1. به منظور درک هر چه بیشتر مشکلات کاربران در ارتباط با نحوه اتصال و پینگ در بازی های آنلاین لطفا به گفتگو های زیر مراجعه و مشکلات خود را بیان نمایید.
    اعلام اسامی بازیهایی که به دلیل PingTime بالا با مشکل یا لگ شدید مواجه هستند
    اعلام اسامی بازیهایی که توسط سیستم فیلترینگ ایران و یا کشور میزبان فیلتر شده
    اعلام بازخور بهبود PingTime
    بستن اطلاعیه

HellBlade | PS4

گفتگو در 'PS4 Games' ایجاد شده توسط hosein me, ‏Aug 12, 2014.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,583
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 21, 2010
    نام:
    حسین
    [​IMG]



    درود
    Ninja Theory نسخه pcبازی را تایید کرد به احتمال زیاد بازی4kو ماد های زیادی را هم پشتیبانی خواهد کرد

    سازنده بازی تاکید کرده بازی بر روی سه چیز تمرکزداره عبارتند از گیم پلی مبارزه ای به سبک نینجا, شخصیت پردازی قوی و طراحی منحصر به فرد که از این استودیو به خوبی در گذشته ان ها را با عناوین خود ثابت کرده است.

    ظاهرا بازی یکی از بهترین و عمیق ترین شخصیت ها و همچنین مبارزات بی رحمانه و غیر قابل انعطاف را ارائه خواهد داد



    اگر شما از طرفداران این استودیو باشید و عناوین این شرکت از جمله عنوان محبوب DmC را تجربه کرده باشید به خوبی میدانید که این شرکت در ارائه یک عنوان Hack And Slash قوی بسیار قوی عمل کرده و عنوانی به کیفیت را ارائه خواهد کرد


    تصاویر بازی

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    سایت بازی
    Hellblade | Ninja Theory
    [​IMG]
    720P



    اسم شخصیت اصلی بازی Senua هست.

    [​IMG]


    اطلاعات اولیه
    همانطور که ميدونين اسم شخصيت اول hellblade شخصيت به نام Senua هست که اين نام خيلي شبيه به يکي از الهه هاي هاي سلتيک هست به نام Senuna
    Senuna کيست: Senuna يکي از الهه هاي سلتيک هست که در مکان Roman Britain پرستش ميشد , يکي از نکات جالب در باره ي Senuna اينه که مردم به اشتباه اسم اونو Senuna تلفظ ميکردند!!(همين اسمي که سازندگان بازي ازش استفاده ميکنن)
    من در توضيحات پايين از همون اسم اصلي يعني Senuna استفاده ميکنم ولي Senuna همون Senua هست و هيچ فرقي ندارن:دي
    اينم مکان Roman Britain:

    برای مشاهده تصویر اصلی (1280x960) روی این نوار کلیک کنید.
    [​IMG]

    قبل از اينکه بريم دنبال معرفي اين الهه بايد بگم چطوري از وجود اين الهه در افسانه هاي سلتيک با خبر شدن:
    جريان از اين قراره تعدادي دانشمند اثار باستاني داشتند در Roman Britain دنبال اثار باستاني ميگشتند تا اينکه در سال 2002 مجسمه فلزي اين الهه در مکان Ashwell در Hertfordshire توسط Alan Meek کشف شد.
    اينم اون مکاني که کشف شده و همينطور ارامگاه Senuna هست :
    [​IMG]
    ارامگاه يا معبد Senuna شامل مراسم مذهبي توده ميشد , که بعد ها اين معبد شاهد پرتاپ چيزهايي روي ان بود , اين معبد احاطه شده توسط يک مجموعه از ساختمان ها و از جمله کارگاه ها و محل هاي اسکان براي زائران بود , در اواخر سده 4 و 5 اثار باستاني از Senuna مانده بود در لبه ارامگاه دفن شده بودند(دليل اينکه چرا اثار باستاني Senuna دفن شده است هنوز هم جوابي برايش باستان شناسان پيدا نکرده اند )
    معرفي ظاهري Senuna:
    شواهد در مجسمه که کشف شده بود نشان ميداد که Senuna يک زن با بدن برازنده بود با موهاي حلقه شده , پستان ها , بازو ها و صورت Senuna بخاطر اينکه سالها در خاک دفن شده بودند بخاطر همين قابل شناسايي نبود.
    ريشه و اسم Senuna:
    اسم Senuna به اشکال مختلف در بازه هاي زماني مختلف صدا ميشدند , تا به اينجا مشخص شده که اسم او با نام هاي senuna, Sena, و Senua صدا زده ميشد.
    کل از زندگي Senuna چيز زيادي نيست و هنوز هم دليل اينکه چرا اثار اين الهه دفن شده مشخص نيست و مطمئنن يه کاري شده که دفن شده:دي
    در طول تاريخ که Senuna پرستش ميشد مردم هم پيکشش هايي مياورند به او ميدادند:
    يک پلاک نقره بود که با طلا برجسته شکل گرفته بود , هفت پلاک طلا و يک مجموعه خارق العاده از جواهرات , از جمله يک سنجاق سينه
    توي کتيبه هاي پيدا شده از Senuna يه سري کتيبه بودند:
    از Senuna پنج کتيبه پيدا شده که ما به يکي از اونها ميپردازيم:
    DEAE SENVA[...../ FIRMANVS[...../ V[SLM]:معني: به الهه Senuna , و Firmanus , سوگند خودم و عهد و پيمان خودم را انجام دادم
    يکي ديگه هم کتيبه بود که در ان زمان توسط مردي اسپانيايي کسي که جواهري به Senuna داده بود پيدا شده است:
    من Servandus اسپانيايي به ميل خود نذر و پيمان خودم را به الهه Senuna داده و کار خود را انجام داده ام

    اين از خود Senuna :دي
    [​IMG]
    اينم در بازي:

    برای مشاهده تصویر اصلی (698x1024) روی این نوار کلیک کنید.
    [​IMG]

    الان چرا ميگيم جريان بازي در سلتيک و اسکاتلند و تقريبا وايکينگ در جريانه:دي:
    به اين عکس نگاه کنين:
    [​IMG]
    اول از همه به شاخ اون هيولا دقت کنين! دقيقا اون شاخ عين همونايي هست که ما به عنوان کلاه خود در سر مبارزان وايکينگي ميديديم و لباسها و سپر ها دقيقا ميگه که اينا اهل وايکينگ هستن
    Senuna الهه سلتيک هست ولي خود سلتيک در تاريخ به دست وايکينگ ها ميفيته پس ميشه ربط داشته باشه:دي در تريلر گيمز کام ما يه سمبل ديديم که شبيه به اين بود که Senua داره يه چيزي رو فرا ميخونه:

    برای مشاهده تصویر اصلی (1024x576) روی این نوار کلیک کنید.
    [​IMG]

    اينم عين همون سمبله در واقعيت که اين سمبل هاي وايکينگ ها هم بود:
    [​IMG]
    همينوطري که ميبينين 8 تا نيزه وجود داره که در هر کدوم بالاي اون يک شکلي هست و اگر نگاه کنين شکل ها عين همه پس اين ميگه که بازي در وايکينگ هست
    الان به اين نگاه کنين:
    [​IMG]
    در سمبل گيمز کام در لبه نشانه هاي تير و کمان ديده ميشد و در پايين هم يه سنگ بود که با چوب هاي ريز احاطه شده بود الان اگر به عکس بالا نگاه کنين ميبينين که بجاي اون تير و کمان آزدها هست و در پايين هم بجاي سنگ کشتي هست که هر دو از نشانه هاي وايکينگ ها هستن
    در بازي ما يه موجود يا يه کسي رو ديديم که پوسيده شد:

    برای مشاهده تصویر اصلی (1024x576) روی این نوار کلیک کنید.
    [​IMG]

    الان به اين نگاه کنين:
    [​IMG]
    نحوه باز شدن پر و دست عين همن و پست مرد يه پر هست که در اين عکس هم در پست پر يه پر بزرگ قرار داره
    اين سمبل هم از وايکينگ هسات
    داستان hellblade تقريبا از داستانهاي الهه هاي سلتيک و داستانهاي افسانه هاي وايکينگ مخلوط شده و داستان بازي پر جزئيات خواهد بود
    پست در حال ابدیت شدن

    ابدیت 2

    Tameem Antoniades صحبت های درباره داره رزولوشن ۴K و پشتیبانی از مادکرده البته هنوز تایید نشده ظاهرا قرار هست یک نسخه بتا هم منتشر شود .
    داستان بازی بر اساس افسانه های سلتیک نوشته شده است و روایتگر ماجرای Senua هست . او که به عنوان قهرمان اصلی بازی Hellblade هست ، در یک سفر کاملا شخصی به اعماق محیط های جهنمی ورد پیدا می کند
    عنوان Hellblade در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد

    اولین ویدیو از گیم پلی بازی
    [​IMG]

     
    آخرین ویرایش: ‏Aug 8, 2015
    Octienne, Saint.Frantic, Silent Siren و 8 نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,554
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    به نظر میاد تنها نکته ی مثبت بازی داستانشه :D و گرنه باقی چیزاش خیلی ایراد داره ! دوربین بازی Over shoulder ـه ولی زیر کرکتره ! یعنی نمایی که دیده میشه بیشتر بالای کرکتره تا مقابل و زمین :D یعنی خیلی دید رو محدود می کنه و به نظرم اصلاً خوب نیست ! گرافیکم با توجه به محیط کاملاً تو دیواره ! لوکیشن بازی یه راه باریک به عرض 1 متره که دور تا دورش با سنگ و دار و درخت پوشیده شده و کرکتر یه قدم اینور تر یا اونورتر نمیتونه بره ، دقیقاً مشابه P.T ، به خاطر همین بار پردازشی خیلی زیادی نمی طلبه ! حالا کیفیت P.T کجا و این کجا :D اگه یه محیط عظیم و خیلی بزرگ داشت (که با اینحال بازم همچین چیزی قابل قبول نبود) میشد یه جورایی توجیه کرد ولی در وضعیت فعلی باید گفت فاجعس ! یه خط صاف و باریک ، بدون تعداد زیاد دشمن و درگیری ، بدون افکت های آنچانی و اونوقت همچین کیفیتی ؟!
    گیم پلی بازی هم به شدت بی عمقه ، ضربات خیلی چیپ و محدود و خلاصه شدن گیم پلی به یکی دو نوع ضربه + داج + بلاک که قطعاً بعد از یکی دو بار مبارزه به شدت تکراری میشه. داج هم به اونصورت جا به جایی و پویایی ای توی محیط نداره و ظاهراً به اینور اونور شدن یا خم شدن کرکتر خلاصه میشه. چه ضربات سما چه ضربات دشمنا مشابه همدیگس ، یه سری ضربات مستقیم یه سری ضربات عمودی که خیلی محدود و تکراری هستن و با یه بار دیدن میشه حدسشون زد و راحت داج یا بلاک کرد. کمبو ممبو هم کاملاً تعطیل. به نظر میرسه تا حدودی هم تحت تاثیر Witcher بوده ! یه جا ، استایل Witcher Sense داشت و به نظر میاد از این تیپ لوکیشن ها که دنبال یه چیزی باشی بیشتر هم هست :D (شمشیرشم خیلی شبیه بود :D) دشمن ها هم که تکراری بودن فقط کله ها فرق می کرد :D کلاً کامبت سیستم و گیم پلی و لوکیشن ها و ... به شدت مشکل دارن ، انگار ه داره میگه توی همین خط برو جلو ، وسط راه یکی میاد ، دو تا کار تکراری انجام بده ، خب تو موفق شدی ادامه ی داستان رو ببینی :D

    تا اینجا با این اوصاف بازی کارش تمومه ، مگه اتفاق خیلی خاصی بیوفته :D
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,716
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 11, 2014
    نام:
    Iman
    احسان بازی ایندیه چرا میزنی؟:|:d
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,845
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 21, 2009
    نام:
    مراد حلیمی
    منم تریلرو دیدم
    خداییش با اینهمه امکانات ساخت همچین زباله ای کار سختیه....خیلی باید مهارت داشته باشی تااینهمه پول و تخصص و زمان و طرفدارای مشتاق رو بریزی تو جوف:d

    چی انتظار داشتیم چی شد


    .
     
  5. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    8,554
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان

    ایندی باشه :D شرکت جمع آوری زباله شنگول آباد که نمی سازتش :D نینجا تئوریه ها ، بعد از همکاری با کپکام باید خیلی چیزا یاد گرفته باشن و بتونن یه گیم پلی شسته رفته و بی نقص تحویل بدن :D بازی طبق معمول پرش هم نداره ! چیزی که انتظار میرفت بعد از DmC درست بشه ولی هنوز خونه ی اولن :D

    به هر حال استودیوییه که تا حالا هر چی ساخته بر پایه ی HnS و اکشن ادونجر بوده :D این چیزی که نشون دادن در حد عنوانی بود که یه بابایی مثلاً بعد از یه عمر FPS سازی بیاد بخواد مثلاً HnS بسازه :D
     
    آخرین ویرایش: ‏Aug 8, 2015
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,716
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 11, 2014
    نام:
    Iman

    حالا مگه نینجا تئوری چه تحفه ایه=;
    اشتباه سونی این بود که اینو تو نمایشگاه های بزرگ کنار بقیه بازی ها نشون داد:|
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,455
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 13, 2014
    برای داشتن اطلاعات کامل از داستانو تاریخ با دقتو موبه مو تحقیقو سفر کردن ، اگه خاطرتون باشه از اول کاراشونو دنبال میکردم ، ولی معلومه تعادلو رعایت نکردن ، فقط قسمت داستانیو تاریخیو افسانه رو چسبیدن ولی حساسیتی روی جزییات تکنیکی خود بازی انجام ندادن ، هر چقدر کانسپت آرتهائو موسیقیو هنری که در ذهن داشتن زیباست ولی از اونور اجراش تا به اینجای کار به تلخی تمام تموم شده ، واقعا سخت میشد این بازی رو خراب کرد بخاطر پتانسیل بالای داستانو سورئال بودنش ، همه چیزش لعنتی خوب بود نمیدونم تیم سازنده چه مرگش شده ایده های معرکه رو توی گیم پلیو گرافیک نابود کرده ، واقعا حیف ، من میرم توی کانسپت آرتا غرق شم :d
     
  8. Google Search:Yanet Garcia کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,688
    تاریخ عضویت:
    ‏May 3, 2010
    نام:
    ممد
    8-}
    جزو تاپ 3 تو ساخت H&S (البته چون حس کردم فکت در کردی جوابتو دادم اگه نظر شخصی بود که هیچی!
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,716
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 11, 2014
    نام:
    Iman

    دیدم بازیهاشونو:))
    همون DmC کافی بود=;
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,128
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 2, 2012
    نام:
    Morteza
    آرتای بازی انقدر وسوسه انگیز بود خیلی به بازی امیدوار بودم ولی رسما با این نمایش بولشت شده !

    البته شما هم فکت صادر کردی :d از نظر بنده توی Top5 ام جایی نمیگیره :d

    رتبه بندی نمیکنم فقط 5تا نام میبرم :

    1.DMC 2/3/4 Team a.k.a Capcom Team
    2.Platinum Games
    3.Santa Monica
    4.Tomonobu Itagaki Team a.k.a Ninja Gaiden 1/2/Black Team
    5.Mercurysteam a.k.a Castlevania LoS Team
     
  11. The Awakening Dragon کاربر سایت

    ارسال ها:
    9,270
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 5, 2008
    نام:
    Ali
    ميخواستم بعدا خيلي با جزييات بيشتر توضيح بدم ولي خب فكر نكنم فعلا بتونم براي همين به صورت تيتر وار و با يكم توضيح ايراداتي كه الان فقط توي سيستم مبارزات بازي ديدم رو بهشون اشاره ميكنم.

    1. دوربين: دوربين وحشتناك به كركتر اصلي نزديكه! ميدونم ميخوان چيزي شبيه به God Hand درست كنند و توي ويدئوشون به اين مورد اشاره كردن ولي اينقدر نزديك بودن فقط ديد بازيكن رو كم ميكنه و موقع مبارزات بشدت تاثير منفي ميزاره. خصوصا اگر با دو يا سه تا دشمن به صورت همزمان درگير باشيم. علاوه بر نزديك بودن، دوربين توي مبارزات جابجا هم نميشه(يا حداقل من نديديم اين اتفاق بيوفته)، يعني دقيقا توي يه زاويه نسبت به شخصيت اصلي قرار داره كه توي بلند مدت به صورت وحشتناكي اين مورد روي اعصاب بازيكن ميره چون باعث ميشه ديدش از قبل هم محدودتر بشه.

    2. جابجايي/پريدن از روي فريم ها: اين مورد با اختلاف بدترين ايرادي كه بود توي بازي ديدم. به عنوان مثال بازي يه لحظه داره فريم برخورد ضربه شمشير شخصيت اصلي به شمشير دشمن رو نشون ميده، بعد دقيقا لحظه بعد دشمن داره حركت شمشيرش به طرف بازيكن رو شروع ميكنه. يعني قشنگ بازي از روي تمام فريم هايي كه بين برخورد دو شمشير تا حركت بعدي دشمن هست ميپره كه اين يه فاجعه به حساب مياد!!! اينجوري نه تنها تصوير و مبارزات به شدت گير گيري به نظر ميان، بلكه اصلا نميشه Input درست و حسابي توي بازي وارد كرد. براي يه بازي اكشن (خصوصا اگر بخواد سيستم مبارزاتش حرفه اي باشه) مهمترين عامل اينه كه بازيكن بدونه روي كدوم فريم Input رو وارد كنه، و تمام ساختار سيستم هاي مبارزات بر اساس داشتن فريم دقيق و كاربرديه. اين چيزي كه الان توي HellBlade ديدم واقعا فاجعه است، اينقدر اين مورد توي ويدئو بد بود كه من اصلا فكر ميكنم هنوز بعضي از فريم ها رو درست توي بازي قرار ندادن و احتمالا توي نمايش بعدي اين مورد رو اصلاح ميكنند. هرچند اگر واقعا اينطوري نباشه و از روي قصد همچين كاري كرده باشن، همين الان تضمين ميكنم كه بازي مُفت هم نمي ارزه. همون مكث هاي بي مورد بازي توي مبارزات خودشون به اندازه كافي دردسر بودن ديگه حالا اينم بياد كنارش كلا مبارزات پوكيده ميشه.

    3. مشخص نبودن حركات دشمن: اصولا يكي از شروط اصلي براي داشتن سيستم مبارزات لذت بخش و كارآمد اينه كه بازيكن بتونه با حركات دشمن مقابله كنه. براي اينكار بازيكن بايد بتونه تشخيص بده كه دشمن الان ميخواد چجوري بهش حمله كنه تا بهترين راه ممكن براي مقابله و استفاده از موقعيتي كه بعد از جاخالي/دفع حمله دشمن براش باز ميشه استفاده كنه. مثال ميزنم، توي DmC دشمنا قبل از حمله كردن به بازيكن يه صداي تندي از خودشون ايجاد ميكردن و به مدت 1/نيم ثانيه شمشيرشون رو ميگرفتن بالا و بعد حمله ميكردن. اينجوري بازيكن ميتونست متوجه بشه كه قراره بهش حمله بشه و راهكار مناسبت براي مقابله باهاش رو انتخاب ميكرد (براي انواع مختلف حمله هم نشونه هايي كه بازي بهت ميداد متفاوت بود). متاسفانه توي اين ويدئو من اصلا همچين چيزي نديدم و اگرم بوده بخاطر نزديكي دوربين و شلوغ پلوغ بودن بيش از حد محيط (بارون، افكت ها و از همه مهمتر پريدن از روي فريم ها) اصلا به چشم نيومده. اينم يكي ديگه از موارديه كه بايد حتما اصلاحش كنند.

    4. Stun شدن بيش از حد شخصيت اصلي: فكر كنم بعد از مشكل فريم اين بزرگترين ايرادي بود كه توي بازي ديدم. شخصيت اصلي به صورت وحشتناكي بعد از خوردن يه ضربه Stun ميشه و بخاطر ريكاوري تايم بسيار بالا و غيرمنطقيي كه داره و تركيبش با نبودن Evade درست و حسابي، عملا در اومدن از كمبوي دشمن به يه كار خيلي سخت و آزاردهنده تبديل ميشه. همونطوري كه توي ويدئو ديديد تنها راهي كه بعد از خوردن ضربه از دشمن و قرار گرفتن در كمبوي اون براي بازيكن ميموند دفاع بود كه به نظر نميومد اونم خيلي Responsive باشه و بيشتر شانسي بود (كه بازم بخشيش برميگرده به همون پريدن از روي فريم ها. كلا اين پرش از روي فريم كل سيستم مبارزات رو داغون ميكنه.)

    5. افكت ها: يعني قشنگ به قول اونوري ها اين ديگه Icing on the cake ـش بود. نه اينكه سيستم مبارزات بازي خودش به اندازه كافي ايراد نداره، NT برداشت با اضافه كردن يه سري افكت فوق العاده چشم آزار و صفحه پر كن ديد بازيكن رو بازم توي مبارزات بدتر هم كرده. اين مورد توي اون بخشي كه بازيكن روي زمين افتاده بود و بايد ضربه دشمن رو دفاع ميكرد بيشتر از همه به چشم ميخورد و اون افكتايي كه كنار صفحه گذاشته بودن واقعا به آدم سر درد ميداد.

    يه سري ايرادات ديگه مثل Evade، تنوع ضربات، دشمنا و موارد از اين دست هم توي بازي ديده ميشدن كه بچه ها جلوتر بهشون اشاره كردن و من ديگه چيزي در موردشون نميگم. در هر صورت به نظرم بزرگترين ايرادي كه الان بازي داره و بايد هرچه زودتر برطرفش كنند همون پريدن از روي فريم هاست كه واقعا داره گند ميزنه به ساير بخش هاي سيستم مبارزات.
     
    PWLG این نوشته را Like کرده است.
  12. Nothing as it Seems کاربر سایت

    ارسال ها:
    14,914
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 30, 2007
    نام:
    فردین
    نمیدونم گیم پلی کاملی که اخیرا دادن رو دیدین یا نه. اما اونطور که من دیدم، ااگه بخوان اینطوری برن جلو، با یه چیز مسخره طرفیم که اون سرش ناپیدا :D
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    11,458
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 13, 2006
    نام:
    ماکان
    من ندیدم اگه میشه لینک بده!:D

    البته از بعد نمایش بازی قبل کنفرانس سونی گفتم این چرت و پرته محضه! یعنی فعلا با توجه به چیزایی که نشون دادن سوپر اراجیفه تا بعدا ببینیم چی میشه و چی از توش در میاد!
     
  14. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,454
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    Composer بازی Andy LePlegua هست از گروه Combichrist که قبلا آهنگ سازی DmC رو بر عهده داشته:d صداش مثل نفتکشی هست که تهش سوراخ شده و داره نشتی میده:d سمت چپی:

    [​IMG]
     
    Kaine این نوشته را Like کرده است.
  15. Nothing as it Seems کاربر سایت

    ارسال ها:
    14,914
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 30, 2007
    نام:
    فردین
    Hellblade B-roll gives us a very raw look at gameplay and exploration | VG247
     
  16. The Awakening Dragon کاربر سایت

    ارسال ها:
    9,270
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 5, 2008
    نام:
    Ali

این صفحه را به اشتراک بگذارید