Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
یه جا نوشته بود برای اونا هم هست ولی احتمالا اشتباه نوشته بودن. از طرف دیگه UE4 رو برای نسل جدید در نظر میگیرن نه نسل قدیم.
البته UE4 به پلتفرم های نسل قبلی هم خروجی میده اگه اشتباه نکنم:D
 

Itachi_Uchiha

کاربر سایت
May 17, 2009
616
نام
امیر
ممکنه قبل از SF اومده بوده باشه، اما همین که «اسمشو یادت نمیاد» معنیش اینه که گیم بزرگی نبوده (و لابد نسخه‌هاش تا الان ادامه پیدا نکرده).
اتفاقا خیلی بزرگ بود!! خیلی هم معروف! حساب کن اولین بازی فایتینگ بوده..... ولی خب ذهن آدم تحلیل میره ;)
درکل یکی از دلایلی که از Street Fighter مثل tekken خوشم نمیاد محیطشه... با اینکه زیبا طراحی شده ولی مثل tekken محیط مبارزه ای نداره... یعنی نمیتونم باهاش ارتبا برقرار کنم
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
خواهشا تشنج ایجاد نکنید چون این زره صلح بین فن های هر فرنچایز فایتینگ هم از بین بره دیگه باید در این فروم رو بست :D چه SF چه تکن جایگاه خودشون رو دارن توی این سبک. هر جفتشون هم در نوع خودشون قابل ستایش با فن بیس های عظیم.
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
خواهشا تشنج ایجاد نکنید چون این زره صلح بین فن های هر فرنچایز فایتینگ هم از بین بره دیگه باید در این فروم رو بست :D چه SF چه تکن جایگاه خودشون رو دارن توی این سبک. هر جفتشون هم در نوع خودشون قابل ستایش با فن بیس های عظیم.

یه سری هم مثل ما بدبختن blazblue بازی میکنن که فن بیس نداره توو ایران به کل :d
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
یه سری هم مثل ما بدبختن blazblue بازی میکنن که فن بیس نداره توو ایران به کل :d
یه چند ماه دیگه شاهکار جدیدشون (Guilty Gear Xrd) هم برای کنسول‌ها میاد، می‌تونی یه فن‌بیس یه‌نفره برای اون گیم هم تشکیل بدی.
چند وقتی هست ویدیوهای نسخه آرکیدش رو تماشا می‌کنم... خیلی خوبه.

البته حتی برای تکن هم «فن بیس» درست درمون ندیدم توی ایران! حداقل روی اینترنت که نیست.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اگر اشتباه نکنم، به غیر از رونمایی کامل از Tekken 7، تقریبا 1 یا 2تا بازی دیگه هم از جانب هارادا معرفی میشه که قبل تر در مورد ساختشون حرف زده بود. حدس من اینا هستن:

Tekken 7
Rise of Incarnates
Soul Calibur VI ؟
Tekken X Stret Fighter ؟

اونایی که علامت سوال جلوشون گذاشتم هنوز معلوم نیستن. ولی 2تای اولی نمایش دارن. امکانش هست عناوین کاملا جدیدی باشن که این احتمالش بیشتر از بقیه هست.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
یه سری هم مثل ما بدبختن blazblue بازی میکنن که فن بیس نداره توو ایران به کل :d
اشتباه میکنی تنها نیستی :d

کسایی مثل من و شما که Blazeblue بازی میکنن هیچوقت صداشون در نمیاد برا همین نمیدونی کیا بازی میکنن :))

من به شخصه از نظر کلی Blazeblue رو بیشتر دوس دارم تا Tekken :d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اگر اشتباه نکنم، به غیر از رونمایی کامل از Tekken 7، تقریبا 1 یا 2تا بازی دیگه هم از جانب هارادا معرفی میشه که قبل تر در مورد ساختشون حرف زده بود. حدس من اینا هستن:

Tekken 7
Rise of Incarnates
Soul Calibur VI ؟
Tekken X Stret Fighter ؟

اونایی که علامت سوال جلوشون گذاشتم هنوز معلوم نیستن. ولی 2تای اولی نمایش دارن. امکانش هست عناوین کاملا جدیدی باشن که این احتمالش بیشتر از بقیه هست.

بهترین گزینه همین Tekken X Street Fighter ـه :D هم قراره با سبک و سیاق Tekken ساخته بشه ، هم .... ریــــو
dance-with-me-crazy-rabbit-emoticon.gif


پ.ن : پلاس Chun li عزیز دل
wow1-onion-head-emoticon.gif
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یه سری چیزا در مورد این TKxSF هست که آدم رو نگران میکنه و خود هارادا هم توی مصاحبه-ش بهش اشاره کرده.

ببینین همونجور که میدونیم، کاراکترهای TK هیچوقت گلوله آتشین پرتاب نمیکنن. این موضوع خیلیا رو ناراحت کرده بود و میگفتن تقابل این 2 بازی جالب نمیشه چون یه کارکتر SF میتونه وایسه و همش گلوله پرتاب کنه و منتظر نتیجه-ش توی SFxTK بودن. که خب باید بگم به شیوه استادانه ای تک تک کاراکترهای TK ساخته شده بودن جوری که به خوبی بالانس بودن رو بین 2 بازی برقرار کرده بودن.

اما وقتی حرف از TKxSF به میون میاد، اوضاع فرق میکنه. دنیای بازی 3D هست. مدل سازی باید کاملا دقیق صورت بگیره. بازی روند سنگین تری داره. هاردا توی مصاحبه اولش به اینا اشاره میکنه و میگه دنبال راه حل برای این گلوله های آتشین هستم. ولی 1 سال بعدش توی مصاحبه-ش گفت که این قضیه گلوله های آتشین دیگه موضوع مهمی نیست. یعنی به نظر میاد یه راه حلی براش پیدا کرده که به شخصه خیلی دوست دارم بدونم چه ترفندی پیاده کرده:d
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,941
نام
حسین
یه سری چیزا در مورد این TKxSF هست که آدم رو نگران میکنه و خود هارادا هم توی مصاحبه-ش بهش اشاره کرده.

ببینین همونجور که میدونیم، کاراکترهای TK هیچوقت گلوله آتشین پرتاب نمیکنن. این موضوع خیلیا رو ناراحت کرده بود و میگفتن تقابل این 2 بازی جالب نمیشه چون یه کارکتر SF میتونه وایسه و همش گلوله پرتاب کنه و منتظر نتیجه-ش توی SFxTK بودن. که خب باید بگم به شیوه استادانه ای تک تک کاراکترهای TK ساخته شده بودن جوری که به خوبی بالانس بودن رو بین 2 بازی برقرار کرده بودن.

اما وقتی حرف از TKxSF به میون میاد، اوضاع فرق میکنه. دنیای بازی 3D هست. مدل سازی باید کاملا دقیق صورت بگیره. بازی روند سنگین تری داره. هاردا توی مصاحبه اولش به اینا اشاره میکنه و میگه دنبال راه حل برای این گلوله های آتشین هستم. ولی 1 سال بعدش توی مصاحبه-ش گفت که این قضیه گلوله های آتشین دیگه موضوع مهمی نیست. یعنی به نظر میاد یه راه حلی براش پیدا کرده که به شخصه خیلی دوست دارم بدونم چه ترفندی پیاده کرده:d

شما کلا نگرانی این از این اونم ازپست هات تو تاپیک مورتال کمبد اره می دونم بازی فایتینگ فقط Street Fighter بس بقیه خوب نیستن حله !
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
یه سری چیزا در مورد این TKxSF هست که آدم رو نگران میکنه و خود هارادا هم توی مصاحبه-ش بهش اشاره کرده.

ببینین همونجور که میدونیم، کاراکترهای TK هیچوقت گلوله آتشین پرتاب نمیکنن. این موضوع خیلیا رو ناراحت کرده بود و میگفتن تقابل این 2 بازی جالب نمیشه چون یه کارکتر SF میتونه وایسه و همش گلوله پرتاب کنه و منتظر نتیجه-ش توی SFxTK بودن. که خب باید بگم به شیوه استادانه ای تک تک کاراکترهای TK ساخته شده بودن جوری که به خوبی بالانس بودن رو بین 2 بازی برقرار کرده بودن.

اما وقتی حرف از TKxSF به میون میاد، اوضاع فرق میکنه. دنیای بازی 3D هست. مدل سازی باید کاملا دقیق صورت بگیره. بازی روند سنگین تری داره. هاردا توی مصاحبه اولش به اینا اشاره میکنه و میگه دنبال راه حل برای این گلوله های آتشین هستم. ولی 1 سال بعدش توی مصاحبه-ش گفت که این قضیه گلوله های آتشین دیگه موضوع مهمی نیست. یعنی به نظر میاد یه راه حلی براش پیدا کرده که به شخصه خیلی دوست دارم بدونم چه ترفندی پیاده کرده:d

نکته ای که هست علی اینه که ما از بیرون گود داریم به قضیه نگاه می کنیم :D این اولین بازی ای نیست که کرکترهای ستریت فایتر دارن 3D میشن :D قبلاً هم این اتفاق افتاده ولی خب ظاهراً برای دستگاه های آرکید داخل ژاپن بوده :|

dsxrreb32o0rm61mggwd.png


به خاطر همین من خودم احتمال میدادم مشکلی جدی ای پیش نیاد که خب با حرفهایی که زدی مطمئن تر هم شدم :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب بعد از رد کردن اون پیام بازرگانی که طبق معمول خودشم نفهمید چی گفت، میریم سراغ پست احسان:d
نکته ای که هست علی اینه که ما از بیرون گود داریم به قضیه نگاه می کنیم :D این اولین بازی ای نیست که کرکترهای ستریت فایتر دارن 3D میشن :D قبلاً هم این اتفاق افتاده ولی خب ظاهراً برای دستگاه های آرکید داخل ژاپن بوده :|

dsxrreb32o0rm61mggwd.png


به خاطر همین من خودم احتمال میدادم مشکلی جدی ای پیش نیاد که خب با حرفهایی که زدی مطمئن تر هم شدم :D
آره خب. ما از روند بازی اطلاعی نداریم. ولی تنها نکته ای که من رو نگران میکرد همین بود که ظاهرا هارادا گفته دیگه مشکلی نیست:d

قبلا سری EX بوده که اولین تلاش برای 3D کردن این سری بوده ولی خب علی رغم واکنش های نسبتا مثبتش، بازی جالبی از آب در نیومد چون حقیقت اینه که SF دو بعدی هست و گیم پلی رو کاملا بر همون اساس ساختن.

البته اگر سازنده دیگه ای بود نگران میشدم. ولی چون هارادا و اونو هر کدومشون توی کارشون خبره هستن، نیازی نیست نگران باشیم:d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خب بعد از رد کردن اون پیام بازرگانی که طبق معمول خودشم نفهمید چی گفت، میریم سراغ پست احسان:d

آره خب. ما از روند بازی اطلاعی نداریم. ولی تنها نکته ای که من رو نگران میکرد همین بود که ظاهرا هارادا گفته دیگه مشکلی نیست:d

قبلا سری EX بوده که اولین تلاش برای 3D کردن این سری بوده ولی خب علی رغم واکنش های نسبتا مثبتش، بازی جالبی از آب در نیومد چون حقیقت اینه که SF دو بعدی هست و گیم پلی رو کاملا بر همون اساس ساختن.

البته اگر سازنده دیگه ای بود نگران میشدم. ولی چون هارادا و اونو هر کدومشون توی کارشون خبره هستن، نیازی نیست نگران باشیم:d

این که SF قبل از هر چیز یه فایتینگ دو بعدیه که اصن هیچ شکی توش نیست :D از طرفی بازیهایی مثل SF X T و T X SF جنبه ی فانشون بیشتر از جنبه ی حرفه ای بودنشون هست :D یه همچین بازیهایی قرار نیست یه فرانچایز بشن و ادامه پیدا کنن ، صرفاً یه عنوان گذرا هستن که به هوادارا نشون بدن اگه هر کدوم از این کرکتر ها توی یه دنیای متفاوت بود چه جوری میشد :D کسی هم که گیمر حرفه ای بازیهایی مثل Tekken یا Street Fighter هست ، قطعاً تمرکزش رو روی نسخه ی اصلی میذاره واسه همین اگه اشکالی هم توی این تیپ بازیا پیش بیاد یا اون چیزی که باید نشه زیاد جای نگرانی نیست چون ریو و بقیه همیشه توی SF هستن و خاندان میشیما هم پایه ثابت Tekken :D
پ.ن : من الان خودم بیشتر از هر چیز منتظر ورژن 3D و با کیفیت بانو ـم :bighug:
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
از طرفی بازیهایی مثل SF X T و T X SF جنبه ی فانشون بیشتر از جنبه ی حرفه ای بودنشون هست :D یه همچین بازیهایی قرار نیست یه فرانچایز بشن و ادامه پیدا کنن
همیشه هم اینجوری نیست. نمونه‌ش Capcom vs SNK که خیلی حرف واسه گفتن داشته و ادامه مهم پیدا کرد و CvS2 قشنگ مسابقه‌های حرفه‌ای درست حسابی هم داشت... خیلی‌ها هم هنوز نـِـق می‌زنن که CvS3 کو.
(جالب اینه که SNK vs Capcom هم اومده بوده اما اصلاً به اندازه Capcom vs SNK طرفدار نداره)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر