Mass Effect: Andromeda | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط KiLL3R/4/Ev3r, ‏Nov 27, 2014.

  1. کاربر فعال

    ارسال ها:
    4,462
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    نام:
    ∂αнмα
    [​IMG]

    سازنده : BioWare
    ناشر : Electronic Arts
    سبک : Action role-playing,third-person shooter
    پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
    تاریخ انتشار : March 21, 2017

    توضیحات و اطلاعات بازی :

    [​IMG]

    شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

    Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

    N7 Day سال 2013 :

    اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    E3 سال 2014 :

    [​IMG][​IMG]

    کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

    ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM


    Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :

    [​IMG]

    پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
    ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


    خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

    تصاویر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :


    N7 Day سال 2014 :

    تصاویر :

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    توضیحات :

    اطلاعات دیگر:

    - انجین بازی Frosbite 3 هست.
    - حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
    - رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
    - احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
    - شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

    لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

    Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
    Chris Wynn, Senior Development Director
    Fabrice Condominas, Producer
    Ian Frazier, Lead Designer
    Joel MacMillan, Art Director
    Mac Walters, Creative Director (همکاری با
    Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
    Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


    به روزرسانی :

    تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.

    [​IMG][​IMG]

    E3 سال 2015 :
    لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)

    [​IMG]

    کانسپت آرت جدید:

    [​IMG]

    اولین ScreenShot:

    [​IMG]



    تصاویر تریلر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :


    آنالیز تریلر:

    1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

    2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]

    [​IMG]

    3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]

    [​IMG]

    4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]

    [​IMG]


    5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح

    [​IMG]

    6- چند تصویر دیگه از آن

    [​IMG]
    7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]

    [​IMG]


    [​IMG]

    8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]

    [​IMG]

    9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]

    [​IMG]

    [​IMG]

    10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

    [​IMG][​IMG]

    11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]

    [​IMG]

    12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

    13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]

    [​IMG]


    [​IMG]

    14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]

    [​IMG]

    [​IMG]

    N7 Breather Helmet :

    [​IMG]

    10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]

    [​IMG]

    11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]

    [​IMG]

    N7 Day سال 2015

    تصاویر :

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :

    به روز میشود ....
     
    آخرین ویرایش: ‏Jan 4, 2017
    raya2, Paradise Lost, InfeR و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. msf msf

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    275
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2007
    تاپیک از ته خاک بیرون کشیدم:|
    بچه ها خواهشا اطلاعات جدید بزارید نزارید تاپیک بخوابه از وقتی بهروز رفت تاپیک خوابید:(
    منکه خیلی منتظرشم و مطمئنم بهترین مس افکت تاریخ میشه از بین سه گانه برا من شماره دو بهترین بود و بعد از اون شماره یک:x
     
    آخرین ویرایش: ‏Apr 20, 2016
  3. Apollo 13 ناظم انجمن

    ارسال ها:
    4,156
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 3, 2009
    نام:
    محمد. تـ
    تریلر بازی در E3

    فکر کنم دیگه بازی رو دارن زیادی کش میدن.

    [​IMG]
    MASS EFFECT™: ANDROMEDA Official EA Play 2016 Video
    720p || 1080p
     
    NO ps3, Ƥ.s.Y.c.H.o, uriel و 7 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,696
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 4, 2006
    یه سری اطلاعات درباره بازی منتشر شده و یکی از کاربرهای ردیت همه شون را کنار هم جمع کرده:

    اطلاعات را می تونید از تو اسپویلر بخونید. اون موارد که به نظر مهم هست را هم سعی می کنم ترجمه بکنم.
    Mass Effect: Andromeda – E3 2016 Information

    EA Play Trailer
    -The new ship is called the Tempest. It’s small enough to land on planets
    -Asari, Salarians, Krogan etc are all in Andromeda
    -The Mako has a boost feature
    -Biotics are back
    -You can switch shoulders during combat
    -Facial animations are smoother/more detailed
    -There is more than one Ark
    -Before leaving, the Arks were located above Earth
    -Passengers on the Ark have been kept in some kind of stasis during the journey. Female character is first to wake up

    Mac Walters (YouTube Live at E3)
    -Characters are a huge focus, Frostbite allows them to create more detailed characters
    -The dialogue system will be familiar but they want to push the envelope with new mechanics
    -There will be an ‘evolution’ of the morality system
    -The protagonist’s name is Ryder
    -The woman at the end of the EA Play video is a FemRyder
    -The goal of this game is to move forward. There will be callbacks to the trilogy however
    -Ryder has a family. This family ties into the storyline (Maybe siblings, parents etc)
    -ME3 multiplayer was a surprising success but they understand that fans didn’t like how it tied into the single player, aims to improve this
    -Development in the game is in the final stretch, they only want to show stuff that’s totally finished and polished
    -The Mako is the only vehicle in the game

    Polygon and IGN interviews with Mac Walters/Aaryn Flynn
    -Mass Effect 3’s ending and your decisions won’t affect Andromeda
    -Relationships and romances will be more realistic
    -Friendships and romances will take into account character temperaments. Some may be harder to talk to.
    -Romance won’t be limited to checking in a few times, then getting a romance scene.
    -Mass Effect Andromeda is a story about becoming a hero
    -The characters will be much younger and untested, drawing from themes of feeling out of depth or like an outcast
    -Humanity are the aliens this time, it’s the story of a stranger in a strange land
    -BioWare are aiming for a character that is more than just a typical space marine, someone who recognises the impact their presence is having
    -Instead of your character already knowing a lot about the Galaxy like Shepard, you’re going to be discovering all of this stuff with them
    -You won’t have the kind of support Shepard would have. You’re not exactly a Spectre this time
    -The story of the game will be more personal this time, even though the scale is still grand
    -The trilogy will act as a foundational background, but won’t be a focus. There will be explainations for new players on what Krogans are, what mass effect field are etc.
    -The trilogy was about a cinematic, grand, space opera with a titular character. With Andromeda they want to move away from this
    -Instead of saying “You are this person” it’s about saying “This is your role and this is the way you can play it”
    -Andromeda will still be a human centric story, as it gives the player a foothold in the alien narrative
    -In ME1, humans found themselves to be the underdogs in a larger galaxy, and this is ultimately a core theme of Mass Effect, not just the trilogy
    -BioWare kept trying to solve the vehicle problem in the trilogy, but this time they’ve made it a core focus and tried to fix it early in development
    -The online component will have no impact on the main story this time. There will be more positive ties between the singleplayer and multiplayer
    -The core elements of branching dialogue, relationship building, exploration etc will remain intact
    -Andromeda will feel like you’re playing Mass Effect for the first time, as the setting/characters are new and unfamiliar, yet nostalgic to returning fans

    Yanick Roy (Studio Director)
    -RPG elements are of course still there, allowing the player to control the story their way
    -BioWare aren’t worried about moving on from Shepard, they believe that as long as all the core elements of Mass Effect are there, people will play it
    -There will be companions with ‘loyalty’ missions and new ways to get to know them
    -The multiplayer will be similar to ME3’s but with more freedom, dynamic gameplay and ‘chaos’
    -There will be more customisation than we’ve seen before. We can “own” our environments
    -Andromeda is their biggest game ever. Exploration is a major factor, similar to what they tried to achieve in ME1
    -Planets will have essentially one biome, inspired by planets from things like Star Wars
    -There will be different ways to communicate with the races of Andromeda. Diplomacy, aggressiveness, combat etc
    -The order in which you do quests/talk to people may also influence opinion of you and humanity
    -We will be able to choose male/female, but they want to go a little bit further with this. More details to come soon
    -The female Ryder isn’t exactly the default face. There is a bit of a twist this time around but they can’t say more yet
    -The protagonist’s role will be vast, their goal is to find a new home for humanity and the other races accompanying them, requiring a character of many qualities
    -There will be references to the trilogy, but not so much as to flood new players with information
    -The way the translators will understand the languages of the Andromeda species will be explained
    Aaryn Flynn (PlayStation Access and Inside Playstation)
    -The trip to Andromeda has taken a really really long time (hundereds of years)
    -The game draws parallels to today’s space exploration advancements/themes
    -The N7 character has nothing to do with Shepard
    -New species. Some old, some new, some completely mysterious
    -Choices will affect the species you encounter
    -Planetary exploration is essentially the same mechanic as ME1, but much MUCH bigger/better with more freedom
    -There’s much more to the Tempest than meets the eye
    -The ‘Ark’ is a huge part of the story, not just where Ryder wakes up
    -Main character will be human, you can choose to play as a male/female Ryder
    -There is a sense of continuity in the Mass Effect universe, despite starting fresh in a new Galaxy
    -Mass Effect Andromeda is story/characters first, then with a large focus on seamless loading, exploration
    -Frostbite has forced them to rebuild everything from the ground up, it’s a clean slate in more ways than one
    -Mass Effect VR is a possibility

    EDIT: New Info (Various Sources such as Twitter and news websites) -Same-Sex romances are still there
    -Info about the collectors edition is coming this fall
    -As the game runs Frostbite, the PC hardware requirements will be similar to that of Battlefront and Inquisition
    -More news may be coming in weeks instead of months.
    -Codex entries will be detailed and in-depth as usual
     
    Ƥ.s.Y.c.H.o, slipkboy, armin_shadow و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,617
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 9, 2014
    نام:
    وحید
    امین دارم همشون رو ترجمه میکنم :D تا دقایق و ساعات دیگه تاپیکش رو میزنم :D
     
    NO ps3, Ƥ.s.Y.c.H.o, slipkboy و 4 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,696
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 4, 2006
    ترجمه بخشی از اطلاعات مربوط به بازی:
    اسم کشتی فضانوردی جدید Tempest هست و به اندازه ای کوچیک هست که بتونه روی سیاره ها فرود بیاد.
    در حین درگیری ها شما می تونید بین شونه ها سوئیچ کنید.
    انیمیشن های چهره نرم تر و با جزئیات بیشتری هستن.
    سیستم مکالمه ها آشنا هستن ولی اونها می خوان این سیستم را با مکانیسم جدید تلفیق بکنن.
    شخصیت بازی اسمش Ryder هست و اون خانمی که انتهای تریلر E3 دیدیم نسخه زن Ryder هست.
    Ryder دارای خانواده هست و این خانواده به داستان بازی ارتباط داره.
    سیستم مولتی پلیر نسخه سوم موفقیت آمیز بود ولی اونها متوجه شدن که طرفداران بازی دوست ندارن که با بخش تک نفره بازی در ارتباط باشه، به همین دلیل در نظر دارن که این بخش را بهبود بدن.
    Mako تنها وسیله نقلیه داخل بازی هست.
    پایان مس افکت 3 رو انتخاب شما هیچ تاثیری در این نسخه نخواهد داشت.
    روابط احساسی و رومانتیک واقع بینانه تر خواهد بود.
    داستان این بازی درباره تیدیل شدن به یک قهرمان هست.
    برخلاف شپرد که شخصیتی بود که کهکشان را می شناخت، شخصیت جدید به جستو جو و کاوش در کهکشان می پردازه.
    داستان بازی این بار شخصی تر از گذشته خواهد بود.

    قسمت بعدی هم سعی می کنم زودتر آماده کنم. فعلا برم شام :D
    --------------
    اِ، دستت درد نکن وحید جان. پس زحمتش را بکش و پیشاپیش خسته نباشید بهت می گم:Rose:
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 15, 2016
    NO ps3, Ƥ.s.Y.c.H.o, masoud101 و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    6,617
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 9, 2014
    نام:
    وحید
  8. Righteous Armors Me کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,670
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2007
    نام:
    کامیار
    یعنی جدا متوجه نمیشم اینا که انقدر پیشرفت داشتن توی بازی باز اومدن ملت در حال کار و تیکه های از کانسپت و گیم پلی نشون دادن؟:|
     
    msf, armin_shadow, PrinceofPersiα و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  9. The Death Fleet Descends ناظم انجمن

    ارسال ها:
    7,958
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 12, 2010
    نام:
    Blue Shadow
    اینطوری که اینا میگن کار ساخت بازی در حال پایان هست. تا همون پاییز شاید ساختش تموم هم بشه.بعد یه گیمپلی نداشتن نشون بدن؟
    اما از کوچکتر شدن مقیاس داستان زیاد خوشم نیومد.:D با اینکه اینطوری می‌تونن داستان عمیق تر و احساسی‌ تری ارائه بدن،اما به نظر من Space opera جزو قسمت‌های اصلی‌ ME بود.
    البته تمرکز روی Exploring و بزرگتر شدن فضای بازی خبر خیلی‌ خوبی‌ هست.:D می‌تونه ارزش گیمپلی رو خیلی‌ بالا ببره.
     
    m.a.t, msf, uriel و 5 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  10. El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant کاربر فعال

    ارسال ها:
    5,714
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 18, 2010
    [​IMG]
     
    Ƥ.s.Y.c.H.o, PrinceofPersiα, msf و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    534
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 26, 2012
    X8rBYhA.jpg

    کاور گیم اینفورمر لیک شده

    پ.ن: عزیزان EA هنوز مارو از لیست تحریم در نیاوردن؟
     
    msf, PrinceofPersiα, A.Pato7 و 6 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    186
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 26, 2014
    نام:
    مسعود
    نه هنوز بی معرفتا کاری نکردند.
     
    mr-game&watch و PrinceofPersiα این نوشته را Like کرده اند.
  13. کاربر فعال

    ارسال ها:
    4,462
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    نام:
    ∂αнмα
    H^D^, sabco, uriel و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,186
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 14, 2007
    نام:
    آقا رضا
    دوستان الان origin توی ایران راحت کار میکنه؟
    من خیلی دوست دارم این بازیو به خاطر گرافیک بهتر روی پی سی بگیرم و اگر رو استیم بود حتما اینکارو میکردم. ولی شنیدم origin فقط با قند شکن کار میکنه و بدونه اون نمیشه.
     
  15. El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant کاربر فعال

    ارسال ها:
    5,714
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 18, 2010
    حداقل سیستم مورد نیاز:

    • سیستم عامل: ویندوز ۷ / ویندوز ۸٫۱ / ویندوز ۱۰
    • پردازنده مرکزی: Intel Core i5 3570 یا AMD FX-6350
    • حافظه‌ی رم: ۸ گیگابایت حافظه
    • کارت گرافیک: انویدیا GTX 660 2گیگابایتی / AMD Radeon 7850 2 گیگابایتی
    • فضای مورد نیاز: حداقل ۵۵ گیگابایت فضای خالی در دسترس
    • دایرکت‌ایکس: نگارش ۱۱ دایرکت‌ایکس
    سیستم پیشنهادی:

    • سیستم عامل: ویندوز ۷ / ویندوز ۸٫۱ / ویندوز ۱۰
    • پردازنده مرکزی: Intel Core i7-4790 یا AMD FX-8350
    • حافظه‌ی رم: ۱۶ گیگابایت حافظه
    • کارت گرافیک: انویدیا GTX 1060 3 گیگابایتی / AMD RX 480 4گیگابایتی
    • فضای مورد نیاز: حداقل ۵۵ گیگابایت فضای خالی در دسترس
    • دایرکت‌ایکس: نگارش ۱۱ دایرکت‌ایکس
     
    armin_shadow, Annunaki ™ و Fifa 10 این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,945
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 14, 2014
    نام:
    رضا.آ
    به تاپیک بحث و تبادل نظر راجب بازیهای انلاین مراجعه کنید ، تاپیک مربوط به اوریجین ، دوستان توضیح دادن ، در کل مشکلی نیست
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید