سازندگان به ۱۰ درصد فضای پردازشی بیشتر از GPU کنسول Xbox One دسترسی خواهند داشت

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

only god

کاربر سایت
Jan 3, 2014
35
سری جدید کیت های کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One که برای سازندگان در نظر گرفته شده است، پردازش بیشتری را ازGPU در اختیار آنها قرار خواهد داد.همانطور که مطلع هستید دستگاه کینکت از بسته های کنسول Xbox One حذف شده و این مسئله نه تنها قیمت آن را حدود ۱۰۰ کاهش داده است، بلکه سازندگان از این پس می توانند به ۱۰ درصد فضای پردازشی بیشتر ازGPU دسترسی داشته باشند چرا که دیگر عملیات های مرتبط با دوربین کنار گذاشته خواهد شد. یک سخنران از شرکت مایکروسافت طی صحبت های خود با Eurogamer گفته است:
منابع اضافه باعث خواهند شد تا عملکرد GPU کنسول تا ۱۰ درصد افزایش پیدا کند. ما متعهد هستیم که به سازندگان تمامی ابزار و لوازم مورد نیاز را اعطا کنیم تا بازی های آنها بر روی Xbox One از سطح فعلی هم بهتر شود تا اینکه آنها هر طور صلاح دانستند از این ظرفیت بهره ببرند.
از فرد مذکور پرسیده شد که آیا با وجود چنین چیزی، عناوین بیشتری را شاهد خواهیم بود که از رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه استفاده می کنند یا خیر؟ پاسخ چنین است:
بازی های Xbox One جلوه های زیبا و گیم پلی غنی دارند همچنین از یک سری امکانات منحصر به فرد روی پلتفرم نام برده استفاده می کنند. اینکه سازندگان چطور می خواهند از ظرفیت تازه GPU بهره مند شوند بر عهده آنان خواهد بود. ما در حال کار با چند سازنده هستیم تا بهترین راهکارها را برای این مسئله جویا شویم و اطلاعات بیشتری را در آینده منتشر خواهیم کرد.
SDK مورد نیاز برای ۱۰ درصد نامبرده در ماه ژوئن توزیع خواهد شد.








 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر