Resident Evil HD Remaster

35744140724126731409_0.jpg

Resident Evil HD Remaster در اوائل سال 2015 برای نسل هشتم و هفتم منتشر خواهد شد.

بازی بروی کنسول های نسل 8 ام با رزولوشن 1080p و 30 فریم بر ثانیه اجرا می شود.

گرافیک بازی از آخرین بهبود سازی رزولوشن، بهبود مدل های سه بعدی و تکسچر ها بهره مند است.

از تکنولوژی surround 5.1 در صداگزاری بازی استفاده شده است.

قابلیت تغییر حالت تصویر بین 16:9 و 4:3 موجود خواهد بود.

کنترل بازی در دو صورت جدید و قدیمی، در دسترس و قابل تغییر می باشد.

 
Last edited by a moderator:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
واقعا این گرافیک واقعگرایانه اون زمان را آدم ميبينه کیف میکنه;;):x details ها فوق‌العاده هست :d

عجب graphics engine داشته لامصبb-)

منم دقیقا ساعتها مچرخم تو راهروها و جزئیات رو درا ديوارا را نگاه میکنم :d
engine خاصی نداشته اینا
پس زمینه بازی رو با maya اینا میکشیدن render میکرد ( اون زمان هم قابلیتهای render بالا بود به نسبت ولی خب در حده الا نمیشد real time این همه چیز render بشه )
بعد این عکس رو میزاشتن روی یک محیط خالی engine بازی که شخصیت بازی توش حرکت میکنه و اون قسمتهای که نمیتونه رو بره با Object های بدون texture و ساده block میکردن و یه عمقه Z Depth بهش میدن که نشون بده توی بعده محیط داری حرکت میکنی D:
کلا کارهای جالبی اون موقع انجام میدادن
بعضی قسمتهایی که توی بازی هست 3 بعدی لزوما طراحی نشده . بعضی موقها میومدن به صورت ساده مدل سازی میکردن بعد توی Photoshop با جزییات بالا رنگش میکردن که فک کنم بهش میگن Matt Painting . چون رندر کردن این همه شی 3 بعدی خیلی وقت گیر بود.


آقا یه پُست Off topic بدم...
ناخودآگاه یاد RE3 افتادم :d وقتی روی حالت Hard میرفتی تا قبل از راه انداختن اون قطاره هم Item Inventoryـش جاش 2 تا کم بود تا اینکه Carlos میاد و یه کیف کمری میده و 2 تا خونه به Inventoryـها اضافه میشه :d یادش بخیر، چه حالی میداد...
اره یادمه ×_×
ولی برای خودم هیچی شماره 1 نمیشه. از شماره 2 به بعد محیطش مثل 1 عالی نشد . اتمسفرش به نظرم به پای 1 نمیرسه 2.3 ولی gameplay 3 و داستان 2 واقعا عالی بودن D:
این تیکه هم که گفتی اصلا تو ذهنم نبود D: ولی واقعا کمکه چون به خاطره هم محدودیتی که داره خیلی مهم هست ادم چطوری مدریت منابع انجام بده !
 

Frozen Flame

کاربر سایت
Dec 26, 2014
795
نام
دانیال
ولی برای خودم هیچی شماره 1 نمیشه. از شماره 2 به بعد محیطش مثل 1 عالی نشد .
دلیلش (البته به نظرم) میتونه این باشه که اصولاً یه Hunted Mansion یا یه عمارت خیلی بزرگ با یه معماری سبک Gothic و راه های مخفی زیاد و اتاق های تو در تو، به همراه دیوار هایی که پر از تابلوهای قدیمی و کلاسیکه به علاوه زره و کلاه خود و سپرهای قرون وسطایی و ... و ... و ... اصولاً یه همچین Themeـی برای خیلی ها جذابه!
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
دلیلش (البته به نظرم) میتونه این باشه که اصولاً یه Hunted Mansion یا یه عمارت خیلی بزرگ با یه معماری سبک Gothic و راه های مخفی زیاد و اتاق های تو در تو، به همراه دیوار هایی که پر از تابلوهای قدیمی و کلاسیکه به علاوه زره و کلاه خود و سپرهای قرون وسطایی و ... و ... و ... اصولاً یه همچین Themeـی برای خیلی ها جذابه!
اره دقیقا . تمه شهری جالب بود ولی خب به اندازه این نه D: خیلی فیته RE بود که اینطوری شروع بشه . کلا طراحی هنریش رو خیلی دوست دارم که هیچ به نظرم کاره فوق القعاده انجام دادن تو انتخاب زوایای دوربین ... خیلی کمک خودش به حس و حال و هوایه بازی.
 

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
engine خاصی نداشته اینا
پس زمینه بازی رو با maya اینا میکشیدن render میکرد ( اون زمان هم قابلیتهای render بالا بود به نسبت ولی خب در حده الا نمیشد real time این همه چیز render بشه )
بعد این عکس رو میزاشتن روی یک محیط خالی engine بازی که شخصیت بازی توش حرکت میکنه و اون قسمتهای که نمیتونه رو بره با Object های بدون texture و ساده block میکردن و یه عمقه Z Depth بهش میدن که نشون بده توی بعده محیط داری حرکت میکنی D:
کلا کارهای جالبی اون موقع انجام میدادن
بعضی قسمتهایی که توی بازی هست 3 بعدی لزوما طراحی نشده . بعضی موقها میومدن به صورت ساده مدل سازی میکردن بعد توی Photoshop با جزییات بالا رنگش میکردن که فک کنم بهش میگن Matt Painting . چون رندر کردن این همه شی 3 بعدی خیلی وقت گیر بود.

!

دستت درد نکنه ارمان برای توضیحات :)


اما عجب روشی باحالی بوده جزئیات و پس زمینه ها با این روش فوق‌العاده بوده و احساس real بودن میده به آدم :d
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
دستت درد نکنه ارمان برای توضیحات :)


اما عجب روشی باحالی بوده جزئیات و پس زمینه ها با این روش فوق‌العاده بوده و احساس real بودن میده به آدم :d
اره دقیقا ! هدفشون هم همین بوده D: ... کلا بازیهای adventure هم بخشی شون همینطوری بود ....
الان بخوان این کار رو انجام بدن قشنگ فک کنم میتونن راحت render های کاملا واقعی رو در بیارن برای پس زمینه ها لول D:
 

محمود.

کاربر سایت
Mar 26, 2008
463
نام
محمود
درجوال دوستمون واسه تیرکمون من میزارم همونجا ولی میگه نمیشه و بعد میام تو آیتم هام میبینم باز تیرکمون توشه دقیقا همون قبرستونه!!!!این جای کمش واقعا مسخرست مثل ایول3 صندوق نداره بزاریم توش؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
درجوال دوستمون واسه تیرکمون من میزارم همونجا ولی میگه نمیشه و بعد میام تو آیتم هام میبینم باز تیرکمون توشه دقیقا همون قبرستونه!!!!این جای کمش واقعا مسخرست مثل ایول3 صندوق نداره بزاریم توش؟
میشه لول
بعضی ایتمها رو باید examine کنی بعد مثلا روی قسمتی خاصی کلیک کنی تا درش بیاره یا ازش استفاده کن
بعد میشه ازش استفاده کنی ....
چرا داره . توی طی بازی همین اوله امارت چپ و راستش صندق داره . 1-2 صفحه پیشم نقشش رو گذاشتم که کجا هست.
 

Ezio96

کاربر سایت
Sep 30, 2014
445
نام
رامين
آقا يكي بياد به من كمك كنه!
همين طوري فقط دارم مي چرخم، من الآن اون تير و الماس آبي رو برداشتم ولي هيچ جا كاربرد نداره! اون قبره رو هم رفتم، بيشتر درها هم باز نمي شن
يكي به من بگه الآن اين تير و الماس رو چيكار كنم؟
سپاس از همه


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
آقا يكي بياد به من كمك كنه!
همين طوري فقط دارم مي چرخم، من الآن اون تير و الماس آبي رو برداشتم ولي هيچ جا كاربرد نداره! اون قبره رو هم رفتم، بيشتر درها هم باز نمي شن
يكي به من بگه الآن اين تير و الماس رو چيكار كنم؟
سپاس از همه


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
تیر رو که برداشتی، میری توی Inventory و روی تیر گزینه Examine رو میزنی و بعدش روی سر تیر کلیک میکنی تا کنده بشه. بعدش میری توی قبرستون و میذاریش اونجا. بقیه-ش هم مشخصه.
 

L O R D

کاربر سایت
Apr 2, 2014
48
نام
IT BOOD
دوستان اون الماس آبی اول بازی بدرد چی میخوره؟
رزیدنت ایول دوم هم اومده آیا تو همین تاپیک دنبال میشه یا تایپ جدا زده شده بچه ها؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,519
نام
Iman
دوستان اون الماس آبی اول بازی بدرد چی میخوره؟
رزیدنت ایول دوم هم اومده آیا تو همین تاپیک دنبال میشه یا تایپ جدا زده شده بچه ها؟
اون رو باید بزاری تو چشم یک مجسمه ببر که بهت 6 تا تیر شاتگان بده. یک اتاق خیلی کوچیکه تو قسمت چپ نقشه هست... البته فکر کنم به یه الماس زرد رنگ دیگه هم نیاز داره که بهت یه چیز میده...

آقا من یه سوال دارم اون اتاقی که توش پر تابلو هست و رنگاش عوض میشه رو پازلش رو چجوری باید حل کرد؟ همون اتاقی که توش پر کلاغ هم هست...
 

GUѦRDiAN

کاربر سایت
Jun 25, 2011
984
نام
Esmaiel
دوستان اون الماس آبی اول بازی بدرد چی میخوره؟

باید بزاری جای چشم یه مجسمه ببر !

- - -ویرایش - - -

آقا من یه سوال دارم اون اتاقی که توش پر تابلو هست و رنگاش عوض میشه رو پازلش رو چجوری باید حل کرد؟ همون اتاقی که توش پر کلاغ هم هست...

توی تابلو آخریه نقش یه خانم هست که یه گردنبند بنفش، یه دستبند نارنجی و یه تل موی (یا حالا هرچی ! :d) سبز داره؛ حالا اگر توجه کنی توی هر کدوم از اون پنلهایی که رنگش عوض میشه یکی از اینا هست... خب فکر کنم دیگه فهمیدی چیکار کنی ؟ :d
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,519
نام
Iman
آقا (با کریس) بعد از اینکه از قصر میای بیرون. میری تو یه کلبه که یه موجودی میاد دستاش به هم زنجیره میزنه تو سرت بیهوش میشی...
این موجود رو بکشی چیزی بهت میده یا ولش کنم به حال خودش؟ آخه میخوام تیر هدر ندم...
 

god-of-dark

کاربر سایت
May 25, 2012
147
این موجود رو 3 جا کلا میبینی دو جا اصلا نمیشه کشتش دفعه ی سوم باید پرتش کنی از یه جا پایین تا بمیره اون 2 جای اول کلا تیر بهش اثر نداره:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر