Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
اقا من تعریف و اوازت تو تکن زیاد شنیدم فکر کنم خودت باشی تو این نسخه تو ۵۰ ثانیه پرفکتت میکنم خداشاهده:D نمیزارم به دقیقه برسه
اين كامنتت منو ياد اين فيلماي كنك فويي chinese انداخت !
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
به نظر از لحاظ محتوا هارارا واقعا چیزی کم نزاشته عالی کار کرده کاراکتر ها که اکثر قدیمی و ادنایی که فن ها دنبالشونم گذاشته خلاصه بعد این همه مدت چیزی کم نزاشته خدا رو شکر دلمون واسه کینگ لک زده و سوپلکس هاش !
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
می دونستید تکن 1 شبیه فایتینگ های 2D بود و نمیشد Side Step ( زاویه ) برید؟ در حین مبارزه فقط میتونستید برید جلو و عقب عین فایتینگ های 2D:D
تو تکن 2 برای اولین بار Side Step معرفی شد و معمولا هم برای ضرباتی که دفاع نمیشدن مثل Unblockable ها ( ضربات قدرتی ) استفاده میشد:Dالبته تو تکن 2 Side Step یه جورایی محدود بود اما تو تکن 3 گسترده تر شد و میتونستید تا اندازه ای زاویه برید که مثلا از سمت چپ تصویر بیاین سمت راست تصویر:D
بعدها همینطور رفته رفته گسترده تر شده و Sidewalking ( قدم زدن در زاویه ) هم اضافه شد


p6uo_ttt_paul_sidesteppingا.jpg

Sidestepping
 

zerti

کاربر سایت
Aug 29, 2012
119
نام
طاها
دوستان یه نکته ایی که اصلا بهش توجه نکردیم و کلیدی ترین قسمت Tekken است اینه که ، خواب بازی و اون لمه بازی رو هیچ زمان تغییر نمیدن مثلا مشت برقی ، ضربات کشیدنی ،... اگه اینا رو از Tekken 6 هم یاد گرفته باشید Tekken 7 هم همینه خوبیش همینه ، نتیجه گیریش اینه که تمرین ها و زمانی که قبلا گذاشتید جای دوری نرفته در سری تیکن های بعد هم بدردتون میخوره همین دلایله کلیدیه که تیکن از تمام بازی های فایتینگ بالاتر قرار میده
 

LeonSM

کاربر سایت
Mar 4, 2007
1,850
نام
صفا
دوستان یه نکته ایی که اصلا بهش توجه نکردیم و کلیدی ترین قسمت Tekken است اینه که ، خواب بازی و اون لمه بازی رو هیچ زمان تغییر نمیدن مثلا مشت برقی ، ضربات کشیدنی ،... اگه اینا رو از Tekken 6 هم یاد گرفته باشید Tekken 7 هم همینه خوبیش همینه ، نتیجه گیریش اینه که تمرین ها و زمانی که قبلا گذاشتید جای دوری نرفته در سری تیکن های بعد هم بدردتون میخوره همین دلایله کلیدیه که تیکن از تمام بازی های فایتینگ بالاتر قرار میده
احسنت! واقعا همین نکته باعث برتری تکن نسبت به مورتال کومباد و استریت هستش!
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
دوستان یه نکته ایی که اصلا بهش توجه نکردیم و کلیدی ترین قسمت Tekken است اینه که ، خواب بازی و اون لمه بازی رو هیچ زمان تغییر نمیدن مثلا مشت برقی ، ضربات کشیدنی ،... اگه اینا رو از Tekken 6 هم یاد گرفته باشید Tekken 7 هم همینه خوبیش همینه ، نتیجه گیریش اینه که تمرین ها و زمانی که قبلا گذاشتید جای دوری نرفته در سری تیکن های بعد هم بدردتون میخوره همین دلایله کلیدیه که تیکن از تمام بازی های فایتینگ بالاتر قرار میده
نبایدم تغییر بدن مثلا ضربات مشت قدرتی پاول جز اصولش ولی با یک حرفه ای اصلا مهلت استفاده از این ضربات نیست و زمان بندی دقیقی میخواد ولی کمبو های سخت و درجه بالا تو تیکن پیاده کردنش کار بسیار دشواریه و احتیاج به تمرین زیاد داره اینجور نمیشه هر کسی مثلا با یک ضربه کشیدنی زد تموم شد از لحاظ کیفی خوب مشخصه کمبت بیشتر حالت فان داره ..

من یک زمانی بود رو ps2 مثلا رو درجه سختی اخر که بازی میکردم واقعا یکسری موارد از هوش مصنوعی یاد میگرفتم مثلا همین شخصیت کینگ یکسری کمبو داشت که پشت سر هم اجرا میکرد و یک پرش هم پشتش داشت که اجازه بلند شدن نمیداد بهت همین کمبو های متصل بهم کار تموم میکرد
 
  • Like
Reactions: zerti

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
می دونستید تکن 1 شبیه فایتینگ های 2D بود و نمیشد Side Step ( زاویه ) برید؟ در حین مبارزه فقط میتونستید برید جلو و عقب عین فایتینگ های 2D:D
تو تکن 2 برای اولین بار Side Step معرفی شد و معمولا هم برای ضرباتی که دفاع نمیشدن مثل Unblockable ها ( ضربات قدرتی ) استفاده میشد:Dالبته تو تکن 2 Side Step یه جورایی محدود بود اما تو تکن 3 گسترده تر شد و میتونستید تا اندازه ای زاویه برید که مثلا از سمت چپ تصویر بیاین سمت راست تصویر:D
بعدها همینطور رفته رفته گسترده تر شده و Sidewalking ( قدم زدن در زاویه ) هم اضافه شد


p6uo_ttt_paul_sidesteppingا.jpg

Sidestepping
تو تكن ٥ تمام نسخه هاي قبل رو هم كذاشته بودن و من يه مدت داشتم نسخه هاي كلاسيك رو بازي ميكردم ، اصلا حس خوبي نداشت، كاركتر هاي خيلي كند و خشنك ، با فنون خيلي محدود
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
تو تكن ٥ تمام نسخه هاي قبل رو هم كذاشته بودن و من يه مدت داشتم نسخه هاي كلاسيك رو بازي ميكردم ، اصلا حس خوبي نداشت، كاركتر هاي خيلي كند و خشنك ، با فنون خيلي محدود
اون نسخه های قبلی که تو تکن 5 گذاشته بودن نسخه کامل بازی نبود و بعضی از بخش ها مثلا مثل Tekken Force (این مد از تکن 3 اضافه شد) حذف شده بود و یا تعداد زیادی از کرکترها هم حذف شده بودن. لذتی که تو نسخه اصلی رو PS1 داشت رو نداشت اما با این وجود میدشد بفهمی نسخه های قبلی چجوری و در چه سطحی بودن از نظر گیم پلی و چیزای دیگه:D تکن از نسخه 3 شروع به بهتر شدن کرد وگرنه شماره 1 و 2 اصن یه چیز خیلی مزخرفی بودن در مقایسه با نسخه ی سوم:D بعد تو نسخه 1 و 2 HP خیلی کم بود نسبت به نسخه های امروزی دوتا مشت معمولی یا یه throw میزدی نصف جون حریف میرفت:D
 
  • Like
Reactions: PWLG and Kainé

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
اون نسخه های قبلی که تو تکن 5 گذاشته بودن نسخه کامل بازی نبود و بعضی از بخش ها مثلا مثل Tekken Force (این مد از تکن 3 اضافه شد) حذف شده بود و یا تعداد زیادی از کرکترها هم حذف شده بودن. لذتی که تو نسخه اصلی رو PS1 داشت رو نداشت اما با این وجود میدشد بفهمی نسخه های قبلی چجوری و در چه سطحی بودن از نظر گیم پلی و چیزای دیگه:D تکن از نسخه 3 شروع به بهتر شدن کرد وگرنه شماره 1 و 2 اصن یه چیز خیلی مزخرفی بودن در مقایسه با نسخه ی سوم:D بعد تو نسخه 1 و 2 HP خیلی کم بود نسبت به نسخه های امروزی دوتا مشت معمولی یا یه throw میزدی نصف جون حریف میرفت:D
خب اونی که تو T5 بود نسخه آرکید بود. یه سری کرکترا مثل Gon فقط برا PS1 بودن
یادش بخیر تو3 مشت قدرتی پاول و شمشیر یوشی کل جون رو میبردن:))
 
  • Like
Reactions: feroozGT

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
خب اونی که تو T5 بود نسخه آرکید بود. یه سری کرکترا مثل Gon فقط برا PS1 بودن
یادش بخیر تو3 مشت قدرتی پاول و شمشیر یوشی کل جون رو میبردن:))
من یک مدت کلنجار میرفتم با یوشی ببینم این چجوری شمشیر میزنه اخرم نتونستم فنش درست بزنم بعضی وقتا شانسی شمشیر میزد ذدق میکردم ولی بهترینش اون بود که میشست خونش دوباره بازیابی میکرد عالی بود
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
اون نسخه های قبلی که تو تکن 5 گذاشته بودن نسخه کامل بازی نبود و بعضی از بخش ها مثلا مثل Tekken Force (این مد از تکن 3 اضافه شد) حذف شده بود و یا تعداد زیادی از کرکترها هم حذف شده بودن. لذتی که تو نسخه اصلی رو PS1 داشت رو نداشت اما با این وجود میدشد بفهمی نسخه های قبلی چجوری و در چه سطحی بودن از نظر گیم پلی و چیزای دیگه:D تکن از نسخه 3 شروع به بهتر شدن کرد وگرنه شماره 1 و 2 اصن یه چیز خیلی مزخرفی بودن در مقایسه با نسخه ی سوم:D بعد تو نسخه 1 و 2 HP خیلی کم بود نسبت به نسخه های امروزی دوتا مشت معمولی یا یه throw میزدی نصف جون حریف میرفت:D
منم منظورم همون ١-٢ بود ، اصلا تحول بازي از ٢ به ٣ تصورشم غير قايل باور به نظر مياد ، سه رو هم زمان خودش زياد بازي ميكرديم ، ولي از ٥ من تكن رو جدتر كرفتم بعد از اضافه شدن اسوكا
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر