PlayStation Silent Hills

silenthills.jpg
عنوان جدید از فرانچایز محبوب سبک ترس، Silent Hill، که این‌بار ریبوت شده و با نام Silent Hills برگشته!
بزرگترین تغییر حضور Hideo Kojima بازی‌ساز معروف آسیایی و سازنده سری بازی‌های Metal Gear Solid به عنوان کارگردان بازی هست. البته آقای Guilleromo Del Toro، کارگردان پرآوازه سینمایی هم در امر کارگردانی کوجیما را همراهی خواهد کرد.
معرفی این نسخه به طور غیر منتظره‌ای در پایان یک بازی ترسناک اول شخص با نام "P.T" تحقق پیدا کرد.
بازیگر معروف سینما، Norman Reedus، که در نقش Daryl Dixon در سریال The Walking Dead او را مشاهده کردیم شخصیت اصلی بازی خواهد بود.
گرچه P.T ربطی به سایلنت هیلز ندارد اما جو بسیار سنگین و دلهره آور و پازل‌های روانی کننده خود نوید یک SH مریض و اصیل را می‌دهد.
مصاحبه کوجیما در رابطه با این عنوان:


طبقه مصاحبه ای که کوجیما با سایت gematsu داشته، اذعان کرده که، Silent Hills، سایلنت هیل جدیدی که توسط کوجیما و گیلمرو دل تورو ساخته می شود، کاری خواهد کرد که شما شلوارتان رو کثیف کنید!
کوجیما صحبت هایی در نمایش پیش نمایش بازی MGSV PP داشته که در آن توضیح داد: "در اصل ما (کوجیما و دل تورو) قصد داشتیم عنوانی بسازیم که شما شلوار خودتان رو خیس کنید، اما ما تصمیم خود را عوض کردیم. حالا عنوانی خواهیم ساخت که شما شلوارتان را کثیف خواهید کرد!"

او در ادامه توضیح داد که: "برای ساخت یک عنوان ترسناک یک سری محدودیت ها وجود دارد. در یک فیلم سینمایی ترسناک، بیینده می تواند با بستن چشم هایش، منتظر بماند تا صحنه مورد نظر و ترسناک رد شود، اما در یک بازی کامپیوتری این چنین چیزی امکان ندارد و شش دانگ حواس بازیکن به صفحه خواهد بود، به همین دلیل، اگر محدودیتی نباشد، امکان دارد خیلی از بازیکنان عنوان را نصف نیمه رها کنند."

اما کوجیما اهمیتی به این موضوع نمی دهد، و آن ها هر کاری که برای رسیدن به هدف لازم باشد را انجام خواهند داد! کوجیما به شوخی اضافه می کند که: "نسخه Limited این بازی همراه یک دست شلوار منتشر خواهد شد!"

سایلنت هیل جدید دیروز توسط یک دموی قابل بازی که بر روی کنسول PlayStation 4 منتشر شد، معرفی گردید. طبق صحبت های کوجیما، قصد از این کار این بود که مردم خودشان و با تجربه های خودشان این بازی را برای خود معرفی کنند. کوجیما از قصد آخرین پازل دمو را سخت طراحی کرده بود تا تمامی مردم از نقاط مختلف دنیا برای پیدا کردن آن همکاری کنند.

کوجیما می گوید: "من شخصا انتظار داشتم حل معمای نهایی یک هفته به طول بیانجامد، اما واقعا سورپرایز شدم وقتی دیدم این معما در کمتر از نصف روز حل شد!"

کوجیما اطلاعات بیشتری راجب به بازی نداد، غیر از اینکه ایشان حرف S را در انتهای نام بازی تایید کردند. طبق دیده ها و اطلاعاتی که تاکنون دستگیر شده، این بازی در بر روی پلتفرم PS4 منتشر خواهد شد. اطلاعات در مورد دیگر پلتفرم ها فعلا معلوم نیست.
 

SNIPER II

Gold User
Dec 9, 2011
1,241
نام
Mansour
سلام خدمت دوستان و با تشکر از دوست عزیز که تاپیک رو زدن@};-
خودم سری بازی SHرو بازی نکردم ولی از بس تعریفش رو از داداشم شنیدم دارم دیوونه میشم
نمیدونم چرا از وقتی دمو P.T اومده اینقدر دلم می خواد هرچه زودتر بیاد بازیش کنم
خیلی حس ترس باحالی به آدم میده (برعکسResهای جدید که با ماشینگان همه رو نابود می کنن:|) اتمسفر و جو بازی خیلی وحشتناک و عالی هستش فقط خدا کنه تو قسمت اصلیه بازی هم به اندازه دمو ترسناک باشه(چون سوم شخص هستش کار دشوار تر از اول شخص میشه)
بی صبرانه منتظر این بازی هستم:excited:
ولی جون ما بیا تلافی بازی های انحصاری X بازیSHرو انحصاری سونی بدید:d[-o
 

SNIPER II

Gold User
Dec 9, 2011
1,241
نام
Mansour
سلام خدمت اساتید یه خبر الان از یه سایت خوندم نمیدونم قضیه اش چیه نوشته:
Silent Hills has been cancelled
Rumer: Kjima did not allow konami to use fox engine to make the game.
 

DedSec88

کاربر سایت
Aug 27, 2014
1,583
نام
Alireza
بازی انحصاری xone شد رفت:(
لامصب شایعس! یارو گفته 80 درصد ساخت تموم شده در حالیکه کوجیما گفت هنوز موشن کپچر رو شروعم نکردیم!
این شایعه در همون حد راسته که اومدن گاد او وار واس ایکس باکس وان راسته
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,358
نام
بابک
لامصب شایعس! یارو گفته 80 درصد ساخت تموم شده در حالیکه کوجیما گفت هنوز موشن کپچر رو شروعم نکردیم!
این شایعه در همون حد راسته که اومدن گاد او وار واس ایکس باکس وان راسته

مگه شایعه شده بود گاد اف وار میخواد واسه وان هم بیاد؟
 

suzaei

کاربر سایت
Jan 3, 2013
33
نام
SHAHI-SUZAEI
خداروشکر انگار فیل اسپنسر خبرو تکذیب کرد:d اما هنوز از این ک چرا کونامی بازیو لغو کرده عصبانیم>:p اخه بازی با این پتانسیل بالا برای سبک وحشت کجا گیر میاد این کونامی هم با اینکاراش داره خودشو ورشکست میکنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر