Overwatch | PC

Overwatch نام بازی جدید بلیزارد است که اینبار در سبک شوتر آنلاین عرضه می شود. کلاس های بازی در چهار دسته Offense ،Defense ،Tank و Support تقسیم بندی می شوند که گیمر با انتخاب هر کدام از این کلاس ها در تیم های 6 نفره در مقابل هم قرار می گیرند. گفته می شود بازی از المان های بازی کنسل شده Titan بهره مند بوده و اتمسفری شبیه به آن دارد. داستان بازی در زمان آینده و بحران زده اتفاق می افتد که گروه مدافع صلح Overwatch منحل شده است.
شخصیت های بازی:
Tracer
نقش: Offense

Reaper
نقش: Offense

Pharah
نقش: Offense

Hanzo
نقش: Offense

Widomaker
نقش: Defense

Torbjörn
نقش: Defense

Bastion
نقش: Defense

Winston
نقش: Tank

Reinhardt
نقش: Tank

Symmetra
نقش: Support

Mercy
نقش: Support

Zenyatta
نقش: Support


لیست بازیکنان
Overwatch PC Players
 
آخرین ویرایش:

Ma$ter

کاربر سایت
Apr 3, 2013
97
YxOszh25RAspC9EuX7owaEUzTtFMkmxaHbs9kk43


به منم نرسید متاسفانه ...
ولی خب هنوز امیدوار باشید ، بعد از blizzcon معمولاً اتفاقات خوبی میفته !
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
هنوز تایید نشده که بازی F2P نیست
واسه Heroes Of The Storm هم پکیج دادن بیرون که توش هیرو و ... بود
باید صبر کرد تا Blizzard اعلام رسمی بکنه

اما کلا خریت بزرگیه اگه بازی رو پولی بکنن
 

mansour2023

کاربر سایت
Feb 9, 2015
1,247
میگم این قضیه ش چیه الان تو shop نگاه کردم دو نسخه pre-purchase اضافه شده یکیش 40 یورو یکی دیگه نوشته اوریجین ادیتیشن 60 یورو
چه فرقی داره و اینکه این بازی کی میاد؟ تاریخ دقیقشو اعلام نکردن؟
 

mansour2023

کاربر سایت
Feb 9, 2015
1,247
برای بازی چه سیستمی پیشنهاد دادن؟ میخوام ببینم اصلا رو سیستم اجرا میشه که بگیرم یا نه :)
راستی فرق اون دو نسخه تو چیه؟
 

sendo

کاربر سایت
Jul 15, 2015
2,081
نام
سالار
به هیچ وجه نمی ارزه بیای 60$ بدی واسه بازی
میتونست مثله هیروز باشه که خرجشو از اسکین و این جور چیزا در بیاره
اصلا حاضر نیستم 60$ بدم واسه این :|
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,736
اول از همه ، بازی 40 دلاره و نسخه 60 دلاری هم داره که چندتا اسکین و بقیه مخلفات برای بقیه بازی های بلیز داره ، طبق رواله همیشه.
دوم اینکه این بازی اول شخصه ، مثل هیروز نیست که RTS (یا حالا هرچی بلیز اسمشو گذاشته) باشه و طرفدارها به راحتی اسکین بخرن.حتی همون TF 2 هم یک سری امکانات دیگه داره جدای اسکین.
حالا برای ساپورت در آینده ،
مطمینا مثل واو ، استار و بقیه بازی های بلیز هر 1/5-2 سال براش اکسپنشن پک جدید خواهد آمد.جدای از اون احتمالا هر چند ماه چند تا هیرو هم اضافه کنن ... حالا نمی دونم هیروها برای همه بازن یا نه باید با In-Game cash ای چیزی خریدشون.
 

Khashayar91

کاربر سایت
Sep 21, 2012
312
خب اگه چهل دلار هم حساب کنی، بازم بازی به نسبت خیلی گرون داره پول میگیره. که البته واسه بازی های بلیزارد یه جورایی عادی شده.
وقتی آدم به شخصه خودم رو میگم، حاضره پول بازی اول شخص کاملاً آنلاین خرج کنه که بدونه مثل Titanfall و Destiny پاش وقت و هزینه و زمان صرف کرده باشن، مطمئن باشه که یک محصول آنلاین فوق العاده خوب و سرگرم کننده و صد البته، مستحق اون پول گزاف رو داشته باشه. ولی آخه بلیزارد میاد واسه این بازی که تا اینجا با پیش نمایش ها و استریم ها، بیشتر جنبه فان نشون داده داره، 21 شخصیت واسش گذاشتن و از نظر محتوا مطمئناً به گرد پای اون دو عنوان بالایی نمیرسه؛ قیمت به این بالایی میذاره به نظرم یک کار حریصانه کرده. نمیگم اشتباه ، چون بالاخره بعد از مدت ها بازی جدیدی IP ساختن که ملت واقعاً به معنای کلمه واسش هایپ بودن و هستن.

از سال قبل کازپلی های مختلف واسه شخصیت هاش شروع شد و امسال هم که موقع عرضه بتا، دویست و خورده ای هزار نفر توی توویچ ریخته بودن که ببینن چطوره. تبلیغ زیادی واسش کردن و قشنگ ملت رو تشنه کردن، حالا هم با پولی کردن قشنگ از فرصت استفاده میکنن. دیشب که داشتم توی اینستاگرام هشتگ بازی رو چک میکردم، درست بعد از اعلام قیمت و باز شدن پیش فروش، خیلی ها سریع رفته بودن خریده بودن (به همراه اکسپنشن جدید wow که اونم خیلی ها سریع خریدن) و نشون میده که با پولی کردن، خیلی زیرکانه از این همه هایپی که به راه انداختن استفاده کردن و حرف دیگه ای نمیشه زد...

بازی پولی شد و هرکی وسعش رسید و دوست داشت میره میخره. من که ترجیح میدم پولم رو به مأموریت های جانبی جدید استارکرفت پارت آخر که بهار با حضور شخصیت نووا میاد بدم تا پای این بازی. چون میدونم تیم استارکرفت و بازی استارکرفت، بسیار کارشده و قوی هست.
 

Burning Hawk

کاربر سایت
Apr 2, 2008
1,613
نام
Hossein
شما هم دلتون خوشه بابا بزارید بتا بیاد ببینیم با این نت در پیت ایران میشه بازی کرد ، نزدیک ترین سرورشون به ایران ، توی پاریسه و از سرور های محلی هم پشتیبانی نمی کنه. مدتی هم هست که سرورهای بلیزار از اینترنت های 3g درست حسابی پشتیبانی نمی کنه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر