PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
دیشب تریلر رو دیدم ، بازی رفت تو لیست خرید Day one + Season Pass !!!
گرافیکش چقدر پیشرفت کرده ! نورپردازیش هم عالی شده و این شخصیت Nash اصلا فوق العاده بود :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
به به بالاخره روز موعو فرا رسید و می تونم پست بدم :D تولد بانو چون لی رو به همه ی چون لی پلیر ها و SF فن ها تبریک میگم :D یه عمر خاطره با بانو :(( پست 6000 ـمم تقدیم به بانو :D
happy-birth-day1-onion-head-emoticon.gif


cheer1-onion-head-emoticon.gif
HAPPY BIRTHDAY MY DEAR
cheer3-onion-head-emoticon.gif




پ.ن : امروز روز تولد راگنا هم هست :D ولی بیچاره یتیمه تاپیک ماپیک هم که نداره :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
سایر اطلاعات بازی :D



  • Time / Weather effects in stages
  • Release date : 2016, before the end of the fiscal year
  • Unreal Engine 4
  • The new mechanic is named V-Trigger : You can change your stance
  • 16characters
  • (No Super Street Fighter 2X + EX (Updates kinda like League of Legends / Killer Instinct
  • The story mode will be way much better.
  • The PC version is here mostly because they want to bring the game to Latin America, South Asia, Africa

مورد دوم هم که طبق پست بالایی تایید شد کی ـه دیگه :D
پ.ن : شهاب اینا رو به پست اول اضافه کن :D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
یه سری مقایسه بود ، گفتم بد نیست یه ورژن کاملش رو خودم برای اینجا ردیف کنم :D مقایسه ی تفاوت کیفیت و مدلینگ بین دو نسل :D




به قول یه بنده خدای اونوری Last Generation has been R@ped :D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
احسان نمیخوام تو ذوق بزنم ولی والا چیر خفن و متفاوتی من بین دو نسل بازی نمیبینم :D انچنان تفاوتی نیست که بگیم " یا خدااااااا" :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
وحید انصافا نمیبینی؟:d
جدا از مدل شخصیت ها و جزئیات تر و تمیزش (که البته همون IV هم جزئیات بینهایت غنی داشت)، هنوز افکت ها رو (جوهر و لایتینگ و ...) هم به صورت 3D در آوردن:d اگه متوجه نمیشی یه بار دیگه عکسا رو نیگا کن:d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
احسان نمیخوام تو ذوق بزنم ولی والا چیر خفن و متفاوتی من بین دو نسل بازی نمیبینم :D انچنان تفاوتی نیست که بگیم " یا خدااااااا" :D

افکت ذرات + نورپردازی حجمی + 3 بُعدی شدن افکت ها + بافت های به شدت با کیفیت کرکترها + تخریب پذیری بیشتر + تغییرات زمانی و آب و هوایی توی استیج ها + نسل قبل 720 بود ولی الان 1080 و طبیعتاً فایتینگ ها 60 فریم هم هستن + ... :D

بازم بگم ؟ :D تازه این در حالیه که از همین الان بیشتر از 1 سال تا عرضه ی بازی باقیمونده :D + اینکه توی بیلد جدید مدلینگ بهتر هم شده ولی هنوز عکس های Direct Feed ـش موجود نیست :D
 

655

کاربر سایت
Sep 27, 2012
2,368
نام
RZA
احسان نمیخوام تو ذوق بزنم ولی والا چیر خفن و متفاوتی من بین دو نسل بازی نمیبینم :D انچنان تفاوتی نیست که بگیم " یا خدااااااا" :D

فرق بین این نسل و نسل قبل خیلی زیاده اتفاقا :d ولی کلا گرافیکش چنگی به دل نمیزنه رو نسل جدید :d ( رو نسل قبل که خیلی داغونه :| )

MK X خیلی گرافیکش بهتره :x
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
@Noctis Lucis: و @Safety & Peace:

خو اخه مردان حسابی این تفاوت های کلی رو هم اگه با IV نداشت اون وقت چه فرقی با نسخه Super Ultra Alpha Beta Awesome Mega Street Fighter IV داشت دیگه؟ :D شاید بهترین اپشنش رو که احسان گفت همین 1080 شدن و صد البته 60 فریم بودنش مثل همیشه باشه.

اون تغییرات اب و هوایی و این چیزا هم اصلا برای چنین بازی در واقع مهم نیست و با این استایل گرافیکی بازی زیاد به چشم نمیاد:D

در کل حرفم تخریبی نبود :D کسی Street Fighter رو برای گرافیک بازی نمیکنه و نخواهد کرد :D هرچند همون گرافیکش هم تو قسمت هنری بی نظیر ولی خب تو قسمت فنی چیزی نیست که بخوای بگی WOOOW و چقدر تغییر و این حرفها :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
@Noctis Lucis: و @Safety & Peace:

خو اخه مردان حسابی این تفاوت های کلی رو هم اگه با IV نداشت اون وقت چه فرقی با نسخه Super Ultra Alpha Beta Awesome Mega Street Fighter IV داشت دیگه؟ :D شاید بهترین اپشنش رو که احسان گفت همین 1080 شدن و صد البته 60 فریم بودنش مثل همیشه باشه.

اون تغییرات اب و هوایی و این چیزا هم اصلا برای چنین بازی در واقع مهم نیست و با این استایل گرافیکی بازی زیاد به چشم نمیاد:D

در کل حرفم تخریبی نبود :D کسی Street Fighter رو برای گرافیک بازی نمیکنه و نخواهد کرد :D هرچند همون گرافیکش هم تو قسمت هنری بی نظیر ولی خب تو قسمت فنی چیزی نیست که بخوای بگی WOOOW و چقدر تغییر و این حرفها :D
به خاطره اینه که با SF خو نگرفتی:biggrin1: به عنوان کسی که نزدیک 550 ساعت وقت پای این IV گذاشتم (توی امضام هم هست:biggrin1:)، تفاوت گرافیکی IV و V یه چیزی در حد Ryu توی امضای احسان و Ryu توی IV هست:biggrin1: توی SF بحث کاملا توی حیطه استایل گرافیکی بازی هست
biggrin1.gif


اتفاقا اونی که تفاوت چندانی با نسخه قبلیش نداره همین MK X هست
biggrin1.gif
تازه یه جورایی سیاه تر و مات تر هم شده استایل گرافیکیش و اصلا رنگ و رو نداره:|
biggrin1.gif
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
@Noctis Lucis: و @saftey & Peace:

خو اخه مردان حسابی این تفاوت های کلی رو هم اگه با IV نداشت اون وقت چه فرقی با نسخه Super Ultra Alpha Beta Awesome Mega Street Fighter IV داشت دیگه؟ :D شاید بهترین اپشنش رو که احسان گفت همین 1080 شدن و صد البته 60 فریم بودنش مثل همیشه باشه.

اون تغییرات اب و هوایی و این چیزا هم اصلا برای چنین بازی در واقع مهم نیست و با این استایل گرافیکی بازی زیاد به چشم نمیاد:D

در کل حرفم تخریبی نبود :D کسی Street Fighter رو برای گرافیک بازی نمیکنه و نخواهد کرد :D هرچند همون گرافیکش هم تو قسمت هنری بی نظیر ولی خب تو قسمت فنی چیزی نیست که بخوای بگی WOOOW و چقدر تغییر و این حرفها :D

اتفاقاً وجید بخش فنی SF از اکثر فایتینگ ها WOW تره :D مسئله ای که هست اینه که باید بازی رو در حین اجرا شدن ببینی :D شاید توی سایر فایتینگ ها محیط خیلی خوشگل موشگل به نظر بیاد ولی اکثراً از نظر فنی از SF عقب تر هستن ، حتی همین MK ـیی که مثال میزنید :D بذار اینجوری برات توضیج بدم ، توی SF حدود 90% محیط و کرکترها داینامیک هستن ، یعنی اگه هر کرکتر حرکتی بزنه یا مثلاً ریو هادوکن بزنه باد هادوکن توی کل لباسش می پیچه ، لباسش از عقب باد می کنه و میره عقب یا دو سر آستیناش بال بال میزنن و ... توی تمام کرکتر ها که نگاه کنی این داینامیک بودن کل لباس رو میبینی :D در صورتی که توی بقیه ی فایتینگ ها این داینامیک بودن خیلی خیلی محدود تره و به چند تا بند و پارچه ی آویزون از کرکتر خلاصه میشه :D
مورد بعدی استیج ها هست :D اون آب و هوا و اینا که چرا مهم نیست ! خود اونا کل شکل استیج رو عوض می کنه :D گذشته از این استیج ها کاملاً متناسب با نحوه ی بازی کردن پلیر داینامیکه ، اگه ضربات زمینی باشه اشیایی که روی زمینه ریخته کتلت یا خورد میشه روی هوا ضربه زده بشه آبجکت هایی که روی هوای هست این اتفاق براش می افته. بعد از این سایر آبجکت هایی که عقب تر هستن یا آدم هایی که داخل استیج هستن ، توی اکثر فایتینگ ها (فک کنم توی همه ی فایتینگ ها) هر چی اطراف استیجه نمایشیه :D ولی توی SF همه ـشون داینامیک هستن و نسبت به بازی کردنتون واکنش نشون میدن :D اگه نزدیک یه بابایی جرکت خفن بری طرف ممکنه ذوق زده بشه و تشویقت کنه یا ممکنه دستش رو بگیره به دهنش و تعجب کنه :D اگه ضربه ی سنگین بزنی یا حریف رو ناک داون کنی هم اشیا داخل محیط بالا پایین میپرن هم اگه کسی اون اطراف باشه یا در حال رد شدن باشه یه اتفاقی براش می افته :D و همه ی اینا هم داینامیکه و اینجوری نیست که به صورت از پیش تعریف شده این اتفاقات بیوفته :D حالا بگو کدوم فایتی همچین جزییاتی داره ؟ :D
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
حتی همین MK ـیی که مثال میزنید :biggrin1:

منو جمع نزن :| این MK اشغالی بشه که اون سرش نا پیدا.
(فک کنم توی همه ی فایتینگ ها)

Injustice فکر کنم محیطش کاملا داینامیک بود :D

اتفاقا اونی که تفاوت چندانی با نسخه قبلیش نداره همین MK X هست
biggrin1.gif
تازه یه جورایی سیاه تر و مات تر هم شده استایل گرافیکیش و اصلا رنگ و رو نداره
yahoo_22.gif
biggrin1.gif

بابا من اصلا اسم این بازی رو اوردم؟ :| ناامید کننده ترین بازی این نسل تا الان برام همین MK X بوده :| :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر