Middle-earth: Shadow of Mordor | PC

ylj0trkdrrinrkgbx9zq.jpg


Developer : Monolith Productions, Behavior Interactive
Publisher :
Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / PS4 / Xbox One
Release Date:
2 October 2014

Middle-Earth: Shadow of Mordor، بازی ای در سبک Action RPG است که در جهان فانتزی تالکین، Legendarium بین داستان های Hobbit و سه گانه The Lord of The rings پیرامون حلقه های قدرت رخ می دهد. داستان بازی حول شخصیت Talion، یکی از تکاوران Gondor است که پس از کشته شدن خود و خانواده اش به دست افراد Sauron، به واسطه یک Wraith، همراه با قدرت های جدید به سرزمین میانه باز می گردد. در طول بازی Talion در جستجوی هویت واقعی Wraith به دنبال Gollum می روند و متوجه می شوند این Wraith کسی نیست جز Celebrimbor. Celebrimbor و talion به خاطر رنج کشیدن تحت شرایط یکسان به هم پیوسته اند و تصمیم می گیرند با افزایش دادن قدرت Celebrimbor، لرد تاریک Sauron را نابود کنند.

گیم پلی بازی در سبک Open-world تماما در Mordor رخ می دهد، Mordorـی که هنوز کاملا به ویرانه ای که در Lord of the Rings دیدیم تبدیل نشده و با پیشروی در طول بازی و نزدیک تر شدن به Mount Doom، بافت جنگلی و سبز Mordor بیشتر به ویرانه و خرابه ای که از Mordor انتظار داریم تبدیل می شود. مهم ترین و خلاقانه ترین ویژگی گیم پلی بازی سیستم Nemesis است که موجب می شود تجربه ی بازی هر بار و برای هر فرد متفاوت باشد. این سیستم موجب می شود دشمنان شما، برخورد های قبلی با شما را به یاد داشته باشند و برخوردشان با شما را بر این اساs تغییر دهند، برای مثال اگر یک Orc ساده شما را در یک درگیری بکشد، ترفیع پیدا می کند و به درجه بالاتری می رسد. ارکی که در بازی شما یک War chief است، ممکن است در بازی فرد دیگری فقط یک بادیگارد ساده باشد. همچنین سیستم Nemesis ارک ها را بر اساس رتبه و رابطه ی بین ارک ها مرتب می کند. برای مثال شما برای کشتن یکی از ارک های درجه بالا می توانید به سراغ یکی از زیر دست ها او بروید و از طریق قدرت های Wraithـی خود، اون را به کنترل خود در آورید و او را مجبور کنید که به مافوق خود خیانت کند. Talion و Celebrimbor، دو شخصیت قابل بازی، با وجود مشترک بودن در یک بدن کارایی های متفاوتی در گیم پلی بازی دارند، Switch کردن از Talion به Celebrimbor، مانند فعال کردن Detective Vision در سری Batman Arkham است و به شما اجازه می دهد دنیای ی اشباح و سایه ها را ببینید. خاصیت های شبحی Celebrimbor نکات جالبی به گیم پلی بازی اضافه می کند، از کنترل کردن دشمنان گرفته تا تلپورت کردن به فاصله های نزدیک. گیم پلی بازی ترکیبی از دو بازی Assassins Creed و Batman Arkham است، Parkour سری AC و stealth و Combat سری B:A. شما می توانید Creature های دنیای اطراف خود را به کنترل خود درآورید و سوار آنها شوید و از روی آنان با دشمنان مبارزه کنید. از طریق کسب XP در مبارزات و پیدا کردن Rune ها در محیط، می توانید Skill های جدید کسب کنید و سلاح های خود را ارتقا دهید.

شخصیت ها:

Talion:
یکی از شخصیت های اصلی بازی، کسی که تمام عمر خود را همراه پسر و همسرش در پایگاه های نگهبانی Gondor به نگهبانی از دروازه ی سیاه برای جلوگیری از حجوم احتمالی از Mordor پرداخت. در ابتدای بازی افراد Sauron به آنها حمله می کنند و یکی از آنها که به نام Black Hand شناخته می شود، تالیون و خانواده اش را می کشد، در حالی که Talion منتظر است تا در دنیای پس از مرگ به همسر و فرزندش ملحق شود، توسط یه شبح یک سرزمین میانه بازگردانده می شود تا انتقام خانواده اش را از Sauron بگیرد.

Celebrimbor: یکی از مهمترین الف های سرزمین میانه در دوران دوم، پسر Curufin، پنجمین فرزند فئانور و آخرین بازمانده ی خاندان او. در دوران دوم Sauron با فریب دادن او می گوید که از طریق والار به سرزمین میانه فرستاده شده. سپس سائرون آهنگران Celebrimbor را مجبور می کند تا چندین حلقه (حلقه های قدرت) بسازند و خود Celebrimbor، سه تا از قوی ترین حلقه ها، (حلقه های الفی) را می سازد. در حالی که خود Sauron در Mount Doom قوی ترین حلقه که با استفاده از آن می توان سایر حلقه ها را کنترل کرد یعنی One ring را می سازد تا با اسفاده از آن نقشه های شیطانی خود برای تسلط بر سرزمین میانه را عملی کند.
پس از ایجاد حلقه ها، Celebrimbor از نقشه ی Sauron با خبر می شود و Sauron او را تا حد مرگ شکنجه می کند تا جای حلقه های قدرت را به او بگوید، اما Celebrimbor هیچ وقت مکان حلقه های الفی را برای Sauron بازگو نمی کند. شکنجه های شدید، موجب می شود تا Celebrimbor به شکل شبح درآید و هزاران سال بعد به Talion ملحق شود.

Gollum: او که در ابتدا یک Hobbit ساده به نام سمه آگول بود, به واسطه ی پلیدی حلقه ی یگانه، به گولومی که می شناسیم تبدیل می شود. پس از از دست دادن حلقه در داستان هابیت, برای پس گرفتن آن دنبال بیلبو بگینز کسی که حلقه را از او گرفت عازم سفر می شود و وارد Mordor می شود. Talion و Celebrimbor در سفرشان او را ملاقات می کنند، در حالی که Celebrimbor فکر می کند که Gollum می تواند کمک مناسبی برای آنها باشد، تالیون چندان به او اعتماد نمی کند.

System Requirements

Minimum:
OS: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 5850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 25 GB available space

Recommended:
OS: 64-bit: Win 7, Win 8
Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 40 GB available space


تصاویر بازی


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: miiilllaaad

as222

کاربر سایت
Apr 14, 2014
573
نام
SMG
این کاری که گفتی این مرحله رو رد کردم! اون وارچیفی رو میگم که کلاه و ماسک زده ولی مخفیه سمت راست مپه کنجه مپ

اورک رو میکشم filed mideh تو زهنش میشم همینجور سروشو میزنم همینطور چه بلایی سرش در بیایارم منتظر میمونم میره به کارگرای بی زبیونو لگت مال میکنه:d چکارش کنم بلاخره؟!
خیلی وقته که مپ اول یادم نمیاد
 

PS4 FAN

کاربر سایت
Sep 18, 2013
209
نام
Amin
برا ظاهر کردن وارچیف باید یه کاپیتان پیدا کنی بعد تو ذهنش میری بعد ظاهر میشه

اگر وارچیف قفله باید مراحل داستانی کامل کنی
اینو میدونم کدوم منطقه هست ولی قبلش باید یک اورک رو نمیدونم چطوری بکشمش که بعنوان نامه بره برای این وارچیف تا این بیاد و بکشمش اسمه این وارچیف هم اینه foe
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
اسم وارچیف ها، شکلشون، مراحلشون و همه چیشون به صورت تصادفی ـه و هیچ 2 نفری وارچیف های کاملا یکسان ندارن. وارچیف ها برای کشنشون مراحل مخصوص دارند که باید اونا رو برید. مراحل هم همونطور که گفتم تصادفی هستن و نمیتونم بگم که چیکار باید کنی، ولی توی توضیحات مرحله نوشته که فلان کار رو کن. یه عکس ازش بگیر تا بگم.
 

MAKAV3LI

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,925
نام
آن مرد !
دوستانی که اوریج دارین dlc هاش رایگانه ؟ یا اونا هم باید خریداری بشه ؟
-------------
PS4 FAN
باید ارک ها رو به صورت خشن بکشی
یه اسکیل هست brutalaize اونو باید بگیری بعد از پشت یواشکی نزدیک ارکایی که مشخص کرده میشی و اونا رو brutalaize میکنی
تا واچیف بیاد و کتلتش کنی
 
آخرین ویرایش:

PS4 FAN

کاربر سایت
Sep 18, 2013
209
نام
Amin
اسم وارچیف ها، شکلشون، مراحلشون و همه چیشون به صورت تصادفی ـه و هیچ 2 نفری وارچیف های کاملا یکسان ندارن. وارچیف ها برای کشنشون مراحل مخصوص دارند که باید اونا رو برید. مراحل هم همونطور که گفتم تصادفی هستن و نمیتونم بگم که چیکار باید کنی، ولی توی توضیحات مرحله نوشته که فلان کار رو کن. یه عکس ازش بگیر تا بگم.
 

PS4 FAN

کاربر سایت
Sep 18, 2013
209
نام
Amin
این مرحله باید شخصی که میگه رو مخفیانه بهش نزدیک بشی و با Shift + Right Click بکشیش. یعنی هم شیفت رو نگه داری هم کلیک راست رو بزنی:D بعدش دوباره باید مخفی بشی تا بیاد.

دستت درد نکنه نفله شد:d اما این سازنده بخودش زحمت نداده بنویسه باچی نفلش کنم /:)
 

MAKAV3LI

کاربر سایت
Sep 30, 2011
1,925
نام
آن مرد !
مبارزه با سایرون چه قدر هیجان انگیز بود
مدت ها بود تو بازی ها اینطوری خونم به جوش نیومده بود :d
هرچند اخر پاچیده شدیم به دیفال:d
 
آخرین ویرایش:

sadedez

کاربر سایت
Aug 30, 2014
1
سلام بچهها من وار چیف رو 5تا brade کردم رفتن اون بالا چشماشون آبی شده اما حالا چیکارشون باید کنم؟ هی میرم دوئل میزارن تموم میشه چیزی نمیاد که خط داستانیی باشه مرحله داستان اصل بازی والا گیج شدم
 

AliShp

کاربر سایت
Nov 22, 2009
1,175
نام
alishp
سلام بچهها من وار چیف رو 5تا brade کردم رفتن اون بالا چشماشون آبی شده اما حالا چیکارشون باید کنم؟ هی میرم دوئل میزارن تموم میشه چیزی نمیاد که خط داستانیی باشه مرحله داستان اصل بازی والا گیج شدم

سلام بر شما

اگه بازی رو بدون دی ال سی رو میگی یعنی مراحل اصلی بازی اصلی رو میگی اون 5 تا رو تو یه ماموریت میبری یه جزیره دیگه و یکی رو میکشی برمیگردی باید یه ماموریت الان رو صفحت باز شده دو تا ماموریت الان داری تا پایان بازی یکی که میری یه جزیره دیگه یکیم میری مپ اول رو اون جای که شبیه سده.....

امیداوارم کارت راه افتاده باشه.......
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
دوستان دوتا سوال داشتم

اول اینکه گیم پلی بازی چند ساعت هست؟ میانگین میخوام

دوم اینکه من بازی نسخه بلک باکس ریختم بعدشHD Texture-CODEX با حجم حدودا 10 گیگ ریختم
توی نسخه بلکس باکس مثلا فایل ها corecharacter.arch05 ولی این پک اچ دی که ریختم فایل ها اینطوریه corecharacter_0.arch05
میخوام ببینم این درسته یا باید کار خاصی بکنم؟
از کجا میشه فهمید این اچ دی ها توی بازی کار میکنن یا نه؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر