20 بازی برتر ترسناک به قلم Origami 2008 - آپدیت می شود!

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,505
نام
سپهر

به نام خدا

در طول دوران گیمری، چند عناوینی بودند که مرا خیلی ترساندند و من آن ها را ترسناک ترین بازی های عمرم می می دانم. حالا قرار است این 20 عناوین را براتون لیست کنم با محتویات متفاوت و لحظه های ترسناک بازی در این عناوین.



20- F.E.A.R 2
FEAR_2_Project_Origin_Game_Cover.jpg

Year : 2009
قدرت القا ترس به بازیکن : 56 % ( بازی اندکی ترس دارد، اما ترس های واقعا وحشتناکی دارد، اما بیشتر یک عنوان FPS با چاشنی ترس است.)


اوج ترس : مرحله Elemantry School
latest

در این مرحله، F.E.A.R 2 از حالت اکشن در می آید و یک عنوان Horror می شود، صحنه های ترسناک، موسیقی دلهره آور، QTE های هیجان انگیز با Alma، فضای خونین و....



19- Shellshcok II : Blood Trails
Shellshock_2.jpg

Year : 2009
قدرت القا ترس به بازیکن : 59 % ( ترس بازی روان شناسانه نیست، بلکه ترس در نجات یافتن است، بازی کلا در مراحل آخر، بیشتر یک Survival Horror می شود، )

اوج ترس : مرحله Jungle
640

در این مرحله، تاریکی حرف اول میز ند، ماشاالله چراغ قوه در بازی خبری نیست، و سلاح فقط چاقو، زامبی ها هم با هر حرکتی ، به طرفتون میاد و بعضی وقتها حدود 30 40 تا میزن روی سرتون، ترس از اینکه ، یکدفعه پشت سرتون یک زامبی در میاد. من در این مرحله، فقط Run & Space رو گرفتم و مرحله رو تمام کردم.



18- The Evil Within
220px-The_Evil_Within_boxart.jpg

Year : 2014
قدرت القا ترس به بازیکن : 63 % ( متاسفانه آن چه که از استاد میکامی داشته ایم، نبود اما وقعا ترس در این بازی حرف اول میزننه و اون ترس و هیجان در مرحله اول و مرحله Chapter 12 ، ترس به اوج خود میرسه!


اوج ترس : Chapter 1 (د رفتن از مرد اره برقیی!، کتابخانه در Chapter فکر کنم 12 یا 9 !)
Wiki-wordmark.png

این صحنه خیلی هجیان آوره که یک دفعه سباستین با لنگ لنگ زده خودشو بازوره به طرف آسانسور میکنه در صورتیکه اون مرد با اره برقی سریع به طرفش میاد، شروع خوبی برای ترس بود.، چپتر 9 هم حس Resident Evil 1 رو داشت.


آپدیت می شود.....!



17- Call of Duty Zombies Mode
Ipod_Zombies.png

Year : 2008 & 2010
قدرت القای ترس به بازیکن : 67 % ( ترس بازی خیلی به موسیقی و زمان متکی هستش، تعداد زامبی در بعضی از جاها زیاد میشه که نمیتونی باید چکار کنی، یا باید زود سلاح هتو پر کنی- یا جاهایی که زامبی ها نفوذ می کنند را ترمیم کنی - یا فرار کنی که آخری براتون بد تر و ترسناکتر تموم میشه، من تا آخرش نرفتم اما فکر کنم یکی از بهترین مد های ساخته شده برای بازی هستش!)

اوج ترس : هجوم زامبی در یک مکان بسته!


16-The Walking Dead : A Telltale Game
220px-TWD-game-cover.jpg

YEAR : 2012

قدرت القا ترس به بازیکن : 69% ( این بازی بیشتر شبیه یک فیلم سینمایی ترسناک با کارگردانی فوق العاده میمنوه، ترسناک ترین صحنه های بازی به شکلی کاملا حرفه ای ساخته و پرداخته شده و صحنه های احساسی هم تا دلتون میخواد در این بازی داره.)

اوج ترس در این بازی : Episode 4 در مرحله مدرسه.



15-Singularity
Singularity_cover.jpg

Year : 2010
قدرت القا ترس به بازیکن : 70.1 % ( این بازی شاید به نظر مشا ترسنک مطلق نباشد ، اما مرلحه الو بازی یک اثر ترسناک با المان های علمی تخیلی است.، )

اوج ترس : ترس بازی در مرحله اول است که خیلی هم طولانی و جذاب، ورود به یک مدرسه، برهم خوردن درها با یکدیگر ، پیدا کردن مدرک، دیدن جنازه ها، موسیقی و صحنه های دلهره آور.. به نظرم یک تقلید خوب از اثر F.E.A.R است.


14-Outlast

220px-Outlast_cover.jpg

Year : 2013

قدرت القا ترس به بازیکن : 72%(ترس بازی بخاطر اینکه، برای اولین بار، برای مقابله از دست دشمنان، راهی به جز فرار ندارید!)

اوج ترس : بخش دوم تیمارستان، مرحله جنگل( بدون هیچ نوری و اینقدر تاریکه که نمیدونی داری کجا میری؟)


13-Return to Castle Wolfenstein
Return_to_Castle_Wolfenstein_Coverart.jpg


Year : 2001
قدرت القا ترس به بازیکن : 72.8 % ( بازی یک شوتر تمام عیار است، اما ترس بازی فط در یک مرحله بسنده می کند، مرحله مقبره !!)

اوج ترس : مرحله مقبره یکی از بهترین مراحل ترسناک در طول عمرم هست! اول از همه موسیقی هولناکش بگیم که حرف ندارد، صداگذاری فوق ااعاده و دشمنان نه چندان ترسناک اما سریع و حرفه ای که با دادن روح (اهریمن) به شما، جانتان در چند ضربه از بین می برد.


12-Dying Light

220px-Dying_Light_cover.jpg
Year : 2015

قدرت القا ترس به بازیکن : 75% ( بازی زامبیی در جهان آزد به این ترسناکی ندیده بودم، بازی کلا دو بخش داره، یکی از صبح که زامبی ها کمی بی حوصله هستند و راحت می توانید از پسشان در بیایید، و یکی هم Nightmares ها هستند که در شب دنبال شما می آید. وقتی شب فرا می رسد. انگار مثل آخرت، همه جا تاریک میشه و باید صلوت ختم کنی و امید به خدا که بتونید از دستشون خلاص شوید. اگر پیداتون بکنند، مرگ در حال انتضار است.)

اوج ترس : Nightmares!!!!!


11- F.E.A.R Extraction Point
250px-FEARxp_boxart.jpg

Year : 2006

قدرت القا ترس به بازیکن : 76 % ( فکر کنم پایگذار ترس روان شناسانه همین عنوان فیئر باشه، یک بسته الحاقی که به جاب ضعیف بودن، حتی بهتر از نسخه اصلی بود و ترس بازی بسیار جذاب و جالب، موسیقی و آلما که رکن اصلی ترس در این بازی هست، به خوبی شما رو میترسانه.... شاید در این بازی که سلاح های گرم و مختلفی داره، شما را از دشمنان نترسونه، اما ایندفعه همه چی برعکسه!!

اوج ترس : مرحله بیمارستان - بیمارستان به این ترسناکی تو عمرم ندیدم.. صدا های گریه و زاری آلما ، مرحله آخر بازی!!


10-Alien Isolation
220px-Alien_Isolation.jpg

Year : 2014

قدرت القا ترس به بازیکن : 78 % ( الینی که منتظرش بودیم بالاخره عرضه شد و مانند فیلم اولش، خیلی ما را ترساند.. ترس بازی فقط به موش و گربه ما و الین هست و بس!!!

اوج ترس : وقتی الین ها وجود شما رو حس کنند!


9- Clive Barker's Undying
Undyingcover.jpg

Year : 2003

قدرت القا ترس به بازیکن : 80.1 % ( کلیو بارکر یکی از نویسندگان مشهور در زمینه ترس هست و این عناوین هم خیلی خوب در ترس کار کرده، ترس بازی در ابتدا زیاد جالب نیست وکمی هم میخندونه، اما اوسط بازی که کمی داستان بازی تاریک تر و مرموز تر میشه، ترس بازی یک دفعه اوج میگیره...خیلی عنوان عتیقه و ترسناکیه!

اوج ترس : مرحله کلیسا در اواخر بازی


8-Condemned : Criminal Origins
Condemned.jpg

Year : 2006

قدرت القا ترس به بازیکن : 83 % ( افرین باید گفت به Monolith، هنوز عرق عنوان تحیسن شده F.E.A.R نخوابیده بود، عنوان جدید با المان های روانش ناسانه و جنایی وارد بازار کرد که نوز م برای خیلی ها تازگی داره، ازهمون اول باید حس ترس ناک بودن براتون مهیا میشه، صحنه های جرم که یاد سریال های Following می اندازه و میحط های تاریک و ترسناک یاد عناوین فیلم های اره و... می اندازه...فوق العاده ست!

اوج ترس : همه جای بازی، بخاطر این توی رتبه اول نیست چون که عناوینی ترسناک تر از این هستند که باعث شده کسی اینو به اون حد تحویل نگیره!


7- Splatter House III
220px-Splatterhouse3-box.jpg

Year : 1993

قدرت القا ترس به بازیکن : 85 % (کنسول سگا یک عنوان ترسناک بیشتر نداشت که اون هم اسپلتر هوس بود، نسخه ی یک و دوش و بازی نکرد، اما سومیش با اون موسیقی تند که مثل فیلم های ترسناک Slasher هست، خیلی اون موقع منو میرتسونه و هم چنین Brutally و Bloody بودن بازی هم در اون موقع شاید ترسناک بود.)

اوج ترس : مرحله اول بازی و موسیقی جذاب!



6-Resident Evil 3
Resident_Evil_3_Cover.jpg

Year : 1999

قدرت القا ترس به بازیکن : 88% ( رزیدنت اویل 3- که پایگذاری ترس واقعی می باشد در این بازی کاملا دیده می شود، استاد میکامی تمام استعداد خود را در ترساندن به کار برده، ترس از زامبی، گیر افتادن با زامبی ها اونم بدون خشاب، دشمن عزیز من Nemsis که در مثل یک سگ پارچه گیر تا آخر بازی به دنبالتون میاد.، این عنوان هم سخت و هم خیلی ترنسک است.!

اوج ترس : تعقیب و گریز شما و Nemesis از پس کوچه های راکون سیتی!


5-Slender : Eight Pages
256px-Slender_The_Eight_Pages_logo.png

Year : 2012

قدرت القا ترس به بازیکن : 90% (این بازی کلا ترسه و ترسشم یهویی اتفاق میافته، یک موبایل که در دست دارید وو فقط باید هشت برگ کاغذ را پیدا کنید به طوری که دور از مرد قلمی باشید. بازی خیلی ترسناکه و به کسانی بیماری قلبی دارند توصیه نمیشه!

اوج ترس : برفکی شدن و یهوی جلوتون ظاهر شدن مرد قلمی!


4-Dead Space 2
Dead_Space_2_Box_Art.jpg

قدرت القا ترس به بازیکن : 94 % ( فضای مرده شاید عنوانی باشد که نسبت به نسخه ی اول پیشرفت داشته و هم ترس بیشتری رو به بازکن اهدا کرده. فضای مرده دو از همون کات سین اولش معلومه قرار چه ترسی رو بهتون اهدا کنه و پس از اینکه از کما بیرون میاد، دمشمنان (زامبی ها مثل مور وملخ میرزن بر سرت و با دست و پا بسته باید از دستشون در بیری.

اوج ترس : مهد کودک، زامبی های بچه، بخش مترو!



3-Silent Hill 4
Silent2002.jpg

Year : 2004

قدرت القا ترس به بازیکن : 96 % ( سایلنت هیل 4 ، توضیح بیشتر لازم نیست!!!- ترس بازی فوق الاعده است، از همون اتاق و اون صداها و مرحله زندان گرد مانند تا مترو،دمشنان و سختی و چالش های دلهره آور، همه و همه یک بازی قوی و ترسناک است، فقط این عنوان رو روی PS2 بازی کنید!

اوج ترس : در همه ی نقاط!


2- Doom III
260px-Doom3box.jpg

Year : 2004

قدرت القا ترس به بازیکن : 98.5& ( توضیح خاصی درباره ی این اثر بزرگوار و یونیک نیست، ترس از سرو بدن این عنوان میباره، اگه میخایید این عنوان بازی کنید، نسخه ی اصلی را خیریداری کنید، زیرا نسخه ی اصلی از تاریکی و سختی بیشتر و افکت های صوتی بهتر هم داراست. جان کارمک عشقست!


اوج ترس
First Level-Underground-Hell Part 2-Data labs


1-Silent Hill : Home Coming
Silent_Hill_Homecoming.jpg
Year : 2008

قدرت القا ترس به بازیکن : 99 % ( بعد از دیدن فیلم سایلنت هیل ، گفتم عجب فیلم ترسناک باحالی بود، رفتم بازیشو خریدم و دیدم لامصب از فیلمش ترسناک تره! از همون اول بازی تو بیمارستان و اون حس ترس اک nightmareو مرحله هتل و مقابله با pyramid Head ، گرافیک فوق الاده ، افکت های صوتی خوب، ترس های خوب و عالی و موسیقی ترسناک!!!! این تنها بازیی که بود که وقتی کسی خونه نوبد، بخاطر ترس ، پیشش نمی رفتم!


اوج ترس : (Nightmare(Hospital
Hotel
(Nightmare (Shepherd House
Underground
(Nightmare (Factory


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: New Shredder

Amir_Music

کاربر سایت
Sep 23, 2011
329
نام
Amir
همه این انتخاب ها تا اینجا درسته تا ببینیم چی اد میکنی
اما یه بازی هست کمتر بهش توجه شده من بخاطر این بازیx360خریدم
Condemend 2
condemned_2_bloodshot_026.jpg.jpg
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,505
نام
سپهر
دمو هم تو ادامه ی پستت ممکنه بذاری یا بازی هایی که فقط کامل اومدن ؟


گذاشتن دمو و آپلود آن با این اینترنت زغالی که من دارم، غیر ممکنه! اما توی اینترنت هر مرحله از این بازی ها رو سرچ کنی، برات با جزئیات میاد!
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
گذاشتن دمو و آپلود آن با این اینترنت زغالی که من دارم، غیر ممکنه! اما توی اینترنت هر مرحله از این بازی ها رو سرچ کنی، برات با جزئیات میاد!
منظورم دموی بازی بود :D مثل بازی P.T. که به صورت دمو دادن بیرون برای معرفی Sillent Hills جدید .
 

XMohsen

کاربر سایت
Feb 4, 2010
1,080
نام
Mohsen
همینطور که این دوستمون بالا گفت walking dead زیاد صحنه ترسناک یا اکشن نداره که بخوای از جات بپری :D بیشتر بخوایم بگیم فضا و روند داستان هست که اروم اروم ادم رو میترسونه . ( ولی اخر اخر داستان ترسناک بود 8-| )
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
ایول:x...راست میگی:bighug:..یادش بخیر وقتی بازیش کردم بچه بودم o:-)تا دو شب خوابم نبرد وقتی تمومش کرم:d:-b:">:-s
سايلنت هيل 2 يكي از تاثير گذار ترين بازي هاي عمرم بوده به طور كلي سري سايلنت هيل (4 شماره اول منظورمه) شيوه جديدي در سري بازي هاي horror به وجود آوردند و به نظرم سايلنت هيل 2 نهايت اين سري رو نشون داد بازي كه در اون ترس و احساسات در هم آميخته بود بازي كه براي اولين بار نشون داد همه چيز اونطور كه فكر مي كنيد نيست و آخر بازي شخصيت كه تقريبا تمام طول بازي باعث ترس شما ميشد شخصيت بد قضيه نبود و همه چيز تو خود جيمز خلاصه ميشد واقعا شاهكار بازيسازي بود اين بازي و تقريبا هر ليست معتبري از بهترين هاي horror تاريخ رو ببينيد شماره يك ليست همين سايلنت هيل 2 هستش
آپدیت شد

Dying Light به لیست اضافه شد
از همین الان خیالتون رو راحت کنم.. Silent Hill 2 توی رتبه اول نیست!
پس ليست فاقد اعتباره :d
ولي من اگه جاي شما بودم زياد روي عناوين نسل 7 مانور نمي دادم نمي دونم بازي هاي مثل rule of rose و clock tower و fetal frame يا siren و... رو بازي كرديد يا نه ولي اين بازي هاي نمونه بارز horror بودند البته دقيق نمي دونم ادامه اين ليست چيه ولي با توجه به اينكه هنوز اسمي از سايلنت هيل ها و رزيدنت ها نيومده حدس مي زنم هيچ كدوم از بازي هاي بالا در ليست شما نيست
من سبك مورد علاقم همين سبك horror هستش و مي تونم بگم نسل هفت نابودي اين سبك رو در پيش گرفت
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,505
نام
سپهر
متاسفانه از شماره 11 به بعد، 70 درصدشون عناوین نسل ششم هستند.. صبور باشید....


Silent Hill 2 شاید یکی از عناوین تاپ 10 باشه!!!!

- - -ویرایش - - -

آپدیت شد

Alien Isolation

Undying

Condemned
هم اضافه شد!!!!!

کمک کم داریم نزدیک میشیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر