PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
نمیدونم این عکس رو کسی گذاشته یا نه
نشون میده تو یکی از مراحل بازی چطوری از محیط برای طراحی مرحله و ایجاد تنش در گیمر استفاده کردن. اسپویل خاصی نداره ( شروع یکی از مراحل ابتدایی بازیه) اما میذارم تو اسپویلر.
 

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
پس تاپیک بالا باشه:p:p:p

خب از بارلاگ سوال نمودن ایشون هم جواب نمودن:p

What’s your favourite PlayStation game of all time, on any system?

Wow, this is a really hard question. Picking just one game above all is nearly impossible for me, but if I had to, it would be Metal Gear Solid. I remember being completely blown away with the story, the mechanics and the overall presentation on my first playthrough.

What PlayStation series most affected you?

I would say that Fumito Ueda’s games (Ico, Shadow Of The Colossus, The Last Guardian) had a gut-punch of an emotional impact on me. Storytelling in its purest form that connects to all of us as humans.

What game or series most influences you?

The Uncharted series really pushed me as a developer. They managed to raise the bar with every single release and produce an action- packed thrill ride starring characters I wanted to hang out with, and mechanics I can easily pick up and play.

Which PlayStation game or series or developer changed the industry?

The Resident Evil series. Not only are they great games, but the creators’ willingness to reinvent the game every so often is something I think positively affects our industry. Resident Evil 4 truly changed the way I look at making games.

فقط سوال و جواب اخر:x:x:x:hearteyes::hearteyes::hearteyes::hearteyes:
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,022
نام
مصطفی
من بازی رو دوباره شروع کردم رو درجه give me gow خیلی سخته ولی بشدت جذاب کسی میدونه اگه رو این درجه بازی رو تموم کنیم آیتم خاصی میده یا نه؟
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
God Of War DLC Idea Was "Too Ambitious"

"I had a really fun idea for a DLC that I only regret because I would love to have done that," Barlog told Kinda Funny. "But it was too ambitious."

Barlog said it would have been like The Last of Us 1's Left Behind or Uncharted Lost Legacy releases, which were big enough to warrant their own standalone releases.

:|:|:((
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,980
نام
Mohammad
همچین صحنه هایی در دنیا واقعیم تعدادشون انگشت شماره.
صحنه هایی که آدم نمیتونه در اون لحظه احساسشو توصیف کنه.

 
آخرین ویرایش:

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,022
نام
مصطفی
همچین صحنه هایی در دنیا واقعیم تعدادشون انگشت شماره.
صحنه هایی که آدم نمیتونه در اون لحظه احساسشو توصیف کنه.

این سکانس بازی شاهکار به تمام معنا بود من تنم میلزرید یه کلیپ بود تو یوتویوب میگفت بازی فقط برا همین یه سکانس لایق گوتی بود
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
همچین صحنه هایی در دنیا واقعیم تعدادشون انگشت شماره.
صحنه هایی که آدم نمیتونه در اون لحظه احساسشو توصیف کنه.


کلا بازی چه گیمپلی و چه داستانی از اینجا تازه جون گرفت
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
همچین صحنه هایی در دنیا واقعیم تعدادشون انگشت شماره.
صحنه هایی که آدم نمیتونه در اون لحظه احساسشو توصیف کنه.


من به این صحنه ۴صبح یه جمعه‌ای بود رسیدم
داشتم خفه میشدم نمیتونستم جیغ و داد کنم. دیگه اشک شوق جاری شد :)) :D
خیلی وحشتناک بود. جدای از اصل اتفاق، از چند دقیقه قبلش که فضای بازی کلا عوض میشه و همه چیز تاریک و سنگین میشه، موزیک خارق‌العاده + دیالوگ‌های آتینا رسما بنزین رو آتیش بودن! کارگردانی تو این بخش از بازی تو یه lvl عجیبی بود اصن! واقعا یادش بخیر. قطعا برای هممون اون لحظه وصف ناپذیر بوده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر