PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خوب خوب آکوما:

AKM_Character_art.jpg

V-Skill: Rakan

AK_3.jpg


AK_4.jpg


Parry کردن و به دنبالش یا با یه لگد حریف رو میفرسته هوا یا یه مشت با رنج زیاد میزنه.


V-Trigger: Dohatsu Shoten


AK_5.jpg

توی این حالت مثل ریو آکوما حرکات قدرتمندتری داره و Gohadouken های قدرتمندتری میزنه که میتونن کل صفحه رو طی کنن. همینطور روی هوا و در حین پرش به عقب میتونه 2تا هم توی هوا بزنه.
ایضا Goshoryukenـی که توی این حالت میزنه شباهت به Ultraـی Evil Ryu میده که بعد از لانچ کردن حریف به هوا، با یه ضربه خرکی حریف رو میچسبونه به زمین.


Critical Art: Sekia Koretsuha

AK_7.jpg


حالت اول CA که مثل Urien عمل میکنه.


Critical Art: Shun Goku Satsu

AK_8.jpg

حالت دوم CA که همون Raging Demon معروفشه.
===

لباس هاش:

AK_9.jpg


AK_10.jpg


AK_11.jpg
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
عالی بود :D جز آکوما شخصیت های دیگه ای هم قراره اضافه شن با توجه به این عکسی که منتشر شده؟
5 کرکتر کاملاً جدید :D همونایی که جلوش حالت سایه ـن کرکترهای سیزن 2 ـن :D اونی که کنار اکوماس با توجه به کلاهش و استایلش خیلی شبیه هلنا/کولین ـه :D
 
  • Like
Reactions: Destro

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,439
نام
Nightwing
5 کرکتر کاملاً جدید :D همونایی که جلوش حالت سایه ـن کرکترهای سیزن 2 ـن :D اونی که کنار اکوماس با توجه به کلاهش و استایلش خیلی شبیه هلنا/کولین ـه :D
انصافا با وجود تمام ضعف هاش حقش بود این بازی بشه بهترین فایتینگ سال
 
  • Like
Reactions: Kainé

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
انصافا با وجود تمام ضعف هاش حقش بود این بازی بشه بهترین فایتینگ سال
آخه اصل کارش تکمیل بود :D اون نقص هایی هم که داشت رفع شدنی بود که شد :D و خب به قول خودت حقش بود ، فقط چقدر توی تاپیک امتیازات مورد عنایت دوستان قرار گرفت :D
 
  • Like
Reactions: Destro

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
ظاهرا Buildـی که الان توی PSX قابل بازی هست دستخوش تغییراتی شده!

General notes

• Non-meter wake up dragon punches now lose to meaty attacks across the board. Apparently only EX DPs are good reversals now. (Not tested with all characters, so could be exceptions)

• All jab anti air moves appear to be unaffected, but some claim they're worse. (Conflicting reports)

• Frame advantage and positions are worse after throws, you don't get as much/any(?) pressure from midscreen throws anymore.
Alex

• Can combo Toward + HP, Standing Medium Punch xx Light Flash Chop. Apparently Toward + HP (Lariat) is +6 now.

• Can combo Crouching Light Punch into LP Chop. cr.LK, cr.Lp xx LP Chop works!
Balrog

• Upper Screw is a DP motion now.

• Still no invincible reversal even when using EX meter.

• Lower damage on EX rush.

• Damage seems overall the same.
Cammy

• V-Reversal doesn't knockdown anymore.

• Standing Light Kick still looks like it's +1, instant tick throw still there.

• All dive kicks looked nerfed on block except V-Trigger version.
Chun-Li

• Can cancel specials into V-Trigger now as well.

• Can mash/piano input for Lightning Legs now, or still use the QCF + K command. Move properties same regardless of input, mash or motion.

• Instant Air Lightning Legs were nerfed.

• Fireball has a tad more recovery.

• Can cancel crouching light kick into lightning legs. Crouching Light Kick 2x, into Legs into V-Trigger Cancel works and then can continue combo from there.

• Standing Light Kick is now 3 frames, was 4 before, but apparently in AA situations, it has 5 frames of start up? (Conflicting reports)
Dhalsim

• Crouching Medium Punch has better horizontal hitbox can hit chars further away.

• Stand Heavy Punch is now a crush counter, beware fireball throwers.

• Hitstun on limbs is now plus on hit, so it means you will have to respect his far limbs a lot more.

• Previously, Dhalsim's far reaching limbs were minus or 0 on hit, so you didn't have to respect him after being hit, now it's different.

• Yoga Anvil (Back + Heavy Punch) reduced in startup from 12 frames to 10. No more brainless jumping in.

• Back + Medium Punch went from 8 frame startup to 6 frames now.

• Hearing V-Skill has much faster startup, and float jab has more hit and blockstun so you can't just hit him out of it.

• Standing Light Kick went from 5 frames to 4 frame startup. Dhalsim can punish easier now with it.

• Standing Heavy Punch feels way faster!

• Slide Trigger buffed, flame doesnt go away anymore.

• Some of his far reaching limbs can be cancelled into super. Far range st.HP crush counter xx Super is a combo.

• Air Heavy Punch is slower.

• Down-Back + Medium kick is a real low which is ideal for midrange foosties.

• People overall seem pretty hyped about how good Dhalsim can be in this version right now.
F.A.N.G

• In V-Trigger special moves don't require charge time.
Karin

• Standing Light Kick is +1 on block.

• V-Reversal sends them full screen.

• Has air target combo.

• Jab reset still there, but no longer gets 50/50 mixup.
M. Bison

• Standing Light Kick is 3 frames now.

• V-Trigger Light Scissors are faster.

• Target combo sped up but only links to Standing Light Kick.
Necalli

• Does less damage on some combos.
R. Mika

• No more invisible wall for R. Mika with Toward + Medium Punch (Irish Whip). Needs to be in the corner to get wall bounce now. Can't change direction with Toward + Medium Punch anymore.
Ryu

• Startup for some normals is slowed down, but in V-Trigger his frame data is actually better.
Zangief

• Lariat works farther out vs. crouching opponents. Including cr.LP 2x, st.LK, xx Lariat, no backroll after it.

کپکام هنوز چیزی نگفته که تغییرات برای تمام کرکترها چی هستن :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر