PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
منو جمع نزن :| این MK اشغالی بشه که اون سرش نا پیدا.


Injustice فکر کنم محیطش کاملا داینامیک بود :D



بابا من اصلا اسم این بازی رو اوردم؟ :| ناامید کننده ترین بازی این نسل تا الان برام همین MK X بوده :| :D

من خودم بازی نکردم ولی 7-8 تا تریلری که از محیط های مختلفش رو دیدم فقط تخریب پذیری داشت :D اینکه چند تا آدم و وسیله اون پشت باشن که نمیشه زنده بودن لوکیشن که :D بله توی MK 9 هم آدم مادم پشت استیج ها هست ، توی تکن هم هست ، توی KOF و BB و ... هم هست ولی همشون طبق یه اسکریپت یه حرکت تکراری رو مدام انجام میدن :D منظورم من پویایی محیط نیست منظورم واکنش نشون دادن به کارهای گیمره :D مثلاً توی SF IV حتی حیوونا هم نسبت به بازیت واکنش نشون میدن چه برسه به آدما :D
در مورد کیفیت بصری هم این تصاویر رو برات میذارم با کیفیت اصلی بازی :D با این که Work in Progress هستن و بخش هایی از محیط هنوز ناقصه ولی تا الان هیچی از سایر فایت ها کم ندارن :D





لامصب پوست ریو رو ببین ، دندون و لثه ها رو بنگر :D بابا دیگه چی می خوایین :D اون پستی و بلندی های کف پاش رو ببین :D بازیای دیگه به زور دو تا خط و مط برای ته کفش میذارن :D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
من خودم بازی نکردم ولی 7-8 تا تریلری که از محیط های مختلفش رو دیدم فقط تخریب پذیری داشت :biggrin1:
همون :D نه احسان :D Injustice کلا یکی از Feature های گیم پلی و نکات جالبش همین تعامل با محیط بود :D حریف رو به اطراف پرت میکردی یا اشیا رو برمیداشتی و خیلی چیز های دیگه تا خودت تجربه نکنی متوجه نمیشی :D در واقع محیط بازی جزیی از کمبو های بازی هم بود :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
همون :D نه احسان :D Injustice کلا یکی از Feature های گیم پلی و نکات جالبش همین تعامل با محیط بود :D حریف رو به اطراف پرت میکردی یا اشیا رو برمیداشتی و خیلی چیز های دیگه تا خودت تجربه نکنی متوجه نمیشی :D در واقع محیط بازی جزیی از کمبو های بازی هم بود :D

مسابقات EVO ـش رو دیدم :D اون پرت کردن اشیا رو می دونم و در جریانش هستم :D حرفم اینه که توی بقیه ی فایت ها اطراف استیج ها AI ـی نداریم که بخواد نسبت به رفتارت واکنش نشون بده :D خود همین بار پردازشی داره :D اشیاء داخل محیط که AI ندارن :D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,267
نام
وحید
همه حرفاتون رو قبول دارم ولی خب قبول کنید که ظاهر قضیه و تا اینجا تغییر بصری خفنی ندیدیم و انتظارات رو بیارید بالاتر :D بقول خودتون بازی هنوز یکسال کار داره و مطمئنا بهتر میشه :D

مثلا الان از نظر تغییرات ظاهری خفن میشه به Tekken 7 اشاره کرد که پیشرفت عظیمی کرده و واقعا woooow گفتن داره نه این ورژن استریت فایتر :D
--------------

احسان اون Jin تو امضات تا پهنا تو حلقم :( خیلی خیلی خیلی نوستالوژیک هست این تیپش با این استایل گرافیکی :(
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
همه حرفاتون رو قبول دارم ولی خب قبول کنید که ظاهر قضیه و تا اینجا تغییر بصری خفنی ندیدیم و انتظارات رو بیارید بالاتر :D بقول خودتون بازی هنوز یکسال کار داره و مطمئنا بهتر میشه :D

مثلا الان از نظر تغییرات ظاهری خفن میشه به Tekken 7 اشاره کرد که پیشرفت عظیمی کرده و واقعا woooow گفتن داره نه این ورژن استریت فایتر :D
--------------

احسان اون Jin تو امضات تا پهنا تو حلقم :( خیلی خیلی خیلی نوستالوژیک هست این تیپش با این استایل گرافیکی :(

انتظارات که بالاتر هست ، چون شونصد تا افکت گرافیکی دیگه تا نسخه ی نهایی بهش اضافه میشه :D ولی در حال حاضر همینش هم خیلی عالیه و قشنگ حس نسل بعدی میده به آدم :D چون اون بازیه هم هنوز ی سالی کار داره :D





انصافاً کمبودی توی کیفیت SF احساس نمی کنم :D

اون مثالی هم که زدی یه کم نفله بود :D
Last-Gen



Current-Gen


پ.ن : جین :(
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,206
حیف که حوصله موصله ندارم، اگه نه یه مقاله کوچولو راجع به گرافیک Guilty Gear Xrd می‌نوشتم، ببینید چه خبره. (:|
اصلا اینا معجزه کردن سر گرافیک این شمارشون :D
اولش حال نداشتم این قسمت رو دانلود کنم . بعد که شاهکار گرافیکیشون رو دیدم سریعا دست به دانلود شدم :D
قشنگ انیمه سه بعدی شده :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یه سری اطلاعات از جانب یه نفر که گفته از داخل خود کپکام بوده، یه سری اطلاعات از بازی رو لیک کرده ولی سایت شوریوکن گفته که یه منبع مطمئن باهاشون تماس گرفته و گفته این اطلاعات فیک هستن و امیدوارم همینطوری باشه چون اصلا جالب نیست.

The Full starting Roster:

Ryu
Chun Li
Nash
Alex
Urien
Dudley
Elena
M. Bison (dictator)
Hugo
Poison
Abel
C. Viper
Kuan (New character)
Sherry (New character)
Akuma (Day 1 DLC character)

Here comes the new Challengers:

The source goes on to detail these new characters. First, Kuan who is an older male in his 40s. He is from Vietnam and has a scientist look to him, with a lab coat and such. His story is that he is Bison’s new right hand man, and that he single-handedly killed dozens of Bison’s soldiers to prove his worth. Despite his appearance as a disheveled scientist, he was a former soldier of the Vietnamese military in a combat role, but decided that he liked doing inhumane experiments on people more than he liked killing them. He is responsible for Nash being a brainwashed android as well. Combat-wise, Kuan can inject himself with drugs that modify his combat abilities. He can use two drugs in all 3 of his Styles (more on these below) and a third drug unique to each style. Sherry is a young female in her 20s. She’s from Australia (The source describes thatshe wears very… shall we say, skimpy clothes, consisting of ripped jean shorts, an open vest and a tube top under it, and various accessories). Her story is that she believes that her mother had been kidnapped by Kuan and has gone in pursuit of him. Her fighting style is mostly rushdown oriented, and has shades of characters like Fei Long and Cammy. In addition, the first Seasonal Update will add two more playable characters, TWELVE-V2 and a new male character named Cliff, who the source has no additional details on.

Fighting Styles:

Then there’s Styles (the actual name for this is still up in the air according to the leak). Each character will have 3 different Styles to pick from (Much like the upcoming Mortal Kombat X), and just how different they are will differ between characters. Some characters will retain most of the same normal moves, but have different specials and/or supers. Other characters will be completely revamped and play almost nothing alike from their other Styles.

Reveal Times:

Then the srouce goes on to reveal the next 3 character reveals: At the NicoNico Chou Kaigi 2015 expo, M. Bison will be given a formal reveal, and we will apparently see gameplay footage of him. They will also show off more info on Styles.
At E3 2015, Sherry and Alex will be revealed, and there will be a playable demo for the public.
At Evo 2015, Dudley and Elena will be revealed, and new trailers will be shown including a story trailer, and there will be a stage demo, but it will not be playable by the public. As for DLC, besides characters, the game will launch with 2 extra costumes for every character, and each Seasonal Update will have another new costume for each fighter.

Online Beta:

Finally, when the Online Beta launches, it will not contain every character. It will only have Ryu, Chun Li, Nash, M. Bison, Sherry and Alex. It will also only have 3 stages. This will be available to anyone who preorders the game sometime this fall.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
به به اطلاعات توی مخچه ـم :D از اینکه بازی و کرکتر ها دارن میرن سمت SF III در حد انهدام خوشحالم :D فقط اینا گفته بودن 16 تا کرکتر داره ، این لیسته که 15 تاس ؟! :D تازه لوزر هم نیست =)) کشیده کنار ؟ :D
و اینکه به شدت منتظر تایید شدن Remy ـم :D

Then there’s Styles (the actual name for this is still up in the air according to the leak). Each character will have 3 different Styles to pick from (Much like the STREET FIGHTER ALPHA 3)

Fixed :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر