راهنمایی برای خرید مودم ADSL

mkh-n71

کاربر سایت
Jul 16, 2009
568
نام
محمد
سلام دوستان
میخوام مودم بخرم.بودجه تا 250 تومن دارم.میخوام آنتن دهی وایرلسش خیلی خوب باشه.و اینکه برای بازی آنلاین هم لازمش دارم

به نظرتون یدونه مودم سیمی D-link 2520U با یدونه روتر Asus h12 hp4 بگبرم بهتر نیست تا بخوام مودم خالی بخرم؟
ممنون میشم یه راهنمایی کلی کنید. سرویس دهنده هم مخابرات هست
تشکر
 

saharrahin

کاربر سایت
Feb 25, 2015
1
مودم‌های ADSL بی‌سیم تحت نام مودم‌های وایرلس (Wireless) یا مودم وای‌فای (WiFi) شناخته می‌شوند. همانطور که از نام این مودم‌ها پیداست، دارای قابلیت اتصال بی‌سیم هستند و شما به راحتی می‌توانید چند دستگاه مختلف مانند چند لپ‌تاپ و چند گوشی را به آن‌ها متصل کنید. البته این مودم‌ها علاوه بر ساپورت کلیه دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال به اینترنت بی‌سیم را دارند، در بسته‌بندی خود چند پورت LAN دارند که امکان اتصال با سیم به دستگاه را نیز فراهم کرده است.
تمامی مودم‌های ADSL بی‌سیم دارای آنتن‌هایی هستند که وظیفه آن‌ها پوشش‌دهی دستگاه‌های اطراف در برد بیشتر است. هر چقدر تعداد این آنتن‌ها بیشتر باشد، دستگاه برد بیشتری را پوشش خواهد داد. قیمت این مودم‌ها در مقایسه با مودم‌های با سیم بیشتر است اما قابلیت سرویس‌دهی بهتری نیز دارند. :Arrowd:

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 تی پی – لینک مدل TD-W8961N_V1
این مدل TP-LINK یک مودم روتر ADSL2+ و دارای ۴ پورت شبکه برای اتصال با سیم و دو عدد آنتن برای اتصال بی‌سیم و یک پورت برای اتصال به خط تلفن است. این محصول ترکیبی از عملکردهای یک مودم ADSL2+ با سرعت بالا، یک اکسس پوینت بی‌سیم و یک روتر بی‌سیم را با هم دارد. این دستگاه از نسل سوم استانداردهای مودم‌های بی‌سیم یعنی مودم‌های سری N بهره‌مند است. قابلیت ارتقاء سرعت تا حداکثر ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را داشته که سرعت بالایی است. این مودم برای کاربران خانگی، محل کار کوچک و اتصال حداکثر ۴ سیستم طراحی شده است. قابلیت رمزگذاری WPA و WPA2 را دارد. آنتن‌های این مودم قابلیت جدا شدن ندارند.



 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر