Mass Effect: Andromeda | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط KiLL3R/4/Ev3r, ‏Nov 27, 2014.

  1. KiLL3R/4/Ev3r

    کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 22, 2011
    ارسال ها:
    4,694
    نام:
    ∂αнмα
    [​IMG]

    سازنده : BioWare
    ناشر : Electronic Arts
    سبک : Action role-playing,third-person shooter
    پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
    تاریخ انتشار : March 21, 2017

    توضیحات و اطلاعات بازی :

    [​IMG]

    شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

    Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

    N7 Day سال 2013 :

    اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:


    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    E3 سال 2014 :

    [​IMG][​IMG]

    کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

    ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM


    Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :

    [​IMG]

    پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
    ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


    خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

    تصاویر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :


    N7 Day سال 2014 :

    تصاویر :

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    توضیحات :

    اطلاعات دیگر:

    - انجین بازی Frosbite 3 هست.
    - حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
    - رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
    - احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
    - شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

    لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

    Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
    Chris Wynn, Senior Development Director
    Fabrice Condominas, Producer
    Ian Frazier, Lead Designer
    Joel MacMillan, Art Director
    Mac Walters, Creative Director (همکاری با
    Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
    Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


    به روزرسانی :

    تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.

    [​IMG][​IMG]

    E3 سال 2015 :
    لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)

    [​IMG]

    کانسپت آرت جدید:

    [​IMG]

    اولین ScreenShot:

    [​IMG]



    تصاویر تریلر:

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :


    آنالیز تریلر:

    1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

    2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]

    [​IMG]

    3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]

    [​IMG]

    4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]

    [​IMG]


    5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح

    [​IMG]

    6- چند تصویر دیگه از آن

    [​IMG]
    7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]

    [​IMG]


    [​IMG]

    8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]

    [​IMG]

    9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]

    [​IMG]

    [​IMG]

    10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

    [​IMG][​IMG]

    11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]

    [​IMG]

    12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

    13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]

    [​IMG]


    [​IMG]

    14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]

    [​IMG]

    [​IMG]

    N7 Breather Helmet :

    [​IMG]

    10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]

    [​IMG]

    11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]

    [​IMG]

    N7 Day سال 2015

    تصاویر :

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    توضیحات :

    به روز میشود ....
     
    #1 KiLL3R/4/Ev3r, ‏Nov 27, 2014
    آخرین ویرایش: ‏Jan 4, 2017
    raya2, Paradise Lost, InfeR و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. BROXIGAR

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 7, 2009
    ارسال ها:
    1,899
    نام:
    سهیل
    مثل همیشه عالی !:bighug:

    بیصبرانه منتظر اطلاعات بیشتری ازش هستم.:d البته خود بازی هرچی دیرتر بیاد بهتره.:d خوبه که همه چیزو یکدستی توش بردن تا با تریلوژی قبلی فرق کنه ولی دلم بدجور واسه اون فضا تنگ شده.:( کاش یک ایستر اگی چیزی توش بزارن.:d
     
  3. Behrooz

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2006
    ارسال ها:
    3,010
    به نظر من اگه بازی حتی 700 800 سال بعد از تریلوژی باشه ممکنه بتونیم لیارا رو ببینیم، اما اون موقع خَیلی پیر شده! :( دلم برای by the goddes گفتنش تنگ میشه. [​IMG]
     
  4. Behrooz

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2006
    ارسال ها:
    3,010
    پستم یه اسپویل کوچیک از فیلم داره...
    --------

    تازه Interstellar رو دیدم. پس فکر کنم بدونید آدم بعد از اینکه اینو ببینه، میخواد ME بازی کنه. :(

    اون قسمتی که وارد اون سیاره آبی شدند، خشکم زد و اصلا یه لحظه رفتم Noveria. :( :d به نظرم همچین ایده ای برای یه ساید کوئست کوچیک برای NME حرف نداره.

    ماموریت: پیدا کردن Beacon

    فرود نرماندی در سیاره. :d

    [​IMG]

    [​IMG]



    وارد شدن شپرد شماره 2 به یه اقیانوس کم عمق حالا با پای پیاده و یا با Mako. و جستجو برای پیدا کردن Beacon - (تنها فقط یه اقیانوس سطحی و کم عمق که بشه توش راه رفت و بدون چیز دیگه ای، فقط همین. چون همینه که این ایده رو جالب میکنه :d)


    [​IMG]


    دشمن هم به جای موج میتونید از یه سری Geth استفاده کنید. :d
     
  5. Behrooz

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2006
    ارسال ها:
    3,010
    به به فن های تنبل Mass Effect... :| :d

    اینو خودم کشف کردم (تو BSN و Neogaf هم گذاشتم! :-" :d) داشتم توییتر رو دور میزدم که دیدم مک والترز امروز عکس بک گراندشو عوض کرده. مطمئنا یه آرت جدید از بازیه: (ساختارش کاملا با دنیای یکی از Raceهای جدید بازی که قبلا یه آرت ازش گذاشته بودن تطابق داره):


    [​IMG]


    پس مثل Citadel و Illium و اینا فکر کنم باید باشه (یه Hub جدید)
     
  6. ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ I'll be watching over you
    ناظم انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 15, 2009
    ارسال ها:
    3,188
    نام:
    Ξ hsAn
  7. hosseincode

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 15, 2007
    ارسال ها:
    923
    [MENTION=1077]Behrooz[/MENTION]

    امضات نابودم کرد. تمام طول آهنگو یه حس تعلیق عجیب داشتم. یاد دوران سادگی بخیر که نه میدونستیم متاکریتیک و نقد و امتیاز چیه، نه خبرها و تریلرهای بازی ها رو دنبال می کردیم. سیاره های ناشناخته ای که می رفتم واقعاً اون حس تنهایی و عجیب بهم دست می داد. نه کسی بود که در مورد بازی باهاش حرف بزنم و نه نظرات کسای دیگه رو می خوندم. یادش بخیر!
     
  8. Behrooz

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2006
    ارسال ها:
    3,010
    @hosseincode

    کل OST بازی میتونم بگم بی مانند بود، انصافا! :d (کلا تونست 80s synth رو دوباره زنده کنه)

    ------

    یه چند تا عکس جدید از NASA همینطوری برای قشنگی! :| :d

    رپیرها زمین رو گرفتن مثل اینکه دوباره: :|

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    هر کدوم از این آبجکت ها کشهکانن! :|

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Inquisitor

    Inquisitor Righteous Armors Me
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2007
    ارسال ها:
    3,664
    نام:
    کامیار
    همون طور که چند پست بالاتر دوستمون (:d) بهروز اشاره کرد مولتی در بازی وجود داره که خب هم می‌تونه خوب باشه هم بد! مولتی پلیر قسمت 3 خوب کار شده بود اما اینکه توی پایان بازی تاثیر بزاره اصلا خوب بود نیست...
    از بودن Geth در داستان شدید استقبال میشه :d
     
  10. Morgoth

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 15, 2009
    ارسال ها:
    1,751
    نام:
    پوريا
    اتفاقا خیلی جالب بود این تاثیر گذاشتن Multi تو SP به نظر من، به هر حال از لحاظ داستانی، MP و SP خیلی به هم وابسته بودن
    بعد از یه مدت هم که دیگه تاثیر Multi رو صفر کردن، حالا یادم نیست به خاطر چی بود، اعتراض گیمر ها بود یا کم شدن پلیر های مولتی، یادم نیست

    به هر حال، Bioware تو ME3 فوق العاده ساپورت کرد از مولتی بازی. تا حالا من چنین ساپورتی ندیده بودم. تمام DLc های مولتی مجانی بودن که اتفاقا content های زیادی هم داشتن، Enemy ها جدید، سلاح های جدید، کلاس های جدید و مپ های جدید، همه و همه کاملا Free. حدا از این، هر آخر هفته یه Event خیلی خوب برگذار می کرد و یه Goal تعیین می کرد برای Community که اگه بهش می رسیدین Reward خیلی عالی ـی می داد. تو Dragon age Inquisition هم دقیقا همین روند رو داره طی می کنه Bioware که خیلی عالیه

    حالا این که مولتی NME قراره Co op باشه یا competitive رو دیگه نمی دونم، یه نسخه ی Stand alone بود فقط مولتی competitive داشت اونم از نوع اول شخص، ولی کنسل شد :d

    نزنید تو سرم، ولی من تنها کسیم که دلش یه Mass effect اول شخص می خواد؟ :d
     
    #10 Morgoth, ‏Feb 13, 2015
    آخرین ویرایش: ‏Feb 13, 2015
  11. Inquisitor

    Inquisitor Righteous Armors Me
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 6, 2007
    ارسال ها:
    3,664
    نام:
    کامیار
    مشکلش این بود که خیلی‌ها نمیخواستن آنلاین بازی کنن ولی عملا بازی مجبورشون میکرد که این کار رو بکنن. من خودم با این قسمت بازی که بری نیرو جمع کنی خیلی حال کردم و همین یک عاملی شد بازی رو چند بار برم..(چند بار بیشتر برم:d)
     
  12. Hazmat

    Hazmat 7th Day
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 2, 2013
    ارسال ها:
    1,151
    نام:
    میلاد
    همچین بازی ای برای 4ماه در حال ساخت بوده! :d

    خوشحالم که هیچ وقت به آرزو ـت نرسیدی! :|:|:d


    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]


    [Source ]
     
  13. Morgoth

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 15, 2009
    ارسال ها:
    1,751
    نام:
    پوريا
    این همون بازی Multiplayer only بوده که گفتم تو پستم، من منظورم یه بازی کامل ـه :d فکر کن، عالی می شه :d

    آره آره آره آره آره آره آره آره... :d
     
    #13 Morgoth, ‏Feb 13, 2015
    آخرین ویرایش: ‏Feb 13, 2015
  14. Behrooz

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2006
    ارسال ها:
    3,010
    مولتی پلیر ME 3 خیلی خوب بود. کاملا معتاد کننده و توپ! :d اما این قسمت باید از سینگل کاملا جدا میشد (حتی استفاده از مپ های مولتی برای سینگل پلیر داستانی و ماموریت های جانبی کار زیاد جالبی نبود)؛ خوشبختانه Bioware الان درساشو خوب یاد گرفته... :d

    ME اول شخص؟ نه نه نه نه نه نه نه نه... :| :d
     
  15. ARMANSTNT

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 6, 2009
    ارسال ها:
    541
    وای خدا این پست من تازه دیدم اصلا دگرگون شدم یه mass effect دیگه ایولا زیاد فروم نمیام شانسی باز کردم این پست دیدم.حتما هم برای ps4 یا x1 میاد دیگه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟