هوادارن سلطان کنسول ها ((ps2))

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082
راستش من خودم هیچوقت تا حالا PS2 نداشتم، ولی تونستم اکثر بازیاشو روی PS3 بازی کنم :groupwave:
واقعا فکر نمیکنم هیچ کنسول دیگه ای مثل PS2 بتونه تو زمان خودش بازی های فوق العاده ای داشته باشه. بازیهایی مثل:
DmC 3 - GT4 - Shadow of Colossus - Black - GOW 1-2 - MGS3 و خیلی بازیهای دیگه...
بعضی وقتها موقع بازی کردن، همش به این فکر میکردم که چجوری PS2 تونسته این بازیها رو با این گرافیک اجرا کنه؟ :scare:
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: che-jaleb

K ANE

کاربر سایت
Aug 15, 2014
920
نام
Noble 6
PS 2 بازی خوب زیاد داشت اما یکی از بهترین ها black بود . لعنتی ادم رو با اون گرافیک (البته در زمان خودش) میخکوب میکرد . در کل من خودم 5 سال پیش PS2 رو فروختم ... اما هنوز میتونم بگم بهترین کنسول بازی تاریخ بوده و هست و خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,456
نام
Nimo
واقعا هیچ کنسولی مثل ps2 نمیشه کلا همین کنسول به نظرم باعث پیشرفت صنعت گیم شد از خیلی جهات. مقاله خوبی بود و خودم بشخصه عاشق این بازی toy story بودم مخصوصا با نسخه اولش که کلی حال کردم.
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
PS 2 بازی خوب زیاد داشت اما یکی از بهترین ها black بود . لعنتی ادم رو با اون گرافیک (البته در زمان خودش) میخکوب میکرد . در کل من خودم 5 سال پیش PS2 رو فروختم ... اما هنوز میتونم بگم بهترین کنسول بازی تاریخ بوده و هست و خواهد بود.

آره black واقعا خیلی خوب کار شده بود برای ps2 :x


black-logo-480x100.png



اینم 2 تا اسکرین شات از بازی



black-ps2-screenshot3_656x369.jpg




black6.jpg




واقعا هیچ کنسولی مثل ps2 نمیشه کلا همین کنسول به نظرم باعث پیشرفت صنعت گیم شد از خیلی جهات. مقاله خوبی بود و خودم بشخصه عاشق این بازی toy story بودم مخصوصا با نسخه اولش که کلی حال کردم.

با تک تک حرفات موافقم :x


مرسی عزیز لطف داری


toy story 3 یه بازی خیلی قشنگ و نسخه خاص ps2 ه که غیر از بازی یه سری مراحل مینی گیم اضافه داره که واقعا بی نظیرن حتما نسخه ps2 این بازی بازی کن ( روی wii و ds و .... این بازی بازی کردم هر نسخه کلا فرق داشت )


منم مثل تو دنیایی داشتم با بازی toy story 2 که روی ps1 بازی کرده بودم یه مدتم باز روی ps2 بازی کردم



Disney's%20Toy%20Story%202%20-%20Buzz%20Lightyear%20to%20the%20Rescue%20[U]%20[SLUS-00893]-front.jpg
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
نقد و بررسی The Simpsons Game

do.php


Publisher: Electronic Arts

Developer: Rebellion

Genre: Action, Adventure, Platformer

Tags: Cartoon

Release Date: November 7, 2007

مقدمه

بازی سیمپسون‌ها (Simpsons) یک بازی عجیب و غریب است. از یک طرف یک بازی سبک platformer جذاب است که از شخصیت‌های کارتون سیمپسون‌ها به نفع خود بهره گرفته و از طرف دیگر، سازندگان بازی کاملا می‌دانند با چه بازی سر و کار داشته‌اند و از این رو از تمام جنبه‌های بازی سیمپسون‌ها استفاده کرده‌اند.


در این بازی سعی شده است تا حد ممکن ذائقه طرفداران در نظر گرفته شود، به همین خاطر بازی سیمپسون‌ها مثل کارتون و فیلم‌ سینمایی لئو پر از شوخی و خنده است. این جنبه طنز در بازی آنقدر زیاد است که به راحتی شیوه بازی (Game play) معمولی آن را آن را فراموش می‌کنیم.



داستان

بارت (شخصیت کله زرد بازی) یک روز متوجه می‌شود که در بازی سیمپسون‌ها از خواب بلند شده! و این بازی به او و خانواده‌اش قدرت‌هایی می‌دهد که می‌توانند تا حد جنون خشونت بیافرینند.


در همین حال یک بازی به نام Grand Theft scratchy (مثل A آبی!) وارد بازار شده است که خشونت را ترویج می‌کند و بارت هم یک نسخه از آن را می‌خواهد.


the-simpsons-game-image724008.jpg


در این حال she (زن موفرفری) نهضتی ضد خشونت در بازی‌های کامپیوتری به راه می‌اندازد و از طرف دیگر کدوس (Kodos) و کانگ (Kang) دو تا از شخصیت‌های کمیک منفی سری سیمپسون‌ها،‌شهر را به هم می‌ریزند.همه اینها به کنار، یک دنیای دیگر هم به موازات دنیای سیمپسون‌ها وجود دارد که مثل یک رویای در هم و بر هم می‌‌ماند که از ماریو و سونیک گرفته تا بازیکنان تنومند و هیکلی بازی Madden همگی در آن سرگردانند. استفاده از شخصیت‌های دنیای بازی‌های کامپیوتری در کنار بعضی از شخصیت‌های سری سیمپسون‌ها ماجراجویی‌ بی‌ربط اما جذاب را پیش روی بازیکن قرار می‌دهد.



آن بخش‌هایی که به GTA و دنیای بازی در ژاپن می‌پردازد خوب از کار در آمده است، اما به بازی‌های دیگری مثل مدال افتخار،‌ Ever Quest و Shadow of the Colossus هم برخورد می‌کنید.


خوشبختانه در تقلید و استفاده از شخصیت‌ها و مضمون‌های بازی‌های مختلف دقت زیادی به کار رفته و نویسندگان بازی به خوبی از انتظارات طرفداران سری،‌ آگاهی داشته‌اند.


در بازی بسیاری طنزها و جوک‌های سری کارتونی سیمپسون‌ها به کار رفته است. سازندگان بازی به جای کپی کردن صحنه‌های خاص سری کارتون سیمپسون‌ها و تبدیل آن به بازی، دست روی قسمت‌های تیره و گنگ سری گذشته‌اند که حتی قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین طرفدارهای این کارتون کمیک را هم اندکی به دردسر می‌اندازد.



گیم پلی

گیم پلی بازی متوسط کار شده و معمولی هست .پس از چند دقیقه از شروع بازی متوجه می‌شوید دوربین بازی مرتب از دستتان خارج می شود. بیش‌تر بازی حول محور شیرین کاری‌های بارت و شخصیت‌های دیگر و حل کردن معماهای ساده می‌گذرد.


the-simpsons-game-image670108.jpg


گرافیک

باتوجه به اینکه بازی سیمپسون‌ها بر اساس یک سریال کارتونی ساخته شده است، سازندگان بازی می‌توانستند یک روزه سر و ته گرافیک بازی را هم بیاورند، اما بازی سیمپسون‌ها از این دسته بازی‌ها نیست. بازی سیمپسون‌ها کاملا شبیه نسخه کارتونی خود در آمده و شخصیت‌ها و محیط بازی کاملا مطابق فضای خود کارتون طراحی شده است.


گرافیک بازی آنچنان خوب از کار در آمده است که احساس می‌کنید در یکی از اپیزودهای کارتون سیمپسون‌ها قرار دارید. سرعت حرکت فریم‌ها بازی در ps2 کیفیت خود را حفظ می‌کند .



موسیقی و صداگذاری

صدای بازی سیمپسون‌ها هم مثل گرافیکش تحسین‌برانگیز است. تمام صداگذاران سری کارتون، در بازی هم حضور دارند و با همان لحن طنزگونه خود به جای شخصیت‌های بازی حرف می‌زنند.



نتیجه گیری

در آخر می‌توانیم بگوییم بازی سیمپسون‌ها واقعا یک ترکیب عجیب و غریب از عناصر مختلف بازی است که بیش از هر چیز حول محور شوخ طبعی، مثل‌های خنده‌‌دار و آگاهانه و یک ارایه فوق‌العاده می‌چرخد، که یک بازی لذت بخش برای شما خواهد بود.



نکات مثبت:

متن برجسته که به خوبی شوخی و خنده‌های کارتون سیمپسون‌ها را وارد دنیای بازی کرده است، گرافیک برجسته، آیتم‌های گوناگون و سرگرم‌کننده که می‌توانید آنها را آزاد کنید.

نکات منفی:

دوربین بازی همواره از کنترل خارج می‌شود.



the-simpsons-game-image374535.jpg
 

highlight

کاربر سایت
May 17, 2007
1,040
راستی این 2 تا بازی والیبال ساحلی PS2 رو امتحان کردین؟

Summer Heat Beach Volleyball

این بازی یه جورایی تو مایه های Beach Spikers توی گیم کیوب هستش (البته نسخه گیم کیوب کلا متفاوت و بسیار عالی کار شده).





Outlaw Volleyball

این هم یه بازی والیبال ساحلی دیگه برای PS2 اما کلا متفاوت. توی بازی حتی اجازه دارید با حریف دعوا و بزن بزن کنید!!!


60552558637466918397.jpg
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: che-jaleb

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر