PlayStation Alienation

lpn3xmhw3gsychm7tax9.jpg


ناشر : SONY Computer Entertainment
سازنده : Housemarque
پلتفرم : PS4
تاریخ انتشار : 26 آپریل 2016
قیمت : 19.99$
تعداد پلیرها : 4 نفر

( درحال حاضر کو آپ محلی یا اسپلیت اسکرین وجود ندارد و فقط میشود به طور آنلاین چند نفره بازی کرد )


Housemarque استدیویی که پشت Super Stardust HD - Rezogun بوده در کنفرانس سونی در گیمزکام 2014 بازی جدید خود را به نام Alienation نمایش داد . بنظر می آید بازی از نظر گیمپلی شباهت هایی به DeadNation خواهد داشت و شما باید کوهی از دشمنان را با سلاح های مختلف خود از بین ببرید و به نقطه پایانی مرحله برسید .


نکات کلیدی بازی :

  • سه کلاس قابل انتخاب با قابلیت های مخصوص به خود که عبارتند از : The Tank - The BioSpecialist - The Saboteur
  • قابلیت های چندنفره : مولتیپلیر تیمی - PvP
  • امکان اینکه همانند سری دارک سولز وارد بازی دیگران شوید و آنها را بکشید و ... نیز وجود دارد .
  • سیستم Loot کاملا جدید . دشمنان را بکشید ، آیتم آنها را بردارید و به سبک خودتون بازی کنید ( شخصی سازی بازی بسیار گسترده ـست )
  • پیشروی به سبک بازی های RPG .
  • خط داستانی کامل با مراحل و چالش های گوناگون .
  • تکنولوژی های واقع گرایانه ، انفجار های مهیب و خارق العاده و رنگارنگ ترین و زیباترین بازیک ه Housemarque تاکنون ساخته است .

آشنایی با کلاس ها :

The BioSpecialist



این کلاس میتواند هم تیمی ها را Heal کند و یا نقاط بزرگی را سمی کند که به دشمنان آسیب برساند و یا حتی یک توده بزرگ از نانوماشین هارا برای آسیب زدن به دشمن کنترل کند .

The Tank



مناسبترین کلاس برای ایجاد سپر و محافظت از شخصیت ها دربرابر حملات دشمنان . این کلاس علاوه بر این که در شرایط خطرناک میتواند برای هم تیمی ها سپر ایجاد کند ، درصورتی که تعداد بسیار زیادی از دشمنان به سمت شما حمله کنند نیز میتواند با حملات خود آنها را پخش کند و جا برای مانُور کردن را برای شما باز میکند . علاوه بر این ها تنها کلاسی که میتواند یک اشعه کشنده را به سمت دشمنان بفرستد ، همین کلا تانک میباشد .

The Saboteur



اگر از کاراکتر های سریع خوشتان می آید ، این کلاس مخصوص شماست ! کلاس سابوتر میتواند نامرئی شود و با شمشیر پلاسمای خود محیط را به آسانی پاک سازی کند و در شرایط ضروری هم از پشتیبانی نیروی هوایی بهره بگیرد .




علاوه بر نکات بالا ، قابلیت های هر کلاس به سه دسته تقسیم میشود . Athlete, Warrior و Survivor . امکان آپگرید کردن این قابلیت ها نیز وجود دارد و هر سری که میخواهید یک قابلیت را آپگرید کنید از شما یک سوال سخت پرسیده میشود که بین فرضا دو گزینه یکی را انتخاب کنید ! ( مثلا بسته های سلامتی جون بیشتری به شما بدهند یا قابلیتی مثل Xenoflowers مدت زمانش افزایش پیدا کند . )

تصاویر :


یکی از چالش های اصلی سازندگان Alienation ساختن یک مولتیپلیر پویا است . بازی شامل سه کلاس [کاراکتر] اصلی و کلی loot و شخصی سازی برای اسلحه ها ـست و تاکید زیادی بر روی کار گروهی دارد . شخصی سازی کاراکتر ـتان به شما و گروهتان نسبت به دشمن برتری می‌بخشد .
نیرو های متهد با انواع گوناگونی از موجودات ناشناخته -از گونه های انسان مانند تا موجوداتی که خارج از محیط زمین هستند-سرو کار خواهند داشت و درحالی که این موجودات در سرتاسر دنیا در حال پخش شدن هستند ، هدف آنها گرد آمدن در مناطق استراتژیک به دور از نواحی مسکونی است . ما با این دشمنان در همه نوع شرایط جوی حتی تاریک ترین شبهای زمستان هم رو به رو خواهیم شد و تنها راه مقابله با آنها نیروی اسلحه خواهد بود
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,920
نام
نـــــــویـــــــــد
درسته همیشه انگیزه واسه گرفتن اسلحه با دمیج بالاتر هست ولی دیگه خداییش من نتونستم بعد از لول 60 ادامه بدم با دو تا کلاس دیگه هم کلا حال نکردم که بخوام اونا رو لول آپ کنم این لیگ هم که هیجان خاصی نداره اصلا بعضی پلیرا بازی نمیکنن و شما خیلی راحت میری لیگ بالا قبول کن همش تکرار مکرراته کاش قابلیت randomly gnerated level اضافه میکردن

رسیدی لیگ پلاتینیوم ببینی برای دایمند رفتن باید چقدر امتیاز بگیری ؟ همیشه ۲نفری که میرن بالا راحت +۳۰ میلیارد اسکور دارن ، من که تاحالا به دایمند نرسیدم ، چون اصلا نمیتونم اونقدر بازی کنم بکووب
سلیقس دیگه ، برا من خسته کننده نشد ، یه مدتی بازی نکردم اما وقتی برمیگردم سراغش راحت چند روزی سرگرمم
به پای رزوگان نمیرسه اما بازم برای من خیلی خوب بوده
 
  • Like
Reactions: ezio252

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر