Dark Souls 3

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط Safety & Peace, ‏Jun 6, 2015.

  1. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,531
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    [​IMG]

    بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

    Informations


    برای خواندن اولین پیشنمایش بازی به لینک رو برو مراجعه کنید: Dark Souls III (ترجمه توسط .Evanescence.)
    • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
    • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
    • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
    • ناشر بازی Namco Bandai است.
    • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
    • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
    • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
    • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
    • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
    • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
    • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
    • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
    • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
    • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
    • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
    • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
    • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
    • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
    • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
    • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
    • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
    • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
    • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
    • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
    • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
    • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
    • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
    • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
    • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
    • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
    • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
    • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
    • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
    • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
    • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
    • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
    • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
    • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
    • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
    • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
    • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
    • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

    Screenshots

    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    Trailers

    [​IMG]
    Dark Souls III
    E3: Announcement trailer
    720p || 1080p || 1080p GamerSyde

    [​IMG]
    Dark Souls III
    GC: Gameplay Reveal
    1080p GamerSyde


    با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 7, 2016
    Phantom Pain V, mgs4, Paradise Lost و 37 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    534
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 27, 2010
    نام:
    علیرضا
    باس های دی ال سی بلاد همه عالین از لودویک و ماریا و لورنس و اورفان همشون از کل سری سلز برن یه سر و گردن بهتر طراحی شدن مثل خود بازی. البته گرمن هم خوب بود، ولی باس های دارک سولز کاملا سلیقه ایه نمیشه فاصله زیادی بینشون گذاشت
     
    HalfLife G این نوشته را Like کرده است.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,846
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 21, 2009
    نام:
    مراد حلیمی
    کم پرستیژترین باسها مال بازی دارک سولز 2 هست.....نه انچنان طراحی یونیکی دارن و نه انچنان پشتوانه داستانی جالبی(به غیر از یکی دوتا)
    دارک 3 و بلادبورن باسهاش از لحاظ طراحی هنری اکثرشون عالین و در کل کاملا میشه ارتقای طراحی رو حس کرد تو این دو تا بازی

    باسای دارک 1 هم اکثرا عالی هستن....یه سنگینی و عظمتی دارن باسای شماره 1 که باسای بازیهای دیگه میازاکی ندارن....انگاری مربوط به عصر کهن و امپراتوری هستن و یه جورایی افسانه هستن.

    .
     
    meysam1980 و KingAmir این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,632
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 15, 2011
    نام:
    محمد
    دارک 2 اسمش بد در رفته وگرنه همون هم کم باس خیلی خوب نداره
    مشکل دارک 2 اینه که تعداد باس های بازی خیلی زیاده و همین باعث شده باس های عالی بازی کمتر به چشم بیان
    وگرنه مگه میشه به The Pursuer و Executioners Chariot و Looking Glass Knight وLost Sinner و Darklurker از بازی اصلی و Fume Knight و Sir Alonne و Burnt Ivory King از دی ال سی های بازی گفت باس کم پرستیژ
    در مورد بلاد هم به نظرم قضیه سلیقه ایه من شخصا فکر می کنم مثلا لورنس همون cleric beast فقط آتیشی شدش طراحی cleric beast هم که مستقیقا از مانوس دارک سولز 1 استفاده شده به نظر من به جز لودویک و orphan of kos بهترین باس های بلادبورن هانتر ها بودند یعنی گرمن و ماریا و گسکویین ولی دارک سولز خصوصا شماره اول تو طراحی باس رو دست نداشت مثلا آرتوریاس همه چیزی که یه باس باید داشته باشه رو داشت از طراحی خودش و محیط مبارزه گرفته تا لور داستانی و گیم پلی فوق العاده دارک 1 باس های معرکه ی زیادی داشت که طراحی هر کدوم فوق العاده بودند از سیف کویلگ و فور کینگز گرفته تا کالامیت و مانوس و دارک سان گوییندولین گویین و از همه مهم تر اساتید اورستین و اسماگ (یا خدا چقدر زیاد شد :|)
     
    aliatlas, meysam1980, KingAmir و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    534
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 27, 2010
    نام:
    علیرضا
    آخ آخ اگه دارک 1 و با گرافیک و گیم پلی الان ریمیک میکرد میازاک چه چیزی میشد. اصلا غیر قابل وصف.لورنس درسته ظاهرش شبیه کلریک بود ولی درجه سختیش فکر کنم توی سری سولز جز سخترین باس ها بود . آخه خوبی باس فقط به ظاهرم که نیست هرچند ظاهرشم دلیل داستانی داشت که مثل کلریک بود و این خودش به زیبایی باس کمک میکرد و برای من از اورفان زدنش سخت تر بود.دارک سولز 3 طراحی باسهاش خیلی خیلی شبیه بلادبورنه و کلا فازش با دو تا دارک سولز قبلی فرق میکنه مخصوصا دارک سولز 1. به نظر من بهترین باس های سولز 3 دنسر (از نظر طراحی هنری) و گیل و مدیر اژدها (این یکی از نظر سختی ) بودن . ولی نظر منه و نظر بقیه دوستان هم قابل احترام
     
    meysam1980 و Pyramid Head این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,632
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 15, 2011
    نام:
    محمد
    آخه می دونی سختی هم دلیل خوبی برای بهترین بودن نیست مثلا Ancient Dragon تو دارک سولز 2 وحشتناک بود فوق العاده سخت بود تو یه لحظه می کشتت حتی راه رسیدن بهش هم سخت بود ولی دلیل بر خوب بودنش نیست اتمسفر مبارزه باهاش افتضاح بود همین گند زد به باس
    لورنس هم مطمئنا جز سه باس سخت بلادبورنه (به همراه لودویک و اورفان) ولی دلیل بر عالی بودنش نیست لورنس مقابل باسی مثل لودویک خیلی کم میاره از همه نظر
    به نظر من باس باید یه ترکیبی از همه نکات رو داشته باشه تا بتونه جز بهترین ها بشه مثالم رو هم بازم آرتوریاس میارم که همه چیزش کامل بود یا اورستین و اسماگ که احتمالا سخت ترین باس کل سریه ولی به جز سختی دیزاین و داستان و همه چیزشون هم به جا و درست کار می کنه برای همین هم اینقدر در یاد ها موندند
     
    m49663 این نوشته را Like کرده است.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    216
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 5, 2015
    دوستان کسی‌ میدونه که آیا ورژن GOTY وارد بازار شده یا نه؟
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    365
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 19, 2016
    بله وارد بازار شده قیمتشم مناسبه
     
    pedram13 این نوشته را Like کرده است.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    328
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 7, 2008
    سلام دوستان
    برای استفاده از Dragonslayer Greataxe به جز Strength کدم قسمتها رو باید لول اپ کنم و دقیقا باید چند لول باشن ؟
     
    Pyramid Head این نوشته را Like کرده است.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,632
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 15, 2011
    نام:
    محمد
    Strength بالای چهل می خواد وقتی به این حد از لول آپ رسیدی Dexterity رو ارتقا بده چون تاثیر بیشتری روی این سلاح داره و میزان آسیب رسوندنش رو بیشتر می کنه
     
    ferod این نوشته را Like کرده است.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    328
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 7, 2008
    Strength 40 هستش اون یکی باید لول چند بشه تا بتونم از استفاده کنم ؟
    وقتی این شمشیر دستم هست فقط میتونم قدم بزنم !
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,632
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 15, 2011
    نام:
    محمد
    این سلاح خیلی سنگینه و کاراکترت زیادی سنگین شده برای همینه فقط می تونی راه بری باهاش شما باید vitality رو افزایش بدید تا equip load تون بالا بره
    به نظر من زره و سپر سبک تر بردار تا بتونی این سلاح رو درست حمل کنی
     
    ferod این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,167
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2009
    نام:
    منصور
    نسخه گوتی چند باس اضافی داره تو DLC
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,632
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 15, 2011
    نام:
    محمد
    دی ال سی اول 2 تا باس داره دی ال سی دوم 4 تا باس جدید داره به نسبت بازی اصلی هم به شدت سخت تره
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    82
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 27, 2010
    نام:
    رضا
    در حال حاضر هر روز انلاینم کسی کمک خواست ادد کنه دوستان بازی اصلی + هر دو dlc لول 230
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,026
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 31, 2009
    نام:
    فرهاد
    آقایون سلام رو ps4 بازی میکنم قبلا با دایره هم میدوید هم جا خالی میداد نمیدونم ییهو چی شده با دایره اصلا حال نداره XD یکم خودشو فقط عقب جلو میکنه چه کنم ؟ چرا اینطوری شده ؟
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید