PlayStation Alienation

lpn3xmhw3gsychm7tax9.jpg


ناشر : SONY Computer Entertainment
سازنده : Housemarque
پلتفرم : PS4
تاریخ انتشار : 26 آپریل 2016
قیمت : 19.99$
تعداد پلیرها : 4 نفر

( درحال حاضر کو آپ محلی یا اسپلیت اسکرین وجود ندارد و فقط میشود به طور آنلاین چند نفره بازی کرد )


Housemarque استدیویی که پشت Super Stardust HD - Rezogun بوده در کنفرانس سونی در گیمزکام 2014 بازی جدید خود را به نام Alienation نمایش داد . بنظر می آید بازی از نظر گیمپلی شباهت هایی به DeadNation خواهد داشت و شما باید کوهی از دشمنان را با سلاح های مختلف خود از بین ببرید و به نقطه پایانی مرحله برسید .


نکات کلیدی بازی :

  • سه کلاس قابل انتخاب با قابلیت های مخصوص به خود که عبارتند از : The Tank - The BioSpecialist - The Saboteur
  • قابلیت های چندنفره : مولتیپلیر تیمی - PvP
  • امکان اینکه همانند سری دارک سولز وارد بازی دیگران شوید و آنها را بکشید و ... نیز وجود دارد .
  • سیستم Loot کاملا جدید . دشمنان را بکشید ، آیتم آنها را بردارید و به سبک خودتون بازی کنید ( شخصی سازی بازی بسیار گسترده ـست )
  • پیشروی به سبک بازی های RPG .
  • خط داستانی کامل با مراحل و چالش های گوناگون .
  • تکنولوژی های واقع گرایانه ، انفجار های مهیب و خارق العاده و رنگارنگ ترین و زیباترین بازیک ه Housemarque تاکنون ساخته است .

آشنایی با کلاس ها :

The BioSpecialist



این کلاس میتواند هم تیمی ها را Heal کند و یا نقاط بزرگی را سمی کند که به دشمنان آسیب برساند و یا حتی یک توده بزرگ از نانوماشین هارا برای آسیب زدن به دشمن کنترل کند .

The Tank



مناسبترین کلاس برای ایجاد سپر و محافظت از شخصیت ها دربرابر حملات دشمنان . این کلاس علاوه بر این که در شرایط خطرناک میتواند برای هم تیمی ها سپر ایجاد کند ، درصورتی که تعداد بسیار زیادی از دشمنان به سمت شما حمله کنند نیز میتواند با حملات خود آنها را پخش کند و جا برای مانُور کردن را برای شما باز میکند . علاوه بر این ها تنها کلاسی که میتواند یک اشعه کشنده را به سمت دشمنان بفرستد ، همین کلا تانک میباشد .

The Saboteur



اگر از کاراکتر های سریع خوشتان می آید ، این کلاس مخصوص شماست ! کلاس سابوتر میتواند نامرئی شود و با شمشیر پلاسمای خود محیط را به آسانی پاک سازی کند و در شرایط ضروری هم از پشتیبانی نیروی هوایی بهره بگیرد .




علاوه بر نکات بالا ، قابلیت های هر کلاس به سه دسته تقسیم میشود . Athlete, Warrior و Survivor . امکان آپگرید کردن این قابلیت ها نیز وجود دارد و هر سری که میخواهید یک قابلیت را آپگرید کنید از شما یک سوال سخت پرسیده میشود که بین فرضا دو گزینه یکی را انتخاب کنید ! ( مثلا بسته های سلامتی جون بیشتری به شما بدهند یا قابلیتی مثل Xenoflowers مدت زمانش افزایش پیدا کند . )

تصاویر :


یکی از چالش های اصلی سازندگان Alienation ساختن یک مولتیپلیر پویا است . بازی شامل سه کلاس [کاراکتر] اصلی و کلی loot و شخصی سازی برای اسلحه ها ـست و تاکید زیادی بر روی کار گروهی دارد . شخصی سازی کاراکتر ـتان به شما و گروهتان نسبت به دشمن برتری می‌بخشد .
نیرو های متهد با انواع گوناگونی از موجودات ناشناخته -از گونه های انسان مانند تا موجوداتی که خارج از محیط زمین هستند-سرو کار خواهند داشت و درحالی که این موجودات در سرتاسر دنیا در حال پخش شدن هستند ، هدف آنها گرد آمدن در مناطق استراتژیک به دور از نواحی مسکونی است . ما با این دشمنان در همه نوع شرایط جوی حتی تاریک ترین شبهای زمستان هم رو به رو خواهیم شد و تنها راه مقابله با آنها نیروی اسلحه خواهد بود
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
با عرض شرمندگی،خیلی خیلی شبیه Deadnation هست!:|
من بیشتر دوس داشتم یه بازی شبیه Resogun یا stardust بسازن:((

خب شرمندگی نداره ددنیشن که واقعا عالی بود حالا اینم یه جورایی میشه یه نوع دنباله غیر مستقیم بر اون دونست :-"
گرافیکش که انصافا خیلی خوبه ( در این زمینه هاوسمارک کلا عالیه ) امیدوارم گیمپلی رو هم خوب از آب دربیارن و تکراری نباشه !
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,246
نام
امیر حسین
دقیقا همون Deadnation فضایی میباشد! :d سازنده هم که یکیه،خوب مشخصه که قراره بازی چی بشه! :-" رسما رو درجه سختی های بالا،رو اعصاب و روان آدم قراره راه برن! :| :d
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
دقیقا همون Deadnation فضایی میباشد! :d سازنده هم که یکیه،خوب مشخصه که قراره بازی چی بشه! :-" رسما رو درجه سختی های بالا،رو اعصاب و روان آدم قراره راه برن! :| :d
مگه سازنده های resogun نساختن اینو؟ یا کلا یکیه سازنده؟ :D
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
منم استقبال میکنم شدید !
احتمال داره برای plus هم free کنن :d

اکشنش خیلی سریع و تنده و عالیه .فکر کنم خیلی از deadnation بهتر باشه ×_×
 

DedSec88

کاربر سایت
Aug 27, 2014
1,577
نام
Alireza
چند تا اسکرین شات جدید:
16537074364_daf3681c07_o.jpg

17159489035_b5baf409e2_o.jpg

16973324009_9c0b3ee0b0_o.jpg



گرافیکش شدیدا خوشگله! یه جوری خیلی نرمه!;;)
ولی هنوز یه تاریخ انتشار ندادن:| من عاشق این سبکم بطوری که دد نیشن و هلدایورزو خوردم!:D :D
کاشکی یه تاریخ انتشار بدن!(سین موری لامصبم یه تاریخ انتشار از نو منز اسکای بده بد نمیشه :| )
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,202
نام
محمد
گرافیکش چه نازه .
خیلی خوب میشه اگه کمی داستان هم داشته باشه بعد با المان های RPG و اسلحه آپگرید کردن و Pace مشتی خیلی خوب میشه چون کلا کشت و کشار و تیراندازی تو این سبک حال میده .
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
یکی از چالش های اصلی سازندگان Alienation ساختن یک مولتیپلیر پویا است . بازی شامل سه کلاس [کاراکتر] اصلی و کلی loot و شخصی سازی برای اسلحه ها ـست و تاکید زیادی بر روی کار گروهی دارد . شخصی سازی کاراکتر ـتان به شما و گروهتان نسبت به دشمن برتری می‌بخشد .
نیرو های متهد با انواع گوناگونی از موجودات ناشناخته -از گونه های انسان مانند تا موجوداتی که خارج از محیط زمین هستند-سرو کار خواهند داشت و درحالی که این موجودات در سرتاسر دنیا در حال پخش شدن هستند ، هدف آنها گرد آمدن در مناطق استراتژیک به دور از نواحی مسکونی است . ما با این دشمنان در همه نوع شرایط جوی حتی تاریک ترین شبهای زمستان هم رو به رو خواهیم شد و تنها راه مقابله با آنها نیروی اسلحه خواهد بود .

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر