PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
اره:( من صدا این جدیده بهم نمیچسبه:(
خداییش نعره های کارسون وکجا این جدیده کجا!!!
مخصوصا تریلر e3 اونجا که میخواد کار ترول اتشین رو تموم کنه یک نعره ای میزنه خیلی نچسبه فریاداش!!
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,968
نام
محمد
خداییش نعره های کارسون وکجا این جدیده کجا!!!
مخصوصا تریلر e3 اونجا که میخواد کار ترول اتشین رو تموم کنه یک نعره ای میزنه خیلی نچسبه فریاداش!!
دقیقا:( کارسون نعره هاش جوری بود که ادم حس می کرد واقعا زمین داره میلرزه:D این خیلی بی بخاره. درسته خواستن کریتوسو بیشتر یه پدر نشون بدن. اما خب حداقل تو ریج مود باید ابهت و خشونت قبلو داشته باشه دیگه.:| که نداره الان:(
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
واقعا برای همچین مشکلی صداپیشه به این خوبی رو کنار گذاشتن؟؟!! من که باور نمیکنم!!
واقعا نعره هایی که صداپیشه قبلی میزد در مقابل این صداپیشه جدید!!!چی بگم
حتی زمانی که اروم هم صحبت میکرد مخصوصا همین شماره فرعی بازی(اسنشن)واقعا عالی کار کرده بود.واقعا حیف که نیست

منم اولش واقعا باورم نشد بعد که سرچ کردم دیدم واقعا بارلوگ همین دلیل رو آورده
The way we shot all the previous games, we were able to have a different body actor than the voice actor, so the voice actor could do most of their work similar to an animated film where they just did all V.O. work in the studio. Doing what we wanted to do with a camera that was never going to cut away, we had a lot of scenes that required two characters to interact physically on the stage.
The size difference between Kratos and Terrence is very great. Offsetting that for the size of a child, it turned out it was going to be almost impossible to try and actually shoot them and go in and redo the animations.
ولی من باز متوجه نشدم چرا نمی تونن بعدش صدا بذارن!
 

mohsen2012

کاربر سایت
May 26, 2012
2,374
نام
mohsen
دقیقا:( کارسون نعره هاش جوری بود که ادم حس می کرد واقعا زمین داره میلرزه:D این خیلی بی بخاره. درسته خواستن کریتوسو بیشتر یه پدر نشون بدن. اما خب حداقل تو ریج مود باید ابهت و خشونت قبلو داشته باشه دیگه.:| که نداره الان:(
من در تعجبم اینها این همه تغییر دادن کریتوس رو و کلا بازی رو، خوب چرا دیگه اسم بازی god of war هستش؟؟؟!!!
حالا امیدوارم بازی موفق عمل کنه.ولی بقول دوستان سری god of war و کلا کریتوس تو شماره سومش برای من تموم شد..
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
بازی وقتی همه چیزش فرق کرده خداوکیلی چه اصراری بود حتما کریتوس کبیر بیاد تو بازی!!!!
ip جدید میساختین در مورد اساطیر اسکاندیناوی یه شخصیت پدر با گذشته جنگ و خونریزی خلق میکردین....بازی به شدت پتانسیل تبدیل شدن به ip جداگونه رو داشت!!!
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,825
نام
مهراد
خداییش نعره های کارسون وکجا این جدیده کجا!!!
مخصوصا تریلر e3 اونجا که میخواد کار ترول اتشین رو تموم کنه یک نعره ای میزنه خیلی نچسبه فریاداش!!

جالب بود که تو پشت صحنه ساخت GOW3 ، وقتی کارسون میخواست دیالوگ بگه خیلی معمولی بود و اصلا داد نمیکشید ، ولی صداش جوری در میومدی از دهنش انگار داره بلند داد میزنه ... مو به تنت سیخ می شد
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
ولی من باز متوجه نشدم چرا نمی تونن بعدش صدا بذارن!

تونستن که حتما می‌تونستن از نظر فنی و عملی حالا هرچقدرم طاقت فرسا و پروسش طولانی و سخت می‌شده. اما بیشتر این قضیه فکر کنم ارتباط مستقیم داره با این طرز فکرای جدید کوری و تغییر و تحولاتی که تو بطن دنیای بازی قصد ایجادش رو داشته و ایضا همین Seemless بودن بازی که هدف نهایی قراره این باشه که پلیر وقتی بازی رو استارت میزنه بتونه بدون حتی یه کات ریز و هیچ مانعی و سیاه شدن صفحه همونطوری بازی رو به پایان برسونه...! و بنظرم چون بازی خیلی تمرکزش روی کریتوس و پسرشه تو طول بازی دیگه نمیخواسته مثل همون پروسه قدیمی اول موشن کپچر رو با استانت ضبط کنن و بعد دوباره بازیگرای اصلی رو مجاب کنن روی موشن کپچرهای ضبط شده ویس و حالاتشون رو به اجرا درآرن و در کل میخواسته جوری باشه که همه چی اون صحنه و اون کات سین چه صدا چه حرکات کات زیاد نداشته باشه و همه رو یه تیک برن. واسه همین چون صداپیشه قبلی از نظر جسمی طوری نبوده که بتونن داخل کات سین با این پروسه و بلو پرینت ساخت جدید ازش بهره ببرن و همه چی رو بصورت One Go بگیرن کنار گذاشتنش. البته نه همه قسمت هارو فقط سعیشون این بوده و هست که بتونن همه اجزای صحنه رو یه جا بگیرن.

یادمه توی پنل PSX هم کوری میگفت یکی از صحنه های تریلر ها رو هم کلن با یه برداشت گرفتن و براشون خیلی سخت بوده و یجوری میخواستن همین حس رو هم تو بازی نهایی با Seemless بودنش منتقل کنن. {میگفت این قضیه به پایان رسوندن بازی بدون دیدن هیچ کاتی رو از اول تا آخر رو وقتی هدف کارشون قرار دادن، یکی از سازنده ها میاد پیشش میگه حالا ما هدفمون رو این قرار میدیدم ولی تا مطمئن نشدیم می‌تونیم انجامش بدیم کوری نرو جایی بگو جان مادرت...بعد کوری میگفت گفتم باشه اما بعد از ظهر همون روز تو توییتر خبرش رو اعلام کردم که دیگه مجبور باشیم اینکارو کنیم:D}.
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
تونستن که حتما می‌تونستن از نظر فنی و عملی حالا هرچقدرم طاقت فرسا و پروسش طولانی و سخت می‌شده. اما بیشتر این قضیه فکر کنم ارتباط مستقیم داره با این طرز فکرای جدید کوری و تغییر و تحولاتی که تو بطن دنیای بازی قصد ایجادش رو داشته و ایضا همین Seemless بودن بازی که هدف نهایی قراره این باشه که پلیر وقتی بازی رو استارت میزنه بتونه بدون حتی یه کات ریز و هیچ مانعی و سیاه شدن صفحه همونطوری بازی رو به پایان برسونه...! و بنظرم چون بازی خیلی تمرکزش روی کریتوس و پسرشه تو طول بازی دیگه نمیخواسته مثل همون پروسه قدیمی اول موشن کپچر رو با استانت ضبط کنن و بعد دوباره بازیگرای اصلی رو مجاب کنن روی موشن کپچرهای ضبط شده ویس و حالاتشون رو به اجرا درآرن و در کل میخواسته جوری باشه که همه چی اون صحنه و اون کات سین چه صدا چه حرکات کات زیاد نداشته باشه و همه رو یه تیک برن. واسه همین چون صداپیشه قبلی از نظر جسمی طوری نبوده که بتونن داخل کات سین با این پروسه و بلو پرینت ساخت جدید ازش بهره ببرن و همه چی رو بصورت One Go بگیرن کنار گذاشتنش. البته نه همه قسمت هارو فقط سعیشون این بوده و هست که بتونن همه اجزای صحنه رو یه جا بگیرن.

یادمه توی پنل PSX هم کوری میگفت یکی از صحنه های تریلر ها رو هم کلن با یه برداشت گرفتن و براشون خیلی سخت بوده و یجوری میخواستن همین حس رو هم تو بازی نهایی با Seemless بودنش منتقل کنن. {میگفت این قضیه به پایان رسوندن بازی بدون دیدن هیچ کاتی رو از اول تا آخر رو وقتی هدف کارشون قرار دادن، یکی از سازنده ها میاد پیشش میگه حالا ما هدفمون رو این قرار میدیدم ولی تا مطمئن نشدیم می‌تونیم انجامش بدیم کوری نرو جایی بگو جان مادرت...بعد کوری میگفت گفتم باشه اما بعد از ظهر همون روز تو توییتر خبرش رو اعلام کردم که دیگه مجبور باشیم اینکارو کنیم:D}.
یعنی اصلا بازی هیچ کات خوردنی نداره!؟ جالبه. چقدر ریسک قرار انجام بدن خدا بخیر کنه. این روش تازه ای هم که دارن بکار میبرن حقیقتش نمیدونم چیه و اصلا سر در نمیارم که مثلا چه تفاوتی میتونه با موشن کپچر های قبلی داشته باشه و احتمالا روش بهتریه که انتخاب کردن ولی برای صداگذاری فکر نکنم نیاز به تکنولوژی خاصی باشه مگه بیشتر از یک دوبله است؟
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
یعنی اصلا بازی هیچ کات خوردنی نداره!؟ جالبه. چقدر ریسک قرار انجام بدن خدا بخیر کنه. این روش تازه ای هم که دارن بکار میبرن حقیقتش نمیدونم چیه و اصلا سر در نمیارم که مثلا چه تفاوتی میتونه با موشن کپچر های قبلی داشته باشه و احتمالا روش بهتریه که انتخاب کردن ولی برای صداگذاری فکر نکنم نیاز به تکنولوژی خاصی باشه مگه بیشتر از یک دوبله است؟

مثل انچارتد ٤ ميشه كه از روي گيم پلي بعضي صحنه ها مستقيم به كاتسين ميرفت،
نه مثل بايوشاك يا ديس انرد.

وگرنه اين همه تريلر ديديم بازي كاتسين داره حتي جهت دوربين هم عوض ميشه :D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
مثل انچارتد ٤ ميشه كه از روي گيم پلي بعضي صحنه ها مستقيم به كاتسين ميرفت،
نه مثل بايوشاك يا ديس انرد.

وگرنه اين همه تريلر ديديم بازي كاتسين داره حتي جهت دوربين هم عوض ميشه :D
نمیدونم والا راست میگی تو تریلر ها کات میخورد! ولی اینطور که این دوستمون میگن فکر کنم منظورش اینه که اصلا کات نداره بازی یعنی چیزی مثل فیلم birdman باشه! وگرنه اینطوری که خیلی بازی هست مستقیم از کات سین میرن تو گیم پلی! پس این روش جدیده برای چیه؟:D
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
نمیدونم والا راست میگی تو تریلر ها کات میخورد! ولی اینطور که این دوستمون میگن فکر کنم منظورش اینه که اصلا کات نداره بازی یعنی چیزی مثل فیلم birdman باشه! وگرنه اینطوری که خیلی بازی هست مستقیم از کات سین میرن تو گیم پلی! پس این روش جدیده برای چیه؟:D

نميدونم ديگه :D

ولي چيزي كه مشخصه كاتسين داره، ولي شايد شيوه كات خوردنش جديد باشه
 
  • Like
Reactions: stanley

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
@stanley @esm nadaram
نه نه منظور این نیست که قصد دارن همه کات سین هارو بدون کات مثل Birdman فیلمبرداری کنن، {اصن نشدنی اینکار باتوجه به گسترده بودن پروسه و اجزای ساخت نسبت به فیلم:D}! اصن روش جدید در کار هم نیست. دوستمون گفت دلیلی نمیتونه وجود داشته باشه که نتونسته باشن از همون صداپیشه قبلی استفاده کنن و بعدا صدا بذارن روش...که بنده اشاره کردم فکر نکنم دلیل عوض کردن بازیگر این قضیه نتونستنه باشه; سازنده ها {کوری} اومده از اول گفتن ما میخوایم بازی رو یجوری در بیاریم که مثل تعداد انگشت شمار بازی های این نسل طوری باشه که بازیکن بتونه از اول تا آخر بازی رو بدون اینکه صفحه لودینگ یا سیاهی ببینه تجربه کنه، از گیم پلی مستقیم بصورت ریل‌تایم بره تو کات سین و دوباره از کات‌سین مستقیم بره داخل گیم پلی. {قضیه Seemless بودنــه}...

بعد حالا باتوجه به چیزی که خودشون تو مصاحبه‌ها گفتن و برای دلیل عوض کردن صداپیشه بهش اشاره کردن، برای رسیدن به اون قضیه بالا میخوان دیگه همه اجزای صحنه {اعم از صدا، موشن کپچر و...} باهم ضبط بشه و اون حس Seemless بودن رو قوت ببخشه و حس واقعی اون صحنه بخصوص منتقل شه و دیگه مجبور نباشن صدا رو جدا اضافه کنن یا حرکات رو بجای صداپیشه اصلی یه استانت اجرا کنه.

اون قضیه بدون کات هم که گفتم که یکی از کات سین هارو اینطوری گرفتن مثل Birdman استثنا بوده و برای همه کات سین ها صدق نمیکنه.:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر