Star Citizen | PC


Star Citizen
پلتفرم : PC
تاریخ انتشار : 2016
موتور گرافیکی : Cry Engine

Chris Roberts سال 2011 بعد از غیبتی طولانی از صنعت گیم ، Star Citizen را بعنوان دنباله ای معنوی بر عناوین موفقی چون Wing Commander و Privateer معرفی نمود. بعد از کسب مبلغ 2 میلیون دلار در مدت کوتاهی ، سازندگان را ترغیب به ورود به کمپین Kickstarter کرد. تاکنون بیشتر از 70 میلیون دلار برای ساخت موفق ترین پروژه مردمی تاریخ جمع آوری شده و بیش از 300 نفر برروی آن کار می کنند.
فراتر از شبیه ساز فضایی ، شوتر اول شخص و بزرگتر از MMO این بازی است که گیم پلی بی نهایتی را در فضای آزاد به ارمغان می آورد. Chris Roberts در این رابطه می گوید : "من نمیخواهم فقط یک بازی بسازم میخواهم یک جهان را خلق کنم." به گفته سازندگان به علت محدودیت و افت کیفیت Star Citizen برای کنسولها منتشر نخواهد شد.
فرصتی بی سابقه در اختیار شماست تا در فضای آزاد به ماجراجویی بپردازید. در Star Citizen شما سرنوشت خود در کهکشان را تعیین خواهد کرد. سفینه فضایی ، حرفه و دوستان خود را انتخاب کنید. چه به دنبال ارتقای کشتی فضایی خود یا درحال قاچاق اشیای باستانی بیگانه در مرز های Xi'An باشید. تمام انتخاب هایتان برروی عملکرد جهان Star Citizen نسبت به شما تاثیرگذار خواهد بود.
به گفته سازندگان تمام تریلرهای نشان داده شده In-Game هستند زیرا هدف سازندگان نمایش بازی درحال ساخت می باشد نه گول زدن با کات سین های از پیش رندر شده.
سفینه های فضایی تنها ظاهری زیبا ندارند، آنها مطابق با موتور فیزیکی برپایه قوانین نیوتونی حرکت می کنند. تمام کشتی های فضایی به بهترین نحو ممکن حرکت آنها شبیه سازی شده است.
Star Citizen علاوه بر سفینه فضایی ، خدمه داخل را نیز شبیه سازی می کند. به شرط اطمینان از حد تحمل خلبان میتوانید به آسانی محدودیت های وسیله نقلیه خود را دریابید !
اگرچه سرعت زیاد در نبرد به نفع خواهد بود اما ممکن است بیهوش شده یا صدمات جدی به بازیکن وارد شود.

تصاویر :


تاپیک بروز رسانی می شود.
سیستم مورد نیاز :
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,730
نام
رضا.آ
دوست عزیز استارتر ،
تاپیک این بازی رو بنده قبلا ایجاد کردم به همراه تمامی توضیحات ممکن .
لطفا از اونجا پیگیری کنید و فکر میکنم نیازی به ایجاد تاپیک دیگه ای برای این بازی نیست .

Star Citizen | PC
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
دوست عزیز استارتر ،
تاپیک این بازی رو بنده قبلا ایجاد کردم به همراه تمامی توضیحات ممکن .
لطفا از اونجا پیگیری کنید و فکر میکنم نیازی به ایجاد تاپیک دیگه ای برای این بازی نیست .

Star Citizen | PC
این تاپیک پیش از شما ایجاد شده، اما خوب اصلا بهش رسیدگی نشده. اگر مایل باشید فعلا این رو هم به شما واگذار کنم تا تصمیم بگیریم کدوم بخش در نهایت بمونه! این بازی هم که هر روز چیز جدیدی می خواد بهش اضافه بشه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر