Fighting Games Community

گفتگو در 'Game Communities' ایجاد شده توسط Safety & Peace, ‏Mar 31, 2015.

Most Anticipated Fighting Game of 2016

  1. Street Fighter V

    39.0%
  2. Tekken 7

    44.0%
  3. King of Fighters XIV

    4.0%
  4. Blazblue: Centralfiction

    3.0%
  5. Guilty Gear Xrd - Revelator

    1.0%
  6. Killer Instinct Season 3

    9.0%
  1. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,387
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    [​IMG]
    درود بر خانواده بزرگ بازی‌سنتر،

    پیرو بحث هایی که در تاپیک های دیگه اتفاق افتاد و بعضاً بی ربط به موضوع تاپیک های مربوطه بود، تصمیم گرفته شد که برای سبک فایتینگ، کامیونیتی مخصوص به خودمون رو داشته باشیم تا بتونیم بدون محدودیت، پیرامون همه بازی های این سبک انواع و افسام بحث ها رو داشته باشیم.

    از اونجایی که اینجا قراره یه تاپیکِ جامع باشه، برای هر بخش (بازی)، یه نفر تعیین شده که اطلاعات مربوطه به اون بازی رو میذاره و برای دسترسی سریع تر، لینک پستش توی پست اول قرار میگیره.


    [TABLE="class: grid, width: 700, align: center"]
    [TR]
    [TD]​
    قوانین تاپیک
    1- در کمال احترام نظراتتون رو اعلام کنین.

    2- به چالش کشیدن نظرات مخاطب در صورت رعایت احترام وی و عدم استفاده از تصاویر و شکلکهای توهین آمیز حق شماست.

    3- از بحث های نامربوط جدا خودداری کنید. این تاپیک جهت بالا بردن اطلاعات عمومی دوستان و کاربران ایجاد شده است.

    4- در صورت عدم رعایت قوانین ، فورا به مدیر فروم یا ناظم انجمن گزارش می‌شود.[/TD]
    [/TR]
    [TR]
    [/TR]
    [TR]
    [/TR]
    [TR]
    [/TR]
    [/TABLE]

    اطلاعات تکمیلی بازی ها:

    Mortal Kombat X
    Tekken 7
    Street Fighter V
    Killer Instinct

    مسابقات:

    CEO 2015
    EVO 2015
    Canada Cup 2015
    Capcom Cup 2015
    Killer Instinct Cup 2016
    Final Round 19 - 2016
    Combo Breaker 2016
    EVO 2016

    تاریخچه EVO:

    قسمت اول
    قسمت دوم
    قسمت سوم
    قسمت چهارم
    قسمت پنجم
    قسمت ششم

    مقالات علمی:

    GGPO چیست؟
    دعوتنامه رسمی به تورنومنت Street Fighter (پرونده کامل سری)
    مروری بر تاریخچه سبک Fighting
     
    آخرین ویرایش: ‏Jul 17, 2016
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,594
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    نام:
    نریمان
    Mortal Kombat X

    [​IMG]

    داستان

    داستان بازی دقیقا بعد از MK9 شروع میشه و 5 سال 5 سال جلو میره تا 25 سال آینده. همین جا هست که شخصیت های جدیدی مثل Cassie Cage، Jacqui Briggs و... وارد داستان میشن. بازی وقایع MK4 رو هم شامل میشه.
    MKX شامل 8 شخصیت جدید هست که 4 نفر، مرتبط به شخصیت های قدیمی و از بستگانشونن :d و 4 نفر هم کاملا جدیدن. بعد از Deception این نسخه، بیشترین تعداد شخصیت های جدید رو داره.

    [​IMG]

    Scorpion
    Sub-Zero
    Raiden
    Kano
    Quan Chi
    Kung Lao
    Kitana
    Ermac
    Reptile
    Mileena
    Johnny Cage
    Sonya Blade
    Jax
    Kenshi
    Shinnok
    Liu Kang
    Cassie Cage
    Jacqui Briggs
    Kung Jin
    Takahashi Takeda
    D'Vorah
    Ferra/Torr
    Kotal Kahn
    Erron Black

    گیم پلی

    گیمپلی به صورت کلی شباهت زیادی به نسخه ی قبلی داره. همچون نسخه ی قبل، نواری شامل سه بخش در پایین صفحه پر میشه که می تونید با مصرف یه بخش، Special Move ها رو پیشرفته کنید، با مصرف 2 بخش، از Combo Breaker استفاده کنید یا می تونید با مصرف هر 3 بخش از X-ray استفاده کنید و آسیب قابل توجهی رو به حریف وارد کنید. همچنین می تونید از اشیاء موجود در استیج برای جابجایی سریع، خارج شدن از گوشه و... استفاده کنید. یکی از ویژگی های جدید بازی، دویدن و نوار استقامت هست. به جای در نظر گرفتن یه دکمه ی اختصاصی، با نگه داشتن Block هنگام Dash، شخصیتتون شروع به دویدن می کنه تا زمانی که دکمه ی Block رو رها کنید یا نوار استقامت تمام بشه. همه ی این موارد باعث شده بازی نسبت به نسخه ی قبلی مقداری سریع تر بشه.

    [​IMG]


    شاید بشه گفت اصلی ترین ویژگی این نسخه Variation های مختلف برای شخصیت ها هست. Special Move ها، کمبو ها و حتی Trait و Stance شخصیت ها ممکنه با عوض کردن Variation، تغییر کنه. این ویژگی باعث میشه شخصیت اصلیتون، Match-up های بد کمتری داشته باشه و بازیکن های حرفه ای به جای یاد گرفتن شخصیت های مختلف، روی یه شخصیت و Variation هاش تمرکز کنن. به طور مثال Kano تو نسخه های قبلی یه شخصیت Zoner بوده اما تو این نسخه با یکی از Variation هاش به نام Commando به یک Grappler تمام عیار تبدیل میشه.
     
  3. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,387
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    ***39;Street Fighter 4 was about reviving a passion. Street Fighter 5 is about growing that passion***39; - Ono on the transition from old into new

    Brace yourselves... Hadouken is coming>:):d

    SF قراره دوباره استانداردهای سبک رو زیر و رو کنه:d موندم مکانیزمی که براش در نظر گرفتن چیه:d ولی من دلم برای FA تنگ میشه:( واقعا سیستم یونیکی بود/هست. آزادی عمل وحشتناکی رو به بازیکن میداد و برای اولین بار توی تاریخ، این امکان رو داشتیم که 95% حرکات رو کنسل کنیم. اونم نه کنسل معمولی مثل بقیه بازی ها (که یه حرکت رو با یه حرکت دیگه کنسل میکنن) بلکه کنسل کنی به هیچی:d اصن برای دکمه جداگونه در نظر گرفته بودن:d
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,594
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    نام:
    نریمان
    دیروز تورنومتت Fatal8 برای MKX برگزار شد که توش 8 تا از بهترین بازیکن های MK با هم به رقابت پرداختند. یکی از مچ های فوق العاده ی بازی هم مربوط به بازی MIT و Perfect Legend بود. برای کسانی که میگن Variation ها به درد نمی خوره، این مچ رو ببینید تا متوجه بشید که چطور عوض کردن Variation می تونه کل معادلات حریف رو به هم بزنه و شرایط رو عوض کنه:

    watch?v=c0f3JXVxHJQ
     
  5. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,512
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    حس نوشتن نقد برای MKX توی بخش مربوطه نبود ، مثبت منفی وار همینجا در مورد تجربه ـم می توضیحم :biggrin1: ناسلامتی FGC ـه در مورد فایتینگ ها صحبت نکنیم ، چیکار کنیم پس ؟ :biggrin1:

    [​IMG]


    اول از همه میرم سراغ مهمترین بخش یعنی گیم پلی :biggrin1: گیم پلی به طور کلی بهترین توی سری ـه ، سیستم کمبو زنی بازی بهتر شده و با فشار دادن شانسی دکمه ها نمیشه کمبو ساخت. البته کماکان ساختن کمبو کار سخت و دشواری نیست و با مقداری تمرین و ترکیب حالات مختلف کمبوهای هر کرکتر میشه راحت بهش دست پیدا کرد :biggrin1: منوی Move List های بازی هم کمک زیادی توی این مورد میکنه. با اضافه شدن فریم دیتای حرکات و میزان دمیج ها ، میشه گفت یکی از بهترین Move List ها مقابل پلیر قرار داره :biggrin1:

    [​IMG]

    Super Bar کماکان مثل قبله و تغییر خیلی خاصی نداشته :biggrin1: استفاده هاش مثل قبل به Breaker و X-Ray و Super Move های شارژ شده خلاصه میشه :biggrin1: زیر Health Bar یه Gauge اضافه شده که مربوط به دویدن کرکتر هست. با فشار دادن جهت مربوطه و نگه داشتن R2 وقتی که Gauge مربوطه تا هر میزانی پُر باشه میشه تا خالی شدنش با سرعت دوید :biggrin1: (برای من که استفاده ی زیادی نداشت) بعد از خالی شدن هم خودش به صورت اتوماتیک پر میشه :biggrin1:
    Health Bar بازی هم یه نکته ی جالب داره ، وقتی خون حریف به پیکسل آخر میرسه (احتمالاً توی مسابقات مختلف باید دیده باشید که HB خالیه ولی حریف هنوز زندس) یه دایره ی قرمز چشمک زن میشه :biggrin1: یعنی حریف به ** بنده :biggrin1:

    [​IMG]

    و اما یه سری موارد آزار دهنده هم داخل گیم پلی وجود داره :biggrin1: اولیش بک گراند قابل استفاده ی استیج های بازیه که اصلاً بدرد MK نمی خوره :biggrin1: مورد بعدی هم شروع راند های دومه !!!! جای قرار گرفتن کرکترها یه محل استاندارد و ثابث نداره ، این به خودی خود اونقدری بد نیست ولی بعضی وقت ها بر حسب نوع تموم شدن مبارزه اتفاقات عجب غریبی می افته :biggrin1: یه بار ممکنه دو کرکتر هر کدوم یه سر استیج باشن و یه فاصله ی خیلی زیادی از هم داشته باشن ، یه بار هم ممکنه دو کرکتر انقدر به هم نزدیک باشن که حتی دست هاشون توی هم فرو بره :biggrin1:


    [​IMG]
    (شروع راند دوم با فاصله ی Close)

    [​IMG]
    (شروع راند دوم با فاصله ی Far)

    Variation ها با اینکه عاریه ای هستن ولی انصافاً چیز خوبی از کار در اومدن :biggrin1: فقط تنها ایرادی که بهشون وارده اینه که برای یه سری از کرکتر ها تفاوت Variation ها ممکنه به یک (بله فقط 1 دونه حرکت !!!!) یا دو سه تا حرکت خلاصه بشه ولی برای بعضی دیگه از کرکتر ها ، Variation هاشون کلاً سبک و نحوه ی کارکرد کرکتر رو عوض میکنه یا از کرکتر چیز دیگه ای میسازه :biggrin1: تنها مشکل همین هم تراز نبودنه که خب ممکنه توی بعضی کرکترها باعث دلسردی مخاطب بشه :biggrin1:
    یه نقطه ضعف کلی هم به بازی وارده که این وسط وجود Easy Fatality ها و Skip Fight ها (امیدوارم هرگز برای فروش نذارنش :biggrin1:) هست که هر چی فکر میکنم به جز پول و در آمد زایی دلیل دیگه ای توش نمی بینم ! برای یه بازی فایتینگ خیلی زشته که یه گزینه برای Skip کردن مبارزه بذاره ! این حرکت مثل این می مونه که توی یه بازی ریسینگ یه ریس رو Skip کنی بره :biggrin1: یا توی یه بازی اکشن ادونچر به بازی بگی حس و حال گیم پلی نیست ، Skip ـش کن می خوام کات سینم رو ببینم :biggrin1:

    [​IMG]

    گیم پلی به طور کلی نقطه ی قوت بازیه و حس و حال MK رو هم حفظ کرده ، اما بخش های بعدی تا حدودی بالا و پایین دارن :biggrin1: گرافیک بازی خوبه ولی عالی نیست ، یه سری افکت ها به لطف UE3 عالی از کار در اومدن ولی موارد دیگه ای هم هست کاملاً به این بخش ضربه میزنه ! مدلینگ کرکتر ها به شدت ایراد داره و انگار کاملاً سرسری و بی حوصله ساخته شدن :biggrin1: (البته ی حماسه ی اد بون هم بی تاثیر نیست)
    توی بازی افکت عرق وجود داره ولی به افتضاح ترین شکل ممکن !!! در حین مبارزه و از فاصله ی دور شاید خیس شدن پوست کرکتر (لباس و سایر مخلفات خیس نمیشن) جالب به نظر برسه ولی به محض زوم شدن روی کرکتر عمق فاجعه مشخص میشه :biggrin1: افکتی که برای عرق در نظر گرفته شده ؛ قطرات دایره ای شکل عرق هست که با قرار گرفتن روی پوست کرکترها و ثابت موندنش جوری به نظر میرسه که انگار پلیر داره به پوست دایناسور یا کروکودیل نگاه میکنه :biggrin1:

    [​IMG]
    [​IMG]
    (افکت های عرق ، بیشتر شبیه به تاول های پوستی هستن)

    افکت خون مثل همیشه خوبه ولی بازم یه مقدار دوگانگی توش هست. این افکت روی زمین خیلی خوبه و تا مرز قرمز کردن کاملِ کف استیج پیش میره ولی متاسفانه این افکت روی بدن کرکتر ها خیلی محدود تر شده و مثل قبل نیست. زخمی شدن کرکترها هم کماکان وجود داره ولی بازم مثل افکت خون محدود تر از گذشته هست و دیگه شاهد آویزون شدن یا از بین رفتن تکه های لباس ، یا معلوم شدن ماهیچه و استخوان کرکترها نیستیم :biggrin1:

    صداگذاری بازی ، مشکل خاصی نداره و خیلی خوب کار شده :biggrin1: صدای کرکتر ها به ظاهر و خلقیاتشون می خوره. Opening ها با توجه به اینکه مقابل چه کسی قرار بگیرید (حتی مقابل خودتون) متغیره و دو دیالوگ تکراری در یک زمان به گوشتون نمی خوره :biggrin1: کرکتر ها داخل بازی حین انجام مبارزه و زدن کمبو ها صحبت هم می کنن و اگر این وسط رابطه ای بینشون باشه دیالوگ ها مرتبط و جالب تر هم میشه :biggrin1:

    بخش آنلاین رو بدلیل داشتن یه نت مَــــــرد (LOL) نتونستم تجربه کنم ولی دوستانی که تجربه کردن اکثراً راضی بودن :biggrin1: ظاهراً ریجن لاک کردن و بهتر شدن نت کد بازی تاثیر گذار بوده :biggrin1:


    [​IMG]

    سایر کانتنت های بازی هم در حد قابل قبولیه :biggrin1: بخش Tower تشکیل شده از بخش های Survivor , Test your Luck ,Test your Might ,Klassic و Endless که برای سرگرم شدن و همچنین پول در آوردن به منظور باز کردن آیتم های Krypt مناسبه :biggrin1: بخش Krypt هم خیلی جالب تر از قبل شده که ترجیح میدم چیزی نگم تا خودتون یه چرخی توش بزنید :biggrin1: بخش Krypt جدا از جذابیتش ، مشکل خیلی بزرگی داره به اسم سیستم ناعادلانه ی قیمت گذاری آیتم های بازی ! تعداد آیتم ها و قیمت ها به قدری بالاس که چند ده ساعت زمان میبره تا فقط بخش کوچکی از آیتم ها آنلاک بشن !!!


    [​IMG]

    ایراد کوچکی هم که به بخش Kombat Kard وارده ، آیتم هایی هست که برای ویرایش Title هاتون آنلاک میشه. آیتم های جدیدی که باز می کنید با علامت NEW که زیر هر کدوم نمایش داده میشه قابل رویته ولی ایرادی که این وسط هست اینه که به محض باز کردن لیست Icon ها و Title ها و ... همه ی آیتم هایی که زیرنویس NEW دارن به شکل بقیه ی آیتم ها در میان (اون علامت NEW از بین میره) و وقتی تعداد آیتم هایی که آنلاک کردید بالا بره اصلاً متوجه نمیشید اون لحظه کدوم آیتم رو آنلاک کردید :biggrin1: حالا همچین هم موضوع بزرگی نیست ولی خب برای خود من بعضی وقت ها دردسر میشد :D

    حرف برای گفتن زیاده ولی فعلاً همینا به ذهنم رسید :D حالا اگه بحثی شد و لا به لاش موضوع جدیدی پیش اومد ، می بحثیم :D
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 21, 2015
    feroozGT این نوشته را Like کرده است.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    604
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    حالا خوبه نمیخواستی نقد بنویسی:d
    خیلی عالی بود توضیحاتت و به لطف جناب عالی، سوزش ما هم بیشتر شد! (آخه نسخه PC خیلی ایراد داره)
    فقط یه چیزی:
    آنریل4؟=))
    آنریل 4 مگه همچین گرافیکی داره؟:d بازی با آنریل3 ساخته شده بود!
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,594
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 5, 2010
    نام:
    نریمان
    مرسی بابت نقد احسان :d
    فقط یه نکته درمورد شروع راند دوم بگم. تو MK قبلی و MKX( با توجه به گیم پلی هایی که از بازی دیدم) اگه بعد از راند اول، کرکترها خیلی به هم نزدیک باشن، کرکتر برنده یه مقدار میره عقب تر وایمیسه :d تا فاصلشون مثل شروع راند اول بشه. اگه دور باشن هم که چه بهتر. :d
     
  8. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,512
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    خواهش می شود :D
    آره این مورد رو می دونم واسه همین گفتم اتفاقای عجیب غریب می افته :D بعضی وقت ها عین اون عکس کوان چی و شیناک کرکترها چسبیدن به هم و هیچ کدوم عقب نمیرن ، بعضی وقت ها هم عین عکس دوم کرکترها از هم فاصله دارن ولی با این حال باز هم چند قدم میرن عقب که باعث میشه فاصلشون خیلی خیلی زیاد بشه :D هر دو عکسی که گذاشتم سروع راند دومه ، یعنی همین عکس ها رو 1 ثانیه بعدش نوشت Round 2 و شروع شد :D

    :D

    3 ـه ؟ :D مگه اد بون هی با T7 و SFV مقایسه ـش نمی کرد ؟ :D من فک کردم همگی با 4 ـن ؟! :D
    ===

    آها مورد بعدی ای که یادم رفت بهش اشاره کنم اینه که توی بخش Story ، مبارزات بدون نوشته شدن یا گفته شدن Fight شروع میشه ! یعنی به محض اینکه دو تا کرکتر رو روبروی هم میبینی بازی هم شروع شده !!!! :D
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    604
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    داداش اون ایراد تو نسخه قبل هم بود! بعضی اوقات کاراکتر ها به هم چسبیدن ولی تو راند دوم، برنده از جاش تکون نمیخورد! فکر میکنم باگ باشه!

    :d
    بله پس چی که 3ـه! بیخیال بابا T7 اینو هورت میکشه! (دیگه کارش از قورت دادن گذشته)
    فکر کنم به خاطر این بود که بازی رو بتونن برای نسل7 هم منتشر کنن!

    :d
    مورد سومت دیگه آخرشه! یه رفیق دارم اسمش نویده! بعضی اوقات یه ایرادای بنی اسراییلی میگیره که نگو!:d
    الان این حرکتت واقعا عین ایرادگیری های اون بود! آخه انتظار داری وسط دعوا و جنگ و شورش، یکی بپره وسط بگه "فایت" بعد اون دوتا به جون هم بیفتن؟
    اتفاقا این یکی از نکات مثبت بخش داستانی بازی بود!:d
     
  10. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,512
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    من فک کردم این هی T7 و SF V میکنه ، بازیش روی نسل 8 با آنریل 4 ـه و روی نسل 7 با آنریل 3 مثلاٌ :D

    بنی اسرائیلی کجا بود صادق :D مگه میشه توی بازی فایتینگ بدون اپنینگ بازی رو شروع کرد :D یه زمان یادم نیست کدوم فایتینگ بود ولی حدود نیم ثانیه قبل از این جمله ی فایت میشد مبارزه رو شروع کرد کلی صدای ملت در اومد و اخر هم با پچ درستش کردن ، حالا کلاً این نوشته یا هرچی رو وردارن که دیگه واویلاس :D اصن فایتینگ بدون این جمله ی اپنینگ داریم ؟ :D از تو بعید بود صادق ، آخـــه نکته ی مثبت ؟!!!! :D

    ویرایش :

    یادم اومد :D SF X T بود :D
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 22, 2015
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    604
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    واقعا تو چنین توانایی و عرضه ای رو در ادبون دیدی؟:biggrin1: بابا این حال نداشت چهارتا کاراکتر طراحی کنه چون حال نداشت براشون variation بذاره بعد بیاد بازی رو با دوتا موتور مجزا برای دو نسل متفاوت عرضه کنه؟ (ممنونم ازت! خیلی خندیدم):biggrin1:


    عزیز من اگه فقط بخش داستانی اینجوریه، پس ایرادی بهش وارد نیست چون اصلا اهمیتی نداره!
    الان مثلا شیناک و جانی میخوان بجنگن! خب تو کاتسین های بازی که وای نمیستادن یکی بگه "فایت" تا دخل همو بیارن بعد تو خود بازی اون گوینده یه دفعه از کجا پیداش میشه که بگه "فایت"!
    داستانه! پیوستس، اصلا نیازی بهش نیست!
    من بخش دیگه رو بازی نکردم (همین استوری رو با کلی سلام و صلوات اجرا کردم! تو QTE ها یه دفعه صفحه سیاه میشد و فقط باید آه و ناله خودم رو میشنیدم:d) ولی اگه فقط داستانی اینجوریه پس به نظرم مشکلی نداره!
    راستی اون بازی که گفتی فکر کنم Street fighter X Tekken بود که قبل از "فایت" بازی شروع میشد!:biggrin1:
     
  12. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,512
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    گفتم شاید متحول شده :D

    نه خب صادق بخش داستانی یا هرچی بالاخره جزئی از بازی هست یا نه ؟ :D حالا ماها که یه گوشه از دنیا افتادیم و کسی آدم حسابمون نمیکنه (:D) ولی همه ی این حرفها حکم فیدبک رو داره (البته جاهای دیگه ی دنیا :D) یعنی باید این چیزا رو بگی تا بقیه و سازنده (بازم اشاره میکنم که شامل اینجا نمیشه :D) بفهمن فلان حرکت خوب بوده یا نه :D منم صرفاً از دید خودم این نکته رو منفی دیدم :D حالا توی بخش داستانی یا ... بالاخره جزو گیم پلی ـه دیگه :D

    اون فایت و فلان هم اصن ربطی به داستان و اینا نداره صرفاً استارت کار رو اعلام میکنه ، ولی توی بخش داستانی وایسادی یهو می بینی طرف حمله ور شد :D خب این ضعفه دیگه :D اصل این واژه ی فایت و فلان رو هم حساب کنی فک کنم صدای شائوکان ـه ، پس چون شائو کان مُرده این صدای فایت و فینیش هیم/هِر باید به کل از بازی حذف بشه دیگه ؟ :D این که نمیشه دلیل :D
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 22, 2015
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    604
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    نه بابا از این فکرا نکن:d همین 29 تا کاراکتر رو هم با کلی فشار ساختن! :biggrin1: نسخه PC هم که شاهکاره! وایسادیم تا آپدیت 15 گیگی ش منتشر شه! (اون وقت این یوبیسافت بدبخت با اون یونیتی رو مسخره میکردیم! اسم یوبیسافت بد دررفته)


    نمیدونم شاید حق با تو باشه ولی خب آره درست میگی یه جورایی رشته بازی از دست آدم در میره یه دفعه شروع میشه ولی به نظرم چون فقط بخش داستانی اینجوریه، موردی نداره!


    پ.ن: یکی میتونه یه لطفی به من بکنه و فیلم فاتالیتی اسکورپیون روی کسی کیج رو برام آپلود کنه؟ فقط به عشق همین یه دونه کار میخواستم MKX بازی کنم که اونم نمیشه اینقدر گیر داره بازی:d
     
  14. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,512
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    :D

    آره خب مشکل همچین حادی هم نیست :D اصولاً مشکل واسه گفته شدنه ولی خب هر مشکلی هم به کلیت بازی صدمه نمیزنه :D مثل همین نبودن جمله ی شروع کننده یا اون آیتم هایی که مثال زدم یا ... اینا مشکل هست ولی به بدنه ی اصلی بازی لطمه ای نمیزنه :D همنجوری میگیم که گفته باشیم :D

    پ.ن : خب دوستان اگه فردا صادق رو توی فروم ندیدید ، به اطلاعتون برسونم که یکی از نینجاهای اعزامی من ترتیبش رو داده :D
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    604
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 6, 2014
    نام:
    Qeiji
    آره خب درسته! منم دوتا مشکل اساسی با بازی دارم (غیر از پورت مضخرف PCـَش) اینکه چرا جکس تو بازی هست اونوقت اسموک و فوجین نیستن؟ آخه این چه مسخره بازی ایه؟ (دنبال چی میگردید؟ دوتا بود دیگه! یکی نبود اسموک و اونیکی هم نبود فوجین)

    پ.ن: چرا آخه؟=(( منم آدمم، منم دل دارم، آرزو دارم! دوس دارم نصف شدن صورت کاساندرا رو ببینم!:biggrin1: حالا کسی هم نشد سونیا! بابا شما که نمیدونید فاتالیتی زدن به این شخصیت های مونث چه حالی میده! اصلا عشق من تو اون قبلیه، پاره پوره کردن سونیا و کیتانا و جید بود! (از اتاق فرمان میگن، ما به دختر جکس هم راضی هستیم! یه مرد میخوام فقط واسم اینکار رو بکنه) در ضمن شما اون نینجاهات رو بذار دم کوزه آبشو بخور! من پشتم گرمه!! b-):biggrin1: اسکورپیون هوای منو همیشه داره!:biggrin1:
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید