PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,253
نام
امیر حسین
اتفاقا من از این سیاست جدید سونی در قبال GoW ب شدت استقبال می کنم . خیلی خوبه که به اندازه کافی و ن بیش از اندازه از یه عنوان نمایش داشته باشیم . نمی دونید ک وقتی لوکیشنها و ... یه عنوان رو تازه و برای بار اول خودتون می بینید چقدر لذت داره 8->
این حرکتشون خوبه:D استقبال میشود:-"
مثلا برای PGW من همون نمایش چند ثانیه ای بسم بود:))

ولی بعید میدونم اوضاع اینجوری بمونه:-" سونی اوضاعش خیلی خرابه تو این موارد، مخصوصا لانچ تریلر:-" U4هم به اون صورت نمایش خاصی نداشت، ولی تو دوتا تریلر آخر کل بازی رو ریختن بیرون:-"...خوب شد ندیده بودمشون=))
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
يه حركتي بزنن مثل كريستوفر نولان . تا ثانيه اخر لانچ دانكيرك خيلي خوب فيلم رو بسته نگه داشت و فقط به ٢-٣ تا تريلر اكتفا كرد . يعني وقتي فيلم رو ميديدي حال ميكردي .
الان من كاملا اماده بازي كردن GOW هستم :D نبايد بيشتر از اين چيزي رو نشون بدن .
از اين بيشتر باشه ، شايد الان شدت هيجان بره بالاي ١٠٠ درجه ولي به قول دوستمون هنگام بازي رو مخه قشنگ .
من هنوزم موندم اون تريلر E3 بازي Uncharted 4 رو چجوري بعدا ادامه آش رو دادن بيرون . اصلا اون لحظه اون هيجان لازم رو نداشتم ، چون زمان ديدن تريلرش و ١٠٠ بار ديدنش قشنگ تخليش كرده بودم . كه اين قشنگ نيست .

أنشالله كه شايعه ها درسته و بازي ٢ فروردين مياد و تا اون موقع هم هيچي نشون نميدن ، بازي رو بزاري تو دستگاه و يه Opening خفن مثال همين Gow 2 , 3 ببيني داري با يكي از غول هاي عظيم الجسه نورث مبارزه ميكني :x
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
يه حركتي بزنن مثل كريستوفر نولان . تا ثانيه اخر لانچ دانكيرك خيلي خوب فيلم رو بسته نگه داشت و فقط به ٢-٣ تا تريلر اكتفا كرد . يعني وقتي فيلم رو ميديدي حال ميكردي .
مگه دانکرک چیزی هم داشت که نولان بخواد نشونش بده فیلم به این پوچی تو عمرم ندیدم:|
فیلم باید مثل بلید رانر 2049 باشه خداااا:D
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
مگه دانکرک چیزی هم داشت که نولان بخواد نشونش بده فیلم به این پوچی تو عمرم ندیدم:|
فیلم باید مثل بلید رانر 2049 باشه خداااا:D
اخه دانكيرك بيشتر سعي در نمايش يه واقعه تاريخي داشت و اصلا قياسش بليد رانر درست نيست :D
اقا حالا وارد بحث فيلم نشيم تو اين گير و دار :))
در كل منظورم اينه نمايش نداشته باشه از اين بعد خيلي بهتره
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
اخه دانكيرك بيشتر سعي در نمايش يه واقعه تاريخي داشت و اصلا قياسش بليد رانر درست نيست :D
اقا حالا وارد بحث فيلم نشيم تو اين گير و دار :))
در كل منظورم اينه نمايش نداشته باشه از اين بعد خيلي بهتره
اون که درسته ما هم نگفیتم دانکرک باید مثل بلید رانر باشه ولی بدبختی اینجاست که دانکرک حتی در ارائه یک نمایش واقعی از جنگ هم گند زد:D
اگه اسم بلید رانر رو اوردم چون واقعا کمتر فیلمی پیدا میشه که بعد از 30 سال نسخه دومش بیاد و درکمال تعجب هم سطح و حتی میشه گفت بهتر از نسخه قبلیش باشه:D و از اون سمت هم اپیک فیلی که بعد از دیدن دانکرک شدم:|
در مورد که بازی نمایش زیاد نداشته باشه من موافقم هنوز حماسه انچارتد از یادم نرفته:| ولی خب اینم باید درنظر بگیری که این بازی 25 تا 30 ساعت گیم پلی داره و ما تنها چیزی که از بازی دیدیم فقط یه تبر با سپره:D حداقل باید یه نمایش خفن از سلاج جدید با یه دشمن قوی هیکل داشته باشیم:D یعنی واقعا نمیتونند از یک بازی 30 ساعته 15 دقیقه گیم پلی کامل نشون بدن؟
 
  • Like
Reactions: H^D^ and SPILL

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
اون که درسته ما هم نگفیتم دانکرک باید مثل بلید رانر باشه ولی بدبختی اینجاست که دانکرک حتی در ارائه یک نمایش واقعی از جنگ هم گند زد:D
اگه اسم بلید رانر رو اوردم چون واقعا کمتر فیلمی پیدا میشه که بعد از 30 سال نسخه دومش بیاد و درکمال تعجب هم سطح و حتی میشه گفت بهتر از نسخه قبلیش باشه:D و از اون سمت هم اپیک فیلی که بعد از دیدن دانکرک شدم:|
در مورد که بازی نمایش زیاد نداشته باشه من موافقم هنوز حماسه انچارتد از یادم نرفته:| ولی خب اینم باید درنظر بگیری که این بازی 25 تا 30 ساعت گیم پلی داره و ما تنها چیزی که از بازی دیدیم فقط یه تبر با سپره:D حداقل باید یه نمایش خفن از سلاج جدید با یه دشمن قوی هیکل داشته باشیم:D یعنی واقعا نمیتونند از یک بازی 30 ساعته 15 دقیقه گیم پلی کامل نشون بدن؟
نه نشون دادنش مشكل نداره . اصلا ١٥ دقيقه هيچ نيم ساعت نشون بدن . ولي اونجا ها كه نبايد نشون داده بشه رو نشون ندن . مثل همون قضيه Uncharted 4 . طوري نشه اپيك ترين قسمت هاي بازي رو وقتي ميبيني قيافت اينطوري بشه : /:) بگي هه اينو تو تريلر ديدم :D
بنده دوس دارم وقتي كنترلر تو دستمه ، تو صحنه اپيك تا مرز سكته برم:D
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,010
نام
محمد
اصولا سکوت های سنگین در دو دسته طبقی بندی می شن یا محصول ته خوب بودنه یا ته بد بودن.از این دو دسته هم خارج نیست.
با توجه به سابقه ی کوری احتمال بسیار بسیار زیاد با دسته ی اول طرفیم.
این وسط تنها چیزی که همه نیازمندشیم یه نمایش درست و حسابیه که کارمون باهاش راه بیفته.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر