The Incredible Adventures Of Van Helsing III | PC

The Incredible Adventures Of Van Helsing III

96553641375105246382.jpg


جنگ داخلی در سرزمین بورگویا (Borgovia) پایان یافته اما آینده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و درست همانند گذشته، تاریک و شوم به نظر می رسد. شهر عجیب علم و تکنولوژی به موجب آزمایش های غریبی که با آنها عجین شده، در نابودی غم انگیزی به سر می برد و گوشه و کنار ویران شده اش به میدانی برای ستیز فرقه های شرور با یکدیگر تبدیل شده است. جنگ هایی که تنها برای کسب قدرت آغاز شده اند و جز بی خردی دلیل دیگری ندارند. گویی سرزمین بورگویا رو به پایانی آشفته گام بر می دارد و به روزهای آخر خود نزدیک می شود. پیشگویی ها نیز کاملاً همگام با این رویدادها حرکت می کنند و خبر از پایانی تاریک می دهند، امری که شاید وقوعش چندان هم غیرمحتمل نباشد. امواجی از بلاهای طبیعی این سرزمین خسته را در بر گرفته و پس لرزه های شومش با مخلوقی اسرار آمیز پیوند دارد.

شیطانی شرور که از هم پیمانان سابق نیروهای تاریکی است و می رود تا تمام بورگویا را همچون اژدهایی گرسنه در خود ببلعد. تمام این آشفتگی ها نشان از یک اتفاق دارند:
بازگشت ون هلسینگ. آری …

او به عنوان یگانه ناجی بورگویا باز هم باید ساز و برگش را روی دوش خود بگذارد و بار دیگر برای نجات شهر و دیارش پیشقدم شود. اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. او اکنون برای از بین بردن خطرناک ترین هیولایی که ساکنین بورگویا در تمام طول تاریخ خود با آن مواجه بوده اند پا به مهلکه می گذارد و این بار موضوع فقط نجات شهر نیست. این بار رویارویی پایانی ون هلسینگ، بیش از هر زمان دیگری جنبه های شخصی دارد و او برای رسیدن به هدفش حاضر به انجام هرکاری است. حتی اگر این کار، او را با تاریک ترین اسرار نهفته در لایه های زیرین شکل گیری بورگویای نوین روبرو سازد. حقیقتی که شاید تلخ باشد و شاید ترسناک. در هر صورت این پایان دنیاست و آخرین رویارویی خونین ون هلسینگ با دشمنانش.

این روزها ترتیب دادن یک سه گانه یا تریلوژی یکی از محبوب ترین و امتحان پس داده ترین راه ها برای بازگو کردن داستانی جذاب و درگیرکننده در دنیای سرگرمی محسوب می شود. این ویژگی در سبک فانتزی و علمی-تخیلی بسیار کاربرد دارد و پیشینه ی آن حتی به دوران بسیار قدیم و زمانی باز می گردد که هیچ خبری از سینما یا بازی های کامپیوتری نبود و این مسئله تنها در ادبیات و شعر نمود داشت.

با این حال نمونه های ملموس و شناخته شده تر سه گانه ها، خصوصاً برای علاقمندان به بازی های کامپیوتری، بیشتر در قرن بیستم میلادی شکل گرفتند که بطور مثال می توان به آثاری نظیر جنگ ستارگان، ایندیانا جونز و ارباب حلقه ها در دنیای سینما و عناوینی نظیر Mass Effect، Gears of War و Fable در دنیای بازی های کامپیوتری اشاره کرد. در این میان اعضای NeocoreGames یعنی سازندگان سری ماجراجویی های باور نکردنی ون هلسینگ نیز به دلیل واقف بودن بر ذات جذاب ساختار سه گانه ها، تصمیم به استفاده از همین شیوه برای روایت داستان بازی شان گرفتند. البته از ابتدا قرار نبود بازی ون هلسینگ به صورت سه گانه ساخته شود و در آغاز کار، سازندگان بازی برنامه های متفاوتی برای تولید اثرشان در ذهن داشتند.

آنها قصد داشتند یک بازی نقش آفرینی با ساختاری محکم و داستانی درگیرکننده برای علاقمندان حرفه ای، قدیمی و سرسخت این سبک بسازند. علاقمندانی که دیگر در سنین نوجوانی به سر نمی بردند و از همین رو وقت و فرصت چندانی برای از سرگذراندن یک گیم پلی صد ساعته یا بیشتر در اختیار نداشتند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند که بازی جدیدشان حداکثر چیزی مابین ۸ تا ۱۰ ساعت گیم پلی مفید داشته باشد تا علاوه بر نقش آفرینی بازهای قدیمی، بازیبازان جدید و راحت پسندتر نیز بتوانند با ساختار آن کنار بیایند و آن را پس نزنند. البته برای خوش آمد ذائقه ی بازیبازان جدید لازم بود که ساختار بازی نیز کمی از ویژگی های کلاسیک سبک نقش آفرینی فاصله گرفته و تا حدودی شبیه به دیابلو کلون های مدرن شود. از آنجا که اعضای نیوکور گیم بیشتر ترجیح می دادند به جای تحمیل سلایق خود بر بازیبازان، نظرات و پیشنهادات آنها را در اثر دردست ساختشان عملی کنند، رویه ای پویا و دوجانبه را در فرآیند ساخت ون هلسینگ در پیش گرفتند تا توسط آن بتوانند به مهم ترین هدفشان که همان جلب نظر مخاطبان خود بود دست یابند.

به این ترتیب آنها سعی می کردند نظرات و پیشنهادات علاقمندان این اثر را توسط بازخوردهایی که دریافت می شد، تا حد ممکن در دل بازی در دست تولیدشان اعمال کنند. آنها برای شروع کار تصمیم به استفاده از نام شخصیت مشهور داستان های خون آشامی یعنی ون هلسینگ گرفتند و در این راه توجه ویژه ای به کتاب دراکولا اثر جاودانه ی برام استوکر داشتند. بازی در ابتدا قرار بود تنها یک شخصیت اصلی به عنوان قهرمان داستان داشته باشد که این قهرمان توسط شخصیت فرعی محکم و تاثیرگذاری در طول بازی همراهی می شد. همچنین در نسخه ی ابتدایی ون هلسینگ هیچ خبری از مد آنلاین یا دیگر مدها جانبی نبود و قرار بود بازی تنها بر اساس بخش داستانی ساخته شود و بر مُد تک نفره تمرکز داشته باشد. با مشخص شدن ویژگی های ابتدایی بازی، سازندگان برای طراحی قهرمان داستان یا همان ون هلسینگ به سراغ یک مانگای ژاپنی رفتتند و اساساً سیمای ظاهری بازی و شکل و شمایل شخصیت های داستان در ابتدای تولید قرار بود شبیه عناوین نقش آفرینی ژاپنی باشد.


مدل ابتدایی و مانگا گونه ی شخصیت اصلی بازی یعنی ون هلسینگ

با این حال روند باز و دو جانبه ای که سازندگان برای طراحی و ساخت این اثر در پیش گرفته بودند موجب شد تا برخی ایده ها به تدریج تغییر کند و ساختار کلی بازی در طی فرآیند تولید کم و بیش عوض شود. به این ترتیب تمرکز این اثر بر بخش تک نفره کاملاً از بین رفت و در عوض مد آنلاین و حالت همکاری چند نفره نیز به آن اضافه شد. خصوصیتی که خود به خود، کم رنگ شدن ویژگی های فردی شخصیت اصلی بازی را به همراه داشت و از همین رو طراحان این اثر تصمیم به استفاده از کلاس های مختلف به جای طراحی یک شخصیت واحد گرفتند. علاوه بر آن سبک هنری خاص و مانگا گونه ی بازی نیز به کل برچیده شد و سازندگان تصمیم گرفتند از ساختار رئال تری برای شکل دادن جنبه های بصری اثرشان بهره بگیرند. خصوصیتی که مطمئناً با ذائقه ی بازیبازان غربی سازگاری بیشتری داشت.



29559504963073965204.jpg




Developer : NeocoreGames
Publisher :
NeocoreGames
Genre : Action Role Playing
Platform : ONLY ON PC
Release Date : 23 May 2015

 
آخرین ویرایش:

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
بازی دیروز منتشر شده :|
اگه آره که تاپیک رو مهم کنیم :D
کلا خیلی‌ بی‌ سرو صدا بود،سه چهار روز قبل انتشار تو گروه استیم گفتن که آره اینو هم ساختیم و هفته دیگه منتشر میشه،برین حال کنین :D
 
آخرین ویرایش:

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
برای منی که با دیابلو زندگی کردم و انتظار زیادی هم برای نسخه سوم کشیدم، باید بگم کسی به هر دلیلی نتونسته دیابلو رو تجربه کنه باید بگم شبیه ترین بازی به دیابلو هست.درسته که مبارزات به نرمی و و گیم پلی به عمیقی اون نیست ولی تا حد زیادی قابل احترامه از گیم پلی طولانی اش بگیر تا طراحی هنری محیطش شاهکاره، در ضمن گرافیک فنی قوی هم داره و....=((
 

msf

کاربر سایت
Sep 4, 2007
497
من هیچ قسمت از اینا بازی نکردم ایا این قسمت سوم اخره قسمت بازیه یا بازم قراره قسمت بعدی عرضه بشه؟؟؟:-/
 

hamidreza74

کاربر سایت
Jun 28, 2014
3
سلام دوستان ببخشید تاپیک مشکلات نبود مجبور شدم اینجا بپرسم
من همون اول که میخوام وارد بازی بشم پیغام stop working میده...کرک رو هم ریختم...ممنون میشم راهنماییم کنید
 

psco

کاربر سایت
Jul 11, 2009
180
نام
PreMieR
The Incredible Adventures Of Van Helsing III

djgt_1111.jpg


مشغول بازی The Incredible Adventures Of Van Helsing III هستم .میتونم بگم از دو نسخه قبلی بسیار بهتر شده . با اینکه از نظر گیم پلی از Torchlight 2 ضعیف تره
ولی بقدری گرافیک هنری و طراحی بازی زیباست که حد نداره خصوصا تنوع دیوانه وار تعداد دشمنان ( در واقع تمام موجودات نسخه اول و دوم بعلاوه طراحی دشمنان جدید در نسخه سوم با صدها شکل شمایل بینظیر تو بازی دیده میشه ) و فوق العاده بازی اتمسفر گیرایی داره
تکنیک ضربات تکراریه اما جادو ها در هر کلاس تنوع زیادی دارن لول اپشون دلچسبه
عاشقان سبک دیابلو به هیچ عنوان این بازی از دست ندید. واقعا دارم لذت میبرم
8.5/10

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر