Mass Effect: Andromeda | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط KiLL3R/4/Ev3r, ‏Nov 27, 2014.

  1. کاربر فعال

    ارسال ها:
    4,481
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    نام:
    ∂αнмα
    [​IMG]

    سازنده : BioWare
    ناشر : Electronic Arts
    سبک : Action role-playing,third-person shooter
    پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
    تاریخ انتشار : March 21, 2017

    توضیحات و اطلاعات بازی :

    [​IMG]

    شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

    Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

    N7 Day سال 2013 :

    اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    E3 سال 2014 :

    [​IMG][​IMG]

    کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

    ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM


    Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :

    [​IMG]

    پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
    ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


    خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

    تصاویر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :


    N7 Day سال 2014 :

    تصاویر :

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    توضیحات :

    اطلاعات دیگر:

    - انجین بازی Frosbite 3 هست.
    - حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
    - رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
    - احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
    - شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

    لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

    Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
    Chris Wynn, Senior Development Director
    Fabrice Condominas, Producer
    Ian Frazier, Lead Designer
    Joel MacMillan, Art Director
    Mac Walters, Creative Director (همکاری با
    Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
    Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


    به روزرسانی :

    تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.

    [​IMG][​IMG]

    E3 سال 2015 :
    لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)

    [​IMG]

    کانسپت آرت جدید:

    [​IMG]

    اولین ScreenShot:

    [​IMG]



    تصاویر تریلر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :


    آنالیز تریلر:

    1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

    2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]

    [​IMG]

    3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]

    [​IMG]

    4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]

    [​IMG]


    5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح

    [​IMG]

    6- چند تصویر دیگه از آن

    [​IMG]
    7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]

    [​IMG]


    [​IMG]

    8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]

    [​IMG]

    9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]

    [​IMG]

    [​IMG]

    10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

    [​IMG][​IMG]

    11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]

    [​IMG]

    12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

    13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]

    [​IMG]


    [​IMG]

    14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]

    [​IMG]

    [​IMG]

    N7 Breather Helmet :

    [​IMG]

    10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]

    [​IMG]

    11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]

    [​IMG]

    N7 Day سال 2015

    تصاویر :

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :

    به روز میشود ....
     
    آخرین ویرایش: ‏Jan 4, 2017
    raya2, Paradise Lost, InfeR و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    636
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 24, 2013
    گفتین سبک مورد علاقمه و مس افکت هم action-rpg هست بهمین خاطر گفتم:D. البته من نسخه های قبل رو بازی نکردم. اما بگم المان های rpg واقعا یکی از هیجان انگیز ترین و مهمترین بخش بازی هست سلیقه ای یه ولی وقتی rpg هست باید داشته باشه. باور داشته باش گشت و گذار کشف چیزهای جدید، ور رفتن با ایتم ها و دیالوگ های طولانی اگه همه اینها خوب پیاده شده باشه خیلی خیلی بیشتر از بقیه ی سبکها ادم غرق در دنیا و شخصیت ها دنیای بازی میشه. بهمین خاطر وقتی یکبازی برچسب rpg بهش میخوره باید گشت زنی داشته باشه، دیالوگ داشته باشه ، کلی ایتم های مختلف داشته باشه ، دنیای بزرگ و شخصیت های فرعی متعدد داشته باشه چون منی که علاقه مندم به سبک rpg انتظارم دارم این المان ها رو داشته باشه نه اینکه از یک نقطه تا نقطه ی دیگه فقط بکشم!
     
    آخرین ویرایش: ‏Mar 17, 2017
    s.1 این نوشته را Like کرده است.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,607
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 9, 2010
    نام:
    سید محمد موسوی
    به نام خدا
    اولین ریویو:
    Mass Effect: Andromeda Review
    :|:|:|

    البته بقیه ی نقد ها اکثرا این قدر منفی نیست. اما همه ی نقد هایی که من دیدم نویسندگی و کاراکتر های بازی رو کوبیده بودن.
     
    آخرین ویرایش: ‏Mar 20, 2017
  4. Napoleon of Crime Gold User

    ارسال ها:
    445
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 19, 2017
    متا : 73 :|
    ری*ی بایور :-&
    آخه چرا اون همه دروغ گفت قبل انتشار ...
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    208
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 4, 2012
    نام:
    امین
    متا فعلا ٧٣ از ١٥ نقد، گيم اسپات هم ٦ داد
     
    kamyy این نوشته را Like کرده است.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,448
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    رسما با تریلی از روی بازی رد شدن. بیشتر نقد های بازی منفیه. سایت Eurogamer که گفته بدترین بازی rpg این شرکت هست. گیم اسپات هم که ۶ داده. همیشه دیدیم که بعضی منتقد ها سلیقه ای عمل کنن ولی شک دارم این اتفاق برای این بازی تکرار شده باشه و این همه منتقد سلیقه ای نقد منقی داده باشن. جریان این انیمیشن کاراکتر ها چیه؟ بزرگترین مشکل اکثر نقدها همینه
     
    آخرین ویرایش: ‏Mar 21, 2017
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,580
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 21, 2010
    نام:
    حسین
    خب خوب شده نمراهشو دیدم الکی دانلود نگرفتمش گیم اسپات هم که حجت تمام کرده
    من رسما بیخیالش شدم
    نه به اون 3 شماره اول نه به این
     
  8. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,949
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    من هنوز به طور قاطع باور دارم که بازی خوبه. :D حالا با اینکه در سطح سه گانه نیست، اما باز هم فان طراحی شده و میتونه مدت طولانی‌ سرگرم کنه.
    چیزی که خودم دیدم مهمتر از چیزی هست که بقیه میگن، اگه بخوام نمره بدم نسبت به تجربه خودم به نظرم ۸۵ مناسب هست. به نظرم ۵۵ و ۶۰ واقعا نمرات مناسبی نیستن برا عظمتی‌ که در بازی وجود داره.
     
    S0lid Snake, Squidward, sabco و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. s.1 s.1

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,653
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011
    بازی برای ما 2 روز دیگه انلاک می شه.
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,243
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 27, 2010
    نام:
    احسان
    برای من زده ساعت 7 و نیم صبح امروز، فکر نکنم 2 روز دیگه باشه
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 3, 2016
    کلا نچسب بودن کاراکتر اصلی و همراه ها از تریلر بازی معلوم بود.
    ورکس و گرروس کجا و این peebee و kora کجا.
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    803
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 22, 2009
    نام:
    alishp

    سلام بر شما برای من دو روز دیگه س دو تاریخ انتشار داره یکی امریکا و 23 مارچ که دو روز دیگه س برای بقیه کشور ها به اجتمال زیاد اکانت یا کنسول یا هر چی که داری ماله امریکا بوده یا بازی رو از امریکا خریدی یا منطقه اکانتت امریکاس یا یه ربطی به امریکا داری ....:))

    البته من خریدم هنوز تحویل ندادن همون روز تحویل میدن یعنی 23 ....
     
    asi_1447 این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,243
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 27, 2010
    نام:
    احسان
    آره، منطقه ی اوریجین من برای آمریکاست. اینو رو پی سی دارم. کلا فقط انحصاری ها رو واسه کنسول میگیرم، بقیه رو pc
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,702
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 27, 2005
    نام:
    سینا
    نظر ناآگاهانه (چون بازیش نکردم) :
    به نظر من اگه جنس عظمت بازی از جنس عظمت Dragon Age Inquisition باشه، امتیاز 50-60 معقوله. DAI بازی وسیع و پری بود اما پر از خالی بود، کلی مأموریت فرعی که به هیچ دردی نمیخوردن و بیشتر شخصیتهای فرعی هم چندان دلچسب نبودن (به طوریکه Companionهای DA2 رو بهتر میدونم). موقع بازی کردن DAI بعد از 10-15 (و چون بهم گفته شده بود که مقدمۀ بازی خوب نیست خیلی زود از Hinterlands عبور کردم) رسیدم به این نقطه که اصلاً جذب نشده بودم و بین دو تا انتخاب بودم : یا 60-70 ساعت دیگه بازی کنم و به آخرش برسم یا برم سراغ یه بازی‌ای که سرگرمم می‌کنه.
    DAI تو سال خودش Big Winner بود اما خیلیا رو میشناسم که همین حس من رو نسبت به بازی داشتن. DAI شاید امتیازای 8-9 گرفت اما واسه یه عده هم در حد 5-6 بود و الان بعد از گذشت 3 سال کمتر دیدم مثل زمان عرضه‌ش ازش یاد بشه.
    و حالا هر چی نقد MEA میاد دقیقاً میگن شده شبیه DAI.
    تلفیق Mythic و BioWare و رفتن خیلی از قدیمیها کلاً جنس BioWare رو عوض کرده و یکی مثل من که BioWare قدیم رو دوس داشتم، این مسائل در کنار نقدها باعث میشه حس خوبی نسبت به MEA نداشته باشم.
     
    SHANSER, GABRIEL.b, a2010 و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  15. 플레이 스테이션 팬 کاربر سایت

    ارسال ها:
    9,869
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 17, 2007
    نام:
    ارمان
    Mass Effect نزده بازیبازها به عنوانه یه بازی مطرح بود که شامله یه سری شخصیت کاملا iconic و داستان پردازی cinematic بود که تو این دو نکته مهم این بازی پسترفت شدید داشته . همچنین ایراداتی به UI گرفته شده . تو بقیه موارد ( مثل دنیای و شوتر و rpg اینا واقعا خوبه ) ولی تو مواری که Mass Effect رو Mass Effect میکرد اصطلاح خیلی ضعیف عمل کرده. متاسفانه Animation هایه ساده و دیالوگهای cheesy هم به اون دوتا مسعله که تو جمله اول گفتم ضربه وارد کرده :(
    ولی 100% عرضشه بازی کردن رو داره
     
    SHANSER, GABRIEL.b, m.a.t و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,243
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 27, 2010
    نام:
    احسان
    DAI یکی از بهترین های چند سال اخیر بوده برای من. اما اصلا دوست ندارم مس افکت شبیه اون شه، مس افکت باید راه خودشو ادامه میداد.
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید