Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
نمی دونم چند نفر مقاله ی راهنمایی که برای Street Fighter نوشته بودم رو خوندن ولی دارم مقاله ی مشابهی برای تکن تهیه می کنم که استارت و شروع کار رو برای پلیرهای جدید راحت تر کنه :D حالا سوالی که مطرح میشه اینه که با توجه به زمان زیادی که تا عرضه ی بازی مونده ترجیح میدین مقاله رو خورد خورد بذارم یا وقتی کامل شد بذارمش ؟ :D (گفتیم قراره تا عید بیاد یهو بذاریمش بره ولی با این تاخیر خفنی که زدن یه کم اوضاع فرق کرد :D)
احسان مقاله حاصل تجارب خودته ؟ یا ترجمه از Guide ها هم دخیله توش ؟ البته تیکن به پیچیدگی SF نیست
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
احسان مقاله حاصل تجارب خودته ؟ یا ترجمه از Guide ها هم دخیله توش ؟ البته تیکن به پیچیدگی SF نیست

از تکن من فقط آسوکا رو تجربه دارم که با فیروز تمرین کردم :D یه سریش هم بیسیک فایته که اونم خودم اوکیم ، می مونه یه سری بخش های تخصصی تر از تکن که با جمع آوری ، ترجمه و مشورت با دوستان دارم کارش رو پیش میبرم :D تکن خیلی از ستریت فایتر سخت تره ! :D

نه اتفاقا واسه کسایی که میخوان تازه بیان میتونن راحت ارتباط بگیرن باهاش حالا همه معلومه نمیتونن کمبو های سنگین بزنن و پیچیده و اکثرا هم اگثر شخصیت ها رو ورنمیدارن یکی مثلا با یکی فقط حرفه ای تره مثلا شاید خودت اون تخصصی که با اسوکا داری با کینگ نداشته باشی من خودم از زمان تکن 3 تا الان شاید معدود شخصیت مونث برداشتم مثل انا .. ولی کارت قابل تحسینه موفق باشی

خب همینکه فایت 3D ـه یه مقدار بازی کردن رو یه لول میبره بالاتر ، از یه طرف هم کمبوها توی تکن خیلی با SF فرق میکنه :D اونجا مثلاً یه سری کامند Move هست که با نرمال ها یا ... ترکیب میشه ولی تکن یه ترکیب از دکمه هاس که باید با تایمینگ درست پشت سر هم زده بشن :D یه سری کمبوهاش فقط حفظ کردن 10-12 تا دکمه ای که باید زده بشه هم سخته چه برسه به ترتیب زدنش :D همینا سخت ترش میکنه + 30-40 تا کرکتر بازی که باید تقریباً قابلیت ها و ضربه هاشون رو بدونی که بفهمی طرف میخواد چیکار کنه و چه واکنشی باید بدی :D
ممنان :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: WCW

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این سیستم Bound اکثرا خیلیا که حرفه ای بودن ازش شدید استفاده میبردن مخصوصا با Howarang یا حتی paul و کینگ واقعا وقتی اینا طرف میفرستادن رو هوا دیگه امون نمیدادن بعضی وقتا پرفکت میشدی تو بازی شاید یکم واسه بعضی ها سخت بشه با کمرنگ شدن این سیستم تو بازی
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
این سیستم Bound اکثرا خیلیا که حرفه ای بودن ازش شدید استفاده میبردن مخصوصا با Howarang یا حتی paul و کینگ واقعا وقتی اینا طرف میفرستادن رو هوا دیگه امون نمیدادن بعضی وقتا پرفکت میشدی تو بازی شاید یکم واسه بعضی ها سخت بشه با کمرنگ شدن این سیستم تو بازی

سیستم Bound توی T6/TTT2 با Screw Attack توی T7 جایگزین شده :D البته تقریباً همونه ، کاربردشم همونه ولی خواستن مثلاً حس جدید بودن بده :D
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
سیستم Bound توی T6/TTT2 با Screw Attack توی T7 جایگزین شده :D البته تقریباً همونه ، کاربردشم همونه ولی خواستن مثلاً حس جدید بودن بده :D
چاییدن.
به نظرم سیستم Bound، از نظر ظاهری قشنگتر بود و حسّ «کتک خوردن» رو بیشتر میداد نسبت به Screw Attack.
 

Danyal_King

کاربر سایت
Mar 21, 2011
88
نام
دانیال
سیستم Bound توی T6/TTT2 با Screw Attack توی T7 جایگزین شده :D البته تقریباً همونه ، کاربردشم همونه ولی خواستن مثلاً حس جدید بودن بده :D

به نظر من که این سیستم جدیدی که تو تکن 7 پیاده کردن از Bound خعلی نادخل تره . مثلا تو تکن 6 یا تگ 2 وقتی رو حرکت زیر لاو پری میزدی دوباره نمیشد از باند استفاده کرد ولی تو تکن 7 اینطوری نیست وقتی لاو پری میزنی یا حتی استیج خراب میشه و میری طبقه پایین دوباره هم میشه از Screw Attack استفاده کرد که به نظر من این عین نامردیه :D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این Rage Art ام حالا که بحث Bound شد به نظرم میتونه شبیه همون قابلیت که الان اسمش یادم رفت تو کمبت های اخر که استخوان طرف نشون میداد باشه که یکجور کمک کننده است به کسی که خونش کمه و بتونه یک فرصت برد پیدا کنه تو موقعیت مناسب
فقط فرقش با کمبت اینه که اینو تو موقعیت هایی که وضعیت خرابه میشه زد
 
  • Like
Reactions: zerti

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
این Rage Art ام حالا که بحث Bound شد به نظرم میتونه شبیه همون قابلیت که الان اسمش یادم رفت تو کمبت های اخر که استخوان طرف نشون میداد باشه که یکجور کمک کننده است به کسی که خونش کمه و بتونه یک فرصت برد پیدا کنه تو موقعیت مناسب
فقط فرقش با کمبت اینه که اینو تو موقعیت هایی که وضعیت خرابه میشه زد
دراصل یه کپی از Super moveهای SFهستش که تا اونجا که میدونم، همه فایتای دوبعدی دارن. از فایتای سه بعدی هم فقط DOA5 رو میدونم که داشت
 
  • Like
Reactions: Kainé and WCW

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
دراصل یه کپی از Super moveهای SFهستش که تا اونجا که میدونم، همه فایتای دوبعدی دارن. از فایتای سه بعدی هم فقط DOA5 رو میدونم که داشت
توی SC هم تحت عنوان Critical Finish اضافه شده :D که البته عین GG حکم Instant Kill داره :D

این Rage Art ام حالا که بحث Bound شد به نظرم میتونه شبیه همون قابلیت که الان اسمش یادم رفت تو کمبت های اخر که استخوان طرف نشون میداد باشه که یکجور کمک کننده است به کسی که خونش کمه و بتونه یک فرصت برد پیدا کنه تو موقعیت مناسب
فقط فرقش با کمبت اینه که اینو تو موقعیت هایی که وضعیت خرابه میشه زد

بحث اینم شد ، لازمه اضافه کنم armoured هست ولی کماکان در حین زدنش دمیج جذب میشه ! یعنی لحظه ای که طرف داره از این ضربه استفاده میکنه دمیج جذب میکنه و اگه حریف مقابلش بتونه قبل از اجراش ضربه ای بزنه که دمیجش برابر با کل HP باقی مونده از طرف باشه ، K.O میشه !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: PWLG

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
احسان یعنی مثل X Ray نیست که بزنی دیگه حالت کات سین بشه طرف مقابل نتونه واکنش نشون بده ؟
حالت Real time ؟ چون من تا حالا گیم پلی ندیدم فعلا از تکن 7

قبلاً (توی فاز آلفای بازی) به نظر میومد که ریج آرتها ضربات کاملاً Invincible بودن که حریف در حال ضربه زدن هم بود Counter میخورد و باقی ماجرا ولی در حال حاضر اصل ماجرا چیز دیگه ایه:D بحث توی سینماتیک بودن و ایناش نیست. ضربه اون شکلی هست، اما ببین الان Rage Arts توی تکن 7 درسته حالت همون Super Move ـه ولی تفاوتش اینه که نوع عملکردش شبیه Power Crush شده. یعنی ضربه ی super armored هست ولی کاملاً invincible نیست :D یعنی اگه در حین اینکه داری میزنیش یه ضربه از طرف حریف هم به سمتت در حال اومدن باشه دمیج می خوری (که اگه دمیج اون ضربه HP ـت رو صفر کنه K.O میشی) یا اگه حریف Low Attack بزنه ریج آرت مالیده :D

پ.ن : عه پستت چرا غیب شد ؟ :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: WCW and PWLG

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
قبلاً (توی فاز آلفای بازی) به نظر میومد که ریج آرتها ضربات کاملاً Invincible بودن که حریف در حال ضربه زدن هم بود Counter میخورد و باقی ماجرا ولی در حال حاضر اصل ماجرا چیز دیگه ایه:D بحث توی سینماتیک بودن و ایناش نیست. ضربه اون شکلی هست، اما ببین الان Rage Arts توی تکن 7 درسته حالت همون Super Move ـه ولی تفاوتش اینه که نوع عملکردش شبیه Power Crush شده. یعنی ضربه ی super armored هست ولی کاملاً invincible نیست :D یعنی اگه در حین اینکه داری میزنیش یه ضربه از طرف حریف هم به سمتت در حال اومدن باشه دمیج می خوری (که اگه دمیج اون ضربه HP ـت رو صفر کنه K.O میشی) یا اگه حریف Low Attack بزنه ریج آرت مالیده :D

پ.ن : عه پستت چرا غیب شد ؟ :D
هیچی چون گفتم الان گیم پلی ندیدم زیاد سوال نپرسم من کلا از تکن 6 به اینور بازی نکردم TT2 بازی نکردم که بخوام قضاوت کنم درباره اون مواردی که گفتی ولی الان ملتفت شدم با توضیحت قضیه چیه
 
  • Like
Reactions: Kainé

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
حجم بازی رو توی استیم زده 60 گیگ :)

Wellcome to a new era of fighting games

فولدر MKX با تمام متعلقات و آپدیت ها و نسخه کامل و جامع کلا 43 گیگه. خدا به این یکی رحم کنه که همین اول 60 گیگ فول کرده و با آپدیت ها میخواد چقدر بشه.
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,162
نام
سبحان
حجم بازی رو توی استیم زده 60 گیگ :)

Wellcome to a new era of fighting games

فولدر MKX با تمام متعلقات و آپدیت ها و نسخه کامل و جامع کلا 43 گیگه. خدا به این یکی رحم کنه که همین اول 60 گیگ فول کرده و با آپدیت ها میخواد چقدر بشه.
دوشواری نداریم که :Dیه شب دو تا بسته ایرانسل میزنیم و دانلود مینماییم
 

PWLG

کاربر سایت
Feb 6, 2014
748
نام
Qeiji
حجم بازی رو توی استیم زده 60 گیگ :)

Wellcome to a new era of fighting games

فولدر MKX با تمام متعلقات و آپدیت ها و نسخه کامل و جامع کلا 43 گیگه. خدا به این یکی رحم کنه که همین اول 60 گیگ فول کرده و با آپدیت ها میخواد چقدر بشه.
بچه ها گفتن تو PS4 زدن 40 و خورده ای گیگ
احتمالا اطلاعات استیم کامل نیست. شاید درستش کنن بعدا
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بچه ها گفتن تو PS4 زدن 40 و خورده ای گیگ
احتمالا اطلاعات استیم کامل نیست. شاید درستش کنن بعدا
اتفاقا سیستمی که اونجا گذاشته کامله منتها فضاییه. شاید توی بخش داستانی شونصد دقیقه کات سین حجم دار با متعلقات فراوون گذاشتن که حجم بازی رو اینقدر بالا برده. وگرنه یه بازی فایتینگ چرا باید در حد GTA V حجم داشته باشه؟ کل بازی رو جمع بزنی خلاصه میشه توی یه مبارزه. سریال نمیسازن که حجم بازی اینقدر شده. البته آره احتمال تغییر سیستم هم هست ولی احتمالش خیلی پایینه و اگرم بخواد اتفاق بیوفته، خیلی تفاوتی ایجاد نمیکنه در کلیت قضیه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر