1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

Rainbow Six Siege | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط armin_shadow, ‏Oct 13, 2014.

  1. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,242
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    [​IMG]

    Title: Tom Clancy's Rainbow Six Siege
    Developer:
    Ubisoft Monteal
    Publisher: Ubisoft
    Release Date: 1 December 2015
    Platforms: PC - PS4 - Xbox One
    Metascore: 78 PC
    Official Website
    Official Subreddit

    System Requirements

    Minimum:

    Supported OS
    Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
    Processor
    Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
    RAM
    6GB
    Video Card
    NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870 (DirectX-11 compliant with 1GB of VRAM)
    DVD ROM Drive
    DVD-ROM Dual Layer
    Sound
    DirectX® 9.0c compatible sound card with latest drivers
    Hard Drive
    30GB
    Multiplayer
    Broadband connection with 256kbps upstream or faster



    Recommended:

    Supported OS

    Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
    Processor
    Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or better or AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz or better
    RAM
    8GB
    Video Card
    NVIDIA GeForce GTX 670 (or GTX760 / GTX960) or AMD Radeon HD 7970 (or R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X)
    DVD ROM Drive
    DVD-ROM Dual Layer
    Sound
    DirectX® 9.0c compatible sound card 5.1 with latest drivers
    Hard Drive
    47GB
    Multiplayer
    Broadband connection with 512kbps upstream or faster




    در انتهای کنفرانس E3 2014 بود که بار دیگر Ubisoft به صورت غافلگیر کننده ای پرده از عنوانی جدید از سری Rainbow Six برداشت. سال 2011 بود که Ubisoft از این سری بازی تحت عنوان Patriots معرفی کرد و نمایش آن بینندگان را تحت تاثیر زیادی قرار داد، اما از زمان معرفی دیگر خبر چندانی از آن عنوان منتشر نشد تا اینکه تایید شد پروژه ساخت آن لغو شده است و جای خود را به عنوان جدید Siege داده است، عنوانی که هسته اصلی آن را بخش Multiplayer تشکیل می دهد و در آن خبری از بخش داستانی به صورت خاص نیست. حتی با اینکه در نمایش E3 امسال با حضور بازیگر سینما Angela Basset و نمایش او در تریلری از بازی گمان آن میرفت که بازی دارای بخش داستانی کاملی باشد اما در نهایت این بخش مربوط شد به ماموریت هایی که خط داستانی خاصی را طی نمی کنند. در ادامه اطلاعات اصلی که تا به حال از بازی منتشر شده را می توانید بخوانید.



    اطلاعات منتشر شده:



    • همانطور که در بالا اشاره شد، هسته اصلی بازی را بخش Multiplayer آن تشکیل می دهد. و بازی دارای بخش داستانی خاصی نمی باشد.
    • بخش تک نفره یا Single بازی شامل سری ماموریت هایی با عنوان Terrorist Hunt می باشد که خود شامل مد های مختلفی نیز می باشد (مثلا قرار گرفتن در نقش تروریست ها و یا کانتر تروریست ها). البته این بخش قابلیت بازی به همراه پلیر های دیگر را نیز دارد. قسمت دیگری که می توان به تجربه تک نفره آن پرداخت به نوعی بخش تمرینی بازی است که در آن می توانید با اسلحه و Operator های مختلف آشنا شوید و شیوه کار درست با آن ها را یاد بگیرید.
    • بخش Multiplayer بازی دارای مد های مختلفی هست که می توان به Rescue the Hostage ، Defuse the Bomb و ... اشاره کرد. بازی به صورت 5vs.5 در جریان هست، که بسیار یادآور بازی معروف در این سبک یعنی Counter Strike می باشد. اما وجه تمایز این بازی از CS گیم پلی تاکتیکال بازی است. جایی که استراتژی ها و همکاری های تیمی حرف اول را می زند، و استعداد های فردی در رتبه پایین تری نسبت به همکاری تیمی قرار می گیرد.
    • بازی در زمان عرضه 11 نقشه دارد و یوبیسافت گفته است که تمامی DLC هایی که بعد از عرضه بازی برای آن منتشر می شود به صورت رایگان در دسترس همه قرار می گیرد تا از چند دسته شدن بازیکن ها جلوگیری شود. همچنین سیستم Microtransaction در بازی وجود دارد اما تنها مختص موارد ظاهری و Booster Pack ها می باشد که تاثیری بر روی گیم پلی بازی نخواهند داشت.



    در ادامه به مواردی که به عنوان آپدیت های بازی در سال 2016 در نظر گرفته شده اند می پردازیم:





    • [*=center]

      [​IMG]
    • یک تیم 80 نفره بعد از عرضه برای بالانس، گوش دادن به فیدبک ها، بهبود ها و سایر موارد روی بازی کار می کنن.
    • برای سال 2016 چهار تا آپدیت بزرگ در نظر گرفته شده که هر کدوم شامل 1 نقشه جدید، 2 Operator که هر کدوم قابلیت ها، گجت ها و سلاح اصلی و Secondary رو دارند.
    • در طول سال هم برای بازی مد های جدید، ایونت ها و قابلیت های ظاهری جدید عرضه می شه!
    • مپ ها و مد ها همزمان با عرضه برای همه در دسترس قرار می گیرند، اما Operator های جدید و اسکین تفنگ ها نیاز به باز شدن دارند. که می شه با واحد Renown که توسط بازی کردن به شما داده می شه یا R6 Credit که قابل خریدن با پول واقعی هستن به اون ها دسترسی پیدا کرد. یه سری اسکین های خاصی هم هست که فقط با R6 Credit قابل تهیه هستن. البته تاکید شده مواردی اینچنینی هیچ تاثیری روی گیم پلی بازی ندارند.
    • امتیاز بازی که همون Renown ها هستن رو بازی بر اساس کارهایی که انجام می دید به شما می ده، و به طور معمول با هر 1 ساعت بازی شما می تونید 1000 Renown دریافت کنید.
    • یه سری چلنج های روزانه هم برای بازی در نظر گرفته شده که با انجام اونا Renown بیشتری دریافت می کنید. مثلا کشتن یه تعداد معینی توی بازی توی یک روز.
    • اسکین تفنگ ها هم به 5 دسته تقسیم می شن، دسته اول تا سوم توسط بازی کردن و Renown قابل تهیه هستن، اسکین های 4 ام و پنجم فقط توسط R6 Credit .



    [​IMG]

    • Seven day exclusive early access to the eight new operators that you can instantly add to your roster upon their release
    • Permanent 5% Renown boost to allow you to unlock content quicker
    • The exclusive Season Pass Porter weapon skin
    • The Safari Bundle of five weapons skins
    • Two extra daily Renown-earning challenges
    • 600 R6 Credits that can be used to purchase additional in-game content
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 5, 2017
    Fifa 10, Paradise Lost, kamyy و 2 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    Operation Health توهینی بزرگ به تمامی پلیر های بازی هست. مخصوصا کسانی که سیزن پس دارن. کجای دنیا آپدیت و بهینه کردن سرور و سیستم مچمیکینگ رو به عنوان سیزن به خورد ملت میدن؟ از نظر من واقعا عالیه که دارن سرور ها رو بهتر میکنن و کاملا مشخصه که سال سومی هم هست. ولی این همه مدت وقت داشتن و اصلا نیازی نبود که یکی از سیزن های بازی رو به این قضیه اختصاص بدن. شماره سوم هم که واقعا مسخره است. 3= Bug fix Sprints !!!!!!! آخه رفع کردن باگ ها باید جز یکی از مراحل سیزن باشه؟
     
    mobile1199, Mohamad_ndr و Paradise Lost این نوشته را Like کرده اند.
  3. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,242
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    من در این مورد یه نظری توی تاپیک بخش کنسولی بازی دادم، اینجا کپی می کنم فقط. این نظر من هست و شاید هم از دید خیلی ها نادرست باشه!

     
    Fifa 10 این نوشته را Like کرده است.
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    میتونم بگم با حرفت تا حد زیادی موافق نیستم و به نظرم دلیل خوبی هم دارم. اینکه میگید سرور ها وضعیت خوبی ندارن و ... قبول. باید درست بشه. آرمین جان مطمعنا تو Division رو یادت هست. بعد از عرضه ی Underground پلیر های بازی به شدت کم شده بود و همه از بازی ناراضی بودن. باگ های زیادی داشت، لوت خیلی کم بود، PVE اصلا بالانس نبود. نمیتونستی پات رو بزاری توی دارک زون 6، باگ skill که به شدت روی گیم پلی تاثیر میزاشت وجود داشت. massive هم یه حرکت ریسکی زد و دو تا DLC رو عقب انداخت و با پج 1.4 و با کمک PTS بازی رو خیلی خیلی بهتر کرد. اون موقع 90 درصد نظرات در مورد این تاخیر کاملا مثبت بود. در صورتی Siege در حال حاضر مشکل محتوا یا بالانس نبودن گیم پلی و باگ های عجیب و غریب نداره. مشکل نوع سرور است که قراره درست بشه و اینکه الان DLC رو عقب انداختن کاملا مشخصه که کمبود نیرو دارن. دیگه DLC عرضه کردن به همراه فیکس کردن باگ و سرور مگه چقدر باید طول بکشه. بیشتر از یک سال وقت داشتن و الان یادشون افتاده!!!!!!!!!!!!!!
     
    armin_shadow این نوشته را Like کرده است.
  5. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,242
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    خوب تیم کاری این ها مشخص هست. و مشکل سرورهای یوبی فکر کنم خیلی بحث پیچیده ای باشه که همچنان توی همه بازی هاشون ازش رنج می برن. اینجا هم تاخیر خورده و به جز یک مپ چیزی حذف نشده! همون برنامه زمانی رو هم حفظ کردن که برای سال بعد به تاخیر نخورن. دلیل حذف لهستان به صورت آپدیت مستقل هم گویا آماده بودن بخشی از کارهای Hong Kong بوده. در کل این تغییراتی که داره صورت می گیره خیلی مثبت هست و فقط به نوع سرور ختم نمیشه! با این آپدیت می تونیم انتظار اضافه شدن بخش های خیلی بیشتری رو هم بعدا داشته باشیم. همین الان توی One Step Matchmaking قراره موقع جستجو به تمامی منو ها دسترسی داشته باشی، تمام کانکشن ها روی سرور صورت بگیره (در حال حاضر چت نوشتاری و صوتی از طریق P2P هست)، سیستم Reward اضافه می شه و ... . به نظرم به خاطر عقب افتادن یه Season نباید اینقدر سخت گرفت و اگه نتیجه مثبتی هم داشته باشه جای تشکر هم داره! در مورد همون بخشی هم که قرمز کردین خودتون، توی این مدتی که بازی عرضه شده خیلی کارها صورت گرفته و اینطور نیست که تازه به فکرشون رسیده باشه، خیلی باگ ها فیکس شده، تغییرات اعمال شده، بالانس شده و ... . این 3 ماه رو اما به صورت کامل اختصاص دادن به بقیه مشکلات.
     
    POOYA1989, Fifa 10 و Paradise Lost این نوشته را Like کرده اند.
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,523
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 6, 2009
    نام:
    پوریا
    بازم میگم که من از این تغییر سرور و ... به شدت استقبال میکنم ولی فکر کتم منظورم رو درست متوجه نشدی.حرف من اینه که اگه این مشکل اونقدر جدیه که همه چی رو عقب بندازی چرا سال اول اینکار رو نکردن. 17 ماه از عرضه ی بازی گذشته بعد تازه الان یادشون افتاده که بزرگترین مشکل بازی رو عوض کنن؟ مطمعنن خودشون هم فهمیدن که این مشکل اونقدر بزرگه که یه سیزن رو عقب انداختن.به نظرم قبل از هر بالانسی باید سرور و reward و درست میکردن و اصلا نباید با این نوع سرور و سیستم reward بازی عرضه میشد. بازم میگم دیویژن بعد 5 ماه فهمید که مشکل گیم پلی داره و سریعا دست به کار شد. تازه با این حساب اگوست attack یا defend یه operation اضافه داره.
     
    Mohamad_ndr و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    منم مشکلی با نیومدن اپراتور و... و این سیزن ندارم، اصلا چرا باید داشته باشم؟
    اصلا متوحه نمیشم وقتی یکی میگه اَه چرا اپراتور جدید نمیاد؟
    اصلا تکراری شدن یک بازی آنلاین رقابتی رو متوجه نمیشم!
    این بازیکنها فقط بخاطر المانهای جدیدی که با اپراتورهای جدید اضافه میشه، میشینن پای بازی!
    مگه الان کانتر، Dota, , LOL که بازی میکنیم(بالاخص کانتر) کسی انتظار آپدیت اپراتور و مپ داره؟، چی بشه Valve سالی چیزی ریلیز کنه ولی مردم همون Dust و Nuke و... رو میلیونها بار بازی میکنن.
    در مورد R6 هم من فکر میکنم حتی اگه 2 فصل هم چیزی ندن و به بهبود کیفیت بازی بپردازن من مشکلی نمیبینم، اما مشکل اونجا هست که یوبی برای تعمیر و نگه داری سرورهاش از مردم مستقیما پول گرفته، که کار خیلی مسخره ای هست.
    اینجای کار با پوریا @Fifa 10 میتونم هم عقیده باشم.
     
    RED_BEARD39, Coffee Addicted, PrinceofPersiα و 3 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    144
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 30, 2010
    نام:
    امیر حسین
    دوستان این Clancy's Rainbow Six Siege - Technical Test Server چیه اضافه شده ؟
     
  9. A New Era Begins ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,242
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 18, 2006
    نام:
    آرمين
    آپدیت های بازی اول روی این نسخه عرضه می شه و تست می شه، بعد برای نسخه اصلی عرضه می شه! اگه حوصله آپدیت های زیاد ندارین پیشنهاد نمی کنم! در کل هم پیشنهاد نمی کنم مگر قصد کمک داشته باشین!
     
    amir72 این نوشته را Like کرده است.
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    335
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2008
    بزرگتریم مشکلی که اکثر کاربرها و از جمله خود من داریم این هست که ما پول سیزن پس دادیم! اونم فقط بخاطر زمانبندی 3ماهه ای که اعلام کرده بودن، وگرنه مریض نبودیم برای اپراتور و مپی که مجانی میاد پول بدیم.
    باگ های بازی هم 3 ماه وقت داشتن ولی کاریش نکردن! باگ هیبانا رو کلا گفتن نمیتونن درست کنن! یسری باگ ها از سال اول هست هنوز فیکس نشده! بعد یوبی دائم اسکین و چارم باندل میکنه میذاره برای فروش، این یعنی چی؟ وقت فیکس کردن ندارن ولی وقت این کارهارو دارن؟
    در نهایت هم اینکه اپراتورها و مپ ها اضافه میشن به بازی یه جون دیگه میده، اد اون حس ماجراجوییش بیشتر میشه، الان برای خیلی ها مثل من چیز جدیدی از مپ ها نمونده که ندونیم، یه موج جدید جذابیت رو دو برابر میکنه.
    اونا سرورهای تکنیکال هستن، قبلا برای از ما بهتران بود، با دعوتنامه باید میرفتی. الان برای اینکه صدای ملت رو بخوابونن بگن همتون خاص هستین برای همه فعال شده. بعد اینا محدودن، مثلا 4 روز کار میکنه و بعد دیگه در دسترس نیست. فقط برای تست تغییرات قبل از عرضه و در حقیقت یه نسخه بتا هست.
    ===
    امروز سمی فینال ها شروع میشه دوستان، از امریکای شمالی این فصل کسی نرفت بالا. ببینیم بریزیلی ها میبرن یا اروپایی ها. خود من میگم پنتا شانسش خیلی بالاست.
    امروز در مورد پنل اوپریشن هلث هم صحبت میکنن و مستند کیکستار رو هم میذارن ^-^
     
    amir72 و Fifa 10 این نوشته را Like کرده اند.
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    @Redfild
    حداقل پستم رو تا آخر میخوندی، منم گفتم که کار UBI اشتباست.
    در مورد ریلیز اپراتورها هم مشحصه که با اومدنشون یکسری بازیکنها برمیگردن، استراتژیهای جدید رو میشه و...
    اما حرف من این بود که یکسری کلا مینالن از اینکه اپراتور نیست، مپ نمیاد و...
    مثال زدم از CS و...، دیگه بعد 20 سال همه اون مپ ها رو چشم بسته میرن ولی کسی نمیگه چون مپ ها رو کاملا میشناسیم پس دیگه بازی هیجان نداره، یا تکراری شده و...!
    ====================
    تکراری شدن بازی آنلاین رقابتی برای من معنی نمیده!
    درک نمیکنم چجوری ممکنه که بازی رقابتی تکراری بشه.
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    335
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2008
    چرا اتفاقا خوندم، میدون اینو گفتی، منم باهات موافقم و فقط تاکید دوباره کردم علت عصبانیت خیلی ها همین پول دادنشونه!
    اما در مورد مقایسه کانتر و R6 فکر نمیکنم مقایسه ی مناسبی باشه. R6 هم استراتژیکه و هم قابلیت های فردی توش نقش داره و تمام اینها با توجه به نوع مپ و نوع اپراتور تغییر میکنه. مثلا شما تو فاولا نمیتونی ترمایت رو تو حمله نیاری! اگه نیاری 50% احتمال باخت خودت رو افزایش دادی یا اورگون تو زیرزمین میرا یکی از ملزوماته بازیه در صورتی که همین میرا تو اورگون و تو اشپزخونه و نهارخوری اونقدر(نه حالا 100%) نمی تونه مفید باشه. من چند سال هست کانتر بازی نکردم و اخرین بار فقط سورس رو بازی کردم، ولی یادمه هیچوقت مثه R6 نبود که همیشه بازی برام لذت بخش بوده باشه توش، خیلی وقت ها از سر بیکاری و بی حوصلگی بود و مپ اونقدر نقش مهمی نداشت برام. اینجا نه، فقط صرفا دونستن مپ نیست، دقیقا بعد یه مدت دستت میاد تو هر سطح لولی بازیکنا کجا ممکنه کمپ کنن، کجا اسپون میکنن، میتونی از پشت دیوار و ... غافلگیرشون کنی یا استراتژی گروهیشون رو بخونی.
     
    Paradise Lost این نوشته را Like کرده است.
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    اصلا مقایسه نکن این دوتا رو با هم که کلاهمون میره تو هم:D
    فرمولی که 20 سال داره جواب میده، بالای 90 درصد "پرو شوتر بازهای امروزی" یکروزی کانتر باز بودن و یا هنوز بازی میکنن.
    حتما تنهائی بازی میکردی بهت حال نمیداد.
    از اینکه اسم کانتر رو آوردم هدف این بود که بگم نیاز نیست سالی چندتا اپراتور جدید بیاد که برای بعصی ها تکراری نشه بازی.
    بازی اونقدر جذاب هست که اگه همین الان UBI بگه دیگه هیچ اپراتوری اضافه نمیشه خیلی راحت بازی به بقای خودش ادامه میده، درسته ریلیز اپراتور بازیو زنده تر نگه میداره اما اینطوری نیست که اگه یک فصل اپراتور نیاد طرف بگه خوب RIP R6 من دیگه بازی نمی کنم!
    هممون دیدیم دیگه.
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    335
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2008
    :D
    نگاه دوست من، کانتر اصلا با R6 در ذات خهودش قابل مقایسه نیست، منم حرفم همین بود. نه اینکه کانتر بد باشه،نه! ولی تو کانتر شما با توجه به نوع اوپراتور و مپ نمی تونی خلاقیت چندانی داشته باشی. کانتر بیشتر مهارت هست تا استاراتژی، از طرفی قابل تخریب نبودن مپش، نداشتن امکانات خاص اپراتورهاش، نبود دوربین و ... احتمالات بازی رو خیلی خیلی کم میکنه. بماند که هک تو این بازی غوقا میکنه، من همین چند سال پیش (رو سرور) واقعا دیگه متسائسل شده بودم از این هک های مسخرش. در نهایت اینکه به نظر شخصی من هر بازی ای یه عمری داره، اما هنوز درصد بالی بازی mine(مین) ویندوز رو انجام میدن، یا بازی کارتش رو، چون رایگانه و وقت پر کنه.
    هر سیزن که تموم میشه سرورهای یوبی میخوابن، چرا؟ چون اپراتور جدید میاد، یه عده که دیگه بازی نمیکردن بر میگردن ویه عده جدید هم اضافه میشن. رینبو رو سرورهای یوبی هست، این یعنی همیشگی نیست، P2P نیست! تا موقعی که بصرفه زنده نگهش میدارن، مگه اینکه مثه سورس ملت نسخه کرک شدش رو بگیرن بین گروه های کوچیک خودشون شیر کنن و بازی کنن.
     
    Paradise Lost این نوشته را Like کرده است.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    335
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 17, 2008
    کلی نوشته بودم، کپی هم گرفته بودم، فغایرفاکس کرش کرد، دیگه خلاصش میکنم چون حوصله ندارم.
    خلاصه صحبت های دیروز UBI در مورد Operation Health:
    1. ارتقاء سخت افزاری و تکنولوژیکی سرورها.
    2. تبدیل Match Making دو مرحله ای به تک مرحله ای، یعنی الان یک تیم 5 نفره پیدا میکنن با یک تیم 5 نفره دیگه مچ میکنن، اما تو این سیستم اول 10 نفر رو پیدا میکنن، بعد 2 تا 5 تایی میکنن.
    3. قابلیت بلا اثر کردن تغییرات در اپدیت ها، یعنی اگه اپدیت ها مشکل ایجاد کردن بدون اپدیت جدید و با کمترین تلاش همه چی رو برگردونن به حالت قبل (یعنی به عبارتی بازم باید پچ بدن براش، فقط از نظر تکنیکی کار خودشون رو راحت تر کردن).
    4. تبدیل حالت کلاینت-به-کلاینت به کلاینت-سرور-کلاینت، یعنی دیگه ای پی کسی این وسط دیده نمیشه، پردازش ها بیشتر سمت سرور هست، حالا این برای ما که پینگ بالا داریم خوبه یا ختم کلامی هست به پایان این بازی باید دید(چون خیلی ها از پینگ بالای بقیه شاکی بودن).
    5. آپدیت های جدید از این به بعد اول رو سرورهای تکنیکال میاد(قابل تست از چهارشنبه تا جمعه،کلی رینون و بوستر و اچیومنت و چارم به عنوان جایزه میدن رو اون سرورهای)، بعد برای PC ها اپدیت عرضه میشه، در اخر هم چند روز بعد برای کنسول دارها. یعنی کنسول دارها اخر از همه اپدیت هارو میگیرن.
    6. باگ هایی که خیلی توسط کاربرها اشاره شده بود، تاپ ترین هاشون فیکس میشن! دقت کنین! تاپ ترین هاشون، یعنی نه هر باگی. مثلا باگ هیبانا(که ابروشون رو تو چند بازی پرو لیگ همین سیزن برد).
    7. سیستم لوت یا پک های آلفا، اینجوریکه شما هر چقر بیشتر بازی کنی شانس دریافت پک آلفات میره بالا، بعد این پک ها هم مثه(کلش رویال) بهتون اسکین و چارم و رینون و اینا میده. هیچکدوم از اون باندل هایی که پول واقعی میخوان رو نمیده، ولی اونایی که با رینون میشه خرید رو بهتون میده.
    NERF های این دوره:
    گفتن خبری از تغییرات عظیم تو اپراتورها نیست، اما تغییرات کوچیک میدن.
    مثلا Glaz قدرت تفنگش پایین میاد، دیگه بجای 1 شلیک باید 2-3 شلیک کرد، ریکویلش بالا میره، یعنی دقیقا مثه تفنگ بلک بیرد نمی تونی تند تند شلیک کنی، از اش و ترمایت هم اسموکشون رو میگیرن میدن به جکل و یکی دیگه که یادم نیست. یعنی احمق تر از اینها خودشونن، چون اسموک ترمایت واقعا یکی از ضروری ترین گجت هاش بود، مخصوصا تو گاراژ.
    هیچ صحبتی از کوچیک شدن HeadBox بلیتز و بزرگتر شدن هدباکس اش نبود! کلا هم گیج میزدن موقع صحبت هم نیم دونستن چطوری اینارو کش بدن که برای همه هیجان انگیز باشه، این بنده خدا جلال منصوری بعضی جاها دیگه حرفی نداشت خودشو میزد به اون راه. خیلی ها هم رو توئیتر از یوبی انتقاد کردن، حالا ببینیم اینا که طرفداری این سیزن رو میکردن، مخصوصا کنسولی ها چقدر خوشحال میشن از این سیزن.
     
    Paradise Lost, ps34, m.d.makan و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,244
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 14, 2007
    نام:
    مــاکــان
    @Redfild
    بحث به حاشیه رفته ولی احتمالا CS GO رو بازی نکردی، نزدیک به 20 برابر R6 پلیر ماهانه داره تو استیم.(CS GO مقایسه با مین ویندوز؟! )
    اما در مورد گیم پلی آره سبکاسون فرق داره، منم همینو گفتم که مقایسه نکنیم.
    آها من همینارو میگم، من کل حرفم اینه که اینهائی که مینالن که اپراتور نمیاد، بازیکن وفادار به R6 نیستن.
    کلا بخاطر اپراتورهاست که میان و درگیر بازی میشن.
    من تمام حرفم همین یک عده هستن، که چرا اینجوریه؟
    لااقل من دور و ریام یکدونه مثل اینها ندیدم، یک گروه 5 تا 10 نفره میشناسم که چه اپراتور بیاد و چه نیاد مشغول بازی هستن.
    اینها بازیکنهای وفادار به بازین، اونی که وایمیسه اپراتور بیاد بعد 1 ماه بازی کنه بره تا فصل بعد برای من عجیبه!
     
    Paradise Lost و armin_shadow این نوشته را Like کرده اند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید