DmC: Definitive Edition

01147776528747192939.jpg


خب نسخه نسل یعدی DmC هم برای X1 و PS4 تایید شد. بازی یه عالمه تغییر کرده علاوه بر 1080p و 60 فریم شدن مد های جدید بهش اضافه شده که بعدا کامل در موردشون توضیح میدم. تاریخ عرضه بازی هم 10 مارچه.

خب یه سری از تغییرات DmC DE نسبت به نسخه اصلی که NT موقع معرفی بازی بهشون اشاره کرده:

- 60 فریم، 1080P - بازی بسیار نرم اجرا میشه.

- گرافیک به روز شده
- شامل تکسچرها، شخصیت ها و کات سین ها.

- شامل تمام DLC های نسخه اصلی
از جمله کمپین ورجیل، لباس های دانته، پوسته های جدید برای 3 سلاح دانته و Item Finder.

- 2 لباس جدید
- لباس Devil May Cry 1 برای دانته و لباس Classic DMC3 برای ورجیل.

- Turbo Mode
- بازگشت Turbo Mode از سری اصلی که سرعت بازی رو 20% افزایش میده.

- Hardcore Mode
- یه مد جدید برای هواداران سری کلاسیک. این مد رو میشه روی همه درجه سختی ها فعال کرد. Style Ranking سیستم برای Hardcore Mode کاملا از اول بالانس شده که باعث میشه افزایش Rank بسیار سخت و پایین اومدن اون بسیار سریعتر از قبل باشه. علاوه بر اون، DT دیگه دشمن ها رو به هوا نمیفرسته، Parry سخت تر شده، و دشمنا با هر ضربه Damage بیشتری به بازیکن وارد میکنند.
- Lock-On دستی - هوادارا برای برگشت این قابلیت بیشترین درخواست رو داشتن! Manual Lock-On سعی شده تا جایی که میشه به سری اصلی نزدیک باشه و کاملا قابل ویرایش هم هست.

- Vergil Bloody Palace
- بعد از Lock-On این بخش بیشترین درخواست رو داشته. BP جدید 60 مرحله داره و ورجیل شخصیت قابل بازی اونه.

- Must Style Mode
- یه مد کاملا هاردکور برای هوادارای سری که توی تمام درجات سختی قابل استفاده است. در این مد فقط در صورتی میتونید به دشمن ها آسیب برسونید که رنک شما S یا بالاتر باشه.

- درجه سختی Gods Must Die
- سخت ترین درجه سختی DE که از لحاظ دشوار بودن پا رو از Dante Must Die نسخه اصلی هم فراتر میزاره و بازیکن ها رو بیشتر مجازات میکنه: تمام دشمن ها با DTـی فعال Respawn میشن و هیچگونه Item و انرژیی هم در این درجه سختی قابل استفاده نیست.

- بالانس مجدد
- ما درخواست هوادارا رو بررسی کرده و یه سری بخش ها رو دوباره از اول بالانس کردیم. Style سیستم و باس های بازی دوباره از اول بالانس شدن. Exploit های موجود در سیستم مبارزات اصلاح شده و یه سری از حرکات دانته مثل Demon Evade مجددا بالانس شدند. تغییراتی در گیم پلی براساس Play Testهای هوادارای هاردکور به وجود اومدن، مثل حذف شدن فریم ها از شلیک های Kablooey، تغییر مدت زمان موجود برای انجام Parry و Evade و تغییر جای کلیدها، درها و سایر Collectable ها در محیط.

- قرار دادن Mod های محبوب ساحته شده توسط هوادارا در بازی
- DmC DE ماد های محبوب ساخته شده توسط هوادارا رو در خودش داره، مثل: قابلیت غیر فعال کردن Timer در Bloody Palace، انجام سه Angel Dash به صورت پشت هم و قابلیت آسیب رسوندن به دشمن های آبی و قرمز با هر سلاحی.

- کات سین جدید - یک کات سین کاملا جدید که در نسخه اصلی حضور نداشت در نسخه DE بازی قرار داده شده.

DmC DE قراره 10 مارچ با قیمت 40$ برای کنسول های X1 و PS4 عرضه بشه.


پست اول با انتشار اطلاعات جدید آپدیت خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خبرش رو که زدم گفتم بد نیست بخش های مرتبش رو اینجا هم بزارم (بعدا پست اول رو آپدیت میکنم)

دیروز داشتم Podcast کپکام رو گوش میدادم. موضوع اصلیش سری Devil May Cry و این معرفی های اخیر بود. بیشتر در مورد DmC:DE حرف زدن و یه سری اطلاعات جدید از بخش های اضافه شده به بازی گفتن که پایینتر براتون میزارمشون:

-Lock-On دستی: برعکس نسخه های قبلی سری، DmC:DE به بازیکن این گزینه رو میده تا نوع Lock-On رو انتخاب کنه. یعنی هم میتونید به همون صورت کلاسیک باشه که با نگه داشتن دکمه روی دشمن قفل کنید و هم اینکه میشه اون رو به حالت Toggle تغییر بدید که با یه بار زدن دکمه دوربین روی دشمن قفل بمونه. از اونجایی که توی DmC باید برای تعویض سلاح ها R2/RT و L2/LT رو نگه داشت این گزینه میتونه خیلی استفاده از Lock-On دستی رو راحت تر کنه.

-بالانس: Greg(یکی از کارکنای کپکام) توی پادکست میگفت که NT تمام این 2 سال رو داشته به Feedback هوادارا گوش میکرده و بر اساس اونها 100 ها تغییر ریز و درشت برای بالانس تر شدن گیم پلی بازی انجام داده. مثلا میگفت خودش که بازی کرده متوجه تغییر Demon Evade یا تغییراتی توی یکی از باس فایت های بازی(باب) شده.

-امکان ضربه زدن به دشمنای آبی/قرمز با هر سلاحی: تغییری که توی بازی به وجود آوردن اینه که میتونید این با فعال کردن این قابلیت اون سیستم اصلی (و افتضاح) برگشت داده شدن سلاح اشتباهتون (غیر همرنگ با دشمن) رو از بین ببرید تا کمبوتون ادامه پیدا کنه و به دشمن آسیب بزنید. البته بخاطر این که دشمن های آبی و قرمز هنوز با باقی دشمنای بازی متفاوت باشن، سلاح های غیر همرنگ آسیب کمتری بهشون وارد میکنند و اونا رو توی حالت Stun هم قرار نمیدن (یعنی اگه حواستون نباشه میتونند بهتون ضربه بزنند).

-دعوت از بازیکن های حرفه ای و گرفتن Feedback از اونها:
ظاهرا NT در طول ساخت DmC:DE از Sam D یکی حرفه ای ترین Player های DmC دعوت کرده تا توی استدیو Playtesting انجام بده و از همونجا به صورت مستقیم نظراتش رو در مورد گیم پلی و تغییرات انجام شده توی بازی به NT بده و توی بالانس کردن بازی باهاشون همکاری کنه. Greg میگفت Sam چند روز قبل هم باز پیششون بوده و علاوه بر Playtesting ساعت ها گیم پلی حرفه ای از بازی ضبط کرده (که احتمالا بعداها NT توی تریلر ها ازشون استفاده میکنه). علاوه بر اون ظاهرا Greg یه مکالمه یک ساعته هم با Sam در مورد سری DMC ضبط کرده بوده و میخواسته توی پادکست پخش کنه که متاسفانه فایل صوتی خراب شده.

-Hardcore Mode, Turbo Mode, Must Style Mode: این توصیحات اولیه هر کدوم:
- Hardcore Mode - یه مد جدید برای هواداران سری کلاسیک. این مد رو میشه روی همه درجه سختی ها فعال کرد. Style Ranking سیستم برای Hardcore Mode کاملا از اول بالانس شده که باعث میشه افزایش Rank بسیار سخت و پایین اومدن اون بسیار سریعتر از قبل باشه. علاوه بر اون، DT دیگه دشمن ها رو به هوا نمیفرسته، Parry سخت تر شده، و دشمنا با هر ضربه Damage بیشتری به بازیکن وارد میکنند.
- Must Style Mode - یه مد کاملا هاردکور برای هوادارای سری که توی تمام درجات سختی قابل استفاده است. در این مد فقط در صورتی میتونید به دشمن ها آسیب برسونید که رنک شما S یا بالاتر باشه.
- Turbo Mode - بازگشت Turbo Mode از سری اصلی که سرعت بازی رو 20% افزایش میده.

همونطوری که توی توضیحات اولیه هر کدوم اومده بود قابلیت فعال شدن روی هر درجه سختیی رو دارن. اما خبر جدید اینه که میشه به صورت همزمان هم همه شون رو فعال کرد. یعنی روی یه درجه سختی میشه هم MSM رو داشت هم TM و هم HM یا مثلا اگه کسی از HM خوشش نمیاد میتونه اون رو حذف کنه و فقط از MSM و TM استفاده کنه و.... خلاصه NT دست بازیکن ها رو باز گذاشته و هر کسی میتونه به هر صورتی دلش خواست این بخش های جدید رو با هم ترکیب کنه.

اطلاعات جدید دیگه ای توی پادکست نبود و اکثرا بحثشون در مورد همون اطلاعات قبلیی بود که موقع معرفی گفته بودن. یه سری بحث هم در مورد "درجه سختی Vs استایل" که خب چیز جدیدی توش مطرح نشد و شخصا هم فکر میکنم بحث بیخودیه.

اینم از لینک دانلود پادکست اگه کسی دوست داره تمام صحبتا رو بشنوه.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
هرچند بازی رو تموم کردم ولی هیچوقت حال نکردم باهاش :d کاش اسمش رو یه چیز دیگه میذاشتن :d
الان علی میاد دارم میزنه :-"
Nah :D
اتفاقا خود منم به اندازه سری اصلی باهاش حال نکردم :D البته الان که این تغییرات رو توش ایجاد کردن به نظرم میتونه خیلی جذابتر بشه، خصوصا اون "Lock-On، Turbo حذف محدودیت ضربه زنی با سلاح ها و 60 فریم" که به نظرم از واجبات بودن :D
 

faraz_n

کاربر سایت
Oct 26, 2007
831
نام
فراز
اين دانته اصلا تو كت من نميره، يارو قيافش شبيه نعشه بازاست
خدا كنه نسخه نسل بعدي و جديدش چهره دانته دوباره برگرده
 

saeid4012

کاربر سایت
Sep 19, 2014
23
بنده به شخصه ps 1 داشتم الان اومدم ps4 خریدم و خیلی از عناوینو مثل god of war فقط روی psp بازی کردم و اگه مثل این بازی واسه ps4 بدن خوشحال می شم . کم نیستن افرادی مثل من !‌ پس کسایی که نمی خوان نخرن این همه بازی میاد !
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
یکی از هوادارای DmC دیروز یه ویدئوی خیلی جالب به مناسبت 2 سالگی این عنوان آپلود کرده که دیدنش رو به همه دوستان توصیه میکنم. خداییش درسته DmC از لحاظ عمق گیم پلی در حد سری اصلی نیست ولی هنوزم یکی از بهترین و عمیقترین HnS های صنعت گیمه و این موضوع رو به خوبی میشه توی این ویدئو دید.

Happy Birthday DmC Devil May Cry
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
یکی از هوادارای DmC دیروز یه ویدئوی خیلی جالب به مناسبت 2 سالگی این عنوان آپلود کرده که دیدنش رو به همه دوستان توصیه میکنم. خداییش درسته DmC از لحاظ عمق گیم پلی در حد سری اصلی نیست ولی هنوزم یکی از بهترین و عمیقترین HnS های صنعت گیمه و این موضوع رو به خوبی میشه توی این ویدئو دید.

Happy Birthday DmC Devil May Cry
 
  • Like
Reactions: arsenalmom

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,478
نام
آرش
یکی از هوادارای DmC دیروز یه ویدئوی خیلی جالب به مناسبت 2 سالگی این عنوان آپلود کرده که دیدنش رو به همه دوستان توصیه میکنم. خداییش درسته DmC از لحاظ عمق گیم پلی در حد سری اصلی نیست ولی هنوزم یکی از بهترین و عمیقترین HnS های صنعت گیمه و این موضوع رو به خوبی میشه توی این ویدئو دید.

Happy Birthday DmC Devil May Cry

چه عجب یکی از این بازی تعریف کرد!
من با اینکه نه فن این سری و نه کلا هک اند اسلش بازم، از dmc خوشم اومد.
البته میدونم که طرفدار های سری زیاد از گیم پلی و تغییرات داستانیش راضی نیستند.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
چه عجب یکی از این بازی تعریف کرد!
من با اینکه نه فن این سری و نه کلا هک اند اسلش بازم، از dmc خوشم اومد.
البته میدونم که طرفدار های سری زیاد از گیم پلی و تغییرات داستانیش راضی نیستند.

اکثر DMC فنایی که DmC رو بازی کردن و بهش فرصت دادن قبول دارن که HnS خیلی خوبیه(چه توی BC و چه خارج از اون).
فقط مسئله اینجاست که سری DMC بزرگتر از اونه که یه نسخه ازش بخواد صرفا یه بازی خیلی خوب باشه. هوادارای DMC(من جمله خودم) توقع دارن وقتی یه نسخه توی سری عرضه میشه پا رو از قبل فراتر بزاره و استانداردهای جدیدی برای سبک تعریف کنه(کاری که تمام نسخه های قبلی سری بجز شماره 2 انجام دادن).

در واقع DmC به عنوان یه نسخه جدید در سری Devil May Cry ناامید کننده بود وگرنه به عنوان یه HnS واقعا خوب عمل کرده و این رو تقریبا همه قبول دارن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر