Scalebound

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
zyxi75t5c19cwtg267zy.jpg



jn6vthdbest0088qh07b.png


سازنده: Platinum Games
ناشر: Microsoft Studios
سبک: Action RPG
پلتفرم: Xbox One


vn3q555jv7d66qufnafj.png


در Scalebound، شما با «درو»(Drew)، جوانی تنها همراه می‌شوید که به دنیایی عجیب و خطرناک به نام دراکونیس(Draconis) کشیده می‌شود. در «دراکونیس»، «درو» با اژدهایی به اسم «توبان»، که آخرین بازمانده نسل خود است، اخت می گیرد. این دو باید برای نجات «دراکونیس»، زمین و سایر دنیاهای موازی، جنگیدن به صورت یک تیم را یاد بگیرند.*
http://www.xbox.com/en-US/games/scalebound

5zf40d21bv9q1640e37n.gif

*داستان کامل بازی در صورت انتشار اطلاعات بیشتر اضافه خواهد شد.


 
Last edited by a moderator:

rod

کاربر سایت
Mar 11, 2006
1,226
نام
rodney
Dragon Riding in Scalebound

[video=aparat;Sm92Q]http://www.aparat.com/v/Sm92Q[/video]
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
خوندنش خالی از لطف نیست:x
scalebound-gameplay-trailer.jpg

Scalebound چگونه انحصاری کنسول مایکروسافت شد؟
بازی Scalebound استدودیوی PlatinumGames قطعا یکی از مورد انتظار ترین و جذاب ترین بازی‌های آینده‌ کنسول Xbox One است. اما چگونه قرار داد انحصاری شدن Scalebound بین Osaka و مایکروسافت بسته شد؟ برای خواندن ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

تهیه کننده اصلی این بازی، آقای Jean Pierre Kellams، در نمایشگاه Xbox One fanfest که در توکیو ژاپن برگذار شد، مصاحبه‌ای راجع به رابطه‌شان با مایکروسافت و علاقه‌ای که به این شرکت و کنسول‌هایش دارند انجام داد. ایشان توضیح دادند که مدتی با مایکروسافت برای ساخت عنوانی مشترک، گفت و گو و مذاکره می‌کردند.

“مایکروسافت به مدت چند سال با ما درباره‌ی یک پروژه مشترک صحبت می‌کرد. ما همیشه دنبال راهی بودیم تا با یکدیگر همکاری کنیم. ما به شدت Xbox را دوست داریم. بازی Bayonetta برای ما به مانند یک بازی انحصاری Xbox 360 بود.”

“ما همیشه Xbox را به عنوان یک پلتفرم‌ دوست داشتیم و همیشه می‌خواستیم با مایکروسافت کار کنیم. پس از اتمام ساخت Wonderful 101 ما به سراغ ایده‌های جدیدی برای Scalebound رفتیم، حتی پیش از این که Bayonetta را بسازیم. پس از این، آن‌ها(مایکروسافت) به سراغ ما آمدند و گفتند:”ما برروی یک سخت افزار برای پلتفرم جدیدی فکر می‌کنیم و ما همکاری با شما را دوست داریم. شما چیزی برای ساخت دارید که واقعا بزرگ و چالش برانگیز باشد و با یکدیگر برروی آن کار کنیم؟” و ما هم ایده‌ خود را به آن‌ها ارائه دادیم.”

“بنابراین، ما طر‌ح‌های اولیه Scalebound را به آن‌ها نشان دادیم و این واقعا یک پروژه جالب بود و زمان زیادی هم صرف آن شد. ما یک کتاب بزرگ طرح‌های مفهمی برای بازی‌مان داشتیم که به آن‌ها نشان دادیم و به مانند یک بمب صدا داد. آن‌ها خیلی به پروژه اهمیت دادند و آن را جدی گرفتند و ما کار اصلی ساخت بازی را از ۲ سال پیش شروع کردیم. از آن موقع هم تصمیم گرفتیم تا Scalebound را به روی Xbox One بیاوریم.”
منبع : gamefa.com
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
توی مصاحبه ی اخیر با گیم اسپات، کامیا گفته Scalebound بازی رویاهاش هستش و کمی اطلاعات داده:

Speaking with GameSpot, Kamiya reiterated that this could be called his dream game and shared more details about the original pitch.

"If you look at the long span of it, the first idea [for Scalebound] was when we started the company and were thinking of ideas and games that we want to make," Kamiya said. "The idea popped up there, but then we made Bayonetta. Then after Bayonetta, we revived the idea and made a prototype but that prototype failed and the game got cancelled. It was put on a backburner for a variety of reasons and we moved on to The Wonderful 101. "

Towards the end of development on The Wonderful 101, the studio began talking about what to do next. Kamiya revived and revised his pitch for Scalebound; the game as we know it today has been in development for about two years. But before that, the game was pitched as title for the Wii using motion controls and featured dinosaurs under the control of a little girl.

"When they first started, the idea was for a Wii game and we wanted to use a Wii remote to do the orders for the dinosaurs," Kamiya explained. "You were in control of the dinosaurs, you were ordering the dinosaurs around, and they'd do cool things. Then after we made Bayonetta, we started the prototype. The first thing that I made a change to was making it a dragon game.

"We changed the dinosaurs to dragons, but at that point the lead character was even weaker than [current protagonist] Drew is in the context of Scalebound," he continued. "She was actually a little girl who was with these dragons. As we were making this prototype, I realized that I didn’t want to just be watching the fight, I wanted to be more participatory in the fight. And I started talking with the staff about how maybe we should change this to be a swordsman or someone a little bit older. This was when the prototype got put on the backburner, so to speak, and the project was halted. Then we made The Wonderful 101."

Kamiya reiterated that he wants players to have an adventurous world to run around in, necessitating the more active dragons and the more aggressive, proactive character Drew--far different from a young child controlling the creatures and being a passive part of their struggle.

"The most fun for me is building out the dragon and then building the enemies of the dragon that’s going to fight and you see them start fighting on the screen and seeing those battles play out," he said. "That’s really what we wanted to do with the game from a core play perspective and being able to execute on that has been a lot of fun for me."

به طور خلاصه:

ایده ی بازی قدیمی تر از این حرف هاست و برمی گرده به اوایل کار پلاتینیوم گیمز. اما این Scaleboundـی که الان می شناسیم بیشتر از 2 سال هست که مراحل ساخت رو سپری می کنه.
ایده ی قبلی مربوط می شد به یه بازی Wii که از کنترل حرکتی استفاده می کرد و قرار بود شخصیت ها یه دختر کوچولو و یه دایناسور باشن. ولی کامیا دوست نداشته که فقط تماشاگر مبارزه باشه. پس Drew خلق میشه.

[ Source ]
 

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
هدف این بازی فکر کنم بیشتر بازار ژاپن هست ولی یک بازی ایا توانایی تکون دادن فروش کنسول تو ژاپن رو خواهد داشت! من بعید بدونم مخصوصا که 360 هم با اون همه jprs انحصاری نتونست این کار رو بکنه بنظره من مایکرو باید دست از سر ژاپن برداره و رو امریکا و اروپا تمرکز کنه که بیشترم به نفع ماست:-D
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
هدف این بازی فکر کنم بیشتر بازار ژاپن هست ولی یک بازی ایا توانایی تکون دادن فروش کنسول تو ژاپن رو خواهد داشت! من بعید بدونم مخصوصا که 360 هم با اون همه jprs انحصاری نتونست این کار رو بکنه بنظره من مایکرو باید دست از سر ژاپن برداره و رو امریکا و اروپا تمرکز کنه که بیشترم به نفع ماست:-D
کامیا بازی بد نمیسازه ، نمایششم خوب بود ، فضای شاد و جالبی هم داشت
در هر صورت ساخت این بازی خوبه الان بازار بازی های RPG گرفتن ولی سبکش Jprg نیست
 

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
عرضه بازی به سال 2017 موکول شد... پیش از این تاریخ عرضه بازی هالیدی 2016 بود... Scalebound Release Date Delayed to 2017 - GameSpot

the studio claimed that the extended deadline was necessary in order to "deliver on our ambitious vision."

"Platinum Games explained that the additional development time will "[help us] bring to life all the innovative features and thrilling gameplay experiences that we have planned."

Platinum's message continued:
"Development on the game is going well and we’re really happy with how it’s coming together. Scalebound is one of the biggest games Platinum Games has ever created: an epic adventure filled with exploration and fantasy gameplay, inventive multiplayer, and action-packed battles on an unbelievable scale--all set in a beautiful and evolving world. It’s the game our team has always dreamed of making."

The studio has also pledged to show more of the game later this year.
 

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
خیلی وقته خبر خاصی نبوده... تاپیک رو آپ کنیم :d

6d72ca74a9.png


=))
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
دو استاد امروز کنار هم بودن :x

 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
یه چیزی رو خیلی وقته می‌خوام بگم... فکر می‌کنم حالا که فعلا خبری از بازی نیست و تاپیک بالا اومده زمان مناسبیه! :d

سیستم Inventory بازی که بعضی‌ها گفتن شبیه Resident Evil 4 هستش و یه سری‌ها هم دیدم که می‌گفتن کامیا از شینجی میکامی الگو گرفته. (منظورم فقط توی BC نیستش و کلی دارم میگم چون توی تاپیک خارجی هم دیدم! به هیچ وجه شخص خاصی هم مد نظرم نیست.)
درسته خب سیستم اینونتوری بازی شباهت داره به RE4 ولی خب این نوع سیستم که اصولا بهش Visual Grid یا Tetris System گفته می‌شه قدیمی‌تر از این حرف‌هاست و قبلا توی بازی‌های RPG مث دیابلو 2 به کار رفته.
این سیستم خیلی خوب توی RE4 جواب داد.
اما در ادامه بحث RE4... اخیرا The Evil Within رو بازی کردم و یه نکته جالب دیدم. :d معمولا صندوق‌ها توی بازی‌ها گذاشته می‌شن که بازیکن با باز کردنشون یه شی با ارزش به دست بیاره ولی یه موضوعی وجود داره توی بازی‌های RPG فانتزی بر اساس D&D و اون صندوق‌های تله‌ای (!) یا موجوداتی هستن که خودشون رو به شکل صندوق در میارن و بازیکن رو غافل‌گیر می‌کنن که اصطلاحا بهشون Mimic گفته میشه، نمونه اخیرش هم توی دارک سولز موجوده.
مثل اینکه میکامی به قوانین نقش آفرینی‌های فانتزی علاقه داره، اگر بخوایم تمثیل سازی کنیم یه چیزی تقریبا مشابه توی TEW هم موجوده! :d
بگذریم... مدل‌های دیگه اینونتوری سیستم هم هستش مثل سیستم نامحدود مشابه اون چیزی که توی سولز به خاطر سختی بالای بازی و توی Rage به خاطر مهم نبودن سیستم‌های RPG دیدیم. نمونه دیگه سیستم کلاسیک محدود به تعداد هستش که معمولا شروع بازی روی 99 قفله، مثل Dragon Age: Origins. یه سیستم دیگه هم که آیتم‌ها بر اساس وزن توی کوله پشتی شما جا می‌گیرن یکسان با روش بتزدا توی بازی‌های Fallout و Elder Scrolls.
اما اگر برگردیم به بحث اصلی خودمون، Scalebound به جای اینکه سراغ سیستم‌های کلاسیکی که توی JRPGـها معمول بود بره اومده مدل اینونتوری مبنی بر تتریس رو انتخاب کرده که از نظر ظاهری خیلی بهتر و مدرن‌تره و خیلی هم کار آمده. منو یاد Deus Ex: HR می‌ندازه! :d



نکته جالب اینه که ظاهرا قاعده Weight هم توی بازی وجود داره که باید دید فقط به زره و سلاحی که همزمان استفاده می‌کنیم وابسته هستش یا اینکه آیتم‌های اینونتوری هم دخیل هستن... اگر این طوری باشه یه سیستم اینونتوری ترکیبی رو داریم که چالش برانگیز هم میشه.
با توجه به اطلاعاتی که از بازی منتشر شده، نمایش‌ها و اینکه کامیا گفته هیچ بازی Open Worldـی بازی نکردم، فکر می‌کنم اسکیل‌باند یه نقش آفرینی بشه که راه خودش رو بره و البته کمتر ساده سازی شده باشه. البته انتظار مکانیزم‌هایی انقلابی و یگانه مثل مواردی که با Souls خلق شد را ندارم ولی به نظر می‌رسه این بازی پتانسیبل این رو داشته باشه که حداقل اثر متفاوتی رو توی این سبک تحویل بده.
یه بازی مثل Shadow of the Damned رو در نظر بگیرید، خدمتی به سبک شوتر نکرد ولی ایده‌های خاص خودش رو داشت و در حالی که همه بازی‌های TPS داشتن به کلون گیرز تبدیل می‌شدن، SotD یه تجربه یونیک رو تحیول داد. همه بازی‌های که اسم بردم هم ژاپنین! :d به نظرم اگر بودجه کافی در اخیتارشون قرار بگیره هنوزم افردای توی این کشور هستن که چیزهای فوق العاده یا حداقل خوب و متفاوت خلق کنن و نکته خوش‌حال کننده در بازی اسکیل‌باند اینه که مایکروسافت پشت بازیه و به چشم یه IP بزرگ بهش نگاه می‌کنه.

قبلا گفتم پلاتینیوم کار سختی رو داره چون RPGـهای غولی مثل ویچر و فال‌اوت منتشر شدن و در آینده فاینل‌فانتزی، هورایزن، دیوس‌اکس و مس‌افکت از راه می‌رسن... اگر اسکیل‌باند نتونه حتی به یه بازی فوق العاده تبدیل بشه، «متفاوت بودن» به نظرم چیزیه که می‌تونه کمکش کنه هر چند که کامیا بازی بد نمی‌سازه.
حالا اگر به نظر بعضی‌ها ایده‌های بازی مثل وجود اژدها از بازی‌ دیگه که حتی متاش به 65 هم نرسیده قرض گرفته شدن... اون بحثش جداست! :d
 
آخرین ویرایش:

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
scalebound-gamescom-2015-05-ds1-670x377-constrain.jpg

اخیرا پلاتینیوم گیمز مراسمی رو به مناسبت 10 مین سال شکل گیری استدیو برگزار کرده و اجازه داده شده طرفداران به داخل استدیو بیان و با استدیو و مراحل ساخت بازی ها آشنا بشن... فامیستو هم حضور داشته و در میان تصاویری که تهیه کرده یکسری تصویر از مراحل ساخت Scalebound هم به چشم میخوره!
Xbox One Exclusive Scalebound Gets New Work-in-Progress Pictures | DualShockers

پروسه ساخت و اماده سازی کرکترها:
creating a detailed model for the game takes between two to three weeks, then the model is rigged, making sure that the whole body moves in accordance to ech part. For instance, if you move the tail of the dragon, it isn’t just the tip to be animated, but the lower part of the body raises.

After that, the model is loaded into the engine, and VFX (visual effects) are applied, creating elements like light and flames, by usig Unreal Engine 4’s Cascade Editor.

پ.ن: لینک تصاویر بند انگشتی مثل اینکه باگ داره، دستی هم تصحیح نشد.​
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر