Persian Pirates | Clash of Clans

Kiaa

کاربر سایت
Apr 26, 2012
3,557
نام
کیارش
da4oubuksg6nl2kweld7.png



سلام

تصمیم گرفتیم به همراه بچه های سایت و چندی هم از دوستان و آشنایان کلنی در بازی Clash of Clans داشته باشیم و به صورت حرفه ای بازی کنیم.

کلن ما مرتب توی جنگ ها شرکت میکنه و بسیار هم جنگ هارو جدی میگیره و تا بحال هم به لطف خدا و بچه ها نباختیم و رکورد 100 درصد پیروزی رو داریم!

همونطور که در عکس ها پیداست کلن مارو میتونین از طریق تگ پیدا کنین:

8w0vki2plu9196t02iyo.jpg


uq30jduwder582vy2siq.jpg



اعضای کلن که در سایت عضو هستن:
لیدر: Changiz Khan -
Kiaa

Fierce
sub zero

Danzukuka -
GodῼWar

Ali D3vil
aliahmadi2

Bl4ckBird5
GrAy MooN

CJ
Cj_sa

Nocturnus
Nocturnus

Danka
Blaugrana

rAmin
rametzio

hoom
hoom


Amir
amirplay

ehsan_srk
ehsan_srk

Astiak
Astiλk


Miltherdata

Skuul

sepehr
slip_knot




--------------------------------------
شرایط عضویت در کلن:
1. حداقل سن 18 سال.

2.حداقل level 60 و زود آپگرید نکردن تاون هال.

از پذیرفتن کسانی هم که فقط با Gem پیشرفت کردن هم معذوریم. این مورد رو ما با دیدن پروفایل شما تشخیص میدیم!


و در آخر میرسیم به مهم ترین قسمت و اون هم قوانین کلنه:
سلام

اول اینکه تبریک میگم به همه و خسته نباشید میگم به هممون بابت برد ۴۷ ام.

قرار بر این شده که با توجه به اینکه از یه طرف لول بچه ها داره میره بالا و از طرف دیگه ممکنه ورودی های جدید داشته باشیم و در هر دو حالت جنگ ها بزرگ تر و سخت تر میشن، یک سری قوانین جامع و بی برو برگردی وضع کنیم و تو همین تاپیک بزاریم که تو هیچ مساله ای جای حرف و حدیث باقی نمونه. البته این چند نفری که هستیم خیلی با هم صمیمی هستیم و حرف و حدیثی هم وجود نداره،‌ منتها دیدیم که اومدن و رفتن و ما هم قانونی برای اجرا نداشتیم.

به هر حال یکی از این قوانینی که تا چند روز آینده به پست اول تاپیک اضافه میشه،‌ نحوه مشخص کردن حریفان برای حمله هاست. از اونجا که آماده سازی جنگ ۲۴ ساعت و از اونور خود جنگ هم ۲۴ ساعت، بنابراین وقت کافی برای درنظر گرفتن همه شرایط هست و این خود ما هستیم که شرایط رو برای خودمون سخت می کنیم.


قانون اول اینکه،‌ یک نفر همیشه باید حرف اول و آخر رو بزنه،‌ که این حرف هم بدون مشورت و شورای جمعی قابل گفتن نیست البته بدون زور و بی احترامی که تا به حال هم از کیارش ندیدیم.

قانون دوم اینکه،‌ هیچکس از هر گروهی،‌ از Leader گرفته تا Member حق استفاده از اتک ها رو برای گرفتن لوت نداره. لوت فقط در صورتی قابل گرفتنه که برد ما بر حریف مسجل شده باشه که خوب این یه قضیه واضح هست و به راحتی میشه تشخیص داد.

قانون سوم اینکه، از این به بعد چیزی به اسم رزرو کردن یا حمله کردن هماهنگ نشده و یا استفاده از شماره دیگران نداریم. من یه Layout طراحی می کنم و بعد از تخصیص دادن شماره ها روی اون اعمال می کنم و حمله اول فقط مطابق با اون انجام میشه.

قانون چهارم و مهم ترین قانون نحوه شماره گذاریه. مثال میزنم،‌ تو این جنگ که تا ۲۳ ساعت دیگه شروع میشه،‌ ما ۲۵ نفریم و ۲۵ تا حریف داریم. سیستم چینش خود بازی قطعا تا حدودی به ما کمک می کنه که حریف خودمون رو بشناسیم و انتخابش کنیم. این قانون رو به چند بخش تقسیم می کنم تا روشن تر باشه.


  1. مرحله اول،‌ یه آنالیز کوتاه از هم شمارمونه. مثلا تو این جنگ من شماره ۱۴ ام. پس تا حریف مشخص شد باید برم شماره ۱۴ رو ببینم و اینجا دو تا مساله پیش میاد :‌


  • مساله اول اینکه من میتونم از حریفم ۳ ستاره بگیرم.
  • مساله دوم اینکه حریفم برای من قویه و شاید نتونم ۳ ستاره ازش بگیرم.

میبینید که مساله سومی وجود نداره که این حریف برای من کمه یا این چیه من بزنم و از این جور حرف ها. در حالت اول که مشخصه،‌ اون شماره که هم شماره شما هست میشه حریف شما. اما در حالت دوم شما به کیارش اعلام می کنید و کیارش بعد از ۱ تا ۲ ساعت که همه رو به رویی خودشون رو آنالیز کردن و نتیجه رو اعلام کردن از گزینه هایی که داره حق تحریف این قانون رو به دست میاره.

هیکچس حق اعتراض نداره. نه من نه شما نه کیارش.

یکی از نکات این بند اینه که تو ۲۴ ساعت زمان آماده سازی که داریم حداکقر تا ۴ ساعت قبل از شروع جنگ همه باید حریف خودشون رو شناخته باشن،‌ Base اش رو آنالیز کرده باشن و تو این ۴ ساعت شروع به آماده سازی نیروهاشون بکنن.

قانون پنجم مربوط میشه به حمله دوم. تا معلوم نشدن تکلیف حمله اول قاعدتا تکلیف موج دوم حمله ها معلوم نیست پس بیاید تقاضای حمله دوم رو نکنیم. حمله اول همه باید ۸ ساعت مونده به پایان جنگ انجام شده باشه و تو این ۸ ساعت با توجه به شرایط تیم خودمون و تیم حریف و تعداد ستاره های دریافتی خیلی راحت میشه حمله دوم رو مشخص کرد. اگر کسی نتونست رو به روییش رو ۳ ستاره کنه این وظیفه نفر بالایی که اون شماره رو کامل بزنه. مثلا اگر من نتونستم ۱۴ رو ۳ ستاره کنم این وظیفه نفر بالایی من یعنی ۱۳ که ۱۴ رو ۳ ستاره کنه. اگر هم ۳ کردن که نفر ۱۳ میتونه صبر کنه تا تو ۸ ساعت پایانی جنگ حمله دومش رو بنا بر صلاحدید کلن انجام بده.

هر کس تو این ۱۶ ساعت حمله اول خودش رو انجام نده مالکیت حریفش ازش سلب میشه چون ریسک باخت بالا میره.

از اونجایی که سر قضیه Hog ۵ داره به کیارش فشار میاد،‌ دوستانی که شیلد دارن و شیلدشون تا زمان حمله اولشون اعتبار داره میتونن لطف کنن و زودتر Req هاشون رو بگیرن.

فکر نمی کنم چیز دیگه ای باقی مونده باشه. من کوچیک همتونم،‌ با اینکه خیلی از شما دیرتر اومدم ولی جمعتون انقدر خوب بود که منو خیلی دوستانه پذیرفتید. تمام متن بالا رو هم خودم رو مثال زدم که به کس خاصی نشانه نرفته باشم.

ممنون


واضح و مبرهن ـه که کسی که میخواد بیاد توی این کلن یعنی با تک تک قوانین ذکر شده در بالا موافقه و در صورت انجام رفتاری مغایر با این قوانین اعتراضی هم با کیک شدن نباید داشته باشه.


موفق باشید :x
 
آخرین ویرایش:

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,250
نام
AliDEvil
تبریک میگم بابت افتتاح تاپیک کلن خودمون :d:bighug:

من بازی خوب خودمو (:p) مدیونِ آقا کیارشم که بهم جنگیدنو یاد داد :d

خوشحال میشیم کسایی که لِول بالا 50 دارن بیان کِلنمون :)
 

*Black Roze*

کاربر سایت
Jun 5, 2012
1,980
نام
محسن
خیلی خوبه من به احتمال زیاد میام تو کلنتون چون این کلن فعلی چندان جذاب نیست! همش دارم خودم دونات میدم زور میزنم میگم آرچر لول 5 بدین یه نفر 3 4 تا میده.
لول 52 TH 7 بیشتر چیزام هم آپگیردن.
 

Kiaa

کاربر سایت
Apr 26, 2012
3,557
نام
کیارش
اینجا من خودم آرچر 6 دارم که به بچه ها میدم. 3 نفرم آرچر 5 دارن یکی هم به زودی ( علی دویل :D ) صاحب آرچر 5 میشه :D
زودتر بیا :D


البته باید اکتیو باشین. 33 تا جنگ کردیم که همه رو بردیم واسه همین یه خورده واسمون حیثیتی شده :D اگه کسی بیاد تو کلن حتما باید تو جنگ ها شرکت کنه چون اگه بعد 33 تا جنگ یهو ببازیم همگی به سبک نهنگ ها خودکشی دسته جمعی میکنیم:D

همینجوریش 4،5 نفر هستن که تو کلن نقش سیاه لشگرن و توی جنگ بقیه جور اونارو میکشن. بنابراین اگه دیگه کسی بیاد باید فعال باشه:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر