لیدربورد PSN مخصوص ایرانی ها

안정환

کاربر سایت
Jun 7, 2014
765
نام
Im_AhN
به نام خدا

همانطور که یادتون هست قبلا ما با انجمن خود و داشتم بخشی برای تروفی های دریافتی دوستان و لیدربوردی که دوستان بتوانند در آن دوستان ایرانی خود را پیدا کنند و با نگاه کردن به لیست تروفی های آن ها در صورت نیاز به کمک و یا بوستینگ ( همکاری برای گرفتن تروفی های آنلاین و ... ) داشتیم.
حالا پس از تغییر و تحولات سایت که در تاپیک مربوطه خودش مشاهده کردید ، اینبار با توجه به اصرار دوستان مبنی بر داشتن یک شبه لیدر بورد :d در سایت تصمیم به انجام دوباره اینکار گرفتیم .

اهداف اینکار :
* به نمایش گذاشتن آخرین رنک و تروفی های گرفته شده و به خصوص پلانتیوم ها
* آشنایی بیشتر دوستان ایرانی فعال در PSN با یکدیگر با پیدا کردن آیدی همدیگر
* پیدا کردن کمک برای پلانتیوم و یا یک تروفی بازی که با نگاه کردن Trophy Card دوستان دیگر میسر میشود .
( برای مثال بنده بازی X رو پلانتیوم کرده ام و با توجه به راهنماهای داخل سایت هم نتوانسته یک یا ... تروفی رو به دست بیاوردم ، با دیدن تروفی کارت بنده ، آن دوست بنده رو در لیست دوستان خود اد میکند و راه های کمک گرفتن برای آن تروفی فراهم میشود .


نکته :

- تروفی کارت های شما میبایست با میزبانی سایت PSN Trophy Leaders | Main Leaderboard باشد .

-- دوستان میبایست حداقل هر چند روز یکبار تروفی کارت خود را آپدیت کنند ( که از طریق همان صفحه اصلی سایت میزبانی تروفی کارد و گزینه سفید رنگ Update Profile )

دوستان برای ارائه تروفی کارت های خود میتوانند از طریق قسمت نظرات همان بخش در سایت و یا در هیمن تاپیک ( البته تروفی کارت هایی که در سایت به ما معرفی شوند زودتر قرار داده میشود )

در صورت استقبال مسابقات پلانتیوم کردن بازی در هر ماه برگزار خواهد شد ( بدین صورت که هر کس اول در این بازی رو در بین شرکت کنندگان دیگر پلانتیوم کند با توجه به هزینه ورودی دوستان ، به ایشان جایزه ای تعلق میگیرد.


همچنین در صورت پیدا کردن یک منبع مناسب ماهیانه به بهترین تروفی باز ماه هدیه ای ناقابل تقدیم خواهد شد .



من رو از نظرات و پیشنهادات خود محروم نکنید .
باتشکر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر