Fable Legends | PC

xdaej6u8oi2a0y60ue1f.jpg


Developer : Lionhead Studios
Publisher :
Microsoft
Genre : RPG
Platform : PC / Xbox One
Release Date:
TBA 2015

عنوان Fable Legends که پیش تر در انحصار کنسول Xbox One بود، دقایقی پیش و در طی کنفرانسی از جانب مایکروسافت، برای عرضه بر روی PC تایید گردید. هنوز در انحصار Widows 10 بودن بازی مشخص نشده است اما خبر خوبی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده، این است که بازی از قابلیت Cross Play بین پلتفرم PC و Xbox One پشتیبانی کرده و بازیکنان قادر خواهند بود در دو پلتفرم جداگانه به بازی با یکدیگر بپردازند. همچنین بازی از DirectX 12 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گیم پلی بازی بر پایه 5 بازیکن خواهد بود. 4 قهرمان (Hero) و یک شخصیت منفی (Villain) قرار خواهند گرفت. هر نقش توسط یک بازیکن در حالت چند نفره یا توسط هوش مصنوعی (AI) برگزیده خواهد شد. اگرچه تمرکز بازی بیشتر بر پایه همکاری تیمی خواهد بود، اما تمامی مراحل بازی را نیز می‌توان به تنهایی انجام داد.

در طول ماموریت های اصلی و فرعی، 4 بازیکن باید سعی در پیشبرد ماموریت با کمک یکدیگر داشته باشند در حالی که نفر پنجم به کمک دسته ای از موجودات، به مقابله با آن ها خواهد پرداخت.

هر شخصیت در دنیای Fable Legends، قابلیت ها و مهارت های منحصر به فردی داشته که وجه تمایز آن ها با دیگر شخصیت ها خواهند بود. تا کنون شخصیت هایی چون:

Sterling، Winter، Rook و Inga

معرفی شده اند. شخصیت منفی نیز به طور کلی، کنترل میدان نبرد را بر عهده خواهد گرفت:

دشمنان از چه مکان هایی ظاهر شوند،
تا چه اندازه مهاجم یا مدافع باشند،
Bossِ مرحله چه زمانی به 4 قهرمان بازی حمله کند،
و ...

به عبارتی، پس از شروع مبارزه، شخصیت منفی کنترل نیروهای خود را بر عهده خواهد گرفت و بازی کنترلی همچون بازی های استراتژی خواهد داشت.

همانند عناوین قبلی در این سری، بازیکنان قادر خواهند بود با شخصیت های موجود در دهکده ها حرف زده و به شخصی سازی کاراکتر ها، سلاح ها، قابلیت ها و دیگر موارد موجود بپردازند. شهر اصلی بازی Brightlodge خواهد بود که بازیکنان در آن جا جمع شده و به کارهای مختلفی می‌پردازند. هنگامی که ماموریتی را انتخاب کنند، به دنیای بزرگ بازی فرستاده خواهند شد.

داستان بازی نیز صدها سال قبل از وقایع نسخه اول روایت خواهد شد. جایی که انجمن Heroes Guild وجود نداشته و قهرمانان یک موضوع عادی در سرتاسر سرزمین Albion هستند و مردم عادی از ترس ناشناخته ها، از دهکده های کوچک خود بیرون نمی‌آیند.

از تاریخ عرضه بازی تا کنون سخنی به میان نیامده، اما سازندگان قول عرضه بازی را در سال 2015 داده اند.

لینک های مرتبط:

[h=1]تصاویر Fable Legends[/h]
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
تایید شد که بازی کاملا F2P هست و سازنده ها قول محتوای کاملا مجانی و عملکردی مثل DOTA 2 و LOL رو دادن.
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
حالگیری شد که !

دیگه پایرتشم نمیشه کرد
اتفاقا واسه کسایی‌ که حاضر نیستن پول زیادی بابت بازی صرف کنن خوب شد،ساپورت رسمی‌ از بازی با کمترین هزینه. با توجه به بازار کنونی‌ F2p هم خیلی‌ خیلی‌ بعید هست که p2w باشه. قول کلی‌ Content هم دادن :D
با در نظر گرفتن اینکه عنوان اصلی‌ سری هم نیست،دیگه چی‌ می‌خواهیم؟:D
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
با F2P شدن بازی ، دخل این بازی هم اومد . چه خاطراتی با 3 شماره اول و Journey روی کینکت داشتم . شاهکاری که با جدایی مولینو نابود شد . یه بارکی دوربین بازی رو هم به سقف میچسبوندن و ایزومتریکش میکردن . Fabialo
Fable + Diablo
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
بنچمارکای DX 12 هم منتشر شدن :


http://www.pcgameshardware.de/DirectX-12-Software-255525/Specials/Spiele-Benchmark-1172196/


lc269fvep2rncd3ewuex.jpg
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
ظاهرا سازنده گفته انتظار نداشته بازی اینقدر بزرگ بشه و بتای بازی رو انداخته بهار 2016. به نظرشون این بهترین چیزیه که خلق کردن و تجربه متفاوتی رو به بازیکن میده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر