Mass Effect: Andromeda | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط KiLL3R/4/Ev3r, ‏Nov 27, 2014.

  1. کاربر فعال

    ارسال ها:
    4,687
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    نام:
    ∂αнмα
    [​IMG]

    سازنده : BioWare
    ناشر : Electronic Arts
    سبک : Action role-playing,third-person shooter
    پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
    تاریخ انتشار : March 21, 2017

    توضیحات و اطلاعات بازی :

    [​IMG]

    شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

    Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

    N7 Day سال 2013 :

    اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    E3 سال 2014 :

    [​IMG][​IMG]

    کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

    ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM


    Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :

    [​IMG]

    پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
    ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


    خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

    تصاویر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :


    N7 Day سال 2014 :

    تصاویر :

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    توضیحات :

    اطلاعات دیگر:

    - انجین بازی Frosbite 3 هست.
    - حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
    - رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
    - احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
    - شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

    لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

    Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
    Chris Wynn, Senior Development Director
    Fabrice Condominas, Producer
    Ian Frazier, Lead Designer
    Joel MacMillan, Art Director
    Mac Walters, Creative Director (همکاری با
    Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
    Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


    به روزرسانی :

    تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.

    [​IMG][​IMG]

    E3 سال 2015 :
    لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)

    [​IMG]

    کانسپت آرت جدید:

    [​IMG]

    اولین ScreenShot:

    [​IMG]



    تصاویر تریلر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :


    آنالیز تریلر:

    1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

    2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]

    [​IMG]

    3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]

    [​IMG]

    4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]

    [​IMG]


    5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح

    [​IMG]

    6- چند تصویر دیگه از آن

    [​IMG]
    7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]

    [​IMG]


    [​IMG]

    8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]

    [​IMG]

    9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]

    [​IMG]

    [​IMG]

    10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

    [​IMG][​IMG]

    11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]

    [​IMG]

    12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

    13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]

    [​IMG]


    [​IMG]

    14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]

    [​IMG]

    [​IMG]

    N7 Breather Helmet :

    [​IMG]

    10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]

    [​IMG]

    11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]

    [​IMG]

    N7 Day سال 2015

    تصاویر :

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :

    به روز میشود ....
     
    آخرین ویرایش: ‏Jan 4, 2017
    raya2, Paradise Lost, InfeR و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,317
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    اونجوری که من یادمه Paragon ,Renegade مزخرفترین ابداع بایوور تو طراحی دیالوگهای بازیهای RPG بود، من اصلا باهاش حال نمیکردم.
    ===============
    من با انیمیشن های بازی خیلی راحت میتونم کنار بیام، خدائیش از بازیهای RPG انتظار زیادی ندارم.
    تا اینجاش مشکلی نیست اما میخوام بپرسم از دوستانی که بازیو تمام کردن، این نسخه از لحاظ داستانی ارزش بازی کردن داره؟
    مطمئنا طرف سوالم اونهائی هستن که نسخه های قبل رو بازی کردن (جویدن،بلعیدن،نشخوار...):D
     
    آخرین ویرایش: ‏Mar 28, 2017
    a2010 این نوشته را Like کرده است.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    163
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2012
    تقریبا 20 ساعت بازی کردم و تا حالا که داستانش نه تنها بد نبوده بلکه خیلی هم خوبه،
    گرافیک بازی در کل بسیار خوب و زیباست، مخصوصا گرافیک هنریش که محو فضا میشید، ولی کاش گردش دینامیک روز و شب رو هم پیاده سازی میکردن،یه آپدیت هم بدن که افت فریم کمتر بشه عالیه،
    در مورد انیمیشن صورت هم به نظرم مشکل خاصی نیست و در حد یک بازی نقش آفرینیه، نباید زیاد حساس شد.
    تنوع سلاح و لباس و شخصی سازی هم خوبه ولی آپگرید کردن کاراکتر به نظرم جای کار داشت، هر چند که تعداد آپگریدا زیاده ولی کم و بیش شبیه هم عمل میکنن و میتونست بهتر باشه،
    مبارزات روی حالت hard واسه من سخت بود که مجبور شدم برش گردونم روی Normal، اما توقع لذت مبارزات رو مثل ویچر نداشته باشید، به نظرم تو هیچ بازی نقش آفرینی لذت مبارزات به ویچر نمیرسه.
    در مورد انتخاب دیالوگ و تاثیر اون در روند داستان بازی تا حالا چیز خاصی پیش نیومده که خیلی موثر باشه، باید تا آخرش برم و ببینم چجوریاست.
    و اما مشکلی اصلی: به نظر من مشکل اصلی اینجاست که فرمول بایور برای ساخت بازیهاش داره تکراری میشه، اگه dragon age inquisition رو بازی کرده باشید همون ساختارو با یه مقدار تغییر جزئی اومدن برای مس افکت هم پیاده کردن، البته برای من هنوز هم این ساختار جذابه و واقعا علاقه مند شدم به بازی ولی بایور برای بازیهای بعدیش باید یه فکر و ایده ی جدید داشته باشه.
    در کل میارزه حتما بازی کنید :|
     
    Nusq, raya2, robb stark و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,317
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    @aramesh_61
    خیلی ممنون، ان شاالله بعد از پایان بازی در مورد داستانش، ضعف و قدرتش در برابر نسخه های قبل هم نظرتو بگو. اسپویل نکن فقط:D
     
    aramesh_61 این نوشته را Like کرده است.
  5. El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant کاربر فعال

    ارسال ها:
    6,002
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 18, 2010
    بازی توسط CPY کرک شد.
     
    David Fisher و Hodor این نوشته را Like کرده اند.
  6. MVT MVT

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    183
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 22, 2008
    سلام یکی بگه سبک بازی نقش افرینی هست یا نیست؟
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    163
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2012
    سبک بازی اکشن نقش آفرینی هست Action Role Playing Game
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    121
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 27, 2015
    نام:
    علی
    دوستان بهینه سازی بازی چطور هستش؟ افت فریم و اینجور چیزا منظورمه؟ اینجور که دیدم سیستم موردنیازش با بتل یکیه آیا از نظر گرافیک و اجرای بازی هم در حد هم هستن؟ممنون میشم اگه کسی تست کرده پاسخ بده..تشکر
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    163
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2012
    بهینه سازیش خوب نیست، بعضی جاها 60 فریم راحت میگیری بعضی جاها افت فریم محسوسه و میاد روی 30، موتور این بازی و بتل یکیه و این بازی هم گرافیک بالایی داره ولی فکر کنم بایور واسه افت فریمش یه پچی چیزی بده
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,121
    تاریخ عضویت:
    ‏May 21, 2008
    فقط همینو بدون که hint گروه cpy برای کـرکـ این بازی از روی یکی از باگ های بازی بوده! دیگه بقیشو خودت بخون...
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,528
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 12, 2008
    جدی!؟ :D چی بوده مگه باگش؟؟ :D:D
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    121
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 27, 2015
    نام:
    علی
    یعنی حتی ارزش کرکی هم نداره؟چقدر منتظر این بازی بودم واقعا حیف شد~X(
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,121
    تاریخ عضویت:
    ‏May 21, 2008
    این بوده:

    Imgur: The most awesome images on the Internet

    به اون شخصیت cthulhu مانند تو کارتون futurama میگن zoidberg که به اون صورت راه میره و تو mass effect هم بر اثر باگ, مشابه اون راه میره.

    نسخه ی کاملتر که خنده دار تره اینه.

    نقل قول آپلود کننده:

    وقتی خودتونو خراب میکنین و نمیتونید توالتو پیدا کنین. :p

    Jack on Twitter

    بازی فقط 2 هفته س که منتشر شده. اگه آپدیتاش هم کـرک بشه, میشه یه کاری کرد.
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 4, 2017
    mondas و Dr.Trax این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر فعال بخش تریلرها کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,359
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 16, 2009
    اپدیت بازی هم اماده شده و 6 آپریل عرضه میشه.
    Code:
    Patch 1.05 Notes
    
    Improved tutorial placement
    
    Single player balance changes: Ammo crates, armor, weapons, nomad, profiles, attacks, and progression
    
    Multiplayer balance changes: Weapons, cover, and enemies (check back for detailed notes on balance changes)
    
    Added option to skip autopilot sequences in the galaxy map
    
    Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs
    
    Improved lip-sync and facial acting during conversations, including localized VO
    
    Fixed various collision issues
    
    Fixed bugs where music or VO wouldn’t play or wasn’t correct
    
    Fixed issue where global squad mate banter sometimes wasn’t firing on UNCs
    
    Fixed issue where player was unable to access the Remnant Console Interface after failing decryption multiple times
    
    Fixed issue where fast travel is sometimes disabled after recruiting Drack until the player reloads a save
    
    Fixed issue where Ryder can become stuck in the start of Biotic Charge Pose
    
    Fixes issues related to some saves
    
    Fixed issue where objective sometimes becomes un-interactable for players in multiplayer
    
    Streaming and stability improvements
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,528
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 12, 2008
    واهاهاهااااااااای، دمت گرم!!!!! :)):)):)):)):)):)):)):)):))
    مـــــــــــــــــگه داریـــــــــــــــــــــــــــــم :)):)):)):)):)):))
    یعنی چرا؟؟؟؟؟ :D:D:D:D تستر نداشتن بازی رو امتحان کنه؟؟؟؟ :D:D:D:D:D:D
    واقعا جای تاسفه!!!!!!!! :D:D:D:D:D
    یادِ گرشاسپ افتادم!!!!!!!!!!! :)):)):)):)):))
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    163
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2012
    زیاد گیر ندید به ایراداتش، تو این 30 ساعت که بازی کردم فقط یه باگ دیدم که صورت کاراکترا رفته بود تو هم! راه رفتن کاراکتر اصلی هم واقعا روون شده و حرکات طبیعی انجام میده ولی بعضی جاها مثل اینکه زیادی روون شده! کلا بازیهایی که مپهای بزرگ دارن باگ زیاد دارن، مثل اسکایریم، فال اوت، ویچر هم کلی آپدیت براش اومد فکرکنم یه بار دیگه بازیو از اول نوشتن اینقدر حجم داشت.
    یه نکته هم اینه که باید علاوه بر فهمیدن صحبتها، ایمیلها و کدکسهارو هم حتما بخونید تا کامل بفهمید چه خبره،
    بازیه قشنگیه از دست ندید که دیگه همچین بازی در مورد فضا نداریم
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 5, 2017

این صفحه را به اشتراک بگذارید