Telltale's Game of Thrones | PC

به نام یگانه هستی و نیستی

Telltale's Game of Thrones
gameofthrones-590x330.jpg

بازی Telltale's Game of Thrones که یک بازی RPG - Adventure است که گرفته شده از سریال Game of Thrones که از شبکه HBO پخش می شود * , می باشد . Game of Thrones که تا حالا 2 تا بازی فرعی دیگر هم با نام های Game of Thrones - Genesis و Game of Thrones - The Role Playing Game تا حالا موفقیتی که سریال اصلی کسب کرده چه از لحاظ جوایز و چه در جایگاه مناسب نتوانسته خود را نشان بدهد .
داستان :
This new story tells of House Forrester, a noble family from the north of Westeros, loyal to the Starks of Winterfell. Caught up in the events surrounding the War of the Five Kings, they are thrown into a maelstrom of bloody warfare, revenge, intrigue, and horror as they fight to survive while the seven kingdoms tear themselves apart. You will take on the role of different members of the Forrester household, and determine their fate through the choices you make; your actions and decisions will change the story around you.
داستان در مورد House Forrester , یک خانواده اشراف زاده از حومه شمال Westeros می باشد .این داستان در زمانی که جنگ Five Kings در حال وقوع است , اتفاق می افتد . این قبیله در چنین زمانی بیشتر تلاش می کند تا از این جنگ استفاده کند تا خود را از همه لحاظ پیشرفت دهد و کمترین زیان را متحمل شود .

نحوه کنترل بازیکنان و چگونگی شخصیت پردازی در بازی :
بازیکنان بازی را از دید پنج شخصیت مختلف خاندان Forrester دنبال میکنند که هر کدام در نقطه‌ای از وستروس قرار گرفته‌اند و تلاش خواهند کرد خاندان Forrester را در حین وقوع جنگ پنچ پادشاه از نابودی نجات دهند. زمانی که بازیکنان هر کدام از این پنج شخصیت را کنترل میکنند،داستان آن‌ها را در طول بازی با شخصیت‌های پر طرفدار بینندگان سریال رو‌به‌رو میکند.در قسمت اول از این بازی 6 قسمتِ بازیکنان با تیریون لنیستر،سرسی لنیستر،مارجری تایرل و شخصیت منفور سریال یعنی رمزی اسنو رو‌به‌رو خواهند شد.
بازی داستان خاندانی به نام Forrester را در زمانی بین پایان فصل سوم سریال تا شروع فصل پنجم دنبال میکند. خاندانی نجیب زاده که در جنگل‌های Wolfswood در شمال Westeros زندگی میکنند، از پرچم داران خاندان Glover هستند و در تمام مدت داستانی که در سریال دیدیم به خانواده‌ی استارک وفادار بوده‌اند.
ویژگی ها :
• Developed by the creators of the award-winning The Walking Dead – A Telltale Games Series, and The Wolf Among Us
• Meet and interact with characters from HBO’s hit TV show
• Visit King’s Landing, The Wall and other familiar locations
• Feel what it is like to play the Game of Thrones, where you win…or you die
- این بازی به وسیله خالق بازی های The Walking Dead – A Telltale Games Series, The Wolf Among Us درست شده است .
- با بازیگران این نقش ملاقات خواهیم کرد . ( لنستر :d )
- از قصر پادشاه و دیوار بزرگ و برف های جنگل و ... دیدن خواهیم کرد .
- از همه مهمتر وارد دنیای Game of Thrones خواهیم شد . :-s
سیستم مورد نیاز :
  • Minimum:
    • OS: Windows XP Service Pack 3
    • Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
    • Memory: 3 GB RAM
    • Graphics: ATI or NVIDIA card w/512 MB RAM
    • DirectX: Version 9.0
    • Hard Drive: 3 GB available space
    • Sound Card: Direct X 9.0c sound device
    • Additional Notes: Not Recommended for Intel integrated graphics

این بازی دوم ماه دسامبر برای سیستم های مبتنی بر ویندوز،مک و PS4 عرضه خواهد شد؛ همچنین نسخه‌های مربوط به Xbox 360 و Xbox one روز سوم دسامبر،نسخه iOs چهارم دسامبر و نسخه مربوط به PS3 در روز 9 دسامبر منتشر میشوند.
دانلود تمامی Episode بازی تاکنون
با تشکر از
ASHKAN KING
 
آخرین ویرایش:

hesam373

کاربر سایت
Oct 19, 2011
298
نام
حسام
بعد از تموم کردن بازی دیدم اون چیزی که باید میشد نشد ! سرچ در گوگل کردم و تاپیکی پیدا کردم راجع به آخر بازی و دیدم شما در نهایت هر کاری بکنی پایان مشترکه و کلا بازی یه جورایی رفت برای فصل دوم که به نظرم اصلا جالب نبود ، تا جایی که فکر میکنی تصمیماتت باعث این اتفاقات شده جالبه ولی وقتی میخونه کلا همینه ...
به نظرم بازی های telltale سر کاریه .
دقیقا همین‌جوریه،من قسمت اولشو هرجوری که بگید تست کردم،در هر صورت اتفاقی که باید بیفته میافته،و واسه بقیه قسمت‌ها هم همینطور، سازنده فقط به شما تلقین می‌کنه که تصمیمات رو شما می‌گیرید، ولی‌ مسیر بازی‌ از قبل تعیین شده است و شما نقش خاصی‌ توش ایفا نمی‌کنید!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر