First
    480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    Crafting The Last Guardian's Epic Soundtrack - IGN First
    480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian - E3 2016 Trailer | PS4
    480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian - ICO & Shadow of the Colossus Retrospective Video | PS4
    360p - 720p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian – Action Gameplay Trailer | PS4
    480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian – CG Cinematic Trailer | PS4
    480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
    +
    [​IMG]
    The Last Guardian - Introduction Video
    1080p - YouTube - آپارات

    [​IMG]

    Ico، اولین ساخته این تیم از یک جهت با The Last Guardian شباهت زیادی دارد، از آنجایی که Ico نیز در ابتدا برای PS1 در نظر گرفته شده با یک تأخیر یک ساله به PS2 منتقل شد تا ساخت آن نزدیک به 4 سال وقت بگیرد. بعد از آن Shadow of the Colossus با وجود آنکه ساخت آن عملاً قبل از انتشار Ico کلید خورده بود نیز از قائده پروسه طولانی ساخت در کارهای Ueda استثنا نشد و 4 سال دیگر از تیم وقت گرفت و از همین بُعد Yohsida آنها را ملقب به Team Olympic می کرد.

    البته پروسه طولانی ساخت کارهای Team Ico با در نظر گرفتن اینکه Team Ico در هنگام ساخت هر دو کار در بهترین حالت ممکن 20-25 نفر عضو ثابت داشت تعجب برانگیز نیست، قائده ای که برای GenDESIGN فعلی و The Last Guardian نیز صادق است و همین مسئله تیم را وادار می کند تا بخشی از کارشان را به عهده اعضای Japan Studio بگذارند.

    امّا با این همه چرایی اینکه The Last Guardian در طی همه این 7 سال در معرض توجه بوده را قاعدتاً باید در دو اثر قبلی Fumito Ueda طراح، نویسنده و کارگردان آن جستجو کرد، Ico و Shadow of the Colossus. اطلاعات بیشتر ...
    [​IMG]

     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 28, 2017
    Coffee Addicted, Octienne, mahdi-ps4 و 66 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    522
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 29, 2011
    نام:
    هادی
    عزیز یه مقدار خودت بگردی متوجه میشی.اینقدر دوست داری سریع رد کنی لذت بازی از بین میره.اصن اصل لذت بازی به همین معماهاشه وگرنه مبارزه انچنانی هم نداره
     
    Adidas95 و Sherytto این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,856
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 26, 2011
    نام:
    شروین
    همین الان دیدم توییت کرده تازه فهمیدم بازی سنتر هم نمره میده [​IMG]
     
    pourya.x, Octienne, reza_cowboy و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. Kill Em With Kindness , Go head now کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,236
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 11, 2008
    نام:
    رضـا
    برلی دوستانی که بازی رو نمیخوان بخرن یک ویدئو از یک حرکت زیبا از تریکو گذاشتم حال کنید :Thumbsup:
    فقط نمیدونستم چطور باید بزارم که خوده ویدئو وارد صفحه بشه

    http://www.namasha.com/v/eKU5IpTk
     
    Seventy One و Oakenshield این نوشته را Like کرده اند.
  5. Sacred Spirit کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,206
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 31, 2009
    نام:
    حسین
    به به!! واقعا تبریک بابت پیوستن به متاکریتیک..بازیسنتر تنها سایت بازی هست که به نظرم واقعا حقش بود....
    خیلی دوران خوبی داشتم اینجا..اصلا پشیمون نیستم و نبودم...
     
    Arima Kishou و Oakenshield این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    889
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    نام:
    رضا
    بازی دوستان هیجان داره واس منی که هنر رو فقط مثل بلادبورنو و دارک سولز درک میکنم:D
    بعضیا میپرسیدم میگفتن بعد چند ساعت اول زده میشی؟؟؟
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,688
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 16, 2010
    نام:
    سیاوش
    The Last Guardian از لحاظ اتمسفر و حالت مبهمش شبیه به bloodborne و darksouls است,یکی از دلایلش هم این است که سازنده سری souls میازاکی به خاطر ICO به سمت بازی سازی رفت,به همین خاطر خیلی از کارهای team ico الهام گرفته
    از لحاظ های دیگر می شه گفت که یک بازی هنری خاص است که چیزی شبیه اش نیست و به همین خاطر خیلی سلیقه ای است,اگر فقط دنبال یک بازی سرگرم کننده هستی به نظرم سمتش نرو,ولی اگر دنبال یک چیز تازه هستی تجربه خاصی است(بازی مخلوطی از پازل و پلتفرمینگ است ولی تمام اینها حول محور تعامل با trico است)(دوربین بازی ایده آل نیست,در PS4 های عادی هم در مناطقی از بازی افت فریم وجود دارد ولی هیچ کدام از اینها جوری نیست که تجربه بازی را کامل خراب بکند)
    در ضمن The Last Guardian بازی است که آرام آرام اوج می گیره به همین خاطر از روی چند ساعت اول نمی شه قضاوت کرد
     
  8. FEARLESS کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,661
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 7, 2011
    نام:
    Bahram
    دقایقی قبل بازی تموم کردم. یک اثر هنری که بعضی وقت ها واقعا اذیتم کرد. مخصوصا ساعت آخر بازی که حتی تو فکر این بودم به خاطر هوش مصنوعی تریکو مدتی بیخیال بازی بشم که این قدر وقتم تلف نشه. فکر می‌کنم واقعا تریکو چالش اصلی سازنده ها بوده. هر چند واقعا در کل هوش مصنوعی فوق العاده ای داشت اما از اون طرف وقتی می‌خواست اذیت کنه، واقعا اذیت می‌کرد. نمره‌ای هم به بازی نمی‌دم چون منتقدش نبودم و فقط به هوای لذت بردن سراغش رفتم و البته کلی هم لذت بردم.
     
    Mr. Children, D@SHR3ZA و FaRd!N این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    889
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    نام:
    رضا
    دوستان بازیو گرفتم پلمپشو ریجن 2 ولی نمیدونم چرا توش هیچی دفترچه یا حتی 1 تیکه کاغذ هم نیست!!!عادیه؟؟؟
     
  10. Kill Em With Kindness , Go head now کاربر فعال

    ارسال ها:
    2,236
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 11, 2008
    نام:
    رضـا
    ریجن 1 هم نداشت ، پلمپ
     
    reza_cowboy این نوشته را Like کرده است.
  11. Nothing as it Seems کاربر سایت

    ارسال ها:
    14,914
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 30, 2007
    نام:
    فردین
    دوست عزیز خیلی وقته شرکت ها این سیاست رو در قبال کاغذهای بیمورد داخل بازی ها پیش گرفتن. به خاطر حمایت از محیط زیست و درختان. خیلی کم اتفاق میفته کاغذ بذارن. دلیل حذف دفترچه های بزرگ توی بازی ها همین بود.
     
    Oakenshield این نوشته را Like کرده است.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    889
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 31, 2012
    نام:
    رضا
    کار خوبیه ولی بنظرم باید حداقل قاب رو هم طراحیش عوض کنن که اون قسمت مخصوص دفترچه هم نداشته باشه دیگه.
     
    Adidas95 این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,987
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2009
    نام:
    مازیار
    درسته که این کار رو کردن و حرکت خوبیم هست . ولی باز مثلا تو ویتا یه دفترچه و راهنمای دیجیتال داشتن بازیا ... من ندیدم تو ps4 همچین چیزی رو
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,688
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 16, 2010
    نام:
    سیاوش
    Ueda's next game
     
    m.d.makan و Akiba این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    561
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 11, 2007
    نام:
    محمد
    خوب منم بازی تموم کردم و از لحظه لحظه ش مثل دو اثر قبلی استاد لذت بردم:x. بازی دقیقا همون چیزی که هوادارهای ueda انتظار دارند، همون اتمسفر و داستان مرموز و دوست داشتنی، همون طراحی هنری دلنشین، رابطه ای که کم کم بین شخصیتهای بازی شکل میگیره و ترس از دست دادنشون و...
    خیلی خوشحال شدم که ueda بازی بعدیش هم تلویحا معرفی کرد و هنوز تو صنعت گیم فعالیت داره، خدا برای هواداراش نگهش داره:D. حالا کی تا حداقل 4سال دیگه صبر کنه!:|
    راستی این مارمولکهای sotc هم اینجا بودن،تجدید خاطره شد:D
     
    Adidas95, mahabad, Sherytto و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,940
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 2, 2012
    نام:
    Mohammad
    سلام.من اینجا گیر کردم:اگه امکانش هست لطفا راهنماییم کنید:
    باید برم اون بالا اهرم رو بکشم تا دروازه باز شه:

    20170307_215219.jpg 20170307_215234.jpg
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید