PlayStation The Last Guardian

اخطار: هرگونه صحبت در مورد داستان و مراحل بازی [خارج از اسپویلر] که به نوعی بتواند چیزی را برای کاربران لو بدهد ممنوع است

0f58_the_last_guardian.png


توسعه دهنده: gen DESIGN / Japan Studio
ناشر: Sony Interactive Entertainment
طراح، نویسنده و کارگردان: Fumito Ueda
تهیه کننده: Yasutaka Asakura
آهنگساز: Takeshi Furukawa
پلتفرم: PS4
ژانر: Action Adventure
تاریخ انتشار:
ژاپن / آمریکای شمالی / استرالیا: December 6, 2016
اروپا: December 7, 2016
باکس آرت:
3nv7_tlg_box.png


5hmx_information.png

The Last Guardian سومین ساخته Team Ico که حال با نام "gen DESIGN" فعالیت می کند، از میانه های سال 2008 پس از کلید خوردن پروسه های تحقیقاتی اولیه آن با اسم رمز Project Trico وارد مراحل توسعه شده تا یک سال بعد به صورت رسمی در طی مراسم E3 معرفی شود. بعد از آن پروژه با نمایش کوتاهی در TGS نیز همراه شد ولی از آن نقطه به بعد The Last Guardian با عدم انتشار خود در تاریخ مقرر که تابستان 2010 بود کم کم پا به برزخ توسعه خودش گذاشت و به دنبال آن، شایعاتی از به بن بست رسیدن پروژه بالا گرفت که با جدا شدن Fumito Ueda طراح و کارگردان آن در همان سال آن شایعات به خودش رنگ صحت گرفت.

در میانه های سال 2012 پس از مشخص شدن سخت افزار کنسول نسل بعدی سونی، تیم کوچکی به کُندی مشغول به انتقال و بهینه سازی پروژه برای PS4 شدند. بعد از آن در تابستان 2014، Ueda با تأسیس استدیوی تازه ای و کوچاندن اعضای تیم سابقش به آن جا کار بر روی The Last Guardian که حال مراحل Re-Engineering را تماماً پشت سر گذاشته بود، با جدیت از سر گرفت تا به دنبال آن پروژه 7 ساله تیم که البته در واقع بیشتر از 3 سال تحت ساخت نبوده، سرانجام در E3 ـه 2015 دوباره رونمایی شده و برای عرضه در سال بعد در نظر گرفته شود.

The Last Guardian روایت گر قصه پسربچه ای بی نام است که پس از تبعید و حبس در دژی بزرگ با پیدا کردن موجودی افسانه ای که او را Trico صدا می کند قصد رویارویی با نگهبانان شبح مانند آن قصر و فرار به بیرون از دیوارهای بلندش را می کند. این که داستان این دو چطور تمام می شود را نمی دانیم که البته Ueda خودش می گوید که این قصه تنها بهانه و بستری برای نشان دادن ارتباط میان این دو است که هر چند با رفتاری سرد و توأم با نافرمانی و بی اعتمادی از هر دو طرف شروع می شود ولی قرار است که گره میانشان با پیشروی در قصه محکم و محکم تر شود.

6wnq_news.png

  • Fumito Ueda مصاحبه های مفصلی با رسانه های ژاپنی انجام می دهد و اطلاعات تازه ای از روند توسعه بازی به اشتراک می گذارد (متن مصاحبه)
  • در تاریخ 2 نوامبر آقای Yoshida طی گفت و گویی با وبسایت Gamespot اعلام می کند که در رابطه با نمایشهای جدید The Last Guardian محتاطانه عمل خواهد شد (منبع)
  • سونی در مراسم GDC 2016 بار دیگر انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
  • آقای Phillipe Cardon معاون بخش اروپایی Sony نیز در مصاحبه ای با وبسایت فرانسوی Challenges، انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
  • در تاریخ 12 سپتامبر، Shuhei Yoshida در قالب پستی در PS Blog اعلام کرد که تیم سازنده برای ارائه بی نقص ترین و پالیش شده ترین تجربه ممکن به مقداری زمان بیشتر احتیاج دارد و تاریخ عرضه بازی رسما به 6 دسامبر موکول شد (منبع)
  • در تاریخ 22 اکتبر، آقای Shuhei Yoshida در حساب توییتر خود خبر گلد شدن بازی را به صورت رسمی اعلام کرد (منبع)
w4uf_reviews.png


" تعظیم کن "

Washington Post - 10/10 - A Gaming Masterpiece
Telegraph - 5/5
PlayStation LifeStyle - 10/10
Guardian - 5/5
Time - 5/5
Hardcore Gamer - 5/5
Easy Allies - 5/5
Digitally Downloaded - 5/5
New York Daily News - 5/5
The Daily Dot - 5/5
Playstation Official Magazine UK - 10/10
Gameblog.fr - 10/10
Gamespot - 9/10
EDGE - 9/10 - Game of the Year
...

sivp_characters.png


0c44_characters_the_boy.jpg

پسربچه بی هویت قصه که بازیکن کنترل او را دست می گیرد با داشتن تتوهایی گرفته شده از قبایل "سمون" و "مائوری" بر روی بدن خودش این نظریه که شاید شبیه به پسربچه Ico بخاطر نشان هایی که در بین اهالی او شیطانی قلمداد می شوند – دو شاخ بر روی سر – حال در این قلعه حبس شده را تقویت می کند. پسربچه برای رو به رو شدن با نگهبان های قصر به Trico متکی است و Trico هم برای رهایی از غل و زنجیر فیزیکی خودش و ترس های روانی اش از محیط قصر به پسربچه.

ujd7_characters_trico.jpg

Trico موجود اسرارآمیزی که پسربچه او را پیدا و آزاد می کند، ترکیبی از حیوانات مختلف از جمله عقاب، گربه و سگ است. Trico حیوان ماده قصه، دو بال دارد که شاید با بزرگ شدن جثه اش بتواند با آنها پرواز کند و یا شاید هم صرفاً عملکردی شبیه به پره های ماهی در زیر آب را برایش داشته باشند. او همینطور دو شاخ شکسته شده نورانی و چشمانی با امکان تغییر رنگ بسته به احساساتش دارد. اینکه چرا Trico در قصر غل و زنجیر شده و چرا از نماد تک چشم می ترسد و اینکه آیا موجودات دیگری شبیه به او هم در این دژ وجود دارند همگی از همان جنس سوالات بی جواب کارهای Ueda هستند و هنوز زود است که بدانیم ماجرا از چه قرار است.

gjmi_characters_unknown_enemies.jpg

نگهبانان قصر که از سر تا پا در زره پوشیده شده هستند از یک جهت می توانند به دشمنان کرکتر اصلی در Ico و SotC ارتباط مفهومی داشته باشند و آن هم این نکته که بنظر می رسد جسمی ندارند و روح سیاهی که درون آنهاست ماهیت وجودشان باشد. با این تفاوت که بجای آنکه شبیه به Ico پسربچه با خود این ارواح درگیر شود، در این جا شبیه به SotC در کالبدی زره ای فرو رفته اند و ظاهراً با خارج شدن روح از این کالبد است که از بین می روند. اینکه چه چیزی این نگهبانان ناشناخته قصر را به نگه داشتن پسربچه و Trico در قصر وادار می کند و در پشت سر چه اتفاقی در حال رخ دادن است تاکنون به صورت راز باقی مانده است.

ayz2_screenshots.png


...

nlzo_artworks.png


...

...

ipeo_videos.png


ndze_e32015trailer.jpg

The Last Guardian - E3 2015 Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
+
5ibn_ignvideopreview.jpg

The Last Guardian: Bringing Trico to Life - IGN First
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
grac_epicsoundtrack.jpg

Crafting The Last Guardian's Epic Soundtrack - IGN First
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
gdy2_e32016trailer.jpg

The Last Guardian - E3 2016 Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
+
79l5_retrospectivevideo.jpg

The Last Guardian - ICO & Shadow of the Colossus Retrospective Video | PS4
360p - 720p - YouTube - آپارات
+
s2rg_actiongameplaytrailer.jpg

The Last Guardian – Action Gameplay Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
dact_cinematictrailer.jpg

The Last Guardian – CG Cinematic Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
38ta_introductionvideo.jpg

The Last Guardian - Introduction Video
1080p - YouTube - آپارات

f6l3_creators.png

Ico، اولین ساخته این تیم از یک جهت با The Last Guardian شباهت زیادی دارد، از آنجایی که Ico نیز در ابتدا برای PS1 در نظر گرفته شده با یک تأخیر یک ساله به PS2 منتقل شد تا ساخت آن نزدیک به 4 سال وقت بگیرد. بعد از آن Shadow of the Colossus با وجود آنکه ساخت آن عملاً قبل از انتشار Ico کلید خورده بود نیز از قائده پروسه طولانی ساخت در کارهای Ueda استثنا نشد و 4 سال دیگر از تیم وقت گرفت و از همین بُعد Yohsida آنها را ملقب به Team Olympic می کرد.

البته پروسه طولانی ساخت کارهای Team Ico با در نظر گرفتن اینکه Team Ico در هنگام ساخت هر دو کار در بهترین حالت ممکن 20-25 نفر عضو ثابت داشت تعجب برانگیز نیست، قائده ای که برای gen DESIGN فعلی و The Last Guardian نیز صادق است و همین مسئله تیم را وادار می کند تا بخشی از کارشان را به عهده اعضای Japan Studio بگذارند.

امّا با این همه چرایی اینکه The Last Guardian در طی همه این 7 سال در معرض توجه بوده را قاعدتاً باید در دو اثر قبلی Fumito Ueda طراح، نویسنده و کارگردان آن جستجو کرد، Ico و Shadow of the Colossus. اطلاعات بیشتر ...

 
آخرین ویرایش:

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,557
نام
Mehrdad
اون لحظه که برج زیر پای پسره داره خراب میشه میدوئه میاد اینور که بپره... یعنی عاشق نگاه trico تو این صحنه شدم. نگرانی تو نگاش قشنگ میشه حس کرد... چهار چشمی مراقب پسره بود با حرکت پسره حرکت میکرد اخرشم که با دمش گرفتش داشتم از هیجان منفجر میشدم...
تو چند دقیقه گیم پلی به شخصه قشنگ احساس کردم که نژاد trico منقرض شده (یا وابستگی هاش مثلا) و حالا با این پسر بچه داره جای خالی اونارو پر میکنه وابستگیش به پسره تو تریلر بیداد میکرد. واقعا سبک بازی سازی یودا محشره. به معنای واقعی با ساده ترین المان های گیم پلی داستان پردازی میکنه...
 

xbla69

کاربر سایت
Oct 4, 2014
518
نام
سید
دقیقاً یکی از مهم ترین بخش های دمو همون جا بود و معلوم نیست بنده خدا چرا انقدر از این علامت میترسید. :D

V1hw7.jpg


مطمئناً این قضیه نقش مهمی توی بازی داره. شاید برای یه فرقه ای چیزی باشه که بلایی سر این جونور (یا هم نژادی هاش) آوردن.

نماد تک چشم هست که مال فرقه ماسون هاست و نماد شیطانه :) دقت کند دو طرفش هم حالت هرم داره
در واقع نشون میده تو بازی یک گروه شیطانی وجود داره. واقعا هیچ وقت نمیشه دقیق فهمید اینا دارن حمایت میکنن کنن از این فرقه ها یا دارن انتقاد میکنن بهشون

ولی واقعا بازی عالیه من عاشقش شدم و اعصابم هم خورده چون نمیتونم تجربش کنم :((
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,137
نام
طائل
آقا شما هم(قفلی زدم رو تریلرا :D) هم عقیده اید که این تریکو در واقع یه بچه تو نژاد خوش حساب میشه؟ببینید بال هاش کوچیکه هنوز و مناسب پرواز کردن نیس،شاخ هاشم هنوز کامل در نیومده.به نظرم شاخش هم یه نیروی جادویی داره،به خاطر رنگش میگم :D

خدا کنه تا ته بازی این بال‌ـش یکم یزرگ شه یه پروازی باهاش بکنیم و یه فازی بگیریم :D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
در کنار این بحث ها :D به امید خدا اگه نمیزنین، قبول دارین باکس شات بازی خیلی خیلی بد؟ :| یجوری هست...
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
خوب یوروگیمر نوشته.

لوکیشن بازی همونی هست که 2009 وقتی رفتن استودیو سونی ژاپن نشونشون دادن ولی ادامه بازی بعد از صدا زدن تریکو متفاوت هست. نوشته رابطه بین پسر و تریکو با گذشت زمان پیشرفت میکنه و به گفته اودا این بخشی که دیدین تقریبا اواسط بازی هست که تقریبا ارتباط خوبی برقرار کردن و تریکو تقریبا به حرفای پسر گوش میده و تو دمو چند جا تریکو بشکل خیلی واقعی یه مدت طول میکشه تا منظور پسره رو بفهمه و کنجکاوانه نگاش میکنه. ولی اودا دیگه زیاد به جزئیات رابطه ایندو اشاره نکرد :((

نوشته انیمیشن های تریکو فوق العاده هست.

اودا گفته باید موقعیتی که توش قرار دارید رو بخوبی تحلیل کنید و سریع به نقاط قوت و ضعف دو شخصیت پی ببرید تا بدونید تو موقعیتای مختلف چیکار کنید.

نوشتن بازی بشدت زیباس و عجیب با تریکو حال کردن مخصوصا پر هاش و گفتن کاملا سنگین بودنش احساس میشه تو بازی :D نوشتن اومدنش رو ps4 زیاد تاثیری رو گرافیکش نداشته و زیاد نیازی هم به این کار نبود.

در آخر هم اودا تشکر کرده و از صبر و حوصله طرفدارا و گفته تلاش میکنیم که بازی رو سال بعد تحویل بدیم .

The boy climbs its back to the ledge and finds some barrels there that it can throw for Trico to catch gamely in its mouth. He climbs down a ladder to find a switch by a gate, beyond which his companion is calling with a plaintive bark. "It's very important for you as a player to read the situation that you've been put in - you're meant to utilise the strengths and weaknesses of the two characters," Ueda says.

The Last Guardian is utterly beautiful. Though it's also set among desolate ruins, it's less mournful than Ico or Shadow of the Colossus, and bathed in blazing sunlight rather than wreathed in a cool haze. Its move to PS4 hasn't radically advanced its looks - as stylised as they are, it hasn't had to. But Trico's feathery pelt now ruffles fully in the breeze and the game runs with smooth composure as it animates the huge animal and sends towers of brick crumbling into the void from its weight.

Ueda says Trico's behaviour is governed by a mix of triggers and artificial intelligence, and will adjust over the course of the game as the pair's relationship deepens. The demo comes from around halfway through the game, at which point "there's already an established relationship between the boy and Trico, that's why he'll listen to you. Maybe further down the storyline, that relationship will be stronger, you can communicate better and Trico will react better to you." There are a couple of moments during the demo when the creature seems, quite naturalistically, to take a while to understand what the boy wants it to do.
 

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
اجازه بدید بازگشتی به گذشته داشته باشیم با این مقاله عالی از حسین (Wąnda) که مانند همیشه با عشقی که به عناوین استاد داشته اطلاعات مفیدی به ما داده.

fumito ueda | مرد افسانه ای تیم آیکو

یعنی من کشته مرده این Fan Art ابتدای مقاله هستم:x

67557861192098591102.jpg




این مقاله بلند پایه از وحید (Dreamy) هم بسیار عالی هست برای شناخت بهتر یکی از استادان صنعت بازی ، پیشنهاد میکنم هر دو مقاله رو بخونید

http://forum.bazicenter.com/thread84303/
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
558
نمیدونم کسی اشاره کرده بود قبلا یا نه !!

جایکه Trico پسر بچه رو دفعه اول گرفت دقت کنید... پسر دست میاره زیر گردنش لباسش رو میگیره که خفه نشه.خیلی جالب بود برام

gv7_435435.jpg
 
آخرین ویرایش:

.:Ranger:.

کاربر سایت
Jan 18, 2010
2,296
نام
فرهاد
@mohsenjyubi201

والا اینقدر محو چیزای دیگه شده بودم که به این مورد نگاه نکرده بودم ولی به مورد جالبی اشاره کردی

____________________


Neil Druckmann بدجور تحت تاثیر The Last Guardian قرار گرفته جدا از اون در مورد Cuphead و Morpheus هم هیجان زده هست و این رو در لایو استریم روز دوم گیم اسپات بیان داشته.


“There’s a game called The Last Guardian, that was pretty cool… that new indie game… (laughs). I was telling you earlier, Cuphead [by Studio MDHR for Xbox One and Windows], just the look of that game, the animation, I wanna get my hands on that… All the Morpheus stuff…”


Uncharted 4 Director On The Games that Impressed Him at E3: The Last Guardian, Cuphead and Morpheus
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,755
نام
مراد حلیمی
به نظر من بعد آنچارتد 4 بهترین نمایشو داشت
رابطه این دو خیلی عالی و جالب بود....مخصوصا هوش مصنوعی تریکو خیلی عالی بود

واقعا لذت بردم امیدوارم هر چه زودتر بیاد حالشو ببریم:d

.
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
من که امید 99 درصدی دارم بازی 2016 میاد ، چون تریلر تو کنفرانس رسمیه سونی داره میگه 2016 ، سونی مسخره نیست که سره یه بازی هی بیاد جو بده و دوبازه تاخیر بندازه

- - -ویرایش - - -

دوستان یک سوال دارم . این باکس آرتی که از بازی منتشر شده رسمی هستش ؟

اگه منظورت اونیه که تو بخش Box Shot گذاشتن اصلا امکان نداره رسمی باشه
نام سازنده میبینی شما ، باکس هم اینقدر لخت میشه مگه !
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,003
نام
آریا
این چقدر بامزه هست! :D

MJTHX.jpg


TLG از اون بازی هایی هست که ملت کلی طرح و نقاشی جالب ازش خواهند کشید و فکر میکنم در این زمینه خیلی محبوبیت پیدا کنه.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
نمایش بازی خوب بود!:d
یه چندنکته گفتم بگم حالا که این تریلر منتشر شده و بالاخره از بلاتکلیفی دراومد:
اولین خبر خوب فارغ از بحث نمایش,تاسیس استودیوی genDesign توسط اودا بود برای من! اینکه بعد از جدایی از سونی ژاپن باز هم شاهد یه عنوان دیگر حتی کوچک یه چیزی مثلا شبیه به journey هم باشیم, برای ما فن ها خیلی خوبه!
نمایش بازی هم که از همون ثانیه های اول من رو میخکوب کرد, لحظه ای روی صحنه نوشته directed by fumito ueda رو دیدم, واقعا یه قوت قلب بود برام, زبان و لهجه خاص بازی هم مثل همیشه عالی و مینیمال بود, اون حس وابستگی بین دو موجود هم که همیشه در بازی های اودا بوده و هست, ایکو و یوردا, واندر و اگرو, حالا هم پسربچه معبد و این موجود غول دوست داشتنی که ما سفر طول و درازی رو باهاش خواهیم داشت..
حدس من اینه که اول بازی به احتمال خیلی زیاد تریکو داخل یه زیرزمین و سیاهچال توسط و یا بدستور یک شخص منفی (شبیه به ملکه شرور در ایکو و یا ربیس قبیله در sotc) زندانی شده و تیرهای زیادی خورده, رابطه اونها از زمانی شکل میگیره که این پسربچه داستان, غل و زنجیرهای این موجود رو باز میکنه و با هم یک سفر بزرگ رو برای فرار از اون سرزمین اغاز میکنن, و از اونجایی که ueda همبشه یه پایان تراژیک برای بازیهاش درست میکنه, شاید پایان این عنوان هم با مرگ یکی از این دوتا روبرو بشیم و ... لول! Jk ولی خب روند بازیهای تیم ایکو همیشه مشخص بوده: احساس وابستگی و ارامش و امنیت, طی کردن مراحل داستانی و اتفاقات مربوطه, یک پایان بندی تاثیرگذار!!
المان های گیم پلی هم که مثل همیشه مشخصه دیگه, مهم ترین ویژگی بازی سیستم climbing هست دقیقا شبیه به واندر در sotc که باید از موجودات عظیم الجثه و یا مکان هایی با ساختار و معماری عظیم بالا رفت و به هدف مورد نظر رسید.
تریکو احتمال زیاد به مرور زمان میتونه پرواز کنه, توی اسکرین شاتی که بعنوان باکس آرت بازی ازش استفاده کردن, مشخصه که روی همچین ستون باریکی نمیشه بالا رفت, شما هرجوره حساب کنین قوانین فیزیک و تخیل و فانتزی هم حتی اگر باشه, باز هم منطقی نیست و دلیلی برای توجیه نداره, چون هرجوره اون ستونه ریزش خواهد کرد. احتمال زیاد دیگه در اواخر داستان تریکو به حدی رشد میکنه که پرواز خواهد کرد و شما هم با گرفتن از پرهای اون و زبان اشاره بهش میگید که کدام طرف بره, یاد کلوسوس 4 و 13 بازی sotc افتادم که باهاشون میشد یه پروازی بر فراز آسمون ها داشت..یادش بخیر..
اون سازه هایی هم که تریکو ازش ترس داشت و واکنش نشون میداد, احتمال زیاد مشخصا مرتبط با همون نیروهایی بودن که این بدبخت زبون بسته رو اسیر کرده بودن!
طبق روال و سنت همیشگی, یه قسمت خاصی از بازی متعلق به save و رسیدگی به تریکو خواهد بود, جایی که در پایان تریلر مشاهده کردید, اونجا دقیقا همون استراحتگاه اینها هست بنظرم, اودا توی یه مصاحبه ای گفته بود که باید شما به این موجود غذا بدهید, اگر طی مراحل زخمی شده از تن ش بالا بروید و نیزه ها و تیرها رو از جسم ش خارج کنید و بهش چیزی یاد بدید و یا نوازشش کنید و ......جالبه همین چندتا ویژگی باعث میشه یه وابستگی خاصی بین اینها پیش بیاد..کمااینکه اگر شما برای مثال توی یکی از این موارد کوتاهی کنین, شاید برعکس با یه موجود شیطانی و سرکش روبرو بشین و به ضررتون تموم بشه..
و اما در مورد نکات فنی بازی:
من واقعا نمیدونم این بحث جلوه های بصری گفتنش از الان یعنی چه!! بازی اگر به همین حالت هم عرضه بشه برای من جزو بهترین ها هست چه برسه که ارتقا هم داشته باشه طی گذر زمان که قطعا همینطور خواهد بود.
این سل شید بودن پسربچه داستان از بعد گرافیکی یه مفهوم دیگه ای داره, اودا گفته که با این کار میخوایم یه باورپذیری عمیقی رو از لحاظ مفهومی در مخلطب ایجاد کنیم, به عبارتی دیگر لحظه ای که شما کنترل پسربچه رو به عهده دارین, غرق در دنیای بچه ای میشوید که همه چیز رو از نگاه اون خواهید دید, زخمی شدن های تریکو, رسیدگی به او, غذا دادن به او, و خیلی کارهای دیگه..حالا دقیقا نقطه متقابل این پسربچه همین غول عظبم الجثه س!! او از لحاظ بصری خیلی ریلستیک و واقع گرایانه طراحی شده, تک تک پرهای او با حرکت باد تکون میخوره, انیمیشن های بسیار طبیعی و قوی داره, کارهای سنگین تر و خشن تر رو این انجام میده..
حالا فکرش رو بکنین که این دو کرکتر با جلوه های بصری متفاوت در یک دنیای واحد چه حسی رو به شما القاء خواهد کرد, واقعا میتونه دنیای شاد و یا تاریکی تبدیل بشه..
در مورد لوکیشن های بازی هم که باید گفت خیلی زیبا و جادویی خلق شده, معابد و ساختمان ها و سازهدهای عظیم, مخصوصا چشم اندازهای وسیع مثل همیشه باعث میشه تا شما حتی از نگاه کردن به دوردست ها هم لذت ببرید, چمن هایی که روی زمین و سبزه هایی که روی دیوار با وزش باد روح شما رو به نوازش درمیاره و واقعا باعث میشه شما غرق در طبیعت و دنیای بازی بشین, مراحلی از بازی نیز در زیر آب و دنیای خاص خودش رو داره, جزییات و دیتیل های universe بازی هم که بهترین نحو به تصویر کشیده شده, اینها همگی از لحاظ بصری اتفاق بزرگی هستند ولی بعضی از دوستان ظاهرا گرافیک رو در پرزرق و برق بودن میبینن, اینجاست که شاعر خیلی خوب گفته بقول معروف: چشم هارا باید شست....:d
پ.ن: بعد از گذشت این 7 سال حرف های بیشتری بود برای زدن, ولی خب بالاخره گذشت!!در کنار فانتوم پین بهترین نمایش بود برام.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر