1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

Fallout 4 | PC (اسپویل داستان بدون استفاده از تگ = بن دائم)

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط KiLL3R/4/Ev3r, ‏Jun 3, 2015.

  1. کاربر فعال

    ارسال ها:
    4,504
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    نام:
    ∂αнмα
    [​IMG]

    سازنده :
    Bethesda Game Studios
    ناشر : Bethesda Softworks
    سبک : Action role-playing
    پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
    تاریخ انتشار : Nov 10, 2015

    توضیحات و اطلاعات بازی :
    ساختن شخصیت :

    [​IMG]
    به راحت ترین شکل ممکن کاراکترت رو بساز

    بازی قبل از بمباران اتمی شروع میشه. اینطور که به نظر میرسه خانواده شخصیت اصلی بازی نزدیکه Vault 111 زندگی میکنه. بخشه اغازینه بازی دنیای بازی رو قبل از بمباران اتمی به تصویر میکشه . در ابتدا میشه نقش مرد یا زن ( که زن و شوهر هستن ) رو انتخاب کنید . اینطور که توی Demo به نظر رسید دیگه خبری از منوها تو در تو و Slider ها نیست و شخصیت سازی بازی به صورت Sculpture مانند کار میکنه. به این صورت اینکه آزادانه شما میتونید بخشهای مختلف صورت رو انتخاب کنید و بعد هرطور که میخواید اون رو شکل بدید . این اتفاق روبروی آینه توی حموم/دستشویی (لول) میفته . بعد از تایید شخصیت به شما اجازه داده میشه که Skill Point ها رو طوری که میخواید مصرف کنید .

    [​IMG]
    بخش انتخاب Skill این بار با متحرک شدن شکل شمایل PipBoy خیلی لذت بخش تره

    داستان :

    یک سری اطلاعات مربوط به داستان بازی که در حد حدس و گمانن و نمیشه تاییدشون کرد :

    1. به نظر میرسه که تنها بازمانده بمباران اتمی هستیم از خانواده خودمون
    2. حدودا 200 سال میگذره از زمانه ورود به Vault و خارج شدن ـه ازش
    3. به نظر میرسه CodsWorth روباته خانوادگی شما طی این زمان از بین نرفته و شما اون رو ملاقات میکنید
    4. برای اولین تو سری TES و Fallout از Bethesda شخصیت اول بازی کاملا حرف میزنه و دارای Facial Expression ـه ! به این صورت که شما میتونید چهره خودتون هنگام صحبت کردن و انتخاب دیالوگها رو ببینید.
    5. تایید شده که داستانه بازی توی Boston و حوالی این منطقه اتفاق میوفته.

    انتخاب ها و عواقب ها :

    هنوز اطلاعاته دقیقی در دسترس نیست ولی اینبار انتخابهای زیادی در بازی وجود داره که در طول بازی تاثیر گزاره و داستان رو شکل میده . اونطور که Game Informer توضیج داده احتمال Fail شدن تو Quest ها هم هست که باعث تاثیر گذاشتن روی روند بازی میشه !

    Companions یا همراهان :

    در طی بازی سگ و احتمالا دیگران با شما همراه میشن. یکی از قابلیتهای جدید همراه این ـه که شما قابلیت دستور دادن به اون رو دارید. مثلا میتونید به سگ بگید که آیتمها رو برای شما بیاره و منتظر باشه و .... .
    سگ ـه داخل بازی هنوز اسم مشخصی نداره ولی تو یکی از قسمتها به سگ به عنوانه Dogmeat نام برده میشه (این کلمه تو دنیای Fallout رواج داره) . کارگردان بازی اقای Tod Howard اعلام کرد که همراه کردن سگ کاملا بر عهده بازیبازـه . همچنین سگ تو بازی Immortal ـه و هرگز نخواهد مرد.

    (V.A.T.S (Vault-Tec Assisted Targeting System :

    سیستم محبوب ـه Vault-Tec Assisted Targeting System همچان داخل بازی وجود داره . طبق نمایشهایی که دیدیم به نظر میرسه زمان در این سیستم به کندی قبل نمیگزره . همچنین گزینه ای به نام Critical Execute مشاهده شد ! هنوز مشخص نیست چه کاربردی داره ولی احتمالا ضربات سنگین تری رو وارد میکنه و در عوض AP بیشتر هم مصرف میشه .


    Second Screen Experience :

    [​IMG]
    رفتن تو جو و اتمسفر بازی با این قابلیت دوچندان شد


    در طی نمایشه بازی در E3 از نسخه واقعی PipBoy (گجت معروف کاراکتر بازی که رو دستش بسته میشه که داخل بازی از طریق اون میشه مپ , کوله پشتی و .... رو چک کرد) برای نسخه ویژه بازی یعنی PipBoy Edition پرده برداری شد. به این صورت که این وسیله به صورت ساعت مچی رو دست بسته میشه . داخلش یک گوشی هوشنمد قرار میگیره که با استفاده App ـی که Bethesda قرار زمان انتشار بازی عرضه کنه این قابلیت رو به شما میده که از بیرون مثل خود بازی به امکانات شخصیت اصلیتون دسترسی داشته باشید !


    ساخت و ساز :

    [​IMG]
    هر چیزی هر جا پیدا کردی رو بیار و باهاش خونه بساز !

    تو بازی قابلیت ساخت و ساز وجود خواهد داشت. شخصیت اصلی بازی قادرـه آیتمهای زیادی رو توی دنیای بازی جمع اوری کنه (حتی در و دیوار خونه ها) و Material های مختلف و در نهایت اونا رو تبدیل به ساختمان کنه . این قابلیت وجود داره که در نقاطه مختلف خونه سازی کنید . همچنین به نظر میرسه که شما قادر به بازسازی شهر نابود شده نزدیکه Vault 111 هستید . در طی ساخت و بازسازی این شهر ها مردمان زیادی به شهر شما خواهند امد و ساکن خواهند شد . حتی Merchant ها هم ممکن هست به شهر بیان و مغازه باز کنند . همچنین شهر شما امن نیست برای همین بایستی Defense Tower ها یا Turret های مختلفی رو توی نقاط مختلف بسازید تا از حملات دشمن پیشگیری کنید. به علاوه در دمو دیدیم که حتی قابلیت سیم کشی برای برق رسانی هم وجود داره مثلا میشه توسط یه Generator تولید برق با وصل کردن سیم ها به لامپ اون رو روشن کرد. این مورد برای سیستم های دفاعی هم صدق میکنه ! در کل سیسم ساخت سازی اصلا محدود نیست و بسیار آزادانه طراحی شده !

    Crafting (ساخت آیتم) :

    بخشه Crafting بازی نیز به نظر میرسه از دیگر بازیهای Bethesda عمق بیشتری داره . ظاهرا 50 اسلحه در بازی وجود داره که همه قابلیت Craft و Modification رو دارن و همه Loot هایی که پیدا میکنید قابلیت استفاده توی ساخت این ایتم ها رو میتونن داشته باشن. اونطوری که اقای Tod گفت ظاهرا حدوده 700 قطعه برای ساخت آیتم ها مختلف در بازی وجود داره که رقمه فوق العاده ای به حساب میاد ! وقتی یک اسلحه رو Customize میکنید میتونید دقیقا سیستمی که اسلحه کار میکنه رو عوض کنید. مثلا یک Laser Pistol دارید که میتونید اون رو به SCatter یا حتی Laser Rifle هم تبدیل کنید .

    [​IMG]
    بخش Crafting در بازی با امکانات بیشتر بازگشته ​


    بخش Crafting و Modification محدود به سلاح نیست . توی Armor ها و Power Armor هم کاربرد داره . به طور مثال هر Armor میتونه به بخشهای مختلفش شکسته بشه و یا تعویض بشه !

    [​IMG]
    قابلیت تعویض قطعات و Customize کردن Power Armor تو نمایش بازی نشون داده شد
    متفرقه :

    Syntethics/Android ها به نظر میرسه توی بازی حضور دارن ولی هنوز از چگونگی و تعداد و قابلیتهای اونا اطلاعاتی در دسترس نیست .

    اسلحه های تایید شده :

    Laser Pistol
    Pipe Pistol
    Baseball Bat
    Assault Rifle
    Plasma Pistol
    Junk Jet
    Fat Man

    دشمنهای تایید شده :

    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel

    [​IMG]
    Deathclaws ها یکی از خطرناک ترین دشمنان بازی به حساب میان ...

    Enemy Scaling توی بازی وجود داره این به این معنیه که هر نقطه از بازی دشنمنای خاصی وجود دارند که هر کدوم محدوده تعین شده ی مخصوص به خودشون رو دارا هستن ! بقیه منظقه ها هم ممکنه دشمنای معمولی با سطح و لول پایه ی به خصوصی حضور داشته باشند ...

    نکاتی که در نمایش E3 مشخص شدن :

    -لباسهای فضانوردی توی بازی دیده شد که به نظر میرسه یا Space Station یا قابلیت Space Travel توی بازی وجود داشته باشه !
    -قسمتی به اسمه Musem Of Freedom نشون داده شد که توش پره Raiders بود .
    -توی بازی Jet Pack وجود داره !
    -دشمنها اسمهای مختلفی دارن .
    -Super Mutant Behometh توی بازی دیده شد !
    -Mirelurk Queen توی بازی دیده شد .
    -به نظر میرسه Synthethic و Android ها توی بای حضور گسترده ای دارن . پیشتر توی Rivet City توی Fallout 3 اشاره هایی به این قضیه شده بود
    -برای اولین بار توی این سری قابلیت تخریب محیط وجود داره ! گستردگیش هنوز مشخص نیست ولی به نظر میرسه ساختمها و مناطق ساخته شده توسط بازیباز قابلیت تخریب پذیری کامل رو خواهند داشت .
    -زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض میشه
    -Radoscorpions میونن زیره زمین باشن و از جلوی شما بالا بیان !
    -به نظر میرسه Power Armor دیگه استفاده اش محدود به Brotherhood of Steel نمیشه و دیده شد که Raiders ها هم بهش دسترسی دارن
    -Deathclaws ها توی بازی وجود دارن ! ظاهرا هم بیش از گذشته مرگبار هستن !
    -یک دشمن جدید به اسمه BloodBug دیده شده که به نظر میرسه یه فرمته Mutated شده پشه باشه !
    -به نظر میرسه Vertibird ها توی بازی به عنوانه وسلیه مسافرتی وجود دارن. ظاهرا با انداختن Smoke Grenade میان . البته قابل روندن نیستن ...


    Setting (محیط) :

    بازی توی Boston و اطرافش اتفاق میفته . به نظر میرسه بعضی از قسمتهای مپ از شدت ضربه بمباران در امان بودن در نتیجه ضربه کمتری خوردن یا احتمالا توی سالهایی که گذشته توسط انسانها بازسازی شدن (Tod Howard گفت که دنیای Fallout 4 به خشکی و یک رنگی دو سری قبلی نیست و اینبار رنگ و رویه بیشتر به خودش گرفته)
    صحنه های جالبی توی نمایش نشون داده شده . مثل Massachusetts House of State و همچنین Paul Reaver Statue :


    [​IMG] [​IMG]




    [​IMG]
    USS Constitution

    [​IMG]
    Bunker Hill Monument


    -در بازی 12 همراه وجود داره که Dogmeat، Mr. Handy ،Preston Garvey و Piper جزءشون هستند.
    -همونطور که قبلا اشاره شد Mr. Handy می تونه نام های متفاوتی رو صدا کنه، از معمولی ها مثل John گرفته تا چیزایی مثل Mr. ****face . لازم به ذکره که صدا پیشگی Mr. Handy رو Stephen Russel انجام می ده که صداپیشه Garret تو اولین Thief بوده. اجزا داخلی Mr. Handy هم مدل سازی شده، تا زمانی که منفجر شد بازیکن بتونه جزئیاتش رو ببینه.
    -Preston Garvey که اوایل سال به Fallout Shelter اضافه شد، یکی از رهبرهای Commonwealth Minutemen هست، گروهی که به کمک جدی نیاز داره. به نظر میرسه که این شخص باشه :

    [​IMG]

    -Dogmeat بر اساس یه سگ واقعی به اسم River طراحی شده. تو Quakecon هم حضور داشته، این تصویرش هست:

    [​IMG]

    همچنین می تونید Dogmeat رو بفرستید تو محیط بازی تا دنبال آیتم بگرده.

    -اشاره شده که می تونید با همراهتون رابطه رومانتیک برقرار کنید (فرقی نمیکنه موئث باشید یا مذکر). البته در حال حاضر مشخص نیست چنین امکانی برای غیر انسان ها (مثل Mr. Handy) وجود داره یا نه.
    -چیزایی که برگشتند: bloody mess perk, Super Duper Mart, computer hacking, lockpicking, the Fat Man و Behemoth mutants. آخر تریلر نشون میده که بازیکن به سمت یه Behemoth mutant بمب اتمی شلیک میکنه.
    -اینبار کاور کتاب ها یا کامیک ها پرجزئیات تر هستند. می تونید روشون زوم کنید و جزئیاتشون رو ببینید.
    -اینبار Perk ها به SPECIAL ها وابسته هستند نه levelها. special بالا تو هر بخش، مساوی با perk های بهتر (تو همون بخش) هست.
    -احتمال درگیری جناح ها با هم دیگه هم وجود داره. در این رابطه یه صحنه به نمایش در میاد که بازیکن درگیری ghoul ها با raider ها را نگاه می کرده. اینم گفته شده که بازیکن آزاده که وارد درگیری بشه یا دخالت نکنه. یه صحنه هم نشون داده که بازیکن با raider ها درگیر بوده که یه تعداد از Brotherhood of Steel وارد صحنه می شند تا به بازیکن کمک کنند.

    تاپیک تصاویر بازی >>> اینجا
    تاپیک مشکلات
    Fallout 4 (نصب، کرک، مشکلات گرافیکی و ...) >>> بزودی
    سایت ناشر بازی >>> اینجا
    سایت سازنده ی بازی >>> اینجا
    سایت بازی >>> اینجا


    سیستم مورد نیاز :

    [TABLE="width: 800, align: left"]
    [TR]
    [TD="align: left"][/TD]
    [TD="align: left"][/TD]
    [/TR]
    [TR]
    [TD="align: left"]Recommended
    (Windows 7/8/10 (64-bit OS required-
    Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent-
    8 GB RAM-
    30 GB free HDD space-
    NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent-[/TD]
    [TD="align: left"]Minimum
    (Windows 7/8/10 (64-bit OS required-
    Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz-
    or equivalent
    8 GB RAM-
    30 GB free HDD space-
    NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent-[/TD]
    [/TR]
    [/TABLE]


    تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.
     
    آخرین ویرایش: ‏Nov 9, 2015
    Golden Eye و Irisviel این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    خوب این انجین همونی که باهاش Skyrim رو ساختن، چیز جدید و ویژه ای که نیست، مسلما آپدیت هائی داشته ولی در نهایت خروجیش این هست.
    این که مکانیک های گیم پلی Fallout IV به شکلی هستن که نیاز به یک همچین انجینی دارن و اون انجین نهایتش شده مدل آپدیت شده انجین قبلیشون که تو نسل قبل هم چیز خاصی برای ارائه نداشت رو نمیتونم درک کنم. کم کاری استودیو رو تو مبحث خروجی گرافیکی رو هیچکدوم از این مسائل توجیح نمیکنه.

    من به هیچ عنوان گرافیک پرست و.. نیستم، نسخه چهارم واقعا بازی دوست داشتنی بود اما در اینکه بتسدا بعد Oblivion کلا داره تو مبحث گرافیک کم کاری میکنه بر کسی پوشیده نیست.
    همین آپدیت تکسچر مشخصه که خودشون هم راضی نیستن و میخوان بازیو بروز نگه دارن.
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,747
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 29, 2005
    نام:
    ehsan
    تمام انجین ها همون ارتقاء یافته ورژن های اصلی هستند هیچ وقت مثلا آنریل سه از اول نوشته نشده همون هسته مرکزی آنریل دو بوده و البته با قابلیت های بیشتر و جدیدتر و البته محیط کاربری جدیدتر
    هیچ وقت برای شرکت ها صرف نداره که از اول یک انجین را بسازند...مگر در موارد استثنا که بنده خبر ندارم...
    اصلا این انجین قابل مقایسه با انجین skyrim نیست بعدش هم در fo4 شما با یک محیط شسته و تمیز سر و کار ندارید... شما وارد دنیایی میشید که باید حس پایان دنیا را داشته باشه. همون چیزی که حتی هیتر ها هم میگن محیطش به لحاظ هنری چشم نواز بوده
    همیشه محیطهای مخروبه سخت افزاره قویتری نیاز داشته یکی از دلایلش هم عدم تقارن ساختمانها و بافت های فرسوده هستش یه بخش دیگه هم لایه هایی که برای نمایش فرسودگی و کثیف بودن محیط طراحی شدند...از طرفه دیگه باید بافت های بر پایه نور مثل اسپکیولار و نرمال ها و ...هم به صورت seamless باشند. پس فراموش نکنید که محیط فرسوده فقط در فسمت بافت حجم خیلی زیادتری نیاز داره تا یک محیط تمیز و هماهنگ..
    . گرافیک همیشه به بافت بالا نیست. اگر بخش هنری هم در نظر نگیریم گرافیک fo4 به نسبت زمانی بهترین بوده بین این فرنجایز. من فقط با اضافه کردن depth of field کاملا راضی هستم از گرافیکش حتی زمان های خاصی از روز و آب و هوایی گرافیک واقعا خیره کننده میشه. فیزیک و گرافیک آب که من فکر نکنم هنوز بازی به پاش رسیده باشه واقعا من شوکه شدم وقتی اثره موجی که روی آب پس از راه رفتن روش ایجاد میشه را دیدم

    اینها همه به کنار یادمون باشه با سنگین ترین سبک بازی ما سر و کار داریم... خیلی باید بی اطلاع باشه کسی که بخواد گرافیک این بازی را با فارکرای یا .... مقایسه کنه
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 16, 2017
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    @{ehsan}
    احسان جان منم نگفتم که برای هر بازی باید انجین جدید ساخت!
    شما گفتی برای F 4 انجین جدیدی ساختن، منم گفتم این همونی که باهاش Skyrim رو ساختن.
    احسان اینهائی که شما بهش اشاره میکنی "بافت های بر پایه نور مثل اسپکیولار و نرمال ها و ..." شما هم میدونی، منم میدونم بهانهست.
    همیشه تو همه بازیهائی که گرافیکی آنچنان قوی نیستن جاهائی از بازی هست که باعث افتخار استودیو باشه ولی نمیتونیم اینو بستش بدیم به کلیت گرافیکی بازی.
    Fallout بازی خوش ساختی هست که از لحاظ تکنیکی و فنی خیلی خوب کار شده ولی پلتفرمی که بازی روش بنا شده دیگه تاریخ گذشتست.
    اگه همچین خروجی تو نسل قبل از بازیهای بتسدا میدیدیم به هیچ وجه جای ایراد نبود ولی تو این نسل این خروجی به هیچ وجه جای دفاع نداره.
    ========
    اما با همه اینها اینقدر بازی بزرگ هست و جوری شما رو درگیر خودش میکنه که این نگاه اولیه که من دارم رو خیلی سریع از ذهنتون بیرون میکنه.
    کلا اگه چندتا بازی باشن که به معنای واقعی گیم پلی رو تعریف کرده باشن، یکیش F4 هست.
    برای همین دوست دارم تو نسخه بعدی و یا کلا ساخته بعدی استودیو حتی همین ذهنیت اولیه رو هم نداشته باشم.
    امیدوارم استودیوی بتسدا تکنولوژیش رو گسترش بده و بتونه تعادلی بین بهینه بودن و چشم نواز بودن برقرار کنه.
    یا همین انجین Creation رو جوری آپدیت کنن که درخور نامش و عناوینی که باهاش ساخته میشن باشه (اینو خودم ترجیح میدم) یا پلتفرم دیگه ای انتخاب کنن.
     
    {ehsan} این نوشته را Like کرده است.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,747
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 29, 2005
    نام:
    ehsan
    والا چه عرض کنم. هرچی گرافیک بازی که دوست دارم بیشتر باشه برای منم خوشحال کننده تره . امیدوارم به غیر از گرافیک همین روال گیم پلی را (حداقل) ادامه بدن چون یکی از بازی های انگشت شماری که من دوست دارم کم نشه...وگرنه الان به هرکی بگی اوپن وورد فکر میکنند حتما خطی نیست و rpg هستش... من توی سری Metalgear با شماره یک و دو خیلی خاطره داشتم ولی از وقتی کوجیما از خطی بودن فاصله گرفت ...من خیلی خوشحال شدم. برای همین فانتوم پین بر عکس طرفدارهای قدیمی بازی برای من بعد از سالها به تمام معنی لذت بخش بود. من فکر میکنم یک سری بازی سازهای قدیمی خودشون هم به سمت RPG و حداقل خطی نبودن گرایش پیدا کردند. چون Rpg چیزی هست که از تکرار مکررات فاصله میگیره...Fallout 4 نشون داد که میشه سبکهای مختلف را کناره هم گزاشت و ترکیب خوبی از آب در آورد. هرچند نه به صورت خالص ولی برای تنوع...
     
    Simorq و m.d.makan این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    18
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 22, 2017
    درود
    حول و حوش 5 6 ساعت این عنوان رو بازی کردم و از محیط و اتمسفر بازی خیلی لذت بردم اما چندتا مورد هست که آزارم میده
    یکی اینکه کوئست مشخص نیست چه درجه ای سخت هستن مثلا میرم سراغ یه کوئست بعد میبینم 50 نفر با مسلسل و ... میریزن سرم، یادمه مثلا تو یه بازی مث ویچر تمام کوئست لول داشتن و میشد تشخیص داد که سراغ کوئست بریم یا نه
    مورد دیگه شوتینگ بازی هست، مثلا من الان یه کوئست از دایموند سیتی گرفتم که یه کاراگاهی رو پیداش کنم، اونجا که با دشمنا روبه رو میشم قشنگ شده با شاتگان سر طرف هدف گرفتم و هنوز زنده میمونه !!! خیلی باید گلوله خالی کرد رو یه نفر تا بمیره (از VATS استفاده میکنم)
    حالا اگه نکته ای هست یا من چیزی رو جا انداختم من رو راهنمایی کنید
     
    Squidward این نوشته را Like کرده است.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    644
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 8, 2012
    نام:
    علیرضا
    VATS اگر لولش رو بالا نبری زیاد کاربرد نداره اکثر تیرها به دشمنا برخورد نمیکنه یا آسیب پذیریش کمتر هست.
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,747
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 29, 2005
    نام:
    ehsan
    سلام.
    کلا موارده زیادی هست داخل فالات که ممکن اولش باعث بشه ادامه ندید ولی در صورت ادامه خیلی مواردی وجود داره که احتمالا خیلی جالب باشه براتون.
    در مورده سوال اول...
    کوست و خیلی از موارد مشابه به این مخصوصا لول دشمنان و آیتم های لجندری یا حتی پاور آرمور بر اساس "لول خود شما" ظاهر میشوند و هوشمند میباشد... در نوبت بعدی در صورت بازدید از همان منطقه همه چیز در همان لول اولیه باقی خواهد ماند.
    پس برای شروع مراحل اولیه بهتر هست مقداری لول خود را بالا ببرید که آسانتر شوند.

    در مورد سوال دوم:
    شوتینگ این بازی به دلیلی سبک RPG ... مقداری با شوتینگ بازی های خطی متفاوت میباشد و به مرور زمان شما نیاز به خرج کردن پوینت هاتون دارید که از جدول لول ها (PERK) پرک ها را بالا ببرید به غیر از پرک های ردیف بالا که اصلی هستند بقیه پرک ها قابلیت های خیلی جذابی را برای شما باز میکنند. مثل رام کردن تمام موجودات .. حتی انسان ها برای استفاده در نبردی که همان لحظه درگیرش هستید. یا نشانگره کمکی برای پرتاب نارنجک ها...

    در امضای خودم لینکی هست که الان گذاشتم. میتونید در اونجا یک سری اطلاعات خوبی پیدا کنید
     
    Sir Daniel این نوشته را Like کرده است.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    18
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 22, 2017
    ممنون از شما
    پس ان شالا بازی رو ادامه بدم چون ابتدا از Fallout NV شروع کردم اما گرافیک و گیم پلی بازی واقعا تاریخ گذشته به نظرم اومد و نتونستم تحملش کنم و در نتیجه اومدم سراغ این عنوان که به دلیل تغییر انجین پیشرفت خوبی داشت
    حالا من یک پی دی اف Official Game Guide که ظاهرا از طرف سازنده های خود بازی عرضه شده رو پیدا کردم حدودا 500 صفحه اس و توضیحات کاملی داده هر چند به دلیل انگلیسی بودن خوندنش حوصله زیادی میخواد
    لینک شمارو هم مطالعه خواهم کرد
    ممنون
     
    {ehsan} این نوشته را Like کرده است.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,747
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 29, 2005
    نام:
    ehsan
    خواهش میکنم.
    مطالعه این همه اطلاعات قبل از پیشروی در داخل بازی ..به دلیل عدم شناخت کافی ممکن هست شما را سردرگم بکنه. و اینکه گرافیک بازی به نسبت گستردگی و حجیم بودن آن بسیار چشم نواز هستش ومخصوصا گرافیک هنری آن جزوه بهترین هاست اتمسفر و رنگ بندی و همراه با موزیک های قدیمی یک محیط بسیار جالب و نسبتا شادی را ..آن هم در دنیای آخر زمانی به وجود میاورد که همین تضاد بسیار جذاب و اعتیاد آور میباشد. البته خشن بودن و اضطراب هم وجود داره ولی نه به اندازه ای جنبه شادی آن...
    اگر هم برنامه بلند مدت برای بازی دارید پیشنهاد میکنم روی درجه سختی survive برید . چون با بالا رفتن لول بازی کم کم آسان تر میشود و اصلا سبک و گیم پلی بازی دستخوش تغییرات اساسی شده و خیلی آیتم ها و قوانین مخصوص به دنیای آخره زمان وجود خواهد داشت.

    در مورد NV هم شخصا آن زمان اصلا از گرافیکش راضی نبودم و فقط یک لند اسکیپ خالی بدون جزییات بود
     
    Sir Daniel این نوشته را Like کرده است.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    179
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 5, 2014
    نام:
    milad
    • AMD FX-6300 Vishera 3.5GHz
    • مادربورد: ASUS M5A78L-M/USB3 AM3 + AMD 760G
    • کیس: Fractal Core 1000
    • پاور: EVGA 100-W1-500-KR 500W
    • کارت گرافیک: PowerColor AX7850 2GBD5-DH Radeon HD 7850
    • رم: HyperX XMP Blu Series 4GB DDR3 1600
    • هارد (ذخیره سازی): Seagate Barracuda ST500DM002 500GB 7200 RPM 16MB
    • دوستان با این سیستم میشه فالوت 4 رو بازی کرد؟؟؟؟؟؟
     
  12. کاربر فعال

    ارسال ها:
    4,504
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    نام:
    ∂αнмα
    Fallout 4 on Steam
    خوشبختانه استیم هست تا کاربرا بر*نن به سر تا پای ناشر و بازی امیدوارم بتزدا هم مثل راکستار به غلط کردن بیوفته تا بفهمه با PC کامیونیتی نمیشه در افتاد ....
     
    Fifa 10 و Mohamad_ndr این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید