1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

Rainbow Six Siege | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط armin_shadow, ‏Oct 13, 2014.

  1. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,242
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    [​IMG]

    Title: Tom Clancy's Rainbow Six Siege
    Developer:
    Ubisoft Monteal
    Publisher: Ubisoft
    Release Date: 1 December 2015
    Platforms: PC - PS4 - Xbox One
    Metascore: 78 PC
    Official Website
    Official Subreddit

    System Requirements

    Minimum:

    Supported OS
    Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
    Processor
    Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
    RAM
    6GB
    Video Card
    NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870 (DirectX-11 compliant with 1GB of VRAM)
    DVD ROM Drive
    DVD-ROM Dual Layer
    Sound
    DirectX® 9.0c compatible sound card with latest drivers
    Hard Drive
    30GB
    Multiplayer
    Broadband connection with 256kbps upstream or faster



    Recommended:

    Supported OS

    Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
    Processor
    Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or better or AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz or better
    RAM
    8GB
    Video Card
    NVIDIA GeForce GTX 670 (or GTX760 / GTX960) or AMD Radeon HD 7970 (or R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X)
    DVD ROM Drive
    DVD-ROM Dual Layer
    Sound
    DirectX® 9.0c compatible sound card 5.1 with latest drivers
    Hard Drive
    47GB
    Multiplayer
    Broadband connection with 512kbps upstream or faster




    در انتهای کنفرانس E3 2014 بود که بار دیگر Ubisoft به صورت غافلگیر کننده ای پرده از عنوانی جدید از سری Rainbow Six برداشت. سال 2011 بود که Ubisoft از این سری بازی تحت عنوان Patriots معرفی کرد و نمایش آن بینندگان را تحت تاثیر زیادی قرار داد، اما از زمان معرفی دیگر خبر چندانی از آن عنوان منتشر نشد تا اینکه تایید شد پروژه ساخت آن لغو شده است و جای خود را به عنوان جدید Siege داده است، عنوانی که هسته اصلی آن را بخش Multiplayer تشکیل می دهد و در آن خبری از بخش داستانی به صورت خاص نیست. حتی با اینکه در نمایش E3 امسال با حضور بازیگر سینما Angela Basset و نمایش او در تریلری از بازی گمان آن میرفت که بازی دارای بخش داستانی کاملی باشد اما در نهایت این بخش مربوط شد به ماموریت هایی که خط داستانی خاصی را طی نمی کنند. در ادامه اطلاعات اصلی که تا به حال از بازی منتشر شده را می توانید بخوانید.



    اطلاعات منتشر شده:



    • همانطور که در بالا اشاره شد، هسته اصلی بازی را بخش Multiplayer آن تشکیل می دهد. و بازی دارای بخش داستانی خاصی نمی باشد.
    • بخش تک نفره یا Single بازی شامل سری ماموریت هایی با عنوان Terrorist Hunt می باشد که خود شامل مد های مختلفی نیز می باشد (مثلا قرار گرفتن در نقش تروریست ها و یا کانتر تروریست ها). البته این بخش قابلیت بازی به همراه پلیر های دیگر را نیز دارد. قسمت دیگری که می توان به تجربه تک نفره آن پرداخت به نوعی بخش تمرینی بازی است که در آن می توانید با اسلحه و Operator های مختلف آشنا شوید و شیوه کار درست با آن ها را یاد بگیرید.
    • بخش Multiplayer بازی دارای مد های مختلفی هست که می توان به Rescue the Hostage ، Defuse the Bomb و ... اشاره کرد. بازی به صورت 5vs.5 در جریان هست، که بسیار یادآور بازی معروف در این سبک یعنی Counter Strike می باشد. اما وجه تمایز این بازی از CS گیم پلی تاکتیکال بازی است. جایی که استراتژی ها و همکاری های تیمی حرف اول را می زند، و استعداد های فردی در رتبه پایین تری نسبت به همکاری تیمی قرار می گیرد.
    • بازی در زمان عرضه 11 نقشه دارد و یوبیسافت گفته است که تمامی DLC هایی که بعد از عرضه بازی برای آن منتشر می شود به صورت رایگان در دسترس همه قرار می گیرد تا از چند دسته شدن بازیکن ها جلوگیری شود. همچنین سیستم Microtransaction در بازی وجود دارد اما تنها مختص موارد ظاهری و Booster Pack ها می باشد که تاثیری بر روی گیم پلی بازی نخواهند داشت.



    در ادامه به مواردی که به عنوان آپدیت های بازی در سال 2016 در نظر گرفته شده اند می پردازیم:





    • [*=center]

      [​IMG]
    • یک تیم 80 نفره بعد از عرضه برای بالانس، گوش دادن به فیدبک ها، بهبود ها و سایر موارد روی بازی کار می کنن.
    • برای سال 2016 چهار تا آپدیت بزرگ در نظر گرفته شده که هر کدوم شامل 1 نقشه جدید، 2 Operator که هر کدوم قابلیت ها، گجت ها و سلاح اصلی و Secondary رو دارند.
    • در طول سال هم برای بازی مد های جدید، ایونت ها و قابلیت های ظاهری جدید عرضه می شه!
    • مپ ها و مد ها همزمان با عرضه برای همه در دسترس قرار می گیرند، اما Operator های جدید و اسکین تفنگ ها نیاز به باز شدن دارند. که می شه با واحد Renown که توسط بازی کردن به شما داده می شه یا R6 Credit که قابل خریدن با پول واقعی هستن به اون ها دسترسی پیدا کرد. یه سری اسکین های خاصی هم هست که فقط با R6 Credit قابل تهیه هستن. البته تاکید شده مواردی اینچنینی هیچ تاثیری روی گیم پلی بازی ندارند.
    • امتیاز بازی که همون Renown ها هستن رو بازی بر اساس کارهایی که انجام می دید به شما می ده، و به طور معمول با هر 1 ساعت بازی شما می تونید 1000 Renown دریافت کنید.
    • یه سری چلنج های روزانه هم برای بازی در نظر گرفته شده که با انجام اونا Renown بیشتری دریافت می کنید. مثلا کشتن یه تعداد معینی توی بازی توی یک روز.
    • اسکین تفنگ ها هم به 5 دسته تقسیم می شن، دسته اول تا سوم توسط بازی کردن و Renown قابل تهیه هستن، اسکین های 4 ام و پنجم فقط توسط R6 Credit .



    [​IMG]

    • Seven day exclusive early access to the eight new operators that you can instantly add to your roster upon their release
    • Permanent 5% Renown boost to allow you to unlock content quicker
    • The exclusive Season Pass Porter weapon skin
    • The Safari Bundle of five weapons skins
    • Two extra daily Renown-earning challenges
    • 600 R6 Credits that can be used to purchase additional in-game content
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 5, 2017
    Fifa 10, Paradise Lost, kamyy و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    اونموقع که آپدیتهاش در حد چند گیگ بود باید صبر میکردیم که دوباره پولیش بشه و درستش کنن، الان که 27 تا 45 گیگ آپدیت دادن خب باید کمی بیشتر صبر کنیم.
    فقط من موندم اینها تو اون مدتی که این آپدیت رو برا تست سرور داده بودن دقیقا چیکار کردن که اینهمه مشکل داره بازی الان؟
    3ماه Operation Health و سرور تست رو استیم و... نتیجش میشه اینکه کلا قابل بازی نیست، کلا بازیم کرش میکنه.
    واقعا استعدادهائی که تو UBI همچین بازیو ساختن کنار تیم بخش مولتی پلیر/تعمیر و نگه داری سرور/تیم باگ زدائی و... دارن حروم میشن.
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,986
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 8, 2008
    نام:
    هادی
    محتویات sound data بازی رو پاک کن دوباره دانلود کن ، برا من درست شد . ساپورت ubisoft اینو گفته .
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    اینکارو کردم همون اول، بعد 4-5 گیگ دانلود دوباره شروع شد.
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    961
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 21, 2015
    خب بعد این اپدیت گیم برای من روون تر شده . زمان اولین اجرا ، در حالت detecting system یه کرش داشت و بعد دیگه چنین مشکلی نداشتم حدود 2 ساعت که پلی دادم .
    البته قبلا با TTS ، اپدیت جدید رو تست کرده بودم (این جا) و به خاطر همین چیز جدیدی به نظرم نیومد ، جز این که خیلی سریع تر از قبل کشته میشم :| یعنی اصلا فرصت پیدا نمیکنم که حریف رو ببینم و تا میخوام شلیک کنم ، درجا کلکم کنده میشه ...
    پینگ هم بین 120 تا 150 متغیره . دوستان نظیر این مشکل براشون پیش نیومده تو اپدیت جدید ؟
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,986
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 8, 2008
    نام:
    هادی
    خوب برا من بعد دانلود درست شد
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,022
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    نام:
    آرین
    واسه منم احساس میکنم از لحاظ پینگ و اینا بازی یه جوری شده تسبت به قبل تو حالت رو در رو خیلی سریعتر کشته میشم و احساس میکنم باید بیشتر تیر بزنمو خشاب خالی کنم تا طرف بمیره :/ :/
     
    mobile1199 این نوشته را Like کرده است.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    فکر کنم به خاطر Dedicated server باشه. بازی نسبت به قبل به پینگ بیشتر وابسته شده. اینکه میگید باید بیشتر گلوله بزنم برای رجیستر شدن گلوله های شماست. هر کاری میکنید اول به سرور ارسال میشه. این مشکل با PUBG هم دارم. تو اکثر مبارزات 1v1 میبازید چون طرف پینگ بهتری داره. یعنی تا با دشمن رو در رو میشید، میبینید که مردین
     
    mobile1199 و fosil این نوشته را Like کرده اند.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,022
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    نام:
    آرین
    آخه چراااا:-t این رینبو هم با این محیط بسته ای که داره اغلب اوقات تک به تک میشی من که نمیدونم چه طوری میشه بازی کرد که تک به تک نشی :/
     
    آخرین ویرایش: ‏Sep 11, 2017
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    نمیگم صد در صد حق با منه. فقط دارم احتمالات رو میگم. چیزی که مسلمه توی Dedicated server وابستگی به پینگ بیشتر از Peer To Peer هست. چون تمام کارایی که میکنید باید به سرور بره و از اونجا به بقیه بازیکن ها. شما مدام به سرور اطلاعات میفرستید و مدام هم ازش اطلاعات میگیرید ( مثلا جای بقیه پلیر ها یا تغییراتی که توی محیط میدن ...). در صورتی که توی Peer To Peer اگه شخصی که host میشه پینگ بالایی داشته باشه برای بقیه هم بد میشه. ولی در مورد این بازی ممکنه که سیستم جدید باعث Dsync یا لگ سرور هم شده باشه. شما توی بازی پینگ ات چند؟ به چه سروری متصل هستی؟ (اروپا، آمریکا) توی فروم یوبی یه چک بکن شاید این مشکل همگانی باشه.
     
    fosil و mobile1199 این نوشته را Like کرده اند.
  11. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,242
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    چیزی که می گید احتمالا در مورد Dedicated درسته، اما Siege خیلی وقته که داره از این مدل سرور استفاده می کنه! یک بخش های روی P2P سوار بود که الان اون ها هم به Dedicated منتقل شدن، Voice Chat، Terrorist Hunt و ...
    زیاد نشنیدم بین دوستان این مشکل رو، اما شاید موقت باشه و یا شایدم نه، برتری های کسی که پینگ بهتری داشته و لگ کمتر بیشتر شده!
     
    amir72 و Fifa 10 این نوشته را Like کرده اند.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    ارمین جان operation health برای همین بود دیگه. داشتن Dedicated میکردن. قبلا که اصلا نبود. مثلا قبلا rank روی Dedicated نبود. P2P بود. حتی یادمه اول terrorist hunt رو روی dedicated سوار کردن بعد مولتی رو. قشنگ یادمه طرف host بود و بعد لفت خورد و همه ما توی صفحه ی بعد از انتخاب Operation مونده بودیم تا هاست به یکی دیگه منتقل بشه. تا قبل از این بار ها اینطور میشد و ملت هم لفت میدادن. دو سه بار همینطوری rank رو بردیم.:))
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,022
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    نام:
    آرین
    فکر کنم هر دو به صورت رندوم میره،هم آمریکا هم اروپا.پینگ هم که در بهترین حالت که خیلی خیلی کم پیش میاد 190 باشه.اکثر اوقات 220عه
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    220 خیلی زیاده. مخصوصا توی این بازی که Time 2 kill پایینی داره. با چند گلوله میمیرید. مثلا وقتی از راه پله بالا میرید و یکی رو جلوتون میبینید و رو در رو میشید و یهو میبینی که مردین. چون طرف مقابل اگه پینگ خوبی داشته باشه حداقل 1.5 ثانیه زودتر، شما رو دیده. توی نت یه سرچ بکن، ببین چطوری میشه فقط به سرور های اروپا وصل شد. دیگه بازی Dedicated server داره و باید به این سرور ها وصل بشی. کاهش پینگ هم تست کن. خیلی از سایتها هم قبل از خرید یه اکانت تست بهتون میدن.
     
    fosil این نوشته را Like کرده است.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,022
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    نام:
    آرین
    کاهش پینگو امتحان کردم بدتر میشه،تاثیری نداره،تازه وضعیت نت هم از Open میشه Strict.قبلا دیدم یکی گفت تو داکیومنت باید یکی از نوت پد ها رو باز کرد و تغییر داد.این کارو قبل از آپدیت کردم ولی بازم پینگ در حد همان 220 بود
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    با کاهش پینگ که نباید بدتر بشید. شاید خوب نبوده ( از سایت های دیگه تست کن)، شایدم نت شما یه مشکلی داره. به پشتیبانی زنگ زدی؟
     
    fosil این نوشته را Like کرده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید