نمایشگاه/رویداد Bethesda E3 2015 Press Conference

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
درود

Bethesda_Softworks_Logo.svg







برای اولین بار، کمپانی Bethesda ناشر عنواینی چون The Elder Scrolls و Fallout، در کنفرانس E3 امسال همایش خود را برگذار خواهد کرد.
کنفرانس Bethesda روز دوشنبه 25 خرداد در ساعت 6:30 am برگذار خواهد شد و جایگاه Microsoft را به عنوان نخستین شرکت برگذار کننده کنفراس E3 را خواهد گرفت.
احتمالا همانند سایر کنفرانس ها، این کنفرانس را نیز می توانید از سایت Twitch.tv تماشا کنید.

E3 همایشی جهانی است که هر ساله توجه میلیون ها گیمر و رسانه های مختلف را به خود جلب می کند. E3 کنفرانسی برای نشان دادن بازی هاست، Bethesda هم چقدر هم در کنفرانس خود به نمایش Trailer و Teaser بپردازد، باز هم کم است! با وجود در اختیار داشتن عنواین بزرگ، انتظار ها از Bethesda بسیار بالاست، Bethesda با برگذاری این همایش نشان خواهد داد که به ناشری به بزرگی EA و Ubisoft تبدیل شده. و با وجود شرکت عظیم Zenimax پشت Bethesda، انتظار می رود چهره های مطرح و بزرگ رسانی ای را در این کنفرانس ببینیم.







اما در کنفرانس Bethesda، احتمال دیدن چه عنواینی را می دهیم؟




Battlecry

24102975602959083002.jpg


یکی از دو عنوانی که Bethesda در E3 سال گذشته معرفی کرد. Battlecry که توسط استودیو Batttlecry studios در حال ساخت است، یک عنوان شوتر اول شخص و Free to play خواهد بود. با گذشت یک سال انتظار یک نمایش نفس گیر را برای این عنوان داریم. همچنین احتمال منتشر شدن نسخه ی Beta این عنوان نیز زیاد است، آیا ممکن است Bethesda مانند EA با گفتن "نسخه ی Beta هم اکنون برای دانلود در دسترس است" ما را شگفت زده کند؟

DooM

00771865453088689665.png

یکی از مورد انتظار ترین شوتر ها, عنوانی که با بازگشت به ریشه های خود سعی دارد بار دیگر Franchiseـی را که سال ها قبل صنعت گیمینگ را در شک فرو برد بار دیگر زنده کند. DooM در Quackecon سال گذشته پشت در های بسته نمایش داده شد و سایت ها و مجلات بسیار محدودی شانس تماشای آن را داشتند. E3 و همایش مخصوص Bethesda بهترین مکان ممکن برای نمایش عمومی این عنوان به گیمر ها و رسانه ها خواهد بود.



Dishonored 2
50397872768091829484.png

یکی از موفق ترین بازی های منتشر شده توسط Bethesda، عنوانی که مدت هاست شایعه ساخت نسخه دوم آن به گوش می رسد. آخرین شایعاتی که در مورد Dishonored 2 شندیدم، شخصیت اصلی حدید، مکان ها و دنیای کاملا حدید و همجنین دسترسی به نسخه ی بتای DooM به عنوان یکی از جوایز پیش خرید کردن این عنوان بود.



Fallout 4
63316626494613524399.png

اما گل سرسبد Bethesda، بازی ای که اگر در E3 معرفی شود تمامی نگاه ها را به سمت خود خواهد چرخاند. عنوانی که Bethesda برای موفق شدن کنفرانسش به آن تکیه خواهد کرد. شایعات نسبتا زیادی در این چند روزه از Fallout 4 به بیرون درز کرده، از نمایش 30 دقیقه ای Gameplay پشت درهای بسته گرفته تا تریلر CG ای که توسط استودیو فیلم سازی Del toro کارگردان معروف برای نمایش به عموم در حال ساخت است. حدس و گمان ها درمورد Fallout بعدی بسیار زیاد است، آیا Bethesda راه Skyrim را ادامه می دهد و عنوانی فقط تک نفره عرضه خواهد کرد تا ما را در دنیای خودش ساعت ها غرق کند؟ یا با اضافه کردن Co op و Multiplayer ریسک می کند؟ حتی ممکن است Zenimax راه The elder scrolls online را ادمه دهد و نسخه بعدی Fallout یک عنوان MMO باشد. هر چند طرفداران ممکن است از MMO بودن بازی استقبال نکنند اما هیچ چیز غیر ممکن نیست.



The Elder Scrolls
99053658022043659575.png

نسخه کنسولی The Elder Scrolls online هفته ی قبل از E3 عرضه می شود. احتمال این که نمایشی مختضر از این عنوان ببینیم بعید نیست، حتی ممکن است Bethesda بسته های قابل دانلود هم برای TESO معرفی کند و قسمتی از کنفرانس خود را به آن اختصاص دهد.
اما آیا ممکن است TESVI هم در کنفرانس Bethesda نمایش داده شود؟ با احتمال بالای معرفی Fallout 4، معرفی TESVI بعید به نظر می رسد، مگر این که Bethesda بخواهد بهترین کنفرانس تاریخ E3 را برگذار کند!
علاوه بر این نسل، نسل نسخه های Remaster و Remake است، با وحود موفقیت عظیم Skyrim در نسل قبل، ریمستر شدن Skyrim اصلا بعید به نظر نمی رسد.



Rage
74075873557612643771.png

چه بر سر این سری خواهد آمد؟ آیا Bethesda بار دیگر به این سری اعتماد و شانس خود را امتحان می کند؟ یا برای همیشه آن را کنار می گذارد؟ rage عنوانی بود که نتواسنت آن طور که باید و شاید موفق شود، اما با توجه به آن می توان ادامه ای خوب برای آن ساخت. آیا ممکن است Bethesda در سالی Mad Max بار دیگر نام خود را بر زبان ها انداخته، این عنوان فرا آخرالزمانی را عرضه کند و بار دیگر شانس خود را بیازماید؟



Prey 2

43462152891787503162.jpg


Prey 2، عنوانی که ماجرای های ساخته شدنش حتی از نسخه ی قبلی ـش هم بیشتر شده! چه بر سر این عنوان خواهد آمد؟ کنسل شده، از نو ساخته می شود و یا Arkane، استودیو سازنده Dishonored کار ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت؟ شاید سرنوشت این عنوان در همایش E3 مشخص شود.
 
آخرین ویرایش:

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
این DOOM چرا انقدر خوب بود :D وقتی 3 ـش رو بازی می کردم انقدر خرکیف نشدم که الان شدم :D اصن یه چیز غریبی بود :D قشنگ حس یه شوتر نسل بعدی رو میداد :D اگه به امید خدا تغییرات عجیب و غریبی روی کنسولا نصیبش نشه و در نهایت با همین کیفیت و مخلفات عرضه بشه ، رسماً از سبک شوتر چیزی نمی خوام :D خشونتش هم عالی بود ، جون هر کسی که دوست دارن دست بهش نزنن :D

بابا اصلا این DOOM چه کرد با ما :d هنوزم تو کفشم احسان. گیمپلیش بینظیر بود. یعنی حالا حالاها شوتر اول شخص رو دستش نمیاد :d
واقعآ باز نشستم تریلر doom و دیدم
همه چیش قابله قبوله فقط 2 چیز منو اذیت میکنه
1- گرافیک بازی خوبه شکی هم توش نیست ولی اصلآ اختلاف گرافیکی با doom 3 در حد 10-11 سال نیست واقعآ انتظار کاری که dom 3 تو عرصه گرافیک کرد رو داشتم
شما یه فلش بک یا نگاه به این بندازی متوجه میشی https://www.youtube.com/watch?v=QBYoXZROy3Y
2- من واقعآ فلسفه spawn ( ظاهر شدن ) وسط بازی نفهمیدم یهو داری می جنگی یکی وسط جنگ ظاهر میشه , من اینو نه تو doom 3 دیدم نه تو doom 2
ولی بقیه تو موارد جز تاپترینا بود کی بشه QUAKE جدید ساخته شه

- - -ویرایش - - -


میگن نوامبر فکر کنم 27 آبان باشه

اتفاقا توی Doom I دقیقا همین اتفاق میافته و داری میجنگی یکی وسط صحنه ظاهر میشه :d

- - -ویرایش - - -

میگم کاش اینم برای DOOM باشه

IDDQD

:smoke:
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,641
نام
وحید
صحنه را دیدم
دوستان بازگشت شکوهمندانه یکی از بهترین شوترهای تاریخ دووم کبیر رو تبریک میگم
عجب گیم پلی سرحالی داشت
fallout هم عالی بود
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
بله سرعت بازی برای افرادی که دووم بازی نکردن یا حداکثر شماره 3 رو بازی کردن خیلی خوبه اما نه برای فن های قدیمیش. در مورد تعداد هیولاها باز هم تو سری های قدیمی دووم تو بعضی از صحنه ها که حالت تله داشتن یهو بخودت میومدی میدیدی 10 یا 15 تا هیولا ریختن سرت بعد اگر اینها رو نمیکشتی و یجوری میخواستی در بری هیولاهای صحنه بعد هم بهش اضافه میشدن و طوری میشد که تا چشاتو باز میکردی میدیدی 30 تا هیولا محاصرت کردن اونجاست که دیگه حس استیصال رو واقعا در وجودت احساس میکردی.
فضای باز هم خودشون قول داده بودن که داشته باشه و امیدوار بودیم کامل نشون بدن.
Doom 4 عالی بود به نظر من.اوایل نمایش یه لحظه فکر کردم Doom 3 میبینم با یه گرافیک بهتر.دمشون گرم که به هسته بازی دست نزدن.دقیقا حس یه Doom واقعی و خالص رو برام داشت.:x
اون فضاسازی خاص و حس ترس دومی هم کامل مشهود بود.من خودم سر Doom 3 خیلی ترسیدم.حتی بیشتر از خیلی از بازیای سبک ترس و بقا.
فقط منم صحنه آهسته شدن بازی رو هنگام تعویض اسلحه دوس نداشتم.
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
29 صفحه تاپیک رو خوندم یکی تون عکس از کنفرانس نگذاشتین خواهشن در هین کنفرانس عکس هم بگزارید مثل سال های گذشته که ما های که کنفرانس رو نمی بینیم بی نصیب نباشیم
با تشکر
========
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,486
بابا اصلا این DOOM چه کرد با ما :d هنوزم تو کفشم احسان. گیمپلیش بینظیر بود. یعنی حالا حالاها شوتر اول شخص رو دستش نمیاد :d


اتفاقا توی Doom I دقیقا همین اتفاق میافته و داری میجنگی یکی وسط صحنه ظاهر میشه :d

- - -ویرایش - - -

میگم کاش اینم برای DOOM باشه

IDDQD

:smoke:

حتمآ یه دلیل فنی داشته اون زمان ولی الان آخه دلیل خاصی نیست
مثلآ تا دودیقه پیشش کجا بود که یهو " طی العرض " کرد وسط نقشه :d
 
آخرین ویرایش:

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
تريلر Fallout3 و Doom عالى بود خيلى خوشم اومد از گيم پلى جفتشون.
فال اوت نسل قبل بخاطر گرافيكش زياد خوشم نميومد ولى اين نسل كه كلا گرافيك برام ارزش كمترى پيدا كرده و گيم پلى غنى و متنوع برام مهم شده عاشق هردوشون شدم.
ريمستر Dishonored هم خبر خيلى خوبى بود نسل قبل خريدمش ولى بازى نكردم حالا ميتونم اين بازى كه خيلى جايزه برده بود تجربه كنم شماره دومشم تريلر سينماييش جالب بود و بازيش حتما عالى درمياد.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
من که اصلا با F3 هیچ ارتباطی برقرار نکردم:d خیلی روند کندی داشت مخصوصا اول بازی واقعا تا جا افتاد کلی عذاب کشیدم امیدوار این نسخه بیشتر بهم حال بده

من به شدت منتظر DOOM هستم تاریخ عرضش رو نگفتن؟
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,959
نام
آریا
Doom II اولین بازی ای بود که من روی کامپیوتر خودم بازی کردم، زمانی که 7 یا 8 سالم بود. :D بعدش هم همون سال یا یه مدت بعدش Doom I رو بازی کردم و کلاً این دو تا بازی جزو محبوب ترین های من هستن. برای Doom III هم روزشماری میکردم و از اون هم خیلی خوشم اومد. هرچند تفاوت های زیادی با نسخه های قبلی داشت، ولی بازی با کیفیت و خوبی بود.
در مورد Doom جدید دو دستگی دیده میشه و بعضی جاها که سر زدم، به تعداد افرای که خوش ـشون اومده، همون قدر هم باهاش حال نکردن. ولی به نظر من نمایش بازی عالی بود. یه جورایی ترکیبی از Doomهای کلاسیک و Doom III بود، با تأکید خیلی بیشتر روی Doomهای کلاسیک. سرعت بازی از Doom III بالاتر رفته بود و به نسخه های کلاسیک نزدیک شده بود. البته خیلی جاها می بینم که شاکی هستن و میگن سرعت بازی کم هست، ولی به نظرم دیگه بیشتر از این هم از دست آدم درمیره و انقدر آشفته میشه که نمیفهمی چیکار داری میکنی! :D تعداد دشمن ها هم با اینکه خیلی زیاد نبود، ولی خیلی کم هم نبود و چند تیکه شلوغ شد. البته احتمالاً بعضی جاها تعدادشون بیشتر هم بشه. خوشبختانه اکثر هیولاهای بازی هم مدل های جدیدی از هیولاهای قبلی هستن و این موضوع خیلی برای من مهم هست. یعنی بدترین چیزی که میتونستم توی Doom جدید ببینم این بود که دشمن ها عوض بشن، ولی خوشبختانه همون قبلی ها موندن و یه سری هم اضافه شدن. اسلحه ها هم همین طور، اکثراً همون اسلحه های کلاسیک با ظاهر جدید.
کلاً Doom III رو میشه یه بازی مطلقاً ترسناک محسوب کرد که 90% بازی توی راهروهای تنگ و باریک بودیم و ترس های لحظه ای و فضای تاریک و ... رو تجربه می کردیم، ولی Doomهای کلاسیک در کنار المان های ترسناک و خشنی که داشتن، خیلی جاها حالت اکشن کامل به خودشون میگرفتن و وسط یه لوکیشن عظیم می افتادی به جون کلی جک جونور و بازی خیلی سریع میشد! مثلاً یه زمین چند صد متر مربعی بود و توش این طرف و اون طرف میدوئیدی و میپریدی و دشمن رو به درک واصل میکردی، ولی در کنارش یه دفعه می افتادی توی یه سوراخ تاریک و یه Imp می اومد توی شکمت و آتیش پرتاب میکرد! :D به نظرم Doom جدید همچین چیزی میشه. یعنی بیشتر حالت اکشن و مهیج داره، ولی بخش های ترسناک و سنگین هم خواهد داشت.
من فقط دو تا مشکل با نمایش بازی داشتم. یکی اون چرخ اسلحه ها که باعث میشه بازی آروم بشه، ولی خب چاره ای هم نیست. توی PC که به احتمال زیاد با شماره های کیبورد قضیه حل میشه، ولی توی کنسول ها نمیتونن کار دیگه ای بکنن. بهترین راه اینه که بازیکن خودش 4 تا اسلحه ای که بیشتر استفاده میکنه رو به D-Pad منتقل کنه (و توی PS4 هم 2 تا اسلحه اضافه به بخش های چپ و راست صفحه لمسی) این طوری دیگه زیاد نیازی به چرخ اسلحه ها نیست. یه موضوع دیگه هم Finisherها هستن. این ویژگی به شدت جذاب و دیدنی کار شده، ولی به نظرم بعد از یه مدت کوتاه تکراری و خسته کننده میشه و از اون طرف بازی رو هم کُند میکنه. اگه تعداد Finisherها رو خیلی بالا ببرن و سرعتشون هم بیشتر از حالت فعلی بشه، خیلی خوبه.
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
وقت تعویض آواتاره :bighug: :D
من به شدت منتظر DOOM هستم تاریخ عرضش رو نگفتن؟
29 صفحه رو جدا خوندی ؟! :| :D
2 تا پست بالاتر هم گفته شد ، صفحه ی قبل هم گفته شد ، بهار 2016.
دوستان تاریخ انتشار Fallout مشخص نشد؟؟؟
Tuesday, November 10, 2015 برابر است با سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴
، ٢٧ محرم ١٤٣٧

فاصله زمانی : 4 ماه 26 روز آینده
:D

@Frobary
اینقدر هی Fallout 4 Fallout 4 میکنی ، پوریا که بن شد ، بیا لطف کن تاریخ ریلیز بازی ها رو + ویدئوها و تریلرهای مربوطه رو بنداز پست اول تاپیک تا هم خدا ازت راضی باشه هم من :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
وقت تعویض آواتاره :bighug: :D

29 صفحه رو جدا خوندی ؟! :| :D
2 تا پست بالاتر هم گفته شد ، صفحه ی قبل هم گفته شد ، بهار 2016.

Tuesday, November 10, 2015 برابر است با سه شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴
، ٢٧ محرم ١٤٣٧

فاصله زمانی : 4 ماه 26 روز آینده
:D

@Frobary
اینقدر هی Fallout 4 Fallout 4 میکنی ، پوریا که بن شد ، بیا لطف کن تاریخ ریلیز بازی ها رو + ویدئوها و تریلرهای مربوطه رو بنداز پست اول تاپیک تا هم خدا ازت راضی باشه هم من :D
کل اطلاعاتش رو برام P.M کن، الان از شدت استرس نمی تونم برم خودم سرچ کنم! :D
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
تریلر Doom با اخرین کیفیت رو دیدم فقط میتونم بگم ای چیزایی که به اسم شوتر به ماها توی این سال ها دادن ، واقعا شوتر نبودن! این واقعا شوتره :d لامصب صدای اسلحه ها و سنگینی خاصی که توی تریلر نشون میدادن آدمو ذوق زده میکنه!
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,678
نام
علی
خوشبین ترین هوادار بتزدا هم فکر نمیکرد fall out4 رو بتونه 4 ماه دیگه بازی کنه:d
من اصلا از این doom خوشم نمیاد.همینجوری باید بکشی بری جلو ولی انصافا تو سبک خودش بهترینه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر