Persona Game Community

Waifu مورد علاقتون؟:D

  • Yukari Takeba از P3

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Mitsuru Kirijo از P3

    رای‌ها: 6 37.5%
  • Fuuka Yamagishi از P3

    رای‌ها: 0 0.0%
  • Aigis از P3

    رای‌ها: 1 6.3%
  • Chie Satonaka از P4

    رای‌ها: 3 18.8%
  • Yukiko Amagi از P4

    رای‌ها: 3 18.8%
  • Rise Kujikawa از P4

    رای‌ها: 1 6.3%
  • Naoto Shirogane از P4

    رای‌ها: 1 6.3%
  • Labrys از P4 Arena

    رای‌ها: 1 6.3%
  • Rei از PQ

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    16
  • نظرسنجی بسته شده است .

Frozen Flame

کاربر سایت
Dec 26, 2014
795
نام
دانیال
اره کلی توی نت و اینور اونور راجع به این کارتها و ارتباطشون با شخصیتها و اهنگها و طراحی سبملها و دشمنها ایناش خوندم سالها پیش اصلا مغزم ترکید D: فکر نمیکردم برای یک بازی این همه پایه و base بریزین ! بی نظیره. قشنگ روی همین پایه و base میتونن دوباره یه شاهکاره دیگه توی 5 در بیارن D: ....
تا جاییکه اطلاعات ناقص من اجازه میده، این کارت ها مربوط به یه فالی به اسم فال تاروت هستش...
«تاروت» مجموعه ای از کارتهای بازی است که از نیمه قرن ۱۵ام میلادی در قسمتهای مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار میگرفته است.از اواخر قرن ۱۸ام تا به امروز پیروان آن و نهانجویان(کاوشگران دانشهای مخفی و راز آلود)،تاروت را وسیله ای برای پیشگویی و یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد میکنند.
بطور کلی کارتهای تاروت در اروپا بیشتر به منظور بازی استفاده میشود ولی در کشورهای انگلیسی زبان ومناطقی که بازی آن انجام نمی‌شود،تاروت اصولاً جنبه فالگیری دارد. برخی محققان سرچشمه کارتها را از مصر باستان و یا کابالا میدانند ولی مدرکی دال بر استفاده آن برای پیشگویی و طالع بینی قبل از قرن ۱۸ وجود ندارد.
تاروت از ۴ دسته خال که هرکدام شامل ۱۰ کارت شماره دار(از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است،تشکیل میشود.بعلاوه تاروت دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز میباشد(بسته به نوع بازی دلقک میتواند نقش بالاترین حکم را داشته ویا اصلاً نقشی نداشته باشد).نهانجویان خالهای حکم ودلقک را «بزرگ آرکانا» و نیز باقی کارتهای یادشده را «کوچک آرکانا» نامیده اند

منبع: ویکی :d

توی بازی هم همون اولش Igor میاد و فال میگیره و یک سال آینده رو پیش بینی میکنه :d

اره Nanako و چندتا از شخصیتهاش پتانسیل بازگشت رو دارن ... در حده بازگشت هم باشه خوبه !!!
به امید دیدار ـه:
qqmh069x673s2v4jg7xk.jpg


:d
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
تا جاییکه اطلاعات ناقص من اجازه میده، این کارت ها مربوط به یه فالی به اسم فال تاروت هستش...
«تاروت» مجموعه ای از کارتهای بازی است که از نیمه قرن ۱۵ام میلادی در قسمتهای مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار میگرفته است.از اواخر قرن ۱۸ام تا به امروز پیروان آن و نهانجویان(کاوشگران دانشهای مخفی و راز آلود)،تاروت را وسیله ای برای پیشگویی و یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد میکنند.
بطور کلی کارتهای تاروت در اروپا بیشتر به منظور بازی استفاده میشود ولی در کشورهای انگلیسی زبان ومناطقی که بازی آن انجام نمی‌شود،تاروت اصولاً جنبه فالگیری دارد. برخی محققان سرچشمه کارتها را از مصر باستان و یا کابالا میدانند ولی مدرکی دال بر استفاده آن برای پیشگویی و طالع بینی قبل از قرن ۱۸ وجود ندارد.
تاروت از ۴ دسته خال که هرکدام شامل ۱۰ کارت شماره دار(از آس تا ۱۰) و ۴ کارت تصویر دار است،تشکیل میشود.بعلاوه تاروت دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز میباشد(بسته به نوع بازی دلقک میتواند نقش بالاترین حکم را داشته ویا اصلاً نقشی نداشته باشد).نهانجویان خالهای حکم ودلقک را «بزرگ آرکانا» و نیز باقی کارتهای یادشده را «کوچک آرکانا» نامیده اند

منبع: ویکی :d

توی بازی هم همون اولش Igor میاد و فال میگیره و یک سال آینده رو پیش بینی میکنه :d


به امید دیدار ـه:


:d
اره درسته کارتهای تاروت هست. یه deck کاملش رو خونه داشتم . نمیدونم کجاست
ولی توی wiki و چند جای دیگه این رو نوشته بودن که چطوری مثلا شخصیتهای بر مبنای این کارتها و ... انتخاب شدن
خوده تاروت خیلی باحاله در کل D: ...

بله Mit ×_×
Keep Calm
and
wish for Mitsuru !
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
به سلامتی این تاپیک هم راه افتاد و یه محفلی برای ما Persona فنا توی سایت ایجاد شد :D تشکر میکنم از پارسا و سایر دوستان بابت مطالب خوبی که توی تاپیک قرار دادن/میدن.

در مورد Persona 5 بشخصه من دوست دارم همونکاری که با نسخه 3 انجام دادن اینبار روی 5 پیاده کنند :D دنیای جدید، ایده های جدید، شخصیت های جدید و... کلا دوست دارم یه تکون اساسی به سری بدن و اون رو بهتر و بزرگتر از همیشه بکنند :D خصوصا اگه بتونند یه ایده جدید به خفنی و بزرگی S-Links های شماره 3 توی این نسخه پیاده کنند عالی میشه.

در کنار این مورد یه دستی به سر و روی Dungeon Crawling بازی هم بکشند :D با اختلاف زیاد ضعیفترین بخش بازی توی Persona 4 همین بخش هایی بود که باید توی Dungeon ها میرفتیم تا به باس ها برسیم. اگه بتونند این بخش رو در حد باقی بخش های سری بکنند من دیگه هیچی ازشون نمیخوام :x

بسیار هم عالی:d
حالا میشه دلیل خودزنی و خود آزاری علی رو سر این بازی فهمید:d

بلی پسرم، حالا فهمیدی جریان چیه؟ :D
حالا که متن رو خوندی میدونی چطوری میشه پرسونا ها رو فعال کرد دیگه، مگه نه؟ :D برای فعال کردن پرسونات باید با اون خائن درونیت روبرو بشی که احتمالا ازش شکست میخوری و به سلامتی کلا کنترل بدنت رو در اختیار میگیره از شرت راحت میشیم :bighug::D
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
به سلامتی این تاپیک هم راه افتاد و یه محفلی برای ما Persona فنا توی سایت ایجاد شد :D تشکر میکنم از پارسا و سایر دوستان بابت مطالب خوبی که توی تاپیک قرار دادن/میدن.

در مورد Persona 5 بشخصه من دوست دارم همونکاری که با نسخه 3 انجام دادن اینبار روی 5 پیاده کنند :D دنیای جدید، ایده های جدید، شخصیت های جدید و... کلا دوست دارم یه تکون اساسی به سری بدن و اون رو بهتر و بزرگتر از همیشه بکنند :D خصوصا اگه بتونند یه ایده جدید به خفنی و بزرگی S-Links های شماره 3 توی این نسخه پیاده کنند عالی میشه.

در کنار این مورد یه دستی به سر و روی Dungeon Crawling بازی هم بکشند :D با اختلاف زیاد ضعیفترین بخش بازی توی Persona 4 همین بخش هایی بود که باید توی Dungeon ها میرفتیم تا به باس ها برسیم. اگه بتونند این بخش رو در حد باقی بخش های سری بکنند من دیگه هیچی ازشون نمیخوام :x



بلی پسرم، حالا فهمیدی جریان چیه؟ :D
حالا که متن رو خوندی میدونی چطوری میشه پرسونا ها رو فعال کرد دیگه، مگه نه؟ :D برای فعال کردن پرسونات باید با اون خائن درونیت روبرو بشی که احتمالا ازش شکست میخوری و به سلامتی کلا کنترل بدنت رو در اختیار میگیره از شرت راحت میشیم :bighug::D
من داشتم فکر میکردم که اگر S-link ها رو یه حالت dynamic کنن خیلی جالب میشه. یعنی یه حالت واقعی تر بدن . البته اینکه script شده باشه مشکلی نیست ولی مثلا اینکه شخصیتهای بیشتر با هم در جریان باشن . مثلا اگر با شخصیت a نزدیک میشه تاثیر این رابطه روی بقیه شخصیتها هم ظاهر بشه یا اصلا شده بین شصخیتهای بازی ارتباطات بیشتر فقط برقرار باشه که در حده meet n greet نباشه ! یه چیزی تو مایه کارهایی که BioWare انجام میده ... ! به نظرم اینطوری بازی فوقه Epic میشه ! چون تو کارشون اینا خبرن !
در مورد Dunegon ها هم قبول دارم ! به نظرم کلا باید یه حاله کلی به سیستم مبارزات و dungeon ها بدن چون استایلش خیلی کلاسیک و قدیمی هست. کلا خوده بازی رو باید بر پایه همه چیزهای Awesome اش مدرنیزه کنن یکمش
نمیدونم سیستم مبارزاتش رو چی کنن ! من سیستم مبارزات Nino رو خیلی دوست داشتم . اونم ایده خوبی هست به شرطه اینکه خیلی REal Time اش نکنن . ولی تنشه اکشنش رو توی همین Turn Base بالا ببرن خوب میشه.

در کل که Tokyo جای فوق القعاده هست !!! ببینیم چی کار میکنن
 

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
به سلامتی این تاپیک هم راه افتاد و یه محفلی برای ما Persona فنا توی سایت ایجاد شد :D تشکر میکنم از پارسا و سایر دوستان بابت مطالب خوبی که توی تاپیک قرار دادن/میدن.

در مورد Persona 5 بشخصه من دوست دارم همونکاری که با نسخه 3 انجام دادن اینبار روی 5 پیاده کنند :D دنیای جدید، ایده های جدید، شخصیت های جدید و... کلا دوست دارم یه تکون اساسی به سری بدن و اون رو بهتر و بزرگتر از همیشه بکنند :D خصوصا اگه بتونند یه ایده جدید به خفنی و بزرگی S-Links های شماره 3 توی این نسخه پیاده کنند عالی میشه.

در کنار این مورد یه دستی به سر و روی Dungeon Crawling بازی هم بکشند :D با اختلاف زیاد ضعیفترین بخش بازی توی Persona 4 همین بخش هایی بود که باید توی Dungeon ها میرفتیم تا به باس ها برسیم. اگه بتونند این بخش رو در حد باقی بخش های سری بکنند من دیگه هیچی ازشون نمیخوام :x
اتفاقا Hashino تاييد كرده كه Persona 5 قراره نواوري هاي بيشتري نسبت به نسخه ي سوم داشته باشه
اي كاش اين دو هفته زود تر تموم باشه تا خبر هاي Persona 5 سريع تر منتشر بشه:((
______________________
ًراستي من يك چيزي رو چند وقتي فهميدم
Laura Bailey(بك دوبلر معروف كه تو همين پرسونا نقش Rise رو بازي كرده)،Mike Laidlaw(كاگردان و خالق سري Dragon Age) و Shuhei Yoshida از طرفداران سري Persona هستند!!!
منبع خواستيد بگيد براتون بزارم:d
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
من داشتم فکر میکردم که اگر S-link ها رو یه حالت dynamic کنن خیلی جالب میشه. یعنی یه حالت واقعی تر بدن . البته اینکه script شده باشه مشکلی نیست ولی مثلا اینکه شخصیتهای بیشتر با هم در جریان باشن . مثلا اگر با شخصیت a نزدیک میشه تاثیر این رابطه روی بقیه شخصیتها هم ظاهر بشه یا اصلا شده بین شصخیتهای بازی ارتباطات بیشتر فقط برقرار باشه که در حده meet n greet نباشه ! یه چیزی تو مایه کارهایی که BioWare انجام میده ... ! به نظرم اینطوری بازی فوقه Epic میشه ! چون تو کارشون اینا خبرن !
در مورد Dunegon ها هم قبول دارم ! به نظرم کلا باید یه حاله کلی به سیستم مبارزات و dungeon ها بدن چون استایلش خیلی کلاسیک و قدیمی هست. کلا خوده بازی رو باید بر پایه همه چیزهای Awesome اش مدرنیزه کنن یکمش
نمیدونم سیستم مبارزاتش رو چی کنن ! من سیستم مبارزات Nino رو خیلی دوست داشتم . اونم ایده خوبی هست به شرطه اینکه خیلی REal Time اش نکنن . ولی تنشه اکشنش رو توی همین Turn Base بالا ببرن خوب میشه.

در کل که Tokyo جای فوق القعاده هست !!! ببینیم چی کار میکنن
آره این ایده داینامیک تر شدن S-Link ها خیلی خوبه. تا الان چندباری هم دیدم هوادارای سری بهش اشاره کردن. به نظر من که اینجوری عالی میشه :D مثلا اگه رابطه ات با یکی از دخترا صمیمی بشه باقی دخترا به اون طرف حسودی کنند یا مثلا دوستات دستت بندازن و سوژه ات کنند و از اینجور دیوونه بازی ها :D یا مثل همون ME که بهش اشاره کردی خود دوستا هم با همدیگه رابطه بیشتر و داینامیک تری داشته باشن منظورم از رابطه فقط بین پسر و دختر نیست بلکه مثلا بسته به تصمیمات بازیکن و روند بازی رابطه خود دخترا با همدیگه یا پسرا با همدیگه هم بهتر/بدتر بشه.

در مورد مبارزات من مشکل خاصی با همین سیستم Persona 4 ندارم و اگه همین رو هم دوباره توی P5 استفاده کنند من ازشون راضیم ولی خب احتمالا همونطوری که گفتی خیلی از هوادارای قدیمی تر سری دوست دارن این مورد هم یه تکونی بخوره :D Real Time یا Turn Based بودن مبارزات برای من فرقی نداره، فقط امیدوارم هرکدوم رو که انتخاب میکنند به بهترین نحو روش کار کنند و یه چیز نصفه و نیمه (یا عجیب غریب) توی بازی نبینیم.
اتفاقا Hashino تاييد كرده كه Persona 5 قراره نواوري هاي بیشتري نسبت به نسخه ي سوم داشته باشه
اي كاش اين دو هفته زود تر تموم باشه تا خبر هاي Persona 5 سريع تر منتشر بشه:((
______________________
ًراستي من يك چيزي رو چند وقتي فهميدم
Laura Bailey(بك دوبلر معروف كه تو همين پرسونا نقش Rise رو بازي كرده)،Mike Laidlaw(كاگردان و خالق سري Dragon Age) و Shuhei Yoshida از طرفداران سري Persona هستند!!!
منبع خواستيد بگيد براتون بزارم:d
آره اتفاقا یکی از چیزایی که به من این امید رو داده که P5 یه تحول بزرگ دیگه برای سری باشه همین حرفای Hashino ـه :D
آی گفتی، خدایی تحملش خیلی سخته :(

این Yoshida رو من سر استریم 2013 و معرفی بازی فهمیدم :D ظاهرا خوش سلیقه هم هست :-" :D ( Chie-Fan ـه :bighug:)
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
آره این ایده داینامیک تر شدن S-Link ها خیلی خوبه. تا الان چندباری هم دیدم هوادارای سری بهش اشاره کردن. به نظر من که اینجوری عالی میشه :D مثلا اگه رابطه ات با یکی از دخترا صمیمی بشه باقی دخترا به اون طرف حسودی کنند یا مثلا دوستات دستت بندازن و سوژه ات کنند و از اینجور دیوونه بازی ها :D یا مثل همون ME که بهش اشاره کردی خود دوستا هم با همدیگه رابطه بیشتر و داینامیک تری داشته باشن منظورم از رابطه فقط بین پسر و دختر نیست بلکه مثلا بسته به تصمیمات بازیکن و روند بازی رابطه خود دخترا با همدیگه یا پسرا با همدیگه هم بهتر/بدتر بشه.

در مورد مبارزات من مشکل خاصی با همین سیستم Persona 4 ندارم و اگه همین رو هم دوباره توی P5 استفاده کنند من ازشون راضیم ولی خب احتمالا همونطوری که گفتی خیلی از هوادارای قدیمی تر سری دوست دارن این مورد هم یه تکونی بخوره :D Real Time یا Turn Based بودن مبارزات برای من فرقی نداره، فقط امیدوارم هرکدوم رو که انتخاب میکنند به بهترین نحو روش کار کنند و یه چیز نصفه و نیمه (یا عجیب غریب) توی بازی نبینیم.

آره اتفاقا یکی از چیزایی که به من این امید رو داده که P5 یه تحول بزرگ دیگه برای سری باشه همین حرفای Hashino ـه :D
آی گفتی، خدایی تحملش خیلی سخته :(

این Yoshida رو من سر استریم 2013 و معرفی بازی فهمیدم :D ظاهرا خوش سلیقه هم هست :-" :D ( Chie-Fan ـه :bighug:)

100% عالی میشه. همینطوری توی طوله بازی ادم کم کم با شخصیتهای بازی گره میخوره و حس میکنه واقعی هستن چه برسه به اینکه dynamic بشه ... میتونن دنیای پیرامونه بازی هم در جریانه بیشتری بزاره و مثلا فقط محدود به cut scene ها و dialogue ها نشه ... حتی توی یه درجه خاصی هم به سمته این ایده برن جالب میشه ...
P دنیای در بعده High school اینا هست پس کلا باید روی همون رابطه جالب بین دختر و پسر فکوس کنن ..... ولی پیاده کردن سیستم ME جالب میشه !!!
دقیقا ! مثلا وقتی بخوای با شخصه A نزدیک بشه و B هم یه جورایی نزدیکی بدخلقی کنه بگه عمرا ! برو اول به B بگو Go To Hell بعد بیا پیشه من ...
کلا کاراهای جالبی هست که میتونن انجام بدن ولی 100% اطمینان خاطرم دارم که یه چیزه درست حسابی میسازن !!!

اره سیستم مبارزاتش همیشه خوب بود . 100% باید یه تکونی بودن که کلا تحوله بزگری توی سری باشه . یعنی قشنگ جهشش رو داشته باشه ...

دقیقا D:
از همون موقعی که Tokyo رو دیدم معلومه که هدفشون خیلی بزرگتر هست به نسبت بازیهای قبلی D: .....
Chie-Fan ـه
چقدر از Chie طرفداره داره !!! لول

من only Yukiko !!!
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
100% عالی میشه. همینطوری توی طوله بازی ادم کم کم با شخصیتهای بازی گره میخوره و حس میکنه واقعی هستن چه برسه به اینکه dynamic بشه ... میتونن دنیای پیرامونه بازی هم در جریانه بیشتری بزاره و مثلا فقط محدود به cut scene ها و dialogue ها نشه ... حتی توی یه درجه خاصی هم به سمته این ایده برن جالب میشه ...
P دنیای در بعده High school اینا هست پس کلا باید روی همون رابطه جالب بین دختر و پسر فکوس کنن ..... ولی پیاده کردن سیستم ME جالب میشه !!!
دقیقا ! مثلا وقتی بخوای با شخصه A نزدیک بشه و B هم یه جورایی نزدیکی بدخلقی کنه بگه عمرا ! برو اول به B بگو Go To Hell بعد بیا پیشه من ...
کلا کاراهای جالبی هست که میتونن انجام بدن ولی 100% اطمینان خاطرم دارم که یه چیزه درست حسابی میسازن !!!

اره سیستم مبارزاتش همیشه خوب بود . 100% باید یه تکونی بودن که کلا تحوله بزگری توی سری باشه . یعنی قشنگ جهشش رو داشته باشه ...

دقیقا D:
از همون موقعی که Tokyo رو دیدم معلومه که هدفشون خیلی بزرگتر هست به نسبت بازیهای قبلی D: .....

چقدر از Chie طرفداره داره !!! لول

من only Yukiko !!!

کاملا تایید میشه :D

به نظرم در کنار اینایی که گفتیم بازی یه New Game+ درست حسابی هم احتیاج داره. الان این NG+ نسخه 4 اصلا خوب نیست :| منی که اینقدر زحمت کشیدم شخصیتم رو به یه Lvl بالا برسونم باید این توانایی رو داشته باشم که از این شخصیتم توی دورهای بعدی بازی هم استفاده کنم :D

فکر کنم محبوبیت Chie بخاطر خاص بودنش به نسبت باقی دخترهای دنیای گیم/JRPG هاست :D عشق کونگ فو بودنش، رفتارهای پسرانه اش، توجه کم به ظاهرش (به نسبت باقی دخترها)، رک بودنش و... همگی Chie رو به یه شخصیت فوق العاده دوست داشتی تبدیل کردن که آدم یه دل نه صد دل عاشقش میشه :x

اصلا تابلو نیست که منم Chie-Fanـم :-" :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
دیگه معرف حضور همه هست که احسانه و عکس هاش :D



گفتنی ها رو که دوستان دارن میگن ، منم اینو اضافه کنم که از طرف فایتینگ پرسونا دست خوب کسی افتاده (Arc System Works ، با سابقه ی بازیهایی مثل Guilty Gear و Blazblue) و از این طرف یه سری ملت طلبه شدن که یه PVC را بیوفته :D نمی دونم رابطه ی کپکام با آرک سیستم ورکز چه جوریه ولی از اونجا که کپکام با اکثر استودیوها کراس یا ورسوس گذاشته امیدوارم اینم در آینده ی نزدیک ببینیم :D

 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
دیگه معرف حضور همه هست که احسانه و عکس هاش :D



گفتنی ها رو که دوستان دارن میگن ، منم اینو اضافه کنم که از طرف فایتینگ پرسونا دست خوب کسی افتاده (Arc System Works ، با سابقه ی بازیهایی مثل Guilty Gear و Blazblue) و از این طرف یه سری ملت طلبه شدن که یه PVC را بیوفته :D نمی دونم رابطه ی کپکام با آرک سیستم ورکز چه جوریه ولی از اونجا که کپکام با اکثر استودیوها کراس یا ورسوس گذاشته امیدوارم اینم در آینده ی نزدیک ببینیم :D

احسان این آرت دومیت تو حلقم :bighug: ایده بس فوق العاده ایه! امیدوارم یه روزی این اتفاق بیوفته :D
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
کاملا تایید میشه :D

به نظرم در کنار اینایی که گفتیم بازی یه New Game+ درست حسابی هم احتیاج داره. الان این NG+ نسخه 4 اصلا خوب نیست :| منی که اینقدر زحمت کشیدم شخصیتم رو به یه Lvl بالا برسونم باید این توانایی رو داشته باشم که از این شخصیتم توی دورهای بعدی بازی هم استفاده کنم :D

فکر کنم محبوبیت Chie بخاطر خاص بودنش به نسبت باقی دخترهای دنیای گیم/JRPG هاست :D عشق کونگ فو بودنش، رفتارهای پسرانه اش، توجه کم به ظاهرش (به نسبت باقی دخترها)، رک بودنش و... همگی Chie رو به یه شخصیت فوق العاده دوست داشتی تبدیل کردن که آدم یه دل نه صد دل عاشقش میشه :x

اصلا تابلو نیست که منم Chie-Fanـم :-" :D

فک کنم فقط اون stat های مربوط به Knowledge اینا رو میشد منتقل کرد ×_×
یه boss fight هم اخرش داشت توی velvet room ... دفعه دوم که میرفتی...با الی D: ...

اره درسته از اون نظر Chie به نسبت بقیه شخصیتهای سری PErsona خیلی خاصه و جالبه !!!! من خودم که به چشمه پسر نگاش میکردم D:

یه سری عکسه CosPLay برا 4



این یکی هم که برای LOL فقط
 

Frozen Flame

کاربر سایت
Dec 26, 2014
795
نام
دانیال
در کنار این مورد یه دستی به سر و روی Dungeon Crawling بازی هم بکشند :D
به شدت موافقت میشه :d بعضی وقت ها (یعنی بیشتر وقت ها :d ) گشت و گذار توی دانجن ها یکنواخت میشد و چیز جدید ارائه نمیداد :| من دیگه توی دانجن های بالاتر حتی این صندوقچه کوچیک ها رو هم باز نمیکردم چون یا از آیتم های همیشگیش کلی داشتم و یا اینکه هیچ چیز جدید برای ارائه نداشتن. به نظرم باید آیتم های صندوقچه های توی دانجن ها چیزی میبود که توی فروشگاه های معمولی شهر قابل خرید نبود. حتی صندوقچه های کلید دارش هم چیز خاصی نداشتن به جز سلاح های معمولاً Level پایین تر :d

نمیدونم از بچه های اینجا کسی Shadow Hearts رو بازی کرده یا نه...
meh2p78b0qyofllq1zqx.jpg

این بازی هم نوع مبارزاتش خیلی خاص بود و هم دانجن هاش تنوع زیادی داشت. از گشت و گذار تو دانجن ها هم اذیت نمیشدی. یه چیز خیلی باحال هم داشت، هر آیتمی که توی دانجن ها پیدا میکردی مربوط به همون منطقه بود و دیگه جای دیگه ای یافت نمیشد :d مخصوصاً Snap Shot از دشمن هاش مجبورت میکرد چند باره یه دانجن رو بری...

به نظرم کلا باید یه حاله کلی به سیستم مبارزات و dungeon ها بدن چون استایلش خیلی کلاسیک و قدیمی هست.
سیستم مبارزات P4 خیلی خوب به نظرم :d همینکه همه کاراکترای Party رو میتونستی خودت کنترل کنی خیلی مزیت بود :d دوست میداشتم :p

به نظرم در کنار اینایی که گفتیم بازی یه New Game+ درست حسابی هم احتیاج داره. الان این NG+ نسخه 4 اصلا خوب نیست :| منی که اینقدر زحمت کشیدم شخصیتم رو به یه Lvl بالا برسونم باید این توانایی رو داشته باشم که از این شخصیتم توی دورهای بعدی بازی هم استفاده کنم :D
تمام مواردی که این بالا گفتی بعلاوه Talent ـها :d مثل Knowledge و Courage و اینا... :d من فکر میکردم اینا توی سطح قبلی میمونه (فکر کنم توی Walk-through خونده بودم :d ) ولی خودم که یه NG+ شروع کردم دیدم همشون صفر شدن :|
 

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
من هم قبلا از Chie خوشم ميومد ولي نمي دونم چرا يك دفعه اي به Riseعلاقه مند شدم:-/
شايد به خاطر علاقه مندي من به دوبلرش و از همه مهم تر سايه اش باشه:-"

راستي كسي ويديو Persona 4 Hiimdaisy Comic رو ديده؟
يعني بهترين و خنده دار ترين كميكي بود كه تو عمرم ديده بودن=))
xyg78mr08bamvlxl5sueb.jpg

xicn1etpydeu7nd2xx66t.jpg
ويديو رو مي تونيد از اين جا ميتونيد ببينيد
http://m.youtube.com/watch?v=w7lj9qI8VFc
خواستم ويديو رو تو اپارات بزارم ولي به دلايلي نشد:(
 

Armin.jrpg

کاربر سایت
Sep 1, 2011
716
نام
Armin
بحث کاز پلی شد:D صداگذار گینتوکی ( گینتاما) و راگنا ( بلیزبلو) و یه عالمه شخصیت دیگه Tomokazu Sugita تو یکی از قسمتای Persona stalker club با لباس یوکیکو اومد :D با یه عموی ماسک دار که بهش میگفتن masker man پرسونا آرینا بازی کرد!
video-tomokazu-sugita-makes-a-very-special-appearance-on-persona-stalker-club-show-10.jpg


[h=3][/h]پ.ن از همین تریبون اعلام میکنم یوکاری وایفوی خودمه اصن عشق در اولین نگاه بود:D
 
آخرین ویرایش:

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
خوب اطلاعات Persona 2 هم به پست اول اضافه شد!:d
دوستان اگه ایرادی می بینند لطفا بگند که ایراد بر طرف بشه:d
بحث کاز پلی شد:D صداگذار گینتوکی ( گینتاما) و راگنا ( بلیزبلو) و یه عالمه شخصیت دیگه Tomokazu Sugita تو یکی از قسمتای Persona stalker club با لباس یوکیکو اومد :D با یه عموی ماسک دار که بهش میگفتن masker man پرسونا آرینا بازی کرد!
video-tomokazu-sugita-makes-a-very-special-appearance-on-persona-stalker-club-show-10.jpg


پ.ن از همین تریبون اعلام میکنم یوکاری وایفوی خودمه اصن عشق در اولین نگاه بود:D
اره اون قسمتش واقعا عالی بود!!=))
این Tomokazu Sugita عین گینتوکی ادمه باحالیه:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر