1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

God of War

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط Akiba, ‏Dec 7, 2014.

  1. king of the majestic oceans of the world کاربر فعال

    ارسال ها:
    11,397
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 18, 2009
    نام:
    امیر حسین
    [​IMG]
    بعد از کش و قوس های فراوان،بین فن ها:-" سر ریبوت،یا ادامه! یا تغییرات تا چه حد! و همینطور معرفیه یکهوییه GOW و لیک های اخیر، بالاخره به صورت رسمی God Of War معرفی شد!

    [​IMG]
    کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
    زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

    [​IMG]
    Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

    [​IMG]
    Kratos :
    Now you are ready
    ? Boy : For What
    ...Kratos : A new Begining


    در مورد بازی میشه گفت ادامه-ریبوت هست! گیم پلی کاملا تغییر کرده،جهان بازی همینطور! اما کریتوس ما همون کریتوسه! جنگجویی اسپارتانی! اما در اسکاندیناوی...
    البته از نظر گیم پلی بازی کاملا ریبوته! BoCـه کریتوس حذف شده و جاش رو به یک تبر داده! اما همچنان گیم پلی سنگین خودش و QTEـهای خشن خودش رو داره! همچنین در بازی المان های RPG هم دیده میشه!
    گفته شده از اول تا آخر بازی کنترل کریتوس رو در دست داریم ، همچنین با اینکه بازی بزرگ تر شده،اما Open World نشده!

    ---

    [​IMG]

    God of War - E3 2016 Gameplay Trailer | PS4
    720p || 1080p

    ---

    در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!
    با تشکر از دوست عزیز @Hamed 3594 برای قرار دادن لینک گیم پلی بازی
    و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
     
    آخرین ویرایش: ‏Jul 26, 2017
    ZeroBoy, mikelwar, Paradise Lost و 121 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    983
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 18, 2010
    شخصا از تغییر گیم پلی و فرم بازی خوشحال هستم چون اونطور که دیدم بنظرم تغییرات مثبت بوده و بازی قشنگی قراره بشه من که به شدت به بازی امیدوار هستم.

    Sent from my SM-J120F using Tapatalk
     
    mortal10 و Octienne این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,404
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 1, 2007
    خب مثل اینکه تو یه مصاحبه جدید اشاره دیگه اون لانگ شات ها که kratos توش نقطه می شد نداریم برای اینکه تمرکز بر روی کریتوس هست .خود کوری گفته
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    151
    تاریخ عضویت:
    ‏May 28, 2011
    من تنها کسیم که فک میکنه تبره به اندازه کافی بد اس نیست؟:/ کمبو هاش عالیه ها ولی ظاهرش خیلی سادست،احساس خفن بودن نمیده به آدم دی:
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 21, 2017
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,837
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    خب جریانش اینه که اینا دارن بازی رو به سمت واقع گرایانه میبرن و اگه دقت کنی هیروهای اسکاندیناوی سلاحاشون سادس:D مثلا سلاح ثور یا ادوین یکیش چکشه یکیش نیزه که خیلی ظاهر ساده ای دارن
     
    gamer1998y و GHOST OF SPART این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    305
    تاریخ عضویت:
    ‏May 5, 2014
    نام:
    لولوش
    من کلا تنها مشکلم با نمایشای بازی که تا الان دیدم اینه که بنظرم تبره طولش کوتاهه:D یه شمشیر بلندی یا کلا هر چیز دراز تری استفاده میکردن:D حس بهتری داشتم
     
    .:HO3IN:. و GHOST OF SPART این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    151
    تاریخ عضویت:
    ‏May 28, 2011
    والا اون ماری که من دیدم همچینم واقع گرایانه نبود دی: امیدوارم حداقل مثل اسنشن ظاهرش به مرور تغییر کنه.البته تمام شماره ها غیر از شماره سه ظاهر سلاح تغییر میکرد ولی خب تو اسنشن محسوس تر بود و توی صفحه سلاح و آپگرید ها هم معلوم بود تغییر ظاهر
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 21, 2017
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,837
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2013
    نام:
    حسین
    داداش اینطوری بخوایی حساب کنی هیچ چیز بازی واقعی نیست چون اصلا هم واقعی نیست:D
    منظور من حرکات شخصیت ها و نحوه سلاح و خود سلاح هست که بر اساس داستان های اسکاندیناوی هست بعدشم نگاه کن موجودات و دنیای اسکاندیناوی خیلی خاصه مثلا تو دنیاشون پر از دیو ها وغول ها و خلاصه موجودات عجیب و غریبه ولی سلاح هیروهاشون خیلی ابتدایی و سنتی بنظر میاد اینا هم دقیقا دارن همینکارو تو بازی میکنند
    گرفتی موضوع رو؟:D یعنی سبک و اساس اسکاندیناوی اینطوریه و اینا هم دقیقا بر همون اساس پیش میرن
     
    THE KING M, masoud101, hunter76 و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    478
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 31, 2016
    نام:
    امین
    بارلاگ تائید کرده بازی از اول تا آخرش به صورت یکپارچه پردازش میشه (مثل آنچارتد 4 که مستقیم از کات سین میره توی گیم‌پلی) و هیچ کات یا صفحه‌ی مشکلی وجود نخواهد داشت.
     
    benjohn, 0zero0, Metal Gear و 24 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    215
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 26, 2014
    نام:
    مسعود
    البته فقط ظاهر سلاحشون ابتدایی به نظرمیاد وگرنه کیه که فراموش کنه چکش ثور چه رعد و برق و طوفانی به پا می کنه و یا عصای لوکی چه قابلیت های جادویی داره و همینطور الی بقیه...
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    416
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 23, 2010
    اون چیزی که از تریلر دریافتم اینه که در بازی روند خشونت حالت صعودی داره.با این حال فکر میکنم حس خشونت خیلی کمتر از گاو3 هست.
    امیدوارم اگه قراره 3 گانه باشه طی هر بازی خشونت بیشتری رو تجربه کنیم
     
    mohsen2012 و masoud101 این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    215
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 26, 2014
    نام:
    مسعود
    یادمه زمان ساخت gow 3 استیگ ازموسن گفت که ما باید به این نتیجه می رسیدیم که ایا کریتوس خشنه یا نه .بعد همه متفق القول به این نتیجه رسیدند که کریتوس بدجور خشنه و اون سناریوی زیبا رو واسه بازی پیاده کردند.امیدوارم کوری هم این رویه خشونت رو ادامه بده.
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    48
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 8, 2015
    پس قاعدتا دیگه باس فایت های عظیم الجثه رو تو بازی نمی ببینیم ،چون با دوربین over shoulder که نمیشه با باس فایتی مثل کرونوس جنگید.
     
    .:HO3IN:. و mohsen2012 این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,400
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 24, 2010
    نام:
    حسین
    نه البته نمیشه با اطمینان گفت.
    همین ماری که داخل بازی دیدم معلومه که هنوزم میشه امید زیادی داشت به باس ها بزرگ
    از طرف دیگه overshoulder بودن دوربین بازی نمیشه دلیل محکمی باشه که از باس فایت ها بزرگ خبری نیست بازی داشتیم با این دوربین و باس های بزرگ مثل
    demon souls-shadow of clousous
     
    benjohn, morteza75, hamed_yazdani و 9 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,987
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2009
    نام:
    مازیار
    امروز يه گيف از gow 3 ديدم اصلا سردرد و دلپيچه گرفتم ، گفتم چه جوري اون موقع از اين صحنه هالذت ميبرديم ، اون سطح از خشونت مال جووناست ! فكر كنم ميان سالايي مثل من يه چيز معتدل تر رو ترجيح بدن !
     
    only sony و kratos 21 این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,133
    تاریخ عضویت:
    ‏May 20, 2013
    نام:
    HESAM
    با تشكر ، اگر امكان داره منبع اين رو بديد ممنون ميشم .
    فقط ميخوام ببينم توي منبع در مورد اين يكپارچه گي چي نوشته و كات نخوردن چجوري هست .
    چون اين مدل سينمايي گاد بدون قطع شدن دوربين هست ، يعني با يك حركت دوربين سينماتيك رد ميشه ، مثل كاري كه كوجيما با MGS كرد و صحنه ها كات نميخورد . اسم اين حالت سينمايي هم ياد نيست چي بود . ميخوام بيينم منظورش اينه توي اين حالت يكپارچه هست يا نه تو حالت هاي سينمايي مثل حالت ناتي داگ مدلي
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید