Mass Effect: Andromeda | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط KiLL3R/4/Ev3r, ‏Nov 27, 2014.

  1. کاربر فعال

    ارسال ها:
    4,451
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    نام:
    ∂αнмα
    [​IMG]

    سازنده : BioWare
    ناشر : Electronic Arts
    سبک : Action role-playing,third-person shooter
    پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
    تاریخ انتشار : March 21, 2017

    توضیحات و اطلاعات بازی :

    [​IMG]

    شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

    Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

    N7 Day سال 2013 :

    اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    E3 سال 2014 :

    [​IMG][​IMG]

    کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

    ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM


    Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :

    [​IMG]

    پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
    ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


    خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

    تصاویر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :


    N7 Day سال 2014 :

    تصاویر :

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    توضیحات :

    اطلاعات دیگر:

    - انجین بازی Frosbite 3 هست.
    - حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
    - رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
    - احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
    - شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

    لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

    Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
    Chris Wynn, Senior Development Director
    Fabrice Condominas, Producer
    Ian Frazier, Lead Designer
    Joel MacMillan, Art Director
    Mac Walters, Creative Director (همکاری با
    Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
    Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


    به روزرسانی :

    تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.

    [​IMG][​IMG]

    E3 سال 2015 :
    لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)

    [​IMG]

    کانسپت آرت جدید:

    [​IMG]

    اولین ScreenShot:

    [​IMG]



    تصاویر تریلر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :


    آنالیز تریلر:

    1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

    2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]

    [​IMG]

    3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]

    [​IMG]

    4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]

    [​IMG]


    5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح

    [​IMG]

    6- چند تصویر دیگه از آن

    [​IMG]
    7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]

    [​IMG]


    [​IMG]

    8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]

    [​IMG]

    9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]

    [​IMG]

    [​IMG]

    10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

    [​IMG][​IMG]

    11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]

    [​IMG]

    12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

    13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]

    [​IMG]


    [​IMG]

    14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]

    [​IMG]

    [​IMG]

    N7 Breather Helmet :

    [​IMG]

    10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]

    [​IMG]

    11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]

    [​IMG]

    N7 Day سال 2015

    تصاویر :

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :

    به روز میشود ....
     
    آخرین ویرایش: ‏Jan 4, 2017
    raya2, Paradise Lost, InfeR و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    242
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 8, 2014
    نام:
    حمید
    نه، بیشترش از خود بازیِ.
     
  3. s.1 s.1

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,485
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011
    نسخه ی انلاک بازی هم با حجم 49 گیگ منتشر شد.
     
    MVT این نوشته را Like کرده است.
  4. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,907
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    ظاهراً بازی از نظر طراحی گیمپلی خیلی‌ به ME 1 اصلی‌ نزدیکتر هست تا دو تا بازی بعدی. تمرکز بسیار زیادی رو و کشف کاراکتر‌ها و محیط‌های جدید داره تا بحث اکشن. در واقع RPG با المان‌های شوتر هست تا شوتر با المان های RPG. یه دلیل دیگه برا فوق‌العاده‌ بودنش. :D
    امیدوارم Bioware باز هم یه چیزی خارج از استاندارد‌های الان که با چند تا Level up و یه محیط Open World بازی می‌شه RPG، ساخته باشه.
     
    m.a.t, A.Pato7, JOKERACN7 و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. s.1 s.1

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,485
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011
    اما به نظر من ای کاش کلا شوتر خالص بود:D
     
    MVT این نوشته را Like کرده است.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    818
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    خب اونجوری میشد gears of war :D
     
    s.1 این نوشته را Like کرده است.
  7. s.1 s.1

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,485
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011
    همین درسته:D

    اصلا گشت زنی الکی در محیط کیلومترها پیاده روی الکی مدام از نقطه ی a به b به c رفتن مدام حرف زدن دیالوگ انتخاب کردن کلا چیزهای که بی هیجان هست من دوست ندارم برای من مهمترین چیز هیجان بازی هست مفید و مختصر باشه.
    البته من برام عجیبه نمایش های بازی به نظرم بیشتر به سمت اکشن شدن رفته به زودی مشخص می شه.

    البته قصدم ترول این بازی نیستا این بازی یکی از بهترین ها در این سبک هست من نظرم خودم راجب سبک مورد علاقم بیان کردم برای همینم گفتم بیشتر دوست دارم به سمت شوتر بره تا المان های rpg
     
    Paradise Lost این نوشته را Like کرده است.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    818
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    :Dبنده دقیقا عکس نظر شما رو دارم :) چرا؟ چون پیچدگی و لول اپ و افزایش قدرت و تغییر مکانیک ها و قدرت های متغیر و داستان جذاب برای من اولویت داره! البته نظر شما هم درسته در مواردی هم چون ویچر 3... با این که خودم بیش از 700 ساعت بازیش کردم...دیالوگ های زیاد احیانا خسته کننده بودن....البته اگه از داستان خوبشون بگزریم :)
     
    Annunaki ™ و Destruction این نوشته را Like کرده اند.
  9. s.1 s.1

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,485
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011
    این چیزها بستگی به شخص داره اشخاصی که بیشتر هنر دوست هستن چیزهای فانتزی رو دوست دارن به سمت سبک rpg می رن برعکس کسایی که واقع گرا هستن به سمت بازی های پر هیجان سوق داده می شن. البته witcher 3 دیالوگ نویسیش جز بهترین های بازی ها بود بسیار دیالوگ های قدرتمندی داشت که ادم ازشون سیر نمی شد شخصیت های بازی بسیار هوشمندانه ساخته شده بودن و بسیار جذاب برای گیمر بودن به هر حال بازی هایی که تا حد معروف می شن باید هم 1 همچین استاندارهایی داشته باشن عین این بازی یا witcher یا خیلی بازی های دیگه
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    818
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    "دیالوگ انتخاب کردن کلا چیزهای که بی هیجان هست"
    "witcher 3 دیالوگ نویسیش جز بهترین های بازی ها بود بسیار دیالوگ های قدرتمندی داشت که ادم ازشون سیر نمی شد"
    اخرش ما نفهمیدیم دیالوگ ها هیجان دارن یا نه؟ :D یا کلا دیالوگ های مس افکت ها بی هیجانن؟ :-? اخرش از RPG خوشت میاد یا واقع گرا؟ پس ویچر بازی معروفیه و مس افکت داغونه؟:(( میگم کاش ویچر 3 هم واقعه گرا بود بیشتر لذت میبردی:D
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    368
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 24, 2013
    چطوريه اين سبك مورد علاقت هست ولى دوست دارى شوتر بازى بيشتر از rpg باشه؟!:D
     
    ThroughWinter این نوشته را Like کرده است.
  12. MVT MVT

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    175
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 22, 2008
    الان این بازی قابلیت انتخاب داره دیگه؟درسته؟
    یعنی من که نمی خوام rpg بازی کنم سوم شخص بازی کنم
    مثل نسخه قبلی که فک کنم قابلیت انتخاب داشت
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,500
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 9, 2010
    نام:
    سید محمد موسوی
    من نسخه 3 رو یک بار هم با مود اکشنش تا وسطاش رفتم واقعا حیف می شه این بازی! سازنده ها حالیشون نبود همچین مودی گذاشتن هم شما این ظلمو در حقش نکنید:D اصلا کل کیف بازی از بین می رفت. تازه بگذریم از این که معمولا تو حالت اکشنش ساده ترین و بد ترین حالت داستان جلو می رفت و قسمت های زیبای پیشرفت داستان اصلا دیده نمی شد.
     
    MVT این نوشته را Like کرده است.
  14. MVT MVT

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    175
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 22, 2008
    ز
    زبان انگلیسیم داغونه :(((
     
  15. s.1 s.1

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    5,485
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2011
    سبک شوتر سبک مورد علاقم هست دیگه پس قطعا شوترش به گشت زنی یا کشف کردن ترجیح می دم یعنی شما برعکس منظور من رو برداشت کردین؟:D
    نه دیگه قاطی کردی مسائل
    بازی witcher دیالوگ هاش عالی بودن اینکه گاهیم انتخاب به عهده ی بازیباز باشه خوبه(بسته به سبک بازی) اما اینکه هر قسمتی از بازی قابل انتخاب باشه خسته کنندس اونم از نظر من شاید خیلی باهاش حال کنن
    من سبک rgp یا استراتژِی دوست ندارم اما هستن بازی های مشابه witcher یا مس افکت که به قدری خوب هستن که طرفدارهای دیگر سبک ها هم بهشون جذب می شن حرفم اینه اما اگر سلیقه باشه من گفتم دوست دارم بیشترش بخش اکشنش باشه.

    کلا این بازی زبان انگلیسی سنگینی طلب می کنه مخصوصا شماره 2 بازی witcher عجیب strong بود.
     
    stanley و Paradise Lost این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    809
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 28, 2008
    نام:
    Maj!D
    ديگه انقدر توضيح و تفصيل نميخواد شوتر و هيجان ميخواي برو CoD بازي كن!:D
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید