God Of War (اسپویل داستان بدون استفاده از تگ = بن دائم)

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط Akiba, ‏Dec 7, 2014.

  1. Akiba

    Akiba king of the majestic oceans of the world
    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    ارسال ها:
    12,331
    نام:
    امیر حسین
    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
    زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

    [​IMG]
    Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

    [​IMG]
    • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

    • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

    • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

    • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

    • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

    • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

    • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

    • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

    • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

    • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

    • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

    • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

    • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

    • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

    • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

    • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    Prologue : A Saga Borne of Ash
    [​IMG]
    A Saga Borne of Ash

    Chapter One : A Riddle of Rune
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]

    Chapter Two : The Creatures Arise
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Rise of The Draugr
    A Fire Troll Approaches
    Manifestation of The Revenant

    Chapter Three : The Dead Stone Mason
    [​IMG]

    The Dead Stone Mason
    ---

    در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!
    و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
     
    #1 Akiba, ‏Dec 7, 2014
    آخرین ویرایش: ‏Apr 9, 2018
    M-SNORK, BROXIGAR, kamyy و 172 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. GHOST OF SPART

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 28, 2011
    ارسال ها:
    185
    من تنها کسیم که فک میکنه تبره به اندازه کافی بد اس نیست؟:/ کمبو هاش عالیه ها ولی ظاهرش خیلی سادست،احساس خفن بودن نمیده به آدم دی:
     
    #1711 GHOST OF SPART, ‏Jun 21, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Jun 21, 2017
  3. blechh

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    ارسال ها:
    2,333
    نام:
    حسین
    خب جریانش اینه که اینا دارن بازی رو به سمت واقع گرایانه میبرن و اگه دقت کنی هیروهای اسکاندیناوی سلاحاشون سادس:D مثلا سلاح ثور یا ادوین یکیش چکشه یکیش نیزه که خیلی ظاهر ساده ای دارن
     
    gamer1998y و GHOST OF SPART این نوشته را Like کرده اند.
  4. XaoS

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 5, 2014
    ارسال ها:
    340
    نام:
    لولوش
    من کلا تنها مشکلم با نمایشای بازی که تا الان دیدم اینه که بنظرم تبره طولش کوتاهه:D یه شمشیر بلندی یا کلا هر چیز دراز تری استفاده میکردن:D حس بهتری داشتم
     
    .:HO3IN:. و GHOST OF SPART این نوشته را Like کرده اند.
  5. GHOST OF SPART

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 28, 2011
    ارسال ها:
    185
    والا اون ماری که من دیدم همچینم واقع گرایانه نبود دی: امیدوارم حداقل مثل اسنشن ظاهرش به مرور تغییر کنه.البته تمام شماره ها غیر از شماره سه ظاهر سلاح تغییر میکرد ولی خب تو اسنشن محسوس تر بود و توی صفحه سلاح و آپگرید ها هم معلوم بود تغییر ظاهر
     
    #1714 GHOST OF SPART, ‏Jun 21, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Jun 21, 2017
  6. blechh

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    ارسال ها:
    2,333
    نام:
    حسین
    داداش اینطوری بخوایی حساب کنی هیچ چیز بازی واقعی نیست چون اصلا هم واقعی نیست:D
    منظور من حرکات شخصیت ها و نحوه سلاح و خود سلاح هست که بر اساس داستان های اسکاندیناوی هست بعدشم نگاه کن موجودات و دنیای اسکاندیناوی خیلی خاصه مثلا تو دنیاشون پر از دیو ها وغول ها و خلاصه موجودات عجیب و غریبه ولی سلاح هیروهاشون خیلی ابتدایی و سنتی بنظر میاد اینا هم دقیقا دارن همینکارو تو بازی میکنند
    گرفتی موضوع رو؟:D یعنی سبک و اساس اسکاندیناوی اینطوریه و اینا هم دقیقا بر همون اساس پیش میرن
     
    THE KING M, masoud101, hunter76 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. Amin.AP

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 31, 2016
    ارسال ها:
    665
    نام:
    امین
    بارلاگ تائید کرده بازی از اول تا آخرش به صورت یکپارچه پردازش میشه (مثل آنچارتد 4 که مستقیم از کات سین میره توی گیم‌پلی) و هیچ کات یا صفحه‌ی مشکلی وجود نخواهد داشت.
     
    benjohn, 0zero0, Metal Gear و 24 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. masoud101

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 26, 2014
    ارسال ها:
    257
    نام:
    مسعود
    البته فقط ظاهر سلاحشون ابتدایی به نظرمیاد وگرنه کیه که فراموش کنه چکش ثور چه رعد و برق و طوفانی به پا می کنه و یا عصای لوکی چه قابلیت های جادویی داره و همینطور الی بقیه...
     
  9. hamed_yazdani

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 23, 2010
    ارسال ها:
    736
    اون چیزی که از تریلر دریافتم اینه که در بازی روند خشونت حالت صعودی داره.با این حال فکر میکنم حس خشونت خیلی کمتر از گاو3 هست.
    امیدوارم اگه قراره 3 گانه باشه طی هر بازی خشونت بیشتری رو تجربه کنیم
     
    mohsen2012 و masoud101 این نوشته را Like کرده اند.
  10. masoud101

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 26, 2014
    ارسال ها:
    257
    نام:
    مسعود
    یادمه زمان ساخت gow 3 استیگ ازموسن گفت که ما باید به این نتیجه می رسیدیم که ایا کریتوس خشنه یا نه .بعد همه متفق القول به این نتیجه رسیدند که کریتوس بدجور خشنه و اون سناریوی زیبا رو واسه بازی پیاده کردند.امیدوارم کوری هم این رویه خشونت رو ادامه بده.
     
  11. THE KING M

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 8, 2015
    ارسال ها:
    140
    پس قاعدتا دیگه باس فایت های عظیم الجثه رو تو بازی نمی ببینیم ،چون با دوربین over shoulder که نمیشه با باس فایتی مثل کرونوس جنگید.
     
    .:HO3IN:. و mohsen2012 این نوشته را Like کرده اند.
  12. esm nadaram

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 24, 2010
    ارسال ها:
    1,563
    نام:
    حسین
    نه البته نمیشه با اطمینان گفت.
    همین ماری که داخل بازی دیدم معلومه که هنوزم میشه امید زیادی داشت به باس ها بزرگ
    از طرف دیگه overshoulder بودن دوربین بازی نمیشه دلیل محکمی باشه که از باس فایت ها بزرگ خبری نیست بازی داشتیم با این دوربین و باس های بزرگ مثل
    demon souls-shadow of clousous
     
    benjohn, morteza75, hamed_yazdani و 9 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  13. vaan 2

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2009
    ارسال ها:
    4,772
    نام:
    مازیار
    امروز يه گيف از gow 3 ديدم اصلا سردرد و دلپيچه گرفتم ، گفتم چه جوري اون موقع از اين صحنه هالذت ميبرديم ، اون سطح از خشونت مال جووناست ! فكر كنم ميان سالايي مثل من يه چيز معتدل تر رو ترجيح بدن !
     
    only sony و kratos 21 این نوشته را Like کرده اند.
  14. SPILL

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 20, 2013
    ارسال ها:
    1,370
    نام:
    HESAM
    با تشكر ، اگر امكان داره منبع اين رو بديد ممنون ميشم .
    فقط ميخوام ببينم توي منبع در مورد اين يكپارچه گي چي نوشته و كات نخوردن چجوري هست .
    چون اين مدل سينمايي گاد بدون قطع شدن دوربين هست ، يعني با يك حركت دوربين سينماتيك رد ميشه ، مثل كاري كه كوجيما با MGS كرد و صحنه ها كات نميخورد . اسم اين حالت سينمايي هم ياد نيست چي بود . ميخوام بيينم منظورش اينه توي اين حالت يكپارچه هست يا نه تو حالت هاي سينمايي مثل حالت ناتي داگ مدلي
     
  15. Amin.AP

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 31, 2016
    ارسال ها:
    665
    نام:
    امین
    God of War director explains why entire game has no camera cuts
     
    Akiba, morteza75, Mr Robot و 11 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. sajadkh

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 28, 2012
    ارسال ها:
    2,031
    نام:
    Sajjad
    rafael grassetti که نقش Sr. Staff Character Artist رو تو سانتا داره با استفاده از تکنولوژی و یه سری تکنیک که خودش اونارو کشف کرده (یا هرچیزی) ریش کریتوس ، مو حیوانات رو هم به صورت Real time Rendering در بیاره.احتمالا برای اولین بار تو صنعت
    کوری به شدت از تیم و سانتا تعریف میکنه معلومه افراد کاربلدی داخل استودیوئن.از لحاظ فنی و تکنیکی هم تنها استودیویی که میتونه با ناتی داگ مقایسه بشه همین سانتاست در بعضی موارد ناتی بهتره و در بعضی موارد هم سانتا.
     
    #1725 sajadkh, ‏Jun 22, 2017
    آخرین ویرایش: ‏Jun 22, 2017
    agent 360, Saint.Frantic, Akiba و 29 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.