PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
قضیه دقیقا مثل RE7 شده!
زمان معرفی RE7 هم اکثریت به دوربینش گیر داده بودن و می‌گفتن این RE نیست و فلان و بهمان. بعدش که کم کم به زمان عرضه نزدیک شدیم و گیم‌پلی بیشتری دیدن، نظرشون عوض شد...بعد از عرضه و تجربه‌ کردنش هم که کمتر کسی رو میشد پیدا کرد که از تغییرات ناراضی بوده باشه...
الان جو اینجا هم همونه...چند ماه پیش اگه بعضی از حرفایی که الان توی تاپیک زده میشه رو می‌گفتی، تا آخر عمرت نقل‌قول میشدی و بهت می‌گفتن درک نداری و نسخه‌های قبلی رو بازی نکردی و کریتوس بهترین شخصیت‌پردازی تاریخ رو داشت و نیازی به تغییرات نبود و همون دوربین و مبارزات رو باید میدادن چون این سیستم چندین بار قبلا جواب داده و نباید تحول ایجاد می‌کردن و راحت همون گیم‌پلی رو دوباره کپی‌پیست می‌کردن! :|
الان داره اوضاع بهتر میشه و ایشالا یه ماه دیگه که بازی عرضه شد، اون تک و توک عزیزانی که هنوز راضی نیستن هم به تصمیم درست Santa Monica ایمان میارن :D<:-P
+
نسخه‌های قبلی همیشه در دسترس هستن و میشه دوباره تجربشون کرد ;) GOW3 قبلا ساخته شده و نیازی نیست دوباره یه کلون ازش ساخته بشه...Santa Monica بهترین چیزی رو که در قالب اون فرمت می‌تونست بسازه رو ساخت...حالا وقتش بود که یه level بیاد بالاتر و چیزی رو ارائه بده که توی اون فرمت قبلی امکانش نبود. دوباره میگم: نسخه‌های قبلی رو همیشه میشه دوباره بازی کرد و نیازی نیست که همون بازی قبلی، فقط با یه روکش جدید، ساخته بشه.

RE7 دوربین عوض شد ولی سرتاسر پر از المانهای DNA این سری بود که شما خودت و بقیه که بازی کردند بهتر از من میدونید... دقیقا یکجورایی نقطه قوت RE7 به جز تغییر دوربین، برگشت به همون ریشه های سری تو طراحی مراحل بود

ولی خب باید حق داد به کسایی که از این ویدیو ده دقیقه ایی ناامیده شده باشند چون کمتر نقطه مشترکی بین این ویدیو و بازیهای گذشته میشه پیدا کرد و اگر هست به نظرم بیان بشه خیلی بهتره تو تغییر ذهنیت افراد ناراضی

در واقع اگر RE7 تغییر دوربین داد ولی سبک کلی بازی همون survival horror موند، اما خدای جنگ قبلا یک سری h&s شناخته میشد ولی الان سبک بازی کلا تغییر کرده و تبدیل شده به اکشن ادونچر که به شدت چه در سناریو ابتدایی داستان و چه در زاویه دوربین و یکسری انیمیشن های نبرد تن به تن دلست طوره شده. گام رو به جلو تغییر سبک بازی نیست مثل این میمونه استدیو 343 بگه دیگه شوتر اول شخص خطی برای سری هیلو جواب نمیده و باید سری رو تبدیل اکشن نقش افرینی بکنیم!

قدم رو به جلو و پیشرفت یعنی اینکه همون سبک h&s رو توسعه و گسترده تر کنند نه اینکه کلا تمام میراث بازی رو از بین ببرند به بهانه پیشرفت

در کل به نظرم God of War 2018 قطعا بازی خوب و پرفروشی میشه ولی با این چیزی که هست خدای جنگ نیست و تمام امیدها فعلا به ناشناخته ها زنده است
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
ا
قضیه دقیقا مثل RE7 شده!
زمان معرفی RE7 هم اکثریت به دوربینش گیر داده بودن و می‌گفتن این RE نیست و فلان و بهمان. بعدش که کم کم به زمان عرضه نزدیک شدیم و گیم‌پلی بیشتری دیدن، نظرشون عوض شد...بعد از عرضه و تجربه‌ کردنش هم که کمتر کسی رو میشد پیدا کرد که از تغییرات ناراضی بوده باشه...
الان جو اینجا هم همونه...چند ماه پیش اگه بعضی از حرفایی که الان توی تاپیک زده میشه رو می‌گفتی، تا آخر عمرت نقل‌قول میشدی و بهت می‌گفتن درک نداری و نسخه‌های قبلی رو بازی نکردی و کریتوس بهترین شخصیت‌پردازی تاریخ رو داشت و نیازی به تغییرات نبود و همون دوربین و مبارزات رو باید میدادن چون این سیستم چندین بار قبلا جواب داده و نباید تحول ایجاد می‌کردن و راحت همون گیم‌پلی رو دوباره کپی‌پیست می‌کردن! :|
الان داره اوضاع بهتر میشه و ایشالا یه ماه دیگه که بازی عرضه شد، اون تک و توک عزیزانی که هنوز راضی نیستن هم به تصمیم درست Santa Monica ایمان میارن :D<:-P
+
نسخه‌های قبلی همیشه در دسترس هستن و میشه دوباره تجربشون کرد ;) GOW3 قبلا ساخته شده و نیازی نیست دوباره یه کلون ازش ساخته بشه...Santa Monica بهترین چیزی رو که در قالب اون فرمت می‌تونست بسازه رو ساخت...حالا وقتش بود که یه level بیاد بالاتر و چیزی رو ارائه بده که توی اون فرمت قبلی امکانش نبود. دوباره میگم: نسخه‌های قبلی رو همیشه میشه دوباره بازی کرد و نیازی نیست که همون بازی قبلی، فقط با یه روکش جدید، ساخته بشه.
البته اویل ۷ خالی از ایراد نبود بازم بالانس نیود بازی ولی این کلا قضیش متفاوته
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
کریتوسی که بال‌های ایکاروس رو داشت برای بالا رفتن از صخره به کمک یه بچه نیاز پیدا کرده (جوونی کجایی که یادت بخیر...)
این به کنار، کرتوس مگه گرالته که دهات به دهات بپرخه عریضه ملت رو جمع بکنه؟
حتما در قبالش قراره پول هم بگیرم و تازه سر مبلغ چونه هم بزنیمD:
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
تا دسته رو نگیری دستت و بازی نکنی نمیشه نظر قطعی داد.امیدوارم مبارزات اعتیاد اور باشه.مثل شماره های قبل.
اونجا که با اون باس فایت مبارزه میکنه دوست داشتم شمشیرهای اشوب اونجا بود یک چند تا مربع مثلث میزدم.با اون تبر احساس کردم ارضا نمیشم با کمبوهاش.
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
RE7 دوربین عوض شد ولی سرتاسر پر از المانهای DNA این سری بود که شما خودت و بقیه که بازی کردند بهتر از من میدونید... دقیقا یکجورایی نقطه قوت RE7 به جز تغییر دوربین، برگشت به همون ریشه های سری تو طراحی مراحل بود

ولی خب باید حق داد به کسایی که از این ویدیو ده دقیقه ایی ناامیده شده باشند چون کمتر نقطه مشترکی بین این ویدیو و بازیهای گذشته میشه پیدا کرد و اگر هست به نظرم بیان بشه خیلی بهتره تو تغییر ذهنیت افراد ناراضی

در واقع اگر RE7 تغییر دوربین داد ولی سبک کلی بازی همون survival horror موند، اما خدای جنگ قبلا یک سری h&s شناخته میشد ولی الان سبک بازی کلا تغییر کرده و تبدیل شده به اکشن ادونچر که به شدت چه در سناریو ابتدایی داستان و چه در زاویه دوربین و یکسری انیمیشن های نبرد تن به تن دلست طوره شده. گام رو به جلو تغییر سبک بازی نیست مثل این میمونه استدیو 343 بگه دیگه شوتر اول شخص خطی برای سری هیلو جواب نمیده و باید سری رو تبدیل اکشن نقش افرینی بکنیم!

قدم رو به جلو و پیشرفت یعنی اینکه همون سبک h&s رو توسعه و گسترده تر کنند نه اینکه کلا تمام میراث بازی رو از بین ببرند به بهانه پیشرفت

در کل به نظرم God of War 2018 قطعا بازی خوب و پرفروشی میشه ولی با این چیزی که هست خدای جنگ نیست و تمام امیدها فعلا به ناشناخته ها زنده است
ببین الان دیگه شرایط خیلی عوض شده و تغییر کرده مثلا تا ۷ ۸ سال پیش بازی های انلاین اونجوری همه گیر نبود رو 360 و ps3 ولی الان همه گیر شده سبک H& S هم دچار تغییرات زیادی شده که بچه ها مثل علی دانته و امیر و بحث میکردن ببین الان مثلا نسل قبل چجوری بود گاد اف وار میرفتی تو یک محیط بسته چند تا دشمن رگباری میکشتی بعد یک معما بعدم یک غول و برو محیط بعدی این چرخه تورار میشد الان هم بازی های H& S کمتر شده هم بازی های دارای ازادی عمل و جهان باز محبوب تر شده طببعتا بازی که مولتی ملیر نداره بخواد خطی صرف هم باشه جالب نمیشه برای همین تغییرات این سبک به سمت نیمه خطی و اکشن و ادونچر شدن یکجورایی باعث حیات دوباره شده طبیعتا موارد دیگه هم تغییر میکنه مثل این که مبارزات کند تر شده گشت و گذار و ...
 

RONIIN

Tech Team
کاربر سایت
Sep 13, 2008
636
نام
خسرو
یه سری از بهترین عناوین عمرم رو با این نما دوربین انجام دادم ، ( گل سرسبدشون Resident Evil 4 ) ، هر کس دیگه ی هم بود شخصیتی مثل کریتوس رو نمیذاشت کنار چون امضای این سریه .
هزینه های ساخت یه بازی به این عظمت و کیفیت تکنیکی توی این بازار رقابتی جای هیچ ریسکی رو برای یه عنوان جدید با این تم ، بدون کریتوس نمیزاره .
من هم قبول دارم که این بازی با این سبک و سیاق میتونست کلا یه چیز جدید با یه اسم جدید باشه ولی بازم میگم نمیشه از اسم گیم سلر کریتوس گذشت .
من فکر میکنم این داستان مقایسه این گاو جدید با عنوان های قبلیش پاشنه آشیل بشه واسش و شاهد نمره های پایین تر از حد انتظار باشیم .
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
البته این تغییراتم مدیون سانتا مونیکا ندونید خود تیم هم اصلا با یکسری موارد مثل تغییر دوربین شدید مشکل داشتن و زیر بار نمیرفتن ولی بارلوگ یکجورایی دیوونگی به خرج داده و گفته باید اینا تغییر کنه وگرنه اگه به تیم بود اونا خم همون سنتی فکر میکردن:D
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
ببین الان دیگه شرایط خیلی عوض شده و تغییر کرده مثلا تا ۷ ۸ سال پیش بازی های انلاین اونجوری همه گیر نبود رو 360 و ps3 ولی الان همه گیر شده سبک H& S هم دچار تغییرات زیادی شده که بچه ها مثل علی دانته و امیر و بحث میکردن ببین الان مثلا نسل قبل چجوری بود گاد اف وار میرفتی تو یک محیط بسته چند تا دشمن رگباری میکشتی بعد یک معما بعدم یک غول و برو محیط بعدی این چرخه تورار میشد الان هم بازی های H& S کمتر شده هم بازی های دارای ازادی عمل و جهان باز محبوب تر شده طببعتا بازی که مولتی ملیر نداره بخواد خطی صرف هم باشه جالب نمیشه برای همین تغییرات این سبک به سمت نیمه خطی و اکشن و ادونچر شدن یکجورایی باعث حیات دوباره شده طبیعتا موارد دیگه هم تغییر میکنه مثل این که مبارزات کند تر شده گشت و گذار و ...
من مخالفم.به نظرم میتونستن یک سری تغییرات مثل سلاح های جدید و باس فایت های به مراتب حتی بهتر شماره 3 طراحی کنن یک سری تغییرت تو شمشیرهای اشوب بوجود بیارن. نسخه اسنشن روکلا فاکتور بگیریم چون اون نسخه رو نخواستن زیاد روش سرمایه گذاری کنن وعملا باس فایتهای شماره سوم رو کپی کرده بودن تو این نسخه!!! میتونستن صحنه های سینمایی نفس گیر طراحی کنن کاری که ناتی داگ با انچارتد 4 انجام داد وفوق العاده عمل کرد. ولی کلا همچین چیزی تو فکرشون نبوده.سیاست استودیو این بوده که بازی از زیر بنا تغییر کنه.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
RE7 پر از ارجاع به REهای کلاسیک و راکون سیتی و حوادث آمبرلا بود ، حالا در یک نقطه ی دیگه داشت تعریف میشد دلیل منطقی داشت و روایتو طبقه بندی نشون داد که شروعش از کجا بوده ، یه داستان پخته که هیجانو هر لحظه بالاتر میبرد ، DLCهاشم تمیزکار شده بود مخصوصا بخش زویی که سراسر استرس بود ، بعضی نقاط بازی هم مثل جنگیر شده بود که پیشرفت ویروس رو نشون میداد که چطور میتونه هدفشو بدون اینکه متوجه بشه نابود کنه .
خیلی چیزهای بزرگتری جز کلاسیک کردن داشت که برای خودم جای تعجب بود همچین اثر پخته ای رو با ترکیب درست به این شکل تحویل دادن ، اینکه RE کلاسیک بشه حقیقتا مهم نیست ، توی تاپیک E3 گفتم ، عناصری که RE رو تبدیل به یک عنوان خیلی خوب میکنه رو الان داره ، انتظارات منو کامل برآورده کرده .
 
آخرین ویرایش:

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
رفقا DNA بازی GOW رو شما چه تو ذهنتون تو ذهن من ابهت کریتوس خشونت ذاتیش مبارزات نفس گیر باس فایت گنده مراحل حماسی زاوریه دوربین ثابت

تو این نسخه فقط زاویه دوربین عوض شده خشونت کریتوس که خوبه ابهتش زیادتر شده مبارزات که عالی بود شاید سریع نباشه ولی خشنه و عالی از باس فایت هم خبز نداریم ولی از تریلر ها مراحل و مبارزات نفس گیر کاملا میشه مطمن شد

فقط زاویه دوربین عوض شده

احتمالش هم هست وقتی اون باند ها از دست کریتوس در بیاد زنجیر معروف بیاد بیرون ومبارزات سریع بشه
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,904
نام
نـــــــویـــــــــد
من از روزی که کریتوس جدید و شکل جدید بازی‌رو دیدم حتی‌عکسای نسخه‌های قبلی رو هم نمیتونم تحمل کنم :D در اینکه بازی نیاز به تغییرات اساسی داشت شکی نیست،در اینکه کوری و تیمش خیلی از ما فن‌تر و نگران‌تر هستن راجع به ip محبوبشون هم شکی نیست، اما همیشه سلیقه‌های مختلف وجود داشته و ممکنه یه عده هم خوششون نیاد، اما نظرات ملا در مورد این ۱۰دقیقه رو میخوندم توی فروم‌های مختلف درصد خیلی بیشتری فقط خوششون نیمده، دیوانه‌ی بازی شدن ! به قول دوستمون گاو ۳ ریسمتر شده واسه پلی۴، چیز تکراری بخواید اون هستش :D
این زود قضاوت کردناتون قطعا به تجربه‌ی اصلیتون ضربه میزنه چون آخرش خوشتون هم بیاد ته دلتون هی میگین نه نباید خوشم بیاد، نباید بگم خوشم اومده نه این گاو نیست و ازین حرفا :D به شخصه نورث رو از یونان بیشتر دوس داشتم همیشه مخصوصا فضا و اتمسفرش رو. تصور اینکه چه صحنه‌های اپیکی توی این ۲۵ الی ۳۰ ساعت گیم‌پلی منتظرمه دیوانم میکنه. قطعا تنوع سلاح و آرمور چه کاربردی چه ظاهری خواهیم داشت از همین ویدئو هم مشخص هستش. به نظرم اینکه میگین از nتا بازی تقلید کرده درست نیس، فقط ازون حالت سادگی و تکراری ۲نسل گذشته خارج شده و المان‌های مرسوم رو اضافه کرده به بازیش.گشت و گذار و کشف لوکیشن‌های جدید توی نورث واقعا فوق‌العادس
به طور خلاصه خوش با حال همه اونایی که خوششون اومده از بازی :D سانتا مونیکا بهترین و محبوب‌ترین بازی خودشو خراب نمیکنه

موفق باشیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر