Mass Effect: Andromeda

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط Hazmat, ‏Jun 16, 2015.

  1. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    [​IMG]

    Developer: BioWare
    Publisher: Electronic Arts
    Platforms: Xbox One, PS4, PC
    Genre: Action Role Playing
    Release Date: Q1 2017

    تـولــیــد:

    بعد از پایان سه گانه ی Mass Effect، در نوامبر 2012 بود که توئیت Casey Hudson به عنوان کارگردان تریلوژی، اولین شایعات را رقم زد.
    "ما در حال طراحی مس افکتی کاملا جدید هستیم. شما دوست دارید چه چیزی را در آن ببینید؟"
    طولی نکشید که BioWare در 12 نوامبر 2012 تایید کرد که نسخه ی جدیدی از ME را با انجین خانگی استدیوی DICE، یعنی Frostbite 3 -مشابه Dragon Age: Inquisition- در دست ساخت دارد.
    در مارس 2013، نمایشگاه PAX East کیسی هادسن تایید کرد که ساخت نسخه ی جدیدی در فرانچایز آغاز شده است.
    روز 18 ژوئن 2013 بود که Yanick Roy با توئیتی در جواب کاربر Shinobi602 تایید کرد که بازی مکانیزیم هایی را از Dragon Age: Inquisition قرض خواهد گرفت.
    7 نوامبر 2013 که به روز N7 Day برای طرفداران مس افکت معروف است اولین تصاویر از تولید بازی به شکل اف-اسکرین منتشر شد.
    اما در E3 2014، روز نهم June بود که ساخت بازی به طور رسمی بدون هیچ عنوانی تایید شد.
    با توجه به صحبت های Chris Priestly که community manager بایوور است، آن ها دوست نداشتند مردم شماره ی بعدی را با نام Mass Effect 4 بشناسند.
    Yanick Roy رئیس استدیوی منترال تاکیید کرد که سه گانه به پایان رسیده و کار بر روی داستانی کاملا جدید آغاز گشته است.
    در E3 2014 بود که ویدئویی مفهومی و بسیار کوتاه از مراحل اولیه ی بازی منتشر شد.
    January 19 تایید شد که 200 نفر بر روی بازی کار می کنند و تاریخ انتشار 2016 خواهد بود.
    نهایتا در 15 ژوئن 2015 بود که Mass Effect: Andromeda به طور رسمی در کنفرانس خبری EA E3 2015 معرفی شد.
    BioWare توضیح داد: "ما می دانستیم که می خواهیم با یک پایه متشکل از بهترین قطعات عناوین گذشته ی سری شروع کنیم.
    دنیای جدید هیجان انگیز، شخصیت های بزرگ و اکشنی درگیر کننده.
    ما می خوایم تعریف شما از آنچه که از Mass Effect بعدی میخواهید، را گسترش دهیم."
    در تاریخ 18 ژوئن، تایید شد که هواداران سری برای اطلاعات بیشتر باید تا پایان سال 2015- احتمالا N7 Day- منتظر بمانند.
    در روز N7 Day 2015، تیزری کوتاه از بازی به نمایش درآمد که پیام خداحافظی شپرد با طرفداران را به همراه داشت. همچنین سه کانسپت آرت جدید نیز به نمایش گذاشته شد.
    اخیرا دو تن از اعضای مهم تیم ساخت بازی، یعنی مدیر ارشد توسعه بازی و نویسنده اصلی بایوور مونترال را ترک کردند. بازی با تاخیری چند ماهه در سه ماهه اول سال 2017 عرضه خواهد شد.

    اطلاعات کلی:

    — عنوان بازی شماره نداره و با پسوند Andromeda شناخته میشه.
    — در ابتدا قرار بود بازی نام Mass Effect: Beyond رو یدک بکشه.
    — بازی در دنیایی متفاوت با تریلوژی قبلی و در کهکشان آندرومدا جریان داره.
    — وظیفه ی اصلی ساخت بازی به عهده ی شعبه ی مونترال بایوور هست.
    — شعب دیگه ی BioWare هم توی ساخت بازی کمک می کنن.
    — برای گشت و گذار Mako از شماره ی اول سری برگشته.
    — خبری از شخصیت های تریلوژی قبلی نیست و بازی چندین سال بعد از اتفاقات سه گانه روایت میشه.
    — ساخت بازی از اوایل 2013 به طور جدی شروع شده.بازی از انجین Frostbite استفاده می کنه.
    — وجود نژاد Salarian تایید شده.
    — بازی تمرکز زیادی روی بخش "گشت و گذار" و همچنین "شخصی" سازی داره.
    — مثل شماره های قبل، رومنس توی بازی وجود داره.
    — مدیر خلاق تولید پروژه اعتقاد داره آندرمدا بهترین و بزرگ ترین شماره ی ME خواهد بود.
    — احتمالا سیستم آب و هوای پویا وجود داره.
    — بازی دارای داستانی در گیر کننده مثل شماره های قبلی خواهد بود.
    — سیستم مبارزات شبیه به نسخه ی سوم هستش.
    — تیم سازنده ی بازی 200 نفر را شامل می شود.
    — بازی داری بخش مولتی پلیر همکاری خواهد بود.
    — سیستم هایی از Dragon Age: Inquisition در Andromeda حضور خواهند داشت.

    شایعات مربوط به داستان بازی


    Ark Theory


    [​IMG]



    خطر اسپویل شدید

    قسمت اول | تئوری Ark

    سال 2148


    اتفاقات ما قبل تریلوژی:
    بشریت با یافتن بقایای پنهان یک نژاد کهن بر روی مریخ، به اطلاعات این نژادی باستانی و پیشرفته که 50,000 سال قبل زندگی می‌کردند دست می‌یابد. نام این موجودات «Prothean»ـها است.
    درحالی که خیلی از موضوعات کشف نشده باقی می‌مانند ولی انسان‌ها می‌توانند به تکنولوژی FTL و Mass Effect دست پیدا کنند.

    پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
    در همین حین باستان‌شناسان نشانه‌ها و سرنخ‌هایی را ردگیری و دنبال می‌کنند که درنهایت آن‌ها را به سمت ARK راهنمایی می‌کند.


    سال 2149


    اتفاقات ما قبل تریلوژی:
    قمر پلوتو، «Charon» در حالی کشف می‌شود که در واقع یک Mass Relay پوشانده شده با یخ است.
    بشریت مس‌ریلی را فعال کرده و اولین موج سفرهای اکتشافی به «Arcturus System» آغاز می‌گردد. در سال‌های بعدی انسان‌ها به اکتشافات خود ادامه می‌دهند و به ساخت کلونی در سیستم‌های ستاره‌ای می‌پردازند.

    پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
    باستان‌شناسان به سفرهای متعددی برای کشف محل دقیق Ark ادامه می‌دهند تا موفق به کشف محل آن می‌شوند.
    چون درک درستی از مفاهیم Protheanـها وجود ندارد، Ark به صورت یک معمای بزرگ باقی می‌ماند. تلاش‌ها همچنان برای مخفی باقی ماندن پروژه ادامه دارد.

    سال 2157



    اتفاقات ما قبل تریلوژی:
    زمانی که Turianـها، انسان‌ها در حال تلاش برای فعال سازی Relay 314 می‌بینند، در این امر مداخله کرده و این کش‌مکش باعث آغاز The First Contac War می‌شود. اینجاست که Citadel Council وارد عمل شده و خیلی زود جنگ را پایان می‌دهد.
    بشریت وارد انجمن کهکشانی شده و سفارتی را در سیتادل به دست می‌آورد.

    پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
    اکتشافات مرتبط با Ark به بن‌بست برخورد می‌کند و هدف وجود Ark و عملکردش برای 28 سال به صورت راز باقی می‌ماند.

    25 سال بعد... سال 2183


    اتفاقات مس‌افکت 1:
    حمله به Eden Prime فرمانده شپرد را متوجه رهگیری Specter خیانت‌کار یعنی Saren می‌کند. در اتفاقات بعدی شپرد با مکاشفه متوجه وجود ریپرها می‌شود.
    قدرت سیتادل و نیروهای ارشد Alliance وجود ریپرها رو رد می‌کنند.
    شپرد در حمله‌ای که توسط سفینه‌ای ناشناس به نرماندی رخ میده، جان خود را از دست می‌دهد.

    پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
    تعداد محدودی از نیروهای ارشد ارتش Alliance به رهبری Admiral Hackett اخطار شپرد را جدی می‌گیرند.
    Hackett تیمی خبره از دانشمندان Asari, Turian و Salarian جمع کرده تا تحقیق روی Ark رو ادامه بدهند. پروژه به صورت فوق محرمانه ادامه پیدا می‌کند.


    قسمت دوم | تئوری Ark
    سال 2185


    اتفاقات مس‌افکت 2:
    شپرد به وسیله پروژه‌ای با نام لازاروس توسط سربروس، برای مقابله با «Collector»ـها احیا می‌شود.
    شپرد کشف می‌کند که Collectorـها برای ریپرها کار می‌کنند.
    وی به لیارا کمک می‌کند تا «Shadow Broker» را شکست داده و این امر باعث می‌شود لیارا اطلاعات مهمی را به دست آورد رو آن‌ها را در اختیار شپرد بگذارد.
    شپرد Collectorـها را شکست می‌دهد.

    پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
    با منابع بدست آمده از طریق شکست Shadow Broker، لیارا برای پیروزی بر ریپرها تلاش می‌کند و ارتباطش را با Admiral Hackett حفظ می‌کند.

    سال 2186 | شش ماه اول


    اتفاقات پس از مس‌افکت 2:
    شپرد به «Bahak System» سفر کرده و در آن‌جا دانشمندانی را می‌بیند که مشغول فعال سازی «Alpha relay» هستن؛ ریلی‌ای که سرعت ورود ریپرها به کهکشان راه شیری را افزایش می‌دهد.
    شپرد ریلی را نابود و در نتیجه سرعت ریپرها را کاهش می‌دهد ولی یکی از کلونی‌های «Batarian»ـها در این بین نابود می‌شود.
    لیارا کلیدهای رمزنگاری را در یکی از معابد Protheanـها در سیاره Kahje پیدا می‌کند.

    سال 2186 | جولای به بعد


    اتفاقات مس‌افکت 3:
    حمله ریپرها آغاز می‌گردد و زمین اولین قربانی آن‌هاست.
    به خواست «اندرسن»، شپرد زمین را ترک می‌کند تا تمام کهکشان را برای مقابله با ریپرها و جلوگیری از انتقراض متحد سازد. اما قبل از این کار، Hackett از شپرد می‌خواهد که به مریخ سفر کند.
    در یکی از مراکز تحقیقاتی مریخ، شپرد دوباره لیارا را ملاقات می‌کند.
    لیارا از کلیدهای رمزنگاری برای رمزگشایی طرح ساخت «Crucible» استفاده می‌کند.
    شپرد و تیمش به متحد کردن نژادهای کهکشان و جمع‌آوری منابع برای ساخت Crucible، که در حقیقت سلاحی ابداع شده توسط Protheanـها برای مقابله با ریپرهاست ادامه می‌دهند.
    پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:
    Admiral Hackett، کلیدهای رمزنگاری و اطلاعات به دست آمده از Protheanـها را در اختیار دانشمندان Ark می‌گذارد.
    در ادامه به تحقیقات سرعت داده شده و کشف می‌شود که در حقیقت Ark یک گذرگاه به کهکشان آندرومدا است!
    اطلاعات خیلی سریع و همچنان به صورت محرمانه در اختیار شورای سیتادل و نیروهای ارشد Alliance قرار می‌گیرد و به آن‌ها توضیح داده می‌شود که از این طریق راه فراری برای جلوگیری از مقابله مستقیم با ریپرها فراهم شده است.
    Ark Contingency یا به اختصار ARKCON، به عنوان گزینه‌ آخر در صورت شکست شپرد و Crucible شکل می‌گیرد. ARKCON با استفاده از کلیدهای رمزنگاری و اطلاعات Protheanـها، موفق به فعال سازی Ark می‌شود.
    اولین موج اکتشافات با اسم «Pathway Initiative» شروع می‌شود که به بررسی امن بودن مسیر و امکان ایجاد کلونی در مقصد می‌پردازد.


    قسمت سوم | تئوری Ark

    اوایل سال 2186/اواخر 2187


    اتفاقات مس‌افکت 3:

    سربروس از این‌که شپرد به ماهیت Catalyst پی ببرد جلوگیری می‌کند.
    Thessia به دست نیروهای ریپر سقوط می‌کند.
    عدم دانش پیرامون چگونگی کامل کردن Crucible باعث می‌شود تا آینده کهکشان تیره و تار به نظر رسد.

    پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:

    پس از عدم موفقیت شپرد در نجات Thessia، آساری Counselor طی سخنانی می‌گوید: «آن‌ها در حال آماده سازیِ طرحی برای استمرار تمدن هستند!»
    صحبت‌های بالا به Ark Contingency اشاره دارد.
    ARKCON به صورت محرمانه به گردآوری ناوگان، سفینه‌های محل زندگی، کشتی‌های مخصوص زراعت، منابع اولیه مورد نیاز، سیستم‌های لازم برای ساخت و ساز و هرآنچه که برای پایه‌گذاری یک تمدن جدید در کهکشان آندرومدا لازم است، مشغول می‌شود.

    اتفاقات مس‌افکت 3:

    شپرد مرکز فرماندهی سربروس را می‌یابد و متوجه می‌شود که Catalyst همان Citadel است.
    Admiral Hackett نیروهای متعددی را از سراسر کهکشان برای نبرد پایانی در مقابله با ریپرها گرد هم می‌آورد.
    ریپرها سیتادل را به زمین انتقال می‌دهند تا بتوانند کنترل و دفاع بیشتری روی آن داشته باشند.
    شپرد فرماندهی نیروهای سطح لندن را برای باز پس‌گیری سیتادل به دست می‌گیرد.

    پیش‌زمینه اتفاقات آندرومدا:

    طی نبرد پایانی ناوگان متعلق به ARKCON به شکل آماده باش درمی‌آید، تا در صورت پیروزی نیروهای ریپر کهکشان را ترک کند.

    ساعات پایانی مس‌افکت 3

    اتفاقات مس‌افکت 3:

    درگیری در خیابان‌های لندن شدت می‌گیرد.
    ارتباط با شپرد قطع شده و نیروهای Alliance تصور می‌کنند که وی مرده است.
    نیروهای ریپر در نبرد پیروز می‌شوند.

    شروع (؟) اتفاقات آندرومدا:

    به ناوگان ARKCON دستور داده می‌شود تا از طریق سیستم آرک، از راه شیری فرار کنند.

    اتفاقات مس‌افکت 3:

    شپرد به طرز معجزه آسایی زنده می‌ماند و Crucible را فعال می‌سازد.

    اتفاقات همزمان آندرومدا:

    Ark نابود می‌شود و سیستم ارتباطی از بین می‌آورد، در نتیجه مسیر بازگشتی برای ARKCON به راه شیری باقی نمی‌ماند.

    اتفاقات پس از تریلوژی

    اتفاقات پس از مس‌افکت 3:

    تصمیمات بازیکن در نقش شپرد، سرنوشت راه شیری را مشخص می‌کند.
    هرچند این تصمیمات و آینده راه شیری -با توجه به نابودی آرک- برای ناوگان ARKCON و شخصیت اصلی آندرومدا به صورت راز باقی می‌ماند.

    اتفاقات مس‌افکت آندرومدا:

    Pathfinder Initiative موفق به کشف خانه‌ای جدید برای بازماندگان جنگ با ریپرها می‌شود.
    شخصیت جدید فشارهای زیادی را ناشی از رها کردن خانواده و دوستان خود در راه شیری و بی‌خبری از سرنوشت آن‌ها متحمل می‌شود.
    بعضی از بازماندگان، ریپرها را پیروز و برخی دیگر تمدن راه شیری را پیروز جنگ می‌دانند، هرچند که هیچ وقت از سرونوشت کهکشان خانه خود با خبر نخواهند شد.



    شـایـعــات:

    واقع بازی در Helius Cluster اتفاق می افتد. خوشه ای که 100 منظومه ی خورشیدی در کهکشان آندرومدا را شامل می شود.
    شما در نقش Pathfinder در فاصله ی زمانی و مکانی دور از اتفاقات تریلوژی قبلی و تصمیمات شپرد، برای ایجاد کردن خانه ای جدید برای بشریت عاظم خوشه ی Helius می شوید.
    زمانی که شما در این منظومه های خورشیدی گسترده (چیزی تقریبا 4 برابر سایز Mass Effect3) به کاوش می پردازید، منابع جمع می کنید و کلونی می سازید؛ با بی رحمی سرزمین های رام نشده و خطر نژاد های بیگانه روبرو می شوید.
    برای ادامه ی حیات و گسترش کلونی ها در این فضای وحشی شما احتیاج دارید تا زراد خانه، خدمه و کشتی خود را گسترش داده و با استراتژی و بر قراری اتحاد با دیگران، در برابر این دشمنان قدرتمند ایستادگی کنید.
    در ادامه ی راه شما با بقایای یک نژاد قدرتمند و مرموز روبرو می شوید، که این بقایا، کلید دستیابی به تکنولوژی فراموش شده در این قسمت از کهکشان خواهد بود.
    زمانی که شما کشف می کنید که این بقایا از چه نژادی بوده اند و به راز خرابه های تمدن آن ها دست میابید به مسابقه ای خشونت آمیز برای پیدا کردن منبع تکنولوژی فراموش شده، که تایین کننده ی آینده ی بشریت است، کشیده می شوید.
    جست و جو کردن منظومه ها و سیارات برای یافتن منابع و بلوپرینت های تکنولوژی نژاد فراموش شده، به شما کمک می کند تا تجهیزات و سلاح های بهتری بسازید.
    نظیر بهبود دادن زره پا برای پرش های جت پکی، اپگرید کردن cryo-beam(همان توپ لیزری معروف ME) برای هدف قرار دادن دشمنان یا وارد کردن آسیب منطقه ای.
    زمانی که شما زرادخانه و منابع پایه ی خود را ساختید و افزایش دادید، قادر خواهید بود تا عمیق تر در منظومه های خورشیدی خطرناک کاوش کنید و به منظومه هایی با منابع اولیه بیشتر دست یابید.
    در طول داستان 7 عضو همراه خواهید داشت.
    هر عضو، شخصیت به خصوص و توانایی های خاص خود را دارد که به شما انتخاب های استراتژیکی را جهت همراه کردن دو تن از آن ها با خود، در طی مراحل می دهد.
    برای مثال، Cora، توانایی ایجاد یک سپر بایوتیک را دارد که کسی در داخل آن را از خطرات خارجی حفظ می کند ولی همچنان به اعضای داخل اجای تیراندازی به بیرو نرا می دهد.
    اعضای تیم شما همواره در کنار شما رشد می کنند و در بخش های مختلف: سلاح، توانایی های و ابزار قابل ارتقاع هستند.

    شــایـعات جـدیدتر:

    • ترکیب بندی گروه همانند سه نسخه قبلی است: شما در نقش شخصیت اصلی و دو نفر از همراهانتان.
    • دو تن از همراهانتان را یک زن بلوند ریز نقش و یک «Krogan» تشکیل می‌دهند. [مشابه چیزی که در تریلر E3 دیده شد.]
    • شما در نقش «Pathfinder» بازی خواهید کرد.
    • ماموریت و هدف اصلی یافتن خانه‌ جدیدی برای بشریت است.
    • نژادهای دیگر نیز در بازی حضور خواهند داشت.
    • شما و همراهانتان از «جت‌پک» استفاده می کنید که نقش موثری در گشت و گذار در محیط بازی دارد.
    • «Omni tool» حالا دارای تعامل‌های کاربردی بیشتری شده‌ است. برای مثال؛ قابلیت ایجاد سپر دفاعی در مبارزات افزوده شده است.
    • اسلحه مشابه سری قبلی هستند.
    • جزئیات و کیفیت بالای انیمیشن‌‌های صورت و مدل شخصیت‌ها، از موراد پیشرفت رندرینگ بازی است.
    • «کاورها» تخریب پذیر هستند.
    • سفینه جدید طراحی کاملا متفاوتی نسبت به «نرماندی» دارد. «Mako» در طبقات پایین‌تر قابل مشاهده است و اتاق ویژه‌ای برای Pathfinder در نظر گرفته شده.
    • مراحلی با عنوان «Strike» از داخل سفینه قابل مدیریت هستند.
    • اتاق جلسه برای تعامل با همراهان وجود خواهد داشت.
    • Mako تا حدودی مشابه تریلر E3 است ولی به نظر می‌رسد که قابلیت شخصی سازی داشته باشد.
    • شخصی سازی کرکترها شامل زره، کلاه و موارد متعددی می‌شود.
    • «گلگسی مپ» سنتی وجود نخواد داشت و سفر به سیارات مختلف با کنترل سفینه به صورت اول شخص صورت می‌گیرد.
    • «FTL drive» برای سفرهای سریع استفاده می‌شود.
    • علایمی برای راهنمایی بازیکن وجود خواهد داشت.
    • دشمنان بیگانه اصلی، چیزی ما بین «Vorcha» و «Collectors» هستند.
    • در نسخه‌های اولیه ساخت، دشمنان از سفینه‌های «سربروس» خارج می‌شدند، هر چند به نظر می‌رسد در بازی اصلی شاهد چنین موضوعی نباشیم.



    افراد کلیدی تیم سازنده:


    Yanick Roy | BioWare Montréal
    سابقه ی 6 سال فعالیت در شعبه ی مونترال و کمک به پایه گذاری و گسترش آن
    مدیر ارشد پروژه ی Mass Effect در سال 2006


    Chris Wynn | Senior Development Director
    مدیر ارشد توسعه ی بازی. کسی که تلاش می کنه همواره خلاقیت تیم حفظ بشه
    بیشتر از 15 سال سابقه ی توی گیمینگ. همکاری با مایکروسافت و Epic Games
    تهیه کننده ی GeoW 3 و تهیه کننده ی ارشد GeoW: J


    Mac Walters | Director
    نزدیک به 10 سال سابقه ی کار روی فرانچایز Mass Effect
    بیشتر از 10 سال سابقه ی نویسندگی، نویسندگی ارشد و کارگردان روایت در BioWare
    سابقه ی کار روی 4 عنوان AAA با متای متوسط 92
    دستیار نویسنده ی Mass Effect 2 و نویسنده ی ارشد Mass Effect 3


    Fabrice Condominas | Producer
    سابقه ی Designe و تهیه کنندگی.
    تهیه کننده ی Mass Effect 3: Omega و تشکیل دهنده ی تیم خلاق برای شعبه ی منترال
    سابقه ی فعالیت روی ME3/بخش مولتی/DLCـها و پشتیبانی تیم هنری شخصیت های Inquisition
    سابقه ی Lead Designe در EA و LucasArts


    Ian Frazier | Lead Designer
    طراح، کارگردان خلاق و رهبر پروژه ی بزرگ بعدی Big Huge Games قبل از فروپاشی
    طراح ارشد Kingdoms of Amalur: Reckoning
    تهیه کننده و طراح ارشد Dawn of War: Soulstorm


    Joel MacMillan | Art Director
    6 سال سابقه ی طراحی هنری و 4 سال سابقه ی انیماتوری سینمایی ارشد
    انیماتور ارشد سینمایی روی پروژه ی مس افکت2
    انیماتور و انیماتور سینمایی ME و Dragon Age


    Mike Gamble | Producer
    سابقه ی 6 سال تهیه کنندگی برای فرانچایز Mass Effect
    تهیه کننده ی دو DLC محبوب ME: تهیه کننده ی ارشد Lair of the Shadow Broker و دستیار تهیه Citadel
    سابقه ی کار با بازی های Unreal Tournament, Neverwinter Nights و Oblivion
    تهیه کنندگی برای EA
    I live and breathe Mass Effect-


    Chris Schlerf | Lead Writer
    نویسنده ی ارشد عنوان Halo 4


    کـانسپت های N7 Day سال 2015:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    کـانسپت های N7 Day سال 2014:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    تصــاویـر تریلر E3 سال 2015:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    ________________

    مقایسه ی تریلر CG از Mass Effect 3 با تریلر In-Engine از Mass Effect: Andromeda:

    [​IMG]

    .Technology has opened up so many doors for us. For comparison, doing this scene in engine vs CG for ME3
    Michael Gamble-

    [​IMG]

    تاپیک در حال بروز رسانی ...
     
    آخرین ویرایش: ‏Mar 24, 2017
    SHANSER, Barcelona FC, agent 360 و 38 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    268
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 18, 2014
    نام:
    mostafa
    BioWare tweeted the game's first official screenshot
    [​IMG]
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,369
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 5, 2007
    نام:
    مهرداد
    Mass Effect: Andromeda | Xbox One

    سلام
    بالاخره از جدیدترین نسخه از سری بازی های Mass Effect رونمایی شد
    اسم این نسخه Andromeda است و قرار که برای تعطیلات 2016به بازار بیاد.

    [​IMG]


    شایعاتی که در مورد داستان بازی لیک شده:

     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,606
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    نام:
    نریمان
    [​IMG]

    Krogan Teammate Confirmed :d
     
  5. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    ظاهـرا بازی Weather Effects داره! با توجه به اینکه با بازی RPG طرفیم کار خفنیه. :d

    [​IMG]

    اینم از تیزر E3 2014:

    [​IMG]


    _____________________

    Mass Effect: Andromeda Was Nearly Called Mass Effect: Beyond

    Wynn shared a story about the new name for the third Star Trek movie. The new movie directed by Justin Lin is called Star Trek Beyond



    According to Wynn, BioWare felt Mass Effect Beyond would have sounded horrible so that’s why it wasn’t used.

    Source
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,060
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 13, 2014
    نام:
    بهزاد
    خب یک سری اطلاعات از بازی

    1- کرکترهای قسمت های قبلی در این عنوان حضور ندارند. داستان هم سال ها بعد از ماجراهای فرمانده شپرد اتفاق می افتد

    First and foremost is discussion of "Mass Effect: Andromeda's" characters. According to the source, the player's journey across Andromeda will feature no familiar faces because "story-wise, it wouldn't make much sense."

    the story of "Mass Effect: Andromeda" will take place "far away and long after" the events of Commander Shepard's trilogy.

    2- المان های جدید به بخش مبارزه و بخش اکشن بازی اضافه شده است اما همچنان همان حس و حال نسخه های قبلی را با خود دارد

    Speaking of gameplay mechanics, there's also some small news to share about how "Mass Effect: Andromeda's" combat will differ from its predecessors. "There are some new elements that make it more dynamic," he said, but combat will have an "overall similar feel.

    3- برای گرافیک بازی هم از یک موتور جدید اسنفاده شده است.

    A new graphics engine and fresh gameplay mechanics have also been teased.

    منبع

    'Mass Effect: Andromeda's' Story Has No Past Characters, Changed Combat And Graphics Teased : TECH : Design & Trend
     
  7. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    پیج اینستاگرام Xbox Australia اینو پست کرده و نوشته:


    [​IMG]

    This is Commander Shepard's favourite controller on the Citadel!


    ______________

    از Chris Wynn هم پرسیدن که آیا بازی حالت اول شخص داره؟
    که جواب داده:

    پ.ن: پست اول تاپیک هم به روز رسانی شد.
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,692
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 18, 2011
    نام:
    عارف
  9. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    همون طور که می دونید وظیفه ی ساخت بازی روی شونه ی شعبه ی مونترال BioWare هستش و 200 نفر ثابت، روی بازی کار می کنن.
    اما اعضای کلیدی تیم سازنده و سابقه ـشون:

    Yanick Roy | BioWare Montréal
    سابقه ی 6 سال فعالیت در شعبه ی مونترال و کمک به پایه گذاری و گسترش آن
    مدیر ارشد پروژه ی Mass Effect در سال 2006


    Chris Wynn | Senior Development Director
    مدیر ارشد توسعه ی بازی. کسی که تلاش می کنه همواره خلاقیت تیم حفظ بشه
    بیشتر از 15 سال سابقه ی توی گیمینگ. همکاری با مایکروسافت و Epic Games
    تهیه کننده ی GeoW 3 و تهیه کننده ی ارشد GeoW: J


    Mac Walters | Director
    نزدیک به 10 سال سابقه ی کار روی فرانچایز Mass Effect
    بیشتر از 10 سال سابقه ی نویسندگی، نویسندگی ارشد و کارگردان روایت در BioWare
    سابقه ی کار روی 4 عنوان AAA با متای متوسط 92
    دستیار نویسنده ی Mass Effect 2 و نویسنده ی ارشد Mass Effect 3


    Fabrice Condominas | Producer
    سابقه ی Designe و تهیه کنندگی.
    تهیه کننده ی Mass Effect 3: Omega و تشکیل دهنده ی تیم خلاق برای شعبه ی منترال
    سابقه ی فعالیت روی ME3/بخش مولتی/DLCـها و پشتیبانی تیم هنری شخصیت های Inquisition
    سابقه ی Lead Designe در EA و LucasArts


    Ian Frazier | Lead Designer
    طراح، کارگردان خلاق و رهبر پروژه ی بزرگ بعدی Big Huge Games قبل از فروپاشی
    طراح ارشد Kingdoms of Amalur: Reckoning
    تهیه کننده و طراح ارشد Dawn of War: Soulstorm


    Joel MacMillan | Art Director
    6 سال سابقه ی طراحی هنری و 4 سال سابقه ی انیماتوری سینمایی ارشد
    انیماتور ارشد سینمایی روی پروژه ی مس افکت2
    انیماتور و انیماتور سینمایی ME و Dragon Age


    Mike Gamble | Producer
    سابقه ی 6 سال تهیه کنندگی برای فرانچایز Mass Effect
    تهیه کننده ی دو DLC محبوب ME: تهیه کننده ی ارشد Lair of the Shadow Broker و دستیار تهیه Citadel
    سابقه ی کار با بازی های Unreal Tournament, Neverwinter Nights و Oblivion
    تهیه کنندگی برای EA
    I live and breathe Mass Effect-


    Chris Schlerf | Lead Writer
    نویسنده ی ارشد عنوان Halo 4


    ___________________

    اینم یه نقل قول جالب از Chris Wynn

    پ.ن: پست اول تاپیک آپدیت شد.
     
  10. I'll be watching over you ناظم انجمن

    ارسال ها:
    3,197
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 15, 2009
    نام:
    Ξ hsAn
  11. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    سایت Design & Trend با توجه به توئیت های اخیر Yanick Roy و Chris Wynn حدس زده که اطلاعات خوبی آخر امسال منتشر میشه و تیزری هم از بازی می بینیم.

    :Chris Wynn
    :Yanick Roy
    بعد توضیح داده که BioWare برای انتشار اطلاعات و تیزر 2تا فرصت داره. یکی N7 Day توی 7 نوامبر و یکی هم مراسم PSX سونی توی دسامبر.
    گرفتن اولین اطلاعات رسمی و درست و حسابی و دیدن اولین تریلر این-گیم از بیلد جدید اونم با گرافیکی بهتر از تیزر E3 2015 می تونه جالب باشه.
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 4, 2015
  12. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    Bioware Dev Teasing Natural Connection of Environments

    شاید یکی از ضعف های سری Mass Effect طراحی مراحلش بوده. برای مثال مبارزه با Benezia رو توی ME1 یادتون بیارید.
    البته توی هر شماره پیشرفت داشت تا اینکه ME3 به یه سطح خیلی خوب رسید.
    ظاهرا BioWare دنبال Level Designeـی بهتر و سیال تر از همیشه است.

    Jos Hendriks که Level and Tech Designer هستش:


    وظیفه و سابقه:


    Responsibilities:
    Layout creation, world building, testing, optimizing and doing upkeep on retail singleplayer levels. Work together with artists and designers to produce levels with strong regard for art direction and story/narrative driven gameplay.

    Projects worked on:
    Mass Effect 2
    Mass Effect 2 DLC: Zaeed.
    Mass Effect 2 DLC: Overlord.
    Mass Effect 2 DLC: Lair of the Shadowbroker.
    ---
    Mass Effect 3
    Mass Effect 3 MP DLC: Resurgence
    Mass Effect 3 MP DLC: Rebellion
    Mass Effect 3 MP DLC: Earth
    Mass Effect 3 MP DLC: Retaliation
    Mass Effect 3 SP DLC: Citadel
    ---
    Dragon Age: Inquisition
    ---
    The next Mass Effect



    ____________________________

    حالا که بحث طراحی مراحل شد این رو داشته باشید از Colin Campbell که Lead Level Designer آندرومداست:

    Colin Campbell قبلا وظیفه ی طراحی ارشد محیط و دنیای Kingdoms of Amalur: Reckoning رو به عهده داشته.

    پ.ن: چیزی نزدیک به 25 روز تا N7 Day باقی مونده.
     
  13. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    ME: Andromeda از تکنیک physical based rendering استفاده می کنه.
    این موضوع زمانی مشخص شد که Johan Andersson درباره ی Star Wars: Battlefronte با فن ها توی توئیتر صحبت می کرد. وقتی ازش درباره ی استفاده ی MEA از این سیستم پرسیدن، جواب داد که همه ی بازی هایی که از Frosbite به عنوان انجین استفاده می کنن، تکنیک PBR هم دارن.

    اما ظاهرا بازی از DX12 هم استفاده خواهد کرد.

    وقتی از Stefan Boberg توی توئیتر درباره ی استفاده ی بازی از DX12 پرسیدن، جواب داد که در حال حاضر DX12 جزئی از Frosbite هستش ولی هنوز مشخص نیست که کدوم بازی ها از این تکنولوژی استفاده می کنن. [یه شکلک خنده در آخر.]
    ظاهرا آندرومدا اولین بازی با Frosbite خواهد بود که از DX12 استفاده می کنه.

    ____________________

    اما برای اون هایی که Xbox One دارن:

    [​IMG]


    ________________

    مغز هنری پشت تریلوژی Mass Effect کسی نبود جز Derek Watts. توی یکی از مصاحبه هاش با Darkhorse سال 2012 منبع الهام خودش رو با بیشترین دخالت از Syd Mead می دونه. که این الهام رو می تونید توی آرت های زیر که از Syd Mead هست ببینید.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    حالا باید ببینیم Joel MacMillan که کمتر شناخته شده است چی کار می کنه. با توجه به این کانسپت هایی که تا حالا نشون دادن به نظر کارش رو خوب انجام داده. :d
     
  14. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    BioWare دنبال استخدام یه Senior Gameplay Designer برای MEA هستش.

    As a Senior Gameplay Designer you will:




    • Work with a team of gameplay designers and design leadership through all stages of development to own and implement large systems and gameplay features that improve content and functionality of the game.
    • Set and maintain the gold standard for 3rd person shooting and cover mechanics.
    • Set the gold standard for controller input and camera movement and by constantly tuning and proactively chasing down tasks needed for improvement.
    • Tune and maintain game systems that involve physical impact reactions against characters using AI driven behaviors.
    • Collaborate with other key stakeholders to identify and implement the priorities and objectives.
    • Be proactive in communicating progress and resolution of problems
    • Create documentation and prototypes for specific and exploratory game systems.

    The next great BioWare Senior Gameplay Designer also needs:




    • 8+ years of experience as a game designer having shipped AAA titles
    • Familiar with third/first person shooter mechanics, experience with cover systems and cameras
    • Comfortable collaborating with groups within animation and programming
    • Thorough understanding of scripting and programming concepts with the ability to implement.
    • Excellent knowledge of RPGs, current technology and tools, design concepts and game balancing.
    • Ability to work collaboratively with team members from different locations and different disciplines.
    • Collaborate and critique with the gameplay team to evaluate and improve upon existing systems.
    • Willingness to adapt and iterate designs.
    • A passion for gaming


    با تشکر از احسان ᕦ(ò_óˇ)ᕤ
    [ Source ]
    ___________________________


    اینم توئیت هایی که نشون میده کیفیت بازی براشون خیلی مهمه:

    Ian Frazier:
    و Jess Hara Campbell که Level Designer بازی هستش:
    در واقع تاییدی هست بر صحبت های قبلی تیم سازنده مبنی بر بزرگی نقشه ی بازی... برای مثال صحبت Alistair McNally:
    پ.ن: توی شایعه ها داشتیم که نقشه ی بازی 3 برابر ME 3 هستش.
     
  15. 7th Day کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,151
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    نام:
    میلاد
    نمی دونم ملت چه گیری دادن به شپرد :|:d:

    _______________


    دوتا توئیت مال دو ماه پیش.
    اولی مربوط میشه به تایید وجود Biotic Charge. قبلا هم توی تریلر E3 چیزی شبیه Ground Pound یا همون Novaی خودمون دیدیم.

    [​IMG]

    جالبه چیزی در مورد کلاس ها نگفته که احتمالا و البته خوشبختانه کلاس ها تغییر کردن. ولی مطمئنا با تفاسیر بالا چیزی شبیه به کلاس Vanguard رو داریم. :x:d
    فقط باید دید که توی Andromeda تکنولوژی در چه سطحی هست. باید ببینیم اونجا هم از Dark Energy، Element Zero، قدرت های بایوتیک و البته اثر جرمی استفاده می کنن یا نه؟! :d

    _______________

    اما توئیت بعدی در مورد Armor System هست که خوشحال کننده است! :d

    [​IMG]

    با سیستم زره ای پیشرفته تر از ME1 رو برو هستیم. البته قبلا هم گفته بودن که تمام اجزای armor رو میشه شخصی سازی کرد و تغییر داد.

    _______________

    اینم درباره ی استخدام کانسپت آرتیست:

    [​IMG]

    با تشکر از احسان ᕦ(ò_óˇ)ᕤ
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 26, 2015
برچسب ها:

این صفحه را به اشتراک بگذارید