PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

PPPPPishrOOOOO

کاربر سایت
Aug 23, 2012
322
نام
بهروز
من نمیدونم چه اصراریه فراتر از این 10 دقیقه که دیدیم بخوایم نظر بدیم 8-| همش حرف از تنوع سلاح و دشمن و محیط و تکراری شدنه بازی میزنن یه سری از دوستان ! ( بهرحال با یه استودیوی تازه کار با یه کارنامه یِ ضعیف طرفیم دیگه ! )
از طرفی هم اگه بخوان سازنده ها تریلراشون رو جوری بدن بیرون که محیطای مختلف و چندتا باس و سلاح و ... رو نشون بده , شاکی میشن که کل بازیو چرا نشون دادن :D !
به شخصه این سیستم مبارزات جدید و حتی دوربینِ جدید رو بارها و بارها بیشتر از 3 گانه قبلی دوست دارم , انگار از اول هم باید اینجوری میبود بازی . جنسِ خشونتم دلنشین تر و پخته تره ( بعد از دیدن این تریلر اخری شماره قبلیا برام حکمِ کتونی زرنگی دارن و این نسخه کتونی ـه برند ! :D مثال بهتر نداشتم )
این کریتوسِ پیرِ منو یاد وولورین تو لوگان میندازه در کل با این چیزایی که دارم از GOW ـه جدید میبینم واقعا دهنم آب افتاده !
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
وقتی اطلاعاتی که سازنده میده دنبال نمیکنید همین میشه.
بازی خشونتش به هیچ وجه کم تر از نسخه قبل نیست فقط سازنده خواسته بازی به شکل مدرن و امروزی باشه و واقع گرایانه تر
اون بکش برو جلو معما حل کن باس بکش دوباره برو مرحله بعد دیگه به هیچ وجه تو این نسل جواب نمیده نه پلیرا استقبال میکنن از این مورد و نه منتقدها
وقتی داخل یه استودیو 200 نفره اعضای کلیدی پروژه همگی کوری رو یه نابغه خطاب میکنن در نتیجه یعنی این بشر یه کاری کرده که اینا همگی به وجه اومدن پس صبرکنید بدون دلیل بازیو از یه گیم پلی که مراحل اموزشی خودش رو داره میگذرونه نسخه نپیچید.اگه کمبت دیزاینر بازی جیسون مک دونالد باشه (هست) شما ذره ای نباید باید بابت گیم پلی و کمبت نگران باشید
تمام HUD های بازی زمانی که کوری با وبسایت گیم اینفورمر مصاحبه میکرد اعلام کرد که قابل شخصی سازی هستند.
دشمنای پرتقالی که میبینید مختص اون منطقه هستند (میدگارد) هر منطقه دشمنای مختص به خودش رو داره.تیم به عمد چند نمونه دشمن رو نشون داده عملا بارها اعلام شده که میخوان بیشتر چیزارو پلیرها تجربه کنن.از مواد مذاب ساخته شدن که اینم برمیگرده به یکی از غول های اون منطقه بهتره چیزی نگم برای اسپویل و این چیزا
کمبت دیزاینر بازی جیسون مک دونالد پیش تر اعلام کرده بود مبارزات همچنان نفس گیر، سریع، خشونت امیز و البته قابل لمس تر هستند.اگه دقت کنید فیزیک کریتوس و ضرباتش فوق العاده خوفناکه و ضربه های سنگینی که میزنه قشنگ حس میشه.
جیسون مک دونالد اعلام کرده بود تبر کریتوس Leviathan سلاح اصلی بازی هستش اما به این معنی نیستش که سلاح دیگه ای وجود نداره عملا 100 درصد مشخصه که بازی سلاح های دیگه ای داره چه از گیم پلی ای که لیک شد و یا توضیحات بازی در رده بندی سنی.وقتی چندین سلاح وجود داشته باشه در نتیجه هرکدوم میتونن کمبت و گیم پلی متفاوتی رو ارائه بدن سیستم اپگرید هم که برای هرکدوم وجود داره باعث تنوع زیادی میشه.
گاو 3 رو یادتونه؟اوایل چقد گرافیکش تو ذوق میزد وقتی بازی اومد و همه نسخه پولیش شده و نهایی رو تجربه کردن فک ها کف زمین بود تا سالیان سال.الان هم سانتا همون سانتا هستش گرافیک هم درجه یک و پیشتاز.بهتره یه ویدیو با کیفیت بالا منتشر شه بعدا نظر میشه داد
به قول کوری هرچیزی نیاز به تغیر داره و تغیر نمیتونه همه رو راضی نگه داره این بازیم نیاز به تغیر داشت چیزی که واضحه موفقیت بازی بسیار بالاست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر